PROBLEMA MARE LA M. Classic 1.6l, 16V SE INTOARCE, SCADE TURATIA LA RELANTI.
PROBLEMA MARE LA M. Classic 1.6l, 16V SE INTOARCE, SCADE TURATIA LA RELANTI.
TRANCA |
23 Oct 2006, 23:25
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA |
|
||
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|||
cri123 |
23 Oct 2006, 23:37
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca |
Cred ca e vorba de M1, nu M2, si M1 1.6 16v nu are fulie defazoare
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
raoul0384 |
24 Oct 2006, 08:15
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 24 October 06 |
salutare! nou venit pe forum...proaspat posesor de megane SH 1,6 16 V...Ideea e ca incepe sa ma scoata din minti... am citit topicul...am si eu aceeasi problema: turatie relanti sub 500 de rotatii, in treapta 1 si 2 putere -canci, turez mai tare...o ia din loc...apoi iar da in nas!
pana la urma care e concluzia? cine a rezolvat problema? ce e putred? si mai important decat toate : unde/care e service-ul care poate remedia problema ( nume si adresa) si cat costa??? |
--------------------
renault
megane classic
2002, 1,6 16V
- ph 08 OOO
|
|
R19/16v |
24 Oct 2006, 09:32
Post
#64
|
Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti |
citeste mai sus!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
raoul0384 |
24 Oct 2006, 10:53
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 24 October 06 |
QUOTE(R19/16v @ 24 Oct 2006, 10:32) pai am citit cateva pareri...dar cei care au spus ca s-a remediat au revenit si au spus ca problema a revenit! ma interesa un raspuns sigur si eventual mai multe detalii (nume service si adresa) , eventual pret! Vreau sa rezolv problema ca de 4zile ma cam streseaza ! merci! |
--------------------
renault
megane classic
2002, 1,6 16V
- ph 08 OOO
|
|
V A L I |
24 Oct 2006, 12:11
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV |
Daca ai citit topicul ai vazut ca problemele pot aparea din diverse cauze unele din ele ramase nerezolvate.
In cazul tau ar fi zic eu , vana EGR (AGR, VRR..sau cum ii mai zic altii) infundata. Ai putea sa incerci sa o cureti (vezi ca poate iti trebuie o garnitura de rezerva + un spray deresant).Sunt mai multe topicuri forum despre aceasta problema. Sfatul meu este sa apelezi la un service specializat, macar pentru o diagnosticare. |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
raoul0384 |
24 Oct 2006, 21:12
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 24 October 06 |
am inteles! la asta ma gandeam...numai ca vad ca unii dintre voi au dat si peste niste service-uri mai nasoale! ce-mi recomandati?
nume si adresa ( din bucuresti)! merci! |
--------------------
renault
megane classic
2002, 1,6 16V
- ph 08 OOO
|
|
V A L I |
26 Oct 2006, 17:06
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV |
Vroiam sa fac un tutorial despre curatirea vanei EGR, dar de acum inainte NU MAI RECOMAND aceasta ! (vroiam sa postez pe topicul cu "problema relanti Megane 1" dar am zis ca aici este mai bine).
Sa va explic si de ce... Ieri l-am ajutat pe un vecin cu un Mondeo Tdci sa isi curete Egr-ul si am zis ca daca tot am facut o treaba buna la el , hai sa curatam si la mine ca poate fac un tutorial dupa aia si merge si masina mai bine. Mentionez ca eu nu am nici o problema la masina, cu relantiul, nu da in nas , totul functioneaza ca la carte etc. Zis si facut (postez mai jos niste poze, scuzati calitatea). Am dat jos vana, era niste mizerie pe ea dar tija aceea se misca foarte greu. Din cate m-am documentat eu si am vb cu alti propritari de Megane, tija aia trebuie sa se miste (acum nu stiu daca f usor sau asa mai greu). Am curatat-o se misca mai usor, curatat si restul apoi am montat-o la loc. Ii dau drumul la motor , statea turat in 3500 de ture. Stiam ca asa face si ca trebuie sa dau o tura mai in talpa cu ea pana se stabilizeaza. M-am dat cu ea vreo 2 km dar spre surprinderea mea cand m-am intors relantiul statea in 4500 de ture . Am dat-o din nou jos si am tras de tija aia (reprezentata cu verde) pana a ajuns la un nivel maxim , apoi am scos-o de tot , rotind-o de 2 ori. Are in capat un filet. Ce vedeti in poza e tija, dar imbracata intr-o protectie (tub de palstic , actionat de un arc). Era si ea murdara , am curat-o , am pus ceva vaselina pe ea si am bagat-o la loc in "chestia" aia a ei, pe care scrie VDO , care e capsulata, adica am montat-o la loc cum a fost. Spre surprinderea mea, dupa ce am montat-o la loc a ramas blocata acolo . Am simtit ca mi se face rau , una noua nu stiu cat costa , dar in orice caz nu aveam n sute de euro sa o schimb. De aici si zicala : " if ain't broken, don't try to fix it" . Am montat-o la loc , i-am dat drumul la motor si relantiul imi sta exact unde trebuie sa stea adica in 750 rpm . Probabil ca, chestia aia in care intra tija, fiind capsulata , formeaza vid , daca tot o misti si din cauza aia se blocase tija. Asta trebuie sa fie explicatia , Slava Domnului , sau daca nu a fost o minune Dumnezeiasca ca s-a rezolvat asa pana la urma. In concluzie , cum am zis si mai sus nu recomand curatarea ei daca masina merge cum trebuie , defapt acum nu o mai recomand deloc . Nu sunt un nepriceputeanu' sau cel putin asa cred dar chiar daca stii ce faci , pe parcurs pot aparea niste "chestii" neprevazute (ca sa nu le zic altcumva). Acum sa va prezint un mic tutorial (don't try this at home ) despre cum se desface vana aia , pentru motoarele 1.6 16v (Megane 1), cu mentiunea ca daca va apucati sa lucrati acolo , o faceti pe raspunderea voastra 1.Unelte necesare : surubelnita medie in cruce , spray degresant (sau inlocuitori), cat mai multe carpe si eventual o garnitura (reprezentata cu galben) in caz ca aia de pe masina e rupta. 2.Se scoate mufa din locasul ei. Este reprezentata cu rosu. (fig.1) 3.Se desfac cele 2 surube, reprezentate cu albastru. (fig.1 si 2) Se scoate usor "piesa" din locasul ei. Se scoate garnitura din locasul ei.Reprezentata cu galben. Punctat este locasul unde sta ea (fig.2) 4.In fig.3 este marcata cu verde tija de care vorbeam mai sus. Eu stiu ca ea trebuie sa se miste . La mine era destul de intepenita. Ce recomand eu daca ati ajuns la punctul asta este ca atunci cand o scoateti sa o lasati in pozitia in care e ea , adica sa nu o miscati, curatand-o cu spray din abundenta si apoi in interior unde intra ea , ca si acolo este mizerie. 5. Fig.4- "piesa" curatata. 6. Se monteaza la loc , punandu-se si mufa la loc. 7. Se da o tura cu masina in primele 3 trepte , turandu-se pana in zona rosie a turometrului , vb vine, in fiecare treapta. Dupa aceea masina trebuie sa aiba un relanti , relativ stabil pe liniuta dintre 5 si 10 adica ~750 rpm , bineinteles cu mici variatii (+/- 50 rpm in sus sau in jos). Atasez si pozele: This post has been edited by V A L I: 26 Oct 2006, 17:07 Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 33.73k ) Number of downloads: 3643 2.JPG ( Size: 32.32k ) Number of downloads: 3981 3.JPG ( Size: 28.2k ) Number of downloads: 3951 4.JPG ( Size: 25.11k ) Number of downloads: 3848 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
cool_zero |
27 Oct 2006, 14:46
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 October 06 |
Salut!
De curand sunt nou posesor de renault megane 1.6 16v, model 2001. Am fost super incantat de noua mea masina, si pot spune ca sunt in continuare, dar.... din pacate am si eu aceiasi problema. Masina TREMURA la relanti, si odata cu ea si schimbatorul de viteze. Cateodata, cand se mai incalzeste, se mai diminueaza vibratia, dar nu intotdeauana. Vreau sa mentionez ca bobinele sunt toate noi! NU stiu ce are!! In ultimile zile ma obsedeaza chestia asta. Atata timp cat sunt in miscare masina e super, dar cand ma opresc ma apuca nervii.. Please, help.. Multumesc anticipat! PS: benzina numai 98, de la rompetrol sau mol. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16v
2001
|
|
adip |
27 Oct 2006, 19:00
Post
#70
|
Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria |
cool_zero, s-o stapanesti sanatos! Dupa cum ai citit cu atentie si in acest topic, si in altele asemanatoare, asta e o problema generala la motoarele astea. Ai cateva locuri unde poti umbla pentru a atenua tremuratul (bobine, bujii, senzor volanta, tampoane slabite motor / cutie, etc...) dar pana la urma va trebui sa te obisnuiesti
Mai poti verifica ceva (sugestie vazuta tot aici pe forum acum ceva vreme, multumiri pentru ea): cu motorul cald, las-o la ralanti si asculta in spate la toba de zgomot. Daca nu iti pufaie (ca atunci candse intrerupe aprinderea) e ok. Daca mai auzi cate-un puf-puf, te-ai putea gandi la bobine / bujii / fise. Ca exploatare zilnica, eu bag doar benzina de 95 de la cateva Mol-uri favorite, am grija sa nu merg subturat, ii mai dau cate-o forja unde am drum liber (fiindca circulatul in Buc. omoara orice masina) si cam atat. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
raoul0384 |
28 Oct 2006, 11:59
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 24 October 06 |
am mers cu frantuzoaica mea la service!
schimb bujii, schimb filtru de benzina...tot facea pe nebuna,verificat bobine-bune ( tremurat relanti, dat in nas la treptele 1 s 2)...desfacem pompa de benzina ...sita de benzina negra ca dracu! curata mecanicul sita...o usoara imbunataire...dar tot fara vlaga si tremurat... apoi masuram presiune de benzina- varza am presiune de banzina putin mai mult de jumatate din cat ar trebui! in concluzie cu ce dracu sa traga? deci urmeaza sa dau comanda de o pompita de benzina! |
--------------------
renault
megane classic
2002, 1,6 16V
- ph 08 OOO
|
|
BWhite |
26 Dec 2006, 10:44
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti |
Problema s-a rezolvat de la sine dupa 2 plinuri cu E-FIX de la Rompetrol. Masina mergea rau de tot (dadea in nas, relanti aiurea, putere mai deloc), imi facusem programare pentru curatat injectoarele si n-a mai fost cazul, pur si simplu benzina E-FIX a curatat toata injectia, zici ca e alt motor. Incercati cu incredere si vorbim dupa 500 km.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
cri123 |
27 Dec 2006, 13:19
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca |
Reclama ascunsa Oare e chiar asa de buna benzina aia?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
CataD |
1 Jan 2007, 22:03
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 January 07 |
La Multi Ani! si bine v-am gasit. E primul meu post aici si sunt onorat sa inaugurez eu seria 2007...
Mai ales ca referitor la tremuratul in relanti sunt deja patit si rezolvat. E vorba de un M2 Bicorp 1,6 16V productie 2003 care a trecut prin toate: clapeta curatata, senzor fulie (sau asa ceva, in orice caz, se oprea in mers) si bobina de inductie. Cu bobina, prima intalnire s-a petrecut cam acum 2-3 luni cand in urma unei vizite la Serus a fost schimbata una dintre cele 4. Pe 30 decembrie, tremuratul a inceput din nou. Sper ca e tot o bobina, cu atat mai mult cu cat mecanicul de la service m-a anuntat sa ma astept sa-mi mai cada cate una, pe rand. Intr-adevar, bobinele de inductie din fabrica sunt Sagem, slabe calitativ si probabil mai ieftine. Cea inlocuita este Bosch si are cod de produs 82 00 208 611. Cu codul asta o puteti gasi pe site la Bosch (Romania). Intrucat operatiunea de identificare/demontare/montare/testare + piesa la prima bobina a fost ceva mai mult de 50,00 lei, din care vreo 30 de lei bobina, fara TVAuri, ma gandeam sa-mi cumpar frumos piesa si s-o montez eu. Mai ales ca am vazut ca nu e mare filozofie, e doar un surub de desfacut si o legatura electrica. Cred ca in felul asta ies si mai ieftin pentru ca stiu clar ca piesele de schimb la service-reprezentante sunt foarte scumpe, ele fiind una din principalele surse serioase de profit. Intrebari: 1. Am cum afla, fara a apela la testerul din service care e bobina "obosita"? sau trebuie s-o iau babeste, inlocuindu-le pe rand? 2. E ceva special de care trebuie sa tin cont in momentul in care ma apuc de-o cheie si incep sa schimb personal bobina? As aprecia un raspuns pana pe 3 ian cand se deschid magazinele si cand o sa-mi cumpar bobina si ma apuc de treaba. Multumiri. |
--------------------
Renault
Megane 2 Bicorp
2003 - 1,6 16V
- Megane
|
|
Ovis |
2 Jan 2007, 11:32
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara |
Salut CataD si bine ai venit pe forum!
Topicul despre bobine este aici. O sa gasesti si info despre cum se schimba. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
strumfuadi |
3 Jan 2007, 13:26
Post
#76
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
QUOTE(BWhite @ 26 Dec 2006, 10:44) Problema s-a rezolvat de la sine dupa 2 plinuri cu E-FIX de la Rompetrol. Masina mergea rau de tot (dadea in nas, relanti aiurea, putere mai deloc), imi facusem programare pentru curatat injectoarele si n-a mai fost cazul, pur si simplu benzina E-FIX a curatat toata injectia, zici ca e alt motor. Incercati cu incredere si vorbim dupa 500 km. QUOTE(cri123 @ 27 Dec 2006, 13:19) nu e banc, chiar functioneaza! dupa doar un plin de EFIX e cu totul alt motor, pot spune cu mana pe inima ca masina nu a mers atat de bine niciodata de cand o am din '98, masina fiind produsa in '84. nu stiu ce e in benzina, dar pachetul de aditivi chiar face diferenta! This post has been edited by strumfuadi: 3 Jan 2007, 14:34 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
ady01 |
4 Jan 2007, 23:10
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 December 06 From: Bucuresti |
mikken urgent filtru motorina.unde?
|
--------------------
renault
clio expresion
2002 1.5dci 48kw
|
|
qwersat |
5 Jan 2007, 00:18
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 January 07 |
Ma cam indoiesc ca benzina paote schimba peste noapte mersul motorului ( asta daca nu ai pus pana acum gaz in loc de benzina: )
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN
2005 MEGANE II.1 RENAULT IS THE BEST....[COLOR=red]
|
|
raoul0384 |
8 Jan 2007, 15:42
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 24 October 06 |
eu am rezolvat-o cu schimbarea pompei de benzina! care e destul de scumpa. cat despre e-fix eu zic ca merita...chiar mi se pare ca trage mai bine cu efix
|
--------------------
renault
megane classic
2002, 1,6 16V
- ph 08 OOO
|
|
V A L I |
8 Jan 2007, 19:41
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV |
Intrebare stupida 1 Cat e litrul de Efix din asta minune ?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
strumfuadi |
11 Jan 2007, 08:50
Post
#81
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
3,2ceva ron.
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
HHF |
12 Jan 2007, 22:06
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 |
am si eu o problema asemanatoare cu a cea despre care discutati.
mie incepe sa imi 'dea in nas' dupa 2500-3000 rot/min, doar atunci cand motorul este in sarcina!!! deci cand e scoasa din viteza, pot sa o tin accelerata cat vreau pana la 6000 si nu apare problema. se manifesta intermintent cand accelerez si imi da mari emotii la depasiri. un mecanic imi zicea ca senzorul de la clapeta de oxigen nu mai functioneaza corect. am curatat injectoarele la 'bosch service auto haus tudor constanta' = 40lei /injector pompa de benz da presiune buna(3bari). aveti ceva ideii? |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
oache81 |
15 Jan 2007, 01:49
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 |
Am patit-o si eu si o tot patesc de 1 luna incoace destul de des.Se intampla asa,oricum sonda mea de relanti(VDO-ul de care se vorbea mai sus si care la mine e alta marca nu stiu exact) este blocata la o valoare fixa stabilita de mine din cauza ca se defecta prea des si am patit de multe ori sa am relantiul la 4000 de ture din cauza asta.La mine se intampla asa,intrerupe,motorul nu se incalzeste si toata treaba se sfarseste prin inegrirea bujiei de la cilindrul 4 si mers apoi in 3 cilindri.Am pus aditiv,am schimbat bujiile iar mi s-a inegrit dupa care am scos bujia defecta am turnat jumate de sticla de aditiv acolo am imbibat bujia noua in aditiv am montat-o si merge bine de 1 saptamana si ceva.Ce e nasol este ca daca pun benzina de la Petrom o apuca iarasi tremuratul si cel mai bine a mers ieri cu benzina de la AGIP de la pod-Baneasa(Sos.Nordului).O fi si de la apa din benzina dar trebuie sa aveti mare grija cu jegul din motor si vad ca nu-s singurul ghinionist care are probleme cu relantiul.In principiu un schimb de bujii + un plin de benzina buna si sticlutza de aditiv+ curatzat sonda aceea VDO(pret 4 mil la Reno si 2 mil la dezmembrari),sonda care se curata cu o carpa si motorul ar trebui sa mearga ca nou.
Tremuratul apare mai intai in sarcina si pe urma incepe sa se manifeste si cu masina scoasa din viteza. Pentru HHF daca pompa da presiune si injectoarele sunt curate atunci incearca sa cureti clapeta aia si schimba si bujiile ca alea sunt ieftine vreo 70 de mii de lei vechi bucata. This post has been edited by oache81: 15 Jan 2007, 01:53 |
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
HHF |
15 Jan 2007, 20:38
Post
#84
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 |
zis si facut ... acum vreo luna.
inlocuit bujii, curatat clapeta si sonda aceea care se afla pe corpul cu clapeta de accelaratie, dar tot asa face. merg pe varianta ca e defect senzorul de la clapeta de acc. si am gasit un corp complet(sonda si senzor) la dezmembrari la 200lei. o sa sun pe la service-uri Reno in legatura cu senzorul de clapeta, sa vd cat costa... This post has been edited by HHF: 15 Jan 2007, 22:37 |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
HHF |
26 Oct 2007, 16:10
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 |
am mai fost la un mecanic, si mi-a zis ca am cataliztatorul infundat si ca trebuie sa il scot din circuit, sa sudez o teava in locul lui.
ciudat e ca motorul merge perfect in primii 80-100 km parcursi (cam o ora de mers). am mers 20 de km cu 130-160km/h, cu schimbari de treapta si reprize de acceleratii, si nimic nu a dat in nas deloc. cand vine momentul problemei, dupa 80-100km, uneori, mi se opreste motorul. coboara in turatie pana se opreste. 26 Oct 2007, 17:13: chiar nu inteleg de ce apare problema dupa 80-100 km. sa fie ceva legat de temperatura motorului, sau a componentelor din jurul motorului. singura variabila pare sa fie temperatura. This post has been edited by HHF: 26 Oct 2007, 16:13 |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
megane1 |
26 Oct 2007, 17:07
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti |
....ceva bobine? zic si eu...
am avut megane 1(dar 1,4 16v)... This post has been edited by megane1: 26 Oct 2007, 17:07 |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
HHF |
26 Oct 2007, 17:19
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 |
oare sa fie bobina afectata de temperatura dupa un anumit timp?
This post has been edited by HHF: 26 Oct 2007, 19:00 |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
aionescu |
3 Nov 2007, 17:06
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 May 04 From: Bucuresti |
M1, 1,6 16v , 39000 km.
Motorul porneste dar se opreste imediat. Ca sa functioneze trebuie sa-l "tin" din acceleratie, ca la Daciile vechi! Problema a aparut dupa ce am inlocuit bateria. Poate e interesant cum a murit cea veche(originala, dupa 4 ani si ceva luni). A murit subit : dupa ce am venit de la servici, opresc masina in dreptul casei, sa deschid garajul. Dau sa pornesc , nimic! Moarta complet. Asa ceva nu mi s-a mai intamplat. Am incarcat-o vreo 6 ore si nimic. Asa ca am cumparat alta noua cu care motorul se comporta cum am spus. Chestia e ca nici la service nu pot ajunge asa, daca ridic piciorul de pe acceleratie se opreste! Rog un sfat de la cei cu experienta. Multumesc anticipat! Am uitat sa precizez ca in decursul "vietii" ei am inlocuit (pe rand) toate cele 4 bobine (acum am Beru). |
-------------------- |
|
mihaita |
16 Jul 2008, 22:50
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 July 08 |
cred ca pompa de benzina da semne de obosealaa,asa mi sa intamplat si mie,mergeam 80km si nu se mai accelera si sa agravat din ce in ce mai rau pana cand ajunsesem de la 80km cam pe la 5km ,am schimbat pompa si a disparut problema.
|
--------------------
renault
laguna 1.6,16v
1999
- 1370 nt 33
|
|
gheorghetrusca |
27 Jul 2008, 16:19
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 July 08 |
undefined
|
--------------------
Renault
Megane Classic
1996
- B 27 GHI
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2024 - 08:17 |