ce probleme aveti la megane2 facelift ?, cat de multumiti sunteti ? :)
![]() ![]() ![]() |
ce probleme aveti la megane2 facelift ?, cat de multumiti sunteti ? :)
cata70 |
![]()
Post
#1261
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|||
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1262
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
astazi am sters luneta pe interior, una din foarte rarele ocazii cind ajung in partea din spate a masinii. cu ocazia asta am constatat ca tapiteria de pe plafon pur si simplu nu e prinsa la marginea dinspre luneta. marginea se poate misca citiva milimetri: apas in sus si revine.
![]() iar marginea tapiteriei ... e taiata si lasata asa. se vad franjurii pe margine. nici un fel de finisaj. ![]() in plus materialul (textil!) folosit pentru a imbraca polita de sub luneta este de o calitate indoielnica, asta ca sa nu spun jalnica. poate eram prea entuziasmat la inceput ca sa vad maruntisurile astea. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1263
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu iti propun sa te uiti la alte masini intai. Mai scumpe. Sa vezi ca sunt finisate identic.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
c_numele |
![]()
Post
#1264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 20 December 07 From: Deva ![]() |
eu sunt multumit de maganu meu ,am cu el in 2luni si ceva zile peste 5000 km facuti 70% orasi si restu extern ,in rest ca l-am plesnit pe unu cu un logan mcv de iam indoit uzile si iam spart bar si a mea doar s-a sgariat (rezolvat pe casco bara noua
![]() ![]() |
--------------------
renault
megane 2.2
2007 1.6 16 v Lux privilege
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1265
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
nu vreau sa ma uit la alte masini, fie mai scumpe fie mai ieftine. ma uit la megane-ul meu, la care am descoperit ceva ce nu imi place. ma dezamageste pentru ca ma asteptam la un finisaj mai bun.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1266
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Tu poti sa te astepti sa ai si bord imbracat in piele. E treaba ta. Dar asta nu inseamna ca poti sa vii pe aici sa faci masina de trei lei pentru ca tu nu esti la curent cu modul in care se fabrica masinile in ziua de azi.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Christu |
![]()
Post
#1267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
In ziua de azi poti sa ai surpriza sa gasesti finisaje super bune la masini ieftine si poti intampina foarte bine si reversul medaliei.
Sa va dau un exemplu - o colega a mea si-a luat un 320 d, masina de 40k euro. Superba, fite, bixenoane, pachet lumini exterioare, 177cp, cutie automata + tiptronic, nebunie. Prima impresie cand m-am suit in ea a fost de interior ieftin....cu toate ca la finisari sta destul de bine (dar nu excelent) plafonul e facut dintr-o carpa usor creponata de 2 lei. O salveaza pielea de pe bord, usi and everything. In concluzie - masina perfecta nu exista. Depinde doar de noi cat bagam in seama anumite lucruri de la masina noastra. |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#1268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
dupa 5000km:
ma deranjeaza: ca se murdareste geamul de la usa soferului de la apa de pe parbriz ca nu pot sa potrivesc inaltimea scaunului si a volanului, in asa fel incat sa pot sa rezem comod cotul pe cotiera de la usa (sunt carcotas ce mai.....) ca ramane o dunga de apa pe mijlocul parbrizului dupa ce-si fac treaba stergatoarele ca este prea inalta de spate (se simte pe viraje stranse) ca la manevra cu spatele, nu se vede exact coltul in oglinda ca se murdaresc farurile de nu mai vezi nimic cu ele si trebuie sa te opresti sa le speli (da' rezolv eu asta cu un kit de spalator faruri) ca nu pot sa vad cat este presiunea in pneuri decat cu testeru' de ce nu este un menu unde este afisata si pres. daca computerul tot stie sa o citeasca? ca trebuie sa ma misc lateral cand fixez centura atunci cand sunt la volan (dehhh...trebuie sa slabesc) ca suprafata golului de incarcare portbagaj este prea mica desi volumul portbagajului este destul de mare ca trebuie sa ai un servetel la tine daca vrei sa umbli in portbagaj pe vreme umeda (te murdaresti pe degete cand deschizi capacul) si cam atat, dar oricum recunosc ca sunt mici neajunsuri pe langa toate celelante puncte pozitive. Asa suntem noi carcotasi cand avem ocazia. Pe total am votat multumit. This post has been edited by RADU__: 1 Mar 2008, 17:17 |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
Wolverine |
![]()
Post
#1269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
Pot zice ca sunt multumit de masina ca si dotari si comportament rutier. Si la mine au apaut greierii, dar cat timp drumurile din Romanica vor fi asa si la Maybah-ul lui Gigi apar
![]() Drumurile in service le-am facut mai mult din belelele mele si ale celor din service, schimbat pe garantie o bieleta, macara geam sofer si masca de la AC(zgariata in service). Legat de belelele mele am schimbat bara spate si un bandou si de acolo am zis sa le vopsesc pe toate in cul caoseriei, am revenit de vreo 3 ori in service ba au ratat culoarea, ba nu le-au lacuit pe toate si pot zice ca si acum dupa lacuire si 2 luni de la revopsirea mi-a sarit vopseaua la spalatorie. ![]() In principiu incantat de alegerea facuta. O intrebare cum mama draq rabatez integral bancheta spate, 1/3 am reusit dar la 2/3 am tras de sezut si nimik parca tine ceva acolo, eu stiam ca tragi de sezut si apoi rabatezi spatarul. This post has been edited by Wolverine: 1 Mar 2008, 23:11 |
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
Meganer |
![]()
Post
#1270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RADU__ @ 1 Mar 2008, 18:16) ca nu pot sa vad cat este presiunea in pneuri decat cu testeru' de ce nu este un menu unde este afisata si pres. daca computerul tot stie sa o citeasca? Sa inteleg ca ai optiunea de monitorizare presiune in pneuri si nu e afisata masinuta cu cele 4 roti si 4 valori de presiune? |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#1271
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
@meganer
da am senzori de presiune in pneuri si nu doresc sa vad permanent presiunea in pneuri, dar era interesant sa o poti "interoga" asa ca un menu suplimentar in CB. Ma gandeam ca nu era mare lucru de "scris" ceva in soft suplimentar, atata timp cat oricum informatia exista deja. Pe tester pot sa interoghez presiunea in pneuri pe fiecare roata. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
claudiubabis |
![]()
Post
#1272
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 July 07 ![]() |
Am un megane 1.5 dci 100 cp care are acum 14000 km.
Am trecut de la o Dacie 1300 cu care am facut peste 400000 km si un chevrolet Aveo pe care l-am tinut doar 5000 km din cauza consumului exagerat de benzina ( 16 la suta in oras). Referitor la Megane m-a incintat confortul,designul interior si consumul redus de motorina. In ceea ce priveste capitolul fiabilitate masina sta foarte prost. Si asta combinata cu incompetenta multor mecanici din reteaua de serviceuri Renault precum si cu siktirul caracteristic noua romanilor da nastere la un dezastru. La mine, masina fiind luata in martie 2007 si deci inca in garantie au aparut urmat probleme: -la 5000 km in service mi-au completat un litru de ulei in motor. Mi s-a spus ca este normal si asa consuma in perioada de rodaj. - la 10000km la revizie iar s-a constatat lipsa un litru de ulei dar raspunsul a fost ca " asa face toate " -la 13000 la Ipso otopeni au constatat film de ulei sub scutul de sub baie. au desfacut 5 ore la masina ( au scos bara fata, radiator si multe altele ) au montat la loc si concluzia a fost ca trebuiesc schimbate garniturile lla turbina care nu erau pe stoc. am fost chemat dupa 2 saptamini si au schimbat garniturile. Acum am 14 000 km si nu a mai aparut inca lipsa de ulei in CB. - asta iarna mi s-a blocat de f multe ori radio CD-ul si imi descarca si acum bateria daca nu pornesc masina doua zile. Cei de la Ipso au facut comanda in Franta si am inteles ca pe 8 martie radio cdul ajunge la Pitesti. -de vreo doua mii de km la cald la ralanti se aude un fisiit. ( asa facea dacia mea cind cadea pompa de apa )- cei de la service spun ca nu aud nimic. Nesimtire curata zic eu ![]() - uneori la pornire pe timp friguros se aude un scirtiit metalic vreo 30 ssecunde. Nu se manifesta in prezenta celor de la service deci masina nu are nimic ![]() In rest nu am greierasi si alte probleme. Dar cele pe care le am cred ca sunt suficiente. Astept pareri, sfaturi, impresii despre acestea. Poate cipman care am vazut ca are multa experienta in domeniu are amabilitatea sa imi dea vreo sugestie referitor la ceea ce am descris mai sus. Va multumesc. |
--------------------
RENAULT
megane sedan
2007,diesel, 100CP
- B61CWL
|
|
CataT |
![]()
Post
#1273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
In general sunt multumit de masina chiar si dupa mici probleme cu bieletele de directie care au fost schimbate la 12.000km, evident pe garantie.
Ce ma deranjeaza putin este ca RCD se opreste dupa aproximativ 20 min., obisnuiesc sa ies la pescuit si daca la fiecare 20 de min. tre' sa-l repornesc, cand mai sunt atent la bambine... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#1274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Chestia cu radio ma dispera si pe mine, dar se poate rezolva postgarantie. Pana atunci trebuie sa am rabdare. Este nevoie de o dioda si un intrerupator si gata.
This post has been edited by RADU__: 2 Mar 2008, 21:25 |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
red_dog |
![]()
Post
#1275
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
la mine CD se incalzeste prea tare si sare cum ar fi cd zgariat cand l-am scos din cd nu puteam sa il mai ti in mana nu face la tote cd sa fie din cauza discului sa fi fost scris la viteza prea mare
![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#1276
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE ma deranjeaza: ca se murdareste geamul de la usa soferului de la apa de pe parbriz ca nu pot sa potrivesc inaltimea scaunului si a volanului, in asa fel incat sa pot sa rezem comod cotul pe cotiera de la usa (sunt carcotas ce mai.....) ca ramane o dunga de apa pe mijlocul parbrizului dupa ce-si fac treaba stergatoarele ca este prea inalta de spate (se simte pe viraje stranse) ca la manevra cu spatele, nu se vede exact coltul in oglinda ca se murdaresc farurile de nu mai vezi nimic cu ele si trebuie sa te opresti sa le speli (da' rezolv eu asta cu un kit de spalator faruri) ca nu pot sa vad cat este presiunea in pneuri decat cu testeru' de ce nu este un menu unde este afisata si pres. daca computerul tot stie sa o citeasca? ca trebuie sa ma misc lateral cand fixez centura atunci cand sunt la volan (dehhh...trebuie sa slabesc) ca suprafata golului de incarcare portbagaj este prea mica desi volumul portbagajului este destul de mare ca trebuie sa ai un servetel la tine daca vrei sa umbli in portbagaj pe vreme umeda (te murdaresti pe degete cand deschizi capacul) si cam atat, dar oricum recunosc ca sunt mici neajunsuri pe langa toate celelante puncte pozitive. Asa suntem noi carcotasi cand avem ocazia. Pe total am votat multumit. QUOTE Referitor la Megane ... In ceea ce priveste capitolul fiabilitate masina sta foarte prost. Astept pareri, sfaturi, impresii despre acestea. sau poate va sterge si pe voi cineva. nu ati inteles ca nu e voie sa faci masina de trei lei? auzi tupeu, sa nu te murdaresti pe degete cind deschizi portabagajul! uita-te masini mai scumpe, ca la toate e asa (de exemplu la bmw 5XX). si mai vreti si meniuri de nave spatiale, cu afisarea presiunii. ce, manometru nu puteti sa cumparati? si mai dati pe la sala ca sa puteti pune centura usor, nu e vina masinii ca sinteti prea grasi. ![]() This post has been edited by Rimio de Vassur: 3 Mar 2008, 09:50 |
--------------------
.
.
.
|
|
CataT |
![]()
Post
#1277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#1278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Problema este destul de simpla. In radio intra doua alimentari (in unele chiar 3)
O alimentare este de la clema 30 adica tensiune permanenta fara contact (cartela etc) A doua alimentare este de la clema 15 adica alimentare prin contact (cartela etc) si este activa cat timp este activat motorul. Deci daca motorul functioneaza, atunci este si radioul activ permanet. La prima vedere se pare ca este suficient sa faci o punte intre 15 si 30 dar nu va functiona, caci prin puntea formata se vor alimenta si restul dispozitivelor ce necesita clema 15. Ca sa nu se intample acest lucru se intercaleaza in alimentarea aparatului de radio o dioda cu I-direct cel putin 10A , iar alimentarea 30 se trece prin intrerupatorul cu pricina si se leaga dupa dioda (spre radio) In acest fel aparatul este "mintit" ca contactul este pus si nu are voie sa-si intrerupa functionarea, iar dioda va impiedica trecerea curentului catre celelante dispozitive cuplate pe 15. Butonul cu pricina se poate monta oriunde in bord, mascat ca sa nu faca nota discordanta cu "peisajul" Dezavantajul este ca daca-l uitati cuplat....dupa 24h sau mai putin (in functie de volumul de auditie) este posbil sa ramaneti fara tensiune suficienta in "bacterie" Bafta si minuni ! |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
FireChief |
![]()
Post
#1279
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
azi am schimbat bieletele de directie pe garantie 35 de mii de km
se pare sau mai mult ca sigur ca e vorba si de un amortizor...dupa lungi parlamentari a ramas sa revin peste vreo doua saptamini dupa ce initial refuzasera desi era evident ca trebuie schimbat intrebari puse...daca am avut accident(desi nu erau urme si nici pe dedesubt nu avea nicio lovitura),de ce am plumbi noi(pt ca am trecut la cauciucurile de vara acum 4 zile),si daca am roluit jentile care erau perefecte...au cautat sa se ia de toate amanuntele au zis sa revin ca sunt prea multe pe o singura interventie ![]() o sa -i fac itp....ca in iulie ies din garantie si ma duc si le dau cu rezultatele in cap ![]() This post has been edited by FireChief: 3 Mar 2008, 17:35 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
my_facelift |
![]()
Post
#1280
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 12 December 07 ![]() |
se pare sau mai mult ca sigur ca e vorba si de un amortizor...dupa lungi parlamentari a ramas sa revin peste vreo doua saptamini dupa ce initial refuzasera desi era evident ca trebuie schimbat
intrebari puse...daca am avut accident(desi nu erau urme si nici pe dedesubt nu avea nicio lovitura),de ce am plumbi noi(pt ca am trecut la cauciucurile de vara acum 4 zile),si daca am roluit jentile care erau perefecte...au cautat sa se ia de toate amanuntele au zis sa revin ca sunt prea multe pe o singura interventie - referitor la amortizor - il observi daca este cazut prin mai multe variante 1. balansezi masina apasand pe coltul ei in zona amortizorului cu pricina si nu trebuie sa aiba o continuare a balansului in jos dupa ce ai luat mana de pe ea - (asta e cam frectzie la picior de lemn) 2. faci un test specializat pt amortizoare la service-ul unde ai fost sau la oricare alt service autorizat RAR iar mai departe, este obligatoriu sa ti se dea foaia A4 cu rezultatul testului si cu stampila.Daca valoarea indicataun urma testului este sub limita admisa, se poate schimba amortizor in orice service autorizat. Tips : valoarea corecta ti-o da doar la primul test; daca faci mai multe, unul dupa altul, valoarea respectiva scade din ce in ce mai mult ....... - referitor la plumbi de pe roti - au echilibrat roti in service - in general, masinile de echilibrat, dau valori diferite (in functie de cat de bine sunt reglate/uzate) si poate de aici completarea respectiva de plumbi. Iti recomand cu caldura SAMA Service (service profesional de roti). - referitor la revenire in service pt ca sunt prea multe pe 1 interventie (asta e bullshit din partea lor) - in cazul in care ai reparat masina pe casco, daca se atinge o anumita valoare prevazuta in politza de asig, trebuie sa-ti dea paguba totala (vezi sa nu fie vrba de acest aspect). In mod normal nu trebuia sa ridici masina si sa semnezi ordinul de reparatie inainte ca toate defectele sa fie remediate.Odata cu semnarea ordinului de reparatie, tu iti dai acordul ca masina este in perfecta stare de functionare. Poate ne spui si noua in ce service ai fost........ So, Bafta'n trafic ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2006 facelift/Privilege
|
|
will |
![]()
Post
#1281
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 16 October 07 ![]() |
Buna ziua . Va rog in masura in care se poate sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare : Este indicat sau nu sa se reseteze CB din cand in cand ? In cazul in care plec intr-o calatorie mai lunga spre exemplu , sau doresc sa verific consumul pe o anumita distanta si ruta ? Ma gandesc ca poate nu este indicat deoarece pot fi viciate afisarile la un moment dat si anume : poate viteza medie aratata de catre CB la un moment dat la un numar real de km parcursi de 5000-6000 este sub 30 km/h ceea ce ar implica revizia care in mod normal ar trebui facuta la 10000 km . Poate merg mult in afara orasului ceea ce duce la o viteza medie de deplasare destul de ridicata dupa care intors in oras resetez CB si viteza medie afisata este fff mica ceea ce in cazul in care as avea 5-6 mii de km ar trebui sa ma prezint la prima revizie .
Va multumesc anticipat pentru raspuns. Sper sa fi fost coerent in exprimare si sa ma fi facut inteles . Mentionez ca masina are in momentul de fata 3700 km . Si sunt EXTREM DE INCANTAT de ea . Am trecut de pe un Freelander pe aceasta masina si vreau sa va spun ca nu se pote face comparatie in ceea ce priveste comfortul , tinuta de drum si tot ceea ce iti ofera acesti Createur d'Automobile . Urmatoarea masina : megane 3 . (peste 5 ani ) |
--------------------
Renault
Megane
2007 /1,5 dci 85 cp/luxe privilege
|
|
Nasu |
![]()
Post
#1282
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
Desi am votat ca sunt f. incantat de masinuta mea, astazi am ramas uimit sa constat urmatoru' lucru : Pe caroserie in partea din spate stanga (chiar langa roata), pare sa se fi dezlipit un plastic ce era lipit peste vopsea. Odata dezlipit sa si murdarit de praf si asa mi-a atras atentia.
Am verificat si in partea dreapta spate si acolo este lipit perfect. Ma gandesc ca acel plastic este facut sa protejeze vopseaua de tot noroi-ul si prafu' pe care il arunca roata. Dar sa mai intimplat asa ceva pana acum ? Saptamana vitoare ma duc cu ea in service pt. ca a implinit un an de zile. O sa am probleme cu ei sa schimbe aceasta piesa ? |
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1283
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pesemne ca vor veni cu texte din alea penibile ca ai dat cu jetul de apa la spalatorie si de aia s-a desfacut. Dar chiar si asa .... E un sticker banal, nici nu cred ca ar costa mult sa-l cumperi tu.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
19vik |
![]()
Post
#1284
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine, s-a dezlipit pe partea dreapta, cam 1/3, acum 2 zile cand am spalat masina cu jet, doar ca a mea are aproape 3 ani. Daca nu ti-l schimba, poti sa incerci sa cureti praful cu un diluant (atentie sa nu cureti si adezivul de pe el), il incalzesti usor cu un feon si il presezi la loc, eu asa am facut si sta foarte bine, cel putin deocamdata. Dar vorba lui ssilviu, asta e un motiv de nemultumire?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Bacu |
![]() ![]()
Post
#1285
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(FireChief @ 3 Mar 2008, 17:27) azi am schimbat bieletele de directie pe garantie 35 de mii de km se pare sau mai mult ca sigur ca e vorba si de un amortizor...dupa lungi parlamentari a ramas sa revin peste vreo doua saptamini dupa ce initial refuzasera desi era evident ca trebuie schimbat intrebari puse...daca am avut accident(desi nu erau urme si nici pe dedesubt nu avea nicio lovitura),de ce am plumbi noi(pt ca am trecut la cauciucurile de vara acum 4 zile),si daca am roluit jentile care erau perefecte...au cautat sa se ia de toate amanuntele au zis sa revin ca sunt prea multe pe o singura interventie ![]() o sa -i fac itp....ca in iulie ies din garantie si ma duc si le dau cu rezultatele in cap ![]() am facut si eu programare la meridian la un test itp ca sa schimb amortizoarele, dupa ce la revizia de 40000km pe care am facut-o sambata la ipso nu am putut sa il fac, nu avea cine sa il faca sambata... mie sigur mi le vor schimba pe cele de pe fata, la revizia de 30000 mi-au spus ca sunt foarte stricate dar inca nu le pot schimba. acum masina face ca o barca, sunt duse sigur cele de pe fata, cele de pe spate nu imi dau seama, o sa vad dupa test... pana acum nu mi-a picat absolut nimic la suspensie/tren de rulare (bucsi, bielete, etc). nici nu stiu daca sa ma bucur ca nu am probleme sau sa ma intristez ca in mai imi expira garantia si nu le mai pot schimba pe garantie apoi... |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
Nasu |
![]()
Post
#1286
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
QUOTE(19vik @ 6 Mar 2008, 10:31) La mine, s-a dezlipit pe partea dreapta, cam 1/3, acum 2 zile cand am spalat masina cu jet, doar ca a mea are aproape 3 ani. Daca nu ti-l schimba, poti sa incerci sa cureti praful cu un diluant (atentie sa nu cureti si adezivul de pe el), il incalzesti usor cu un feon si il presezi la loc, eu asa am facut si sta foarte bine, cel putin deocamdata. Dar vorba lui ssilviu, asta e un motiv de nemultumire? Da, orice gasesc in neregula la o masina care am luat-o de noua si i-mi place foarte mult, este un motiv de nemultumire. NU vreau sa ma apuc sa fac eu o lucrare de mantuiala. Prefer sa dau niste bani din buzunar (daca nu o rezolv pe garantie) si sa o faca un specialist cum trebuie. Revenind la subiect, sunt in continuare multumit de masina achizitionata. Astfel de intimplari sunt normale la orice masina. Luni dimineata am facut programare pt. revizia de 1 an la Mach1. Sper ca atunci sa rezolv si problema asta si o zgarietura facuta de un binevoitor cu cheia.... |
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1287
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Bacu @ 6 Mar 2008, 10:32) la revizia de 30000 mi-au spus ca sunt foarte stricate dar inca nu le pot schimba. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Solon |
![]()
Post
#1288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
adevaratul |
![]()
Post
#1289
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 September 07 ![]() |
Trebuie sa-mi schimb aripa fata! Ce ziceti , sa o comand de la reprezentanta si sa mi-o monteze altcineva se merita??!
|
--------------------
Renault
Megane
Manager /2007
-
|
|
Nasu |
![]()
Post
#1290
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
|
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ANUNT !
Cei care vor mai porni un versus benzina - diesel pe acest topic vor lua warn + ban o zi. Nu deviati de la scopul acestui topic, si anume: PROBLEME megane 2 facelift !!!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 03:26 |