Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

sunet Laguna 2, ce se poate optimiza?

cdadan
post 18 Apr 2010, 22:16
Post #1


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Sunt oarecum nemultumit de prestatia instalatiei de sonorizare pe masina din semnatura. Player: cabasse auditorium tronic 4x40 cu magazie de 6 cd-uri onboard. Difuzoare: cate unul in fiecare usa (diametru 13 cm) si tot atatea tweetere, doua pe plansa de bord si cate unul in usile spate. Ce ma nemultumeste: lipsa bass-ului. As putea spune ca lipseste aproape cu desavarsire. Pe inalte se descurca bine, nu simt nevoia de mai mult.

Precizez ca sunt oarecum incepator, daca ar fi sa ne referim la cunostintele personale in domeniul audio. Totusi, as aprecia sfaturile celor care au operat modificari similare sau conosc mult mai bine fenomenul. Cateva date de plecare:
- nu se pune problema inlocuirii playerului din motive simple: design plansa de bord, comenzi pe volan, afisaj separat
- nu doresc modificari care sa afecteze vizibil interiorul (fete de usi, acoperitori dif-uri) vreau sa ramana in principiu cum sunt acum. Modificarile trebuie sa se auda, nu sa se vada.
- buget: nu ar fi un capat de tara si nu sunt blocat pe o suma fixa, insa cred ca undeva in jurul valorii de 1000 lei ar fi ok. Sper ca prin asta voi elimina ideile care sunt mult peste ce doresc eu.

Sunt tentat sa aleg una din urmatoarele solutii:
1. insonorizare usi fata-spate, urmata de schimbarea dif-urilor de 13 cm. Ar fi intersanta posibilitatea de a monta dif-uri ceva mai mari, cu inele custom din mdf. Exista loc de asa ceva?