Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura ridicata lichid racire

isabela
post 29 Sep 2011, 10:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




am o problema pe care nu mai stiu cum s-o rezolv.

am sesizat ca imi creste destul de mult temperatura lichidului de racire. in relanti (la semafor) ajungea pana aproape de prima linie mai groasa de pe afisaj.
am fost la service, am facut o diagnoza si a rezultat ca trebuie schibat termostatul (46 lei piesa de origine). ok.
dar problema nu s-a rezolvat. daca stau la semafor acul de temp. incepe sa creasca si ajunge la aceleasi valori ca si inainte. este drept ca acum scade temp in mers (pana aproape de mijloc) dar parca tot mi se pare cam mult.

rog sfaturi.


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 29 Sep 2011, 10:40
Post #2


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




exista 2 tipuri de termostate- unele care deschid cam la 90 grade si altele care deschid pe la 96 - probabil ca tie ti-au schimbat unu de 90 care nu mai functiona cu unul de 96 - in mod normal acul care indica temeperatura trbuie sa ramana nemiscat. bafta


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 29 Sep 2011, 10:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Eu am aceeasi problema. Acul de ce indica temperatura lichidului de racire se duce catre maxim in oras insa fara ca temperatura lichidului sa creasca (fapt confirmat la service).
Fenomenul se manifesta atunci cand tin piciorul pe pedala de frana la semafor si este amplificat (acul se duce si mai sus) daca am si alti consumatori electrici porniti (faruri, ventilator, chiar si actionarea geamurilor electrice).

La service au zis ca este un contact imperfect undeva dar nu au reusit sa depisteze unde. Prin curatarea contactului cablului de masa de la baterie se rezolva problema pentru 1-2 luni.

Citeste si acest topic poate te ajuta:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=89746&hl=

This post has been edited by andreym24: 29 Sep 2011, 10:53


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 29 Sep 2011, 10:54
Post #4


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




SI la mine urca acul de temperatura in trafic bara la bara, fara clima pornita, cu aproape o liniuta. Daca e pornit clima acul ramane nemiscat.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 29 Sep 2011, 11:11
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




andreym24

Fenomenul se manifesta atunci cand tin piciorul pe pedala de frana la semafor si este amplificat (acul se duce si mai sus) daca am si alti consumatori electrici porniti (faruri, ventilator, chiar si actionarea geamurilor electrice).



Ai dreptate in problema actionarii franei. Si la mine, daca stau cu piciorul pe frana, acul creste. Am crezut ca sunt eu paranoia, nu prea vad ce legatura este intre frana si lichidul de racire.

Chestia este ca nu stiu ce sa fac. Mi-e cam teama sa nu se intample ceva.


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 29 Sep 2011, 12:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




@Isabela

Se intampla din cauza lampilor de frana care se aprind atunci cand ai piciorul pe pedala de frana (consumator in plus).

This post has been edited by andreym24: 29 Sep 2011, 12:24


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 29 Sep 2011, 12:55
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@andreym24

Scuze ca te intreb, dar nu ma pot obtine smile.gif

In legatura cu asta "Se intampla din cauza lampilor de frana care se aprind atunci cand ai piciorul pe pedala de frana (consumator in plus)." sper ca ai glumit



--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 29 Sep 2011, 13:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Nu este nici o gluma. Este o masa imperfecta undeva fapt ce duce la functionarea anormala a unor instrumente de bord (ex indicator temperatura lichid racire)


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 29 Sep 2011, 13:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Nu am glumit, vorbesc cat se poate de serios.
Atunci cand apas pedala de frana si se aprind lampile aferente acul ce indica temperatura lichidului de racire urca cateva gradatii.


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 29 Sep 2011, 14:01
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




Deci, o varianta ar fi sa ma duc la un electrician sa vada daca nu este vreo probl pe instalatie.

Eu asta am inteles. Si am mai inteles ca se poate intampla ca, de fapt, temp lichidului sa fie ok dar sa arate eronat pe bord.

Multumesc mult!


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 29 Sep 2011, 14:15
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@andreym24 && Relu11

OK. Acum m-am lamurit - contact imperfect.

In prima instanta am crezut ca vrei sa sugerezi ca si cauza a incalzirii lichidului de racire, faptul ca stopurile ar consuma atat de mult incat sa influenteze puterea motorului -- adica motorul ar fi trebuit sa produca mai multa putere ceea ce ar duce implicit si la cresterea temperaturii.

Multumesc pentru clarificare.


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 06:57
Dacia