Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tremurici motor, Se simt vibratii in habitaclu

renault19tse
post 16 Mar 2008, 21:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Dragi forumisti,
Am un R19 TSE 1721,54kW .
De ceva timp se simte tot mai tare motorul in habitaclu, nu zgomot cat vibratii la ralanti.
Motorul merge destul de rotund, adica nu are variatii la ralanti.
Am verificat toate tampoanele, era defect cel din fata dreapta dar chiar dupa ce l-am schimbat situatia nu s-a imbunatatit.

Esapamentul este fixat de caroserie numai in prinderile originale, fara sarme si adaptari.

Ce ar mai putea fi, in afara de tampoane si esapament ?
Voi ati intalnit aceasta problema ?

Cert este ca nu asa trebuie sa faca, eu mai am una identica in care nici nu se simte motorul ca e pornit. Ce-i drept are numai 73000 km.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 16 Mar 2008, 21:48
Post #2


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.166
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




posibil sa fie alt tampon pe dedesubt... parca erau 2


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP - Numar DREPTUNGHIULAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 17 Mar 2008, 15:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




poate e relanti-ul dat prea mic


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 17 Mar 2008, 15:08
Post #4


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




bujii, injectoare, fise .... alimentarea cu benzina. teoretic daca ai injectie (nu stiu ce motor e pe el), se regleaza mersul motorului automat ca sa nu iti moara, de acolo poate si impresia ca merge ok.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 17 Mar 2008, 21:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




nu e cazul.
ralanti stabil la 850 rot, trage bine, porneste excelent la prima cheie chiar si dupa doua saptamani de stat.
este ceve din fixare, dar de unde naiba ?


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Mar 2008, 21:27
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Toti 3 suportii sunt noi? Pp ca sunt originali, nu?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 18 Mar 2008, 11:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




suportul central si cel mai important este orig Renaul.
Cel de la cutie este de asemenea original Renault.
Pe cel din fata pe care l-am schimbat nu l-am pus original.
Aveam unul pe acasa dar nou. Producator : Febi Germania.
Il pun original, nu e pb dar nu cred ca este de acolo.
De unde ar mai putea fi ?
Vreo bucsa, fixarea ansamblului fata ?


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 18 Mar 2008, 16:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Si eu ma lupt cu asta si nu ii dau de cap.sad.gif


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 20 Mar 2008, 09:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Eu am reusit sa aflu de unde am vibratia care se manifesta cel mai tare intre 2000 si 2600 RPM si care o simteam in tot habitaclul masinii.Toba intermediara, imi bate in levierul care face legatura intre cutia de viteze si maneta schimbatorului de viteze.Azi ma ocup de asta.Bafta


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 20 Mar 2008, 10:22
Post #10


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




N-ai ce-i face ... Numai dacă ai acces la un canal și iei "la mînă" toate șuruburile pe dedesubt. Verifici și strîngi tot, de la A la Z.

Off-topic Eu am avut o bătaie "dedesubt" timp de jumătate de an. Am schimbat - Dumnezeule, nebun am mai fost ! - tot, absolut toate bucșele, tampoanele, flanșele, rulmenții, pivoții, amortizoarele, capetele de bară, tot posibilul și imposibilul și degeaba. Presupuneri - cu carul ... Ba, unul chiar vroia să mă convingă că un scaun făcea așa, ca toți dracii ! Ca, pînă la urmă, ce mare drăcovenie era ? Am găsit-o singur, după ce am urcat-o pe-o rampă. Un șurub, un mare șurub cu capul de 19, plasat chiar lîngă bara stabilizatoare, în partea dreaptă, era slăbit, dar slăbit-slăbit, mai avea puțin și cădea ! Și idioții care-mi schimbaseră bucșele barei, evident că nu-l văzuseră !

Deeeci, numai verificarea manu propria, bucată cu bucată a tuturor prinderilor te poate scoate din necaz.

Baftă.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Mar 2008, 01:38
Post #11


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Zgomot metalic ?
sau tubulatuira d ela flitru de aer atinge de capota , sau dopul vasului de expansiune atinge de capota ? sau in compartimentul aeroterma ai ceva parte metalica care vibreaza , bateria ( clema de prindere ) este slabita si vibreaza de o laterala ?



--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 21 Mar 2008, 07:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Toba intermediara atinge in levierul manetei schimbatorului.Le-am luat la rand, am schimbat tampon motor,rulmenti,ulei,toate filtrele, verificat toate suruburile de sub capota, verificat bucse,pivoti,capete de bara, planetare amortioare,uleiul in CV si pana la urma dupa atatea zile pierdute aiurea sa vad ca atinge esapamentul


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 11 Apr 2008, 23:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Fratilor, masina asta ma dispera.
Tot se simte vibratia motorului, acel tremurici din titlul topic-ului.

Am crezut ca motorul sau cutia sunt montate tensionat, sau se creaza o tensiune in vreunul din suruburile de fixare.
Am slabit toate suruburile si apoi am pornit motorul , dupa care le-am strans la loc.
Am mai umblat si la pozitia esapamentului si tot nimic.
Suruburile de sub ea sunt stranse, jugul pe care sta motorul este bine fixat.....

Ce sa aiba ????
Vreo idee ?


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 13 May 2008, 11:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Problema rezolvata. Stau in masina si aproape ca nu-i simt motorul pornit.\De auzit nu se mai pune problema caci este foarte silentios.

Ce avea? Acel nenorocit de tampon care nu era original.
L-am schimbat la Renault, eram de fata nu aveau cum sa ma pacaleasca, am pus unul original ce-i drep a costat 350 RON aproape si rezultatul a fost remarcabil.

Asadar daca punem piese naspa in masinile noastre nu au cum sa mearga bine.
Piesele facute de alti producatori din Italia, Germania chiar si Franta nu sunt ca cele originale pentru ca nu respecta intrutotul caietele de sarcini pe care numai francezul de la Renault le stie.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 13 May 2008, 14:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




>> Asadar daca punem piese naspa in masinile noastre nu au cum sa mearga bine

smile.gif treaba verificata din nou


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 13 May 2008, 20:24
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




exact.
sper sa ne fie invatare de minte.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addryanno
post 18 Jan 2009, 14:24
Post #17


X-53 Project


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 October 08
From: Bucuresti




Am si eu o problema asemanatoare doar ca la mine situatia sta cam naspa - am tampoanele toate 3 rupte. Daca vrea cineva sa ma ajute si are cineva adrese cu siteuri de unde se pot cumpara sau la sh de unde pot lua tampoanele... sad.gif excl.gif



1. regulamentul iti interzice folosirea limbajului irc;
2. bunul simt ar trebui sa te oblige sa scrii cat mai inteligibil - de exemplu folosind semne de punctuatie si paragrafe.


This post has been edited by R19/16v: 18 Jan 2009, 14:30


--------------------
Renault 19 Hatchback 1993 - B-xx-FSH
[IMG]http://img121.imageshack.us/i/800pxrenaultf1logosvg.png/][/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 18 Jan 2009, 23:34
Post #18


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...4&NodeId=100538

Cauta pe aici prin catalog ..
multi recomanda tampoane originale ..pt ca sunt indicate !


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 25 Jan 2009, 04:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




si eu am cam aceeasi problema, la mine tremura masina la relantiu, dak pornesc farurile, sau ventilatia, imi tremura si mai tare, dar in rest mers nam treaba, doar la relanti , si ink ceva...nush ce are...dar tare simt toate denivelarile, prea multe imi bat (zdrongane), am fost la mecanic, mi-a spus k bucsi rotule is bune , directia buna....asa k nush ce are...dar e enervant, mai ales pe drumurile astea ce le avem in Satu Mare...zici k e ca si dupa bombardament!!!!


--------------------
Renault 19 1989 motor:1237cmc , carburatie - SM 89 CRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 25 Jan 2009, 15:46
Post #20


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Ce presiune ai bagat in pneuri ? 2.0 ? cu masina goala ? si 2,2 cu ea incarcata ...
Cu amortizoarele cum stai ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 25 Jan 2009, 18:47
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




salut...cu amortizoarele nush cum stau....dar is cam tzapine, cam tari


--------------------
Renault 19 1989 motor:1237cmc , carburatie - SM 89 CRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 25 Jan 2009, 19:20
Post #22


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Test amortizoare:
Se apasa brusc pe ansamblul maisnii , cu o mana stand pe partea superioara ( oala amortizorului ) . Masina trebuie sa se lase la apasarea brusca si in momentul in care se lasa libera face o cursa sus si amortizeaza repede balansul .La partea superioara nu trebuie sa se simta joc , bataie metalica sau sunete ciudate .
In cazul unui amortizor uzat maisna prezinta cateva balansuri sus jos pana la stabilizarea pozitiei sau in cazul in care se aud zgomote metalice sistemul de rulment presiune , flansa rulmet , bucsa rulment sunt uzate si necesita schimbate .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 06:51
Dacia