Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se aprinde STOP, Si ledul de la frana de mana

koh_y_noor
post 13 Aug 2006, 00:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 June 06




Salutari meganistilor,
Am o problema de cateva zile. Mi se aprinde ledul stop si ledul de la frana de mana simultan in timpul mersului, mai ales la plecarile de pe loc sau la viraje. Dureaza cateva secunde si apoi se stinge. Nu stiu care e motivul. Voi ati mai patit asa ceva? Am intrat in modul test si imi afiseaza ca ar fi o problema la senzorul de ulei, - Panne capteur huille - asa scrie. Inca nu am ajuns la service si, de altfel, masina merge foarte bine. Va rog sa raspundeti daca aveti idee ce poate fi. Si apropo, imi sufla si mie cineva cum ies din modul test???
Multumesc!!!


--------------------
renault megane 2005 estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Aug 2006, 10:07
Post #2


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se poate sa mai ai foate putin ulei de motor. Verifica la rece nivelul.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 13 Aug 2006, 11:01
Post #3


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




La Megane 2, ca sa iesi din modul test apesi pe butonul de resetat computerul. Dar cu ocazia asta, din pacate, se si reseteaza.
Poate o mai fi si alta metoda mai buna ...


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP 2006 Privilege - B 89 XBM
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 13 Aug 2006, 12:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




daca mesajul ti-l afiseaza cu mototrul oprit nu e nici o problema. cand intri in test porneste si motorul si vezi daca mai zice ceva.
a propos, pe joja nu poti sa te uiti?
si problema ta e la sistemul de franare nu la ulei.


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiX
post 13 Aug 2006, 18:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 6 August 06




Intrebare: la megane 1 se poate intra in modul test? Daca da, imi ziceti si mie cum?
Multam.
PS: ce face acest mod test? la ce ajuta?


--------------------
Renault Megane 1 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 13 Aug 2006, 23:48
Post #6


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




@CristiX
Ti apasat pe butonul computerului de bord (cel de pe maneta stergatoarelor) si pui contactul. Iesirea se face luand contactul.
Ajuta la testarea ceasurilor, ledurilor si afisajului si o chestie interesanta: iti arata cati litri de combustibil mai ai in rezervor (apesi pe buton de mai multe ori pana apare numarul de litri).

Sorry pt offtopic.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP 2006 Privilege - B 89 XBM
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Aug 2006, 07:50
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.856
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




S-ar putea sa iti fie lichidul de frana la minim si de aceea ti se tot aprinde martorul respectiv. Ar putea fi 2 motive:
1) iti sunt uzate placutele de frana si de aceea a scazut nivelul lichidului
2) pierzi lichid de frana



--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
click
post 14 Aug 2006, 08:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 January 06




si eu am patit la fel mai demult. uneori, in mers sau sau la plecare de pe loc se aprindea pt 1 secunda ledul STOP+ frana de mana. am fost la service si era din cauza placutelor de frana care sa uzasera. a scazut nivelul lichidului de frana din circuit, si cand masina era in balans se aprindea led+STOP+beep. solutia a fost schimbarea placutelor. se uzasera mai repede decat normal din cauza mersului preponderent in oras...frane peste frane..etc


--------------------
Megane Sedane 1.5dci 100cp 2005
Renault Megane Sedan, Influence, 1.5dci, 100cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 14 Aug 2006, 08:56
Post #9


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




Am patit si eu asta de vreo 2 ori: aprindere martor luminos pt frana de mana concomitent cu STOP insotit de un bip.
Am banuit ca este de la placutele de frana dar la service mi-au spus ca mai merg si ca sunt abia jumatate consumate.
Trebuie sa mai fie si altceva.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koh_y_noor
post 14 Aug 2006, 22:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 June 06




QUOTE(cj98czh @ 14 Aug 2006, 07:50)
S-ar putea sa iti fie lichidul de frana la minim si de aceea ti se tot aprinde martorul respectiv. Ar putea fi 2 motive:
1) iti sunt uzate placutele de frana si de aceea a scazut nivelul lichidului
2) pierzi lichid de frana
*


Azi am sunat la service pentru ca se agravase problema, adica facea mai mereu. M-au programat maine la trei. Probabil ca este de la lichidul de frana ca nu cred ca am tocit placutele in 15k km. Mersi de raspunsuri, va anunt maine daca e ok. Si inca ceva. Stiti de ce imi scrie PANNE CAPTEUR HUILLE in modul test???? A, si mersi tuturor de raspunsuri...mi-au fost de real folos.


--------------------
renault megane 2005 estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 15 Aug 2006, 10:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




Cred ca este vorba de nivelul lichidului de frana. Lichidul de frina fiind la limita, la demaraj si in viraje se deplaseaza in borcan. Senzorul detecteaza o scadere sub limita a lichidului si iti aprinde ledul stop si ledul de la frana de mana.
Ramine sa depistezi "cauza" scaderii lichidului. Poti verifica singur nivelul lichidului de frina si completa dupa caz. Dupa care ar trebui sa urmaresti o perioada cum evolueaza nivelul.



This post has been edited by zyppo: 15 Aug 2006, 10:51


--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tcapote
post 16 Aug 2006, 23:15
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 November 05




QUOTE(koh_y_noor @ 14 Aug 2006, 23:32)
Azi am sunat la service pentru ca se agravase problema, adica facea mai mereu. M-au programat maine la trei. Probabil ca este de la lichidul de frana ca nu cred ca am tocit placutele in 15k km. Mersi de raspunsuri, va anunt maine daca e ok. Si inca ceva. Stiti de ce imi scrie PANNE CAPTEUR HUILLE in modul test???? A, si mersi tuturor de raspunsuri...mi-au fost de real folos.
*


pe de alta parte mie mi se aprindea STOP si ledul cu frana ( ba si tiuia scurt), cand am patit beleaua cu ambreiajul. nu stiu ce conducta (de presiune) era fisurata, curgea un soi de lichid sub masina ( la stationari mai indelungate) si, mai rau ca la tine, dupa vreo 20 de minute de mers cu masina OK, nu mai debreia (nu mai iesea si nici nu mai intra in nici o viteza = NASHPA RAU!). trebuia s-o opresc din buton (la semafor) si tot de acolo (cu ea bagata in viteza) sa plec de pe loc la verde. sa vezi rasete si injuraturi de la unii si altii, de mashinutza mea (mi se rupea inima cand vedeam cum pleaca asa zmucit de pe loc!!!). MII sedan 2004 1,6, 16v. de 2 ori am fost cu ea la service s-o constate (evident, cu programare), a treia n-am mai rabdat si le-am pus-o in fata service-ului sa mi-o faca cand or vrea ei. au depistat cauza; inlocuirea conductei de comanda ambreiaj de sub masina (o teava subtire, de vreo patru'jda cm. cu ceva garnituri la capete). BTW - piesa stricata mi-a fost lasata in habitaclu, pe jos, in spate. curgea din ea ceva lichid (habar n-am daca era coroziv sau nu). no, cam asta e patania, sper sa nu fie si la tine la fel...


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Aug 2006, 07:58
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.856
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(tcapote @ 17 Aug 2006, 00:15)
pe de alta parte mie mi se aprindea STOP si ledul cu frana ( ba si tiuia scurt), cand am patit beleaua cu ambreiajul. nu stiu ce conducta (de presiune) era fisurata, curgea un soi de lichid sub masina ( la stationari mai indelungate) si, mai rau ca la tine, dupa vreo 20 de minute de mers cu masina OK, nu mai debreia (nu mai iesea si nici nu mai intra in nici o viteza = NASHPA RAU!).
*




Lichidul care zici tu nu este altceva decat lichid de frana pt. ca ai ambreiaj hidraulic care este alimentat tot din borcanasul cu lichid de frana. Daca zici ca curgea sub masina este normal sa nu mai debraieze pt. ca "prins" aer....daca mai "insistai" puteai sa ramai si fara frane....


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koh_y_noor
post 18 Aug 2006, 12:59
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 June 06




Am fost in service. S-a rezolvat. Placutele de frana se uzeaza si se deplaseaza etrierele de unde rezulta scaderea nivelului lichidului de frana, si rezulta aprinderea becului stop. S-a completat nivelul si este perfecta iar. Supermasina apropo, o recomand tuturor si eu chiar am avut multe masini inainte. Multumesc voua de mesaje.


--------------------
renault megane 2005 estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorjeanul
post 19 Aug 2006, 12:56
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 30 September 05




QUOTE(tcapote @ 17 Aug 2006, 00:15)
pe de alta parte mie mi se aprindea STOP si ledul cu frana ( ba si tiuia scurt), cand am patit beleaua cu ambreiajul. nu stiu ce conducta (de presiune) era fisurata, curgea un soi de lichid sub masina ( la stationari mai indelungate) si, mai rau ca la tine, dupa vreo 20 de minute de mers cu masina OK, nu mai debreia (nu mai iesea si nici nu mai intra in nici o viteza = NASHPA RAU!). trebuia s-o opresc din buton (la semafor) si tot de acolo (cu ea bagata in viteza) sa plec de pe loc la verde. sa vezi rasete si injuraturi de la unii si altii, de mashinutza mea (mi se rupea inima cand vedeam cum pleaca asa zmucit de pe loc!!!). MII sedan 2004 1,6, 16v. de 2 ori am fost cu ea la service s-o constate (evident, cu programare), a treia n-am mai rabdat si le-am pus-o in fata service-ului sa mi-o faca cand or vrea ei. au depistat cauza; inlocuirea conductei de comanda ambreiaj de sub masina (o teava subtire, de vreo patru'jda cm. cu ceva garnituri la capete). BTW - piesa stricata mi-a fost lasata in habitaclu, pe jos, in spate. curgea din ea ceva lichid (habar n-am daca era coroziv sau nu). no, cam asta e patania, sper sa nu fie si la tine la fel...
*



Asa a fost si la mine... desi aparea pe bord bec aprins la avarie sistem fraare, de fapt era de vina sistemul de ambreiaj - au trebuit inlocuite mai multe chestii (o pompa si un cilindrul de ambreiaj)...

Ca si semne preliminare, am constata cu o saptama inainte intarirea pedalei de ambreiaj (dar nu extraordinar de mult).


--------------------
RENAULT/DACIA LAGUNA/LOGAN 2008/2005 - B-xx-GORJ
L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 23:03
Dacia