Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reparare faseta torpedou (sforicica)

pegas
post 9 Sep 2007, 12:46
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




ATENTIE! Aceasta prezentare are un scop orientativ si in nici un caz autorul nu indeamna la efectuarea de operatiuni asupra masinii, fara a avea calificarea sau priceperea necesara! Autorul nu poate fi tras la raspundere pentru eventuale defectiuni/probleme ulterioare!


Nu afirm ca am facut mare scofala, insa a durat doar 15 minute si mi s-a parut o operatie buna pentru o duminica ploioasa. In nici un caz nu voi da 60 de lei cit cere Renault pe aceaste piesa...

Mai intii, se scot cele doua jumatati ale fasetei, prin tragere. Partea din interiorul torpedoului iese fara probleme. Cealalta, prinsa de capac nu iese prea bine. Sau nu m-am priceput eu. Veti vedea in poze ca e prinsa de capac cu niste gherute. Probabil era pus un diblu care sa lateasca aceste gherute, pentru ca atunci cind am tras de el, a cazut ceva in interiorul capacului si Amin! Nu mai pot sa il scot de acolo... Poate de aia si e 60 de lei, ca vine cu tot cu capac?
In fine, se dau apoi niste gauri cu burghiu de 0.8 sau 1, sau cu un bold/cui subtire inrosit in foc in ambele capete rupte. Mai spre interior, sa aiba rezistenta.
Apoi se ia o bucata de fir, se dezizoleaza(sau nu, dupa gust), se introduce prin ambele gauri si apoi se lipeste cu cositor, cu pistolul de lipit.
Voila! E gata.

Ca o nota personala, din cauza faptului ca mie mi-a cazut diblul acela in interior, nu prea mai sta partea de jos prinsa de capac, dar se poate pune un alt diblu acolo. Adica la doua-trei deschideri de torpedou, sare partea de jos. Dar, repet, se rezolva prin orice metoda care largeste gherutele.


Penultima poza arata o posibila varianta de scoatere a capacului cu totul, insa eu nu am reusit sa o pun in aplicare.

Ultima poza e rezultatul final.

IMG_5494.JPG ( Size: 272.73k ) Number of downloads: 2767

IMG_5495.JPG ( Size: 277.06k ) Number of downloads: 2888

IMG_5496.JPG ( Size: 241.28k ) Number of downloads: 2871

IMG_5498.JPG ( Size: 234.82k ) Number of downloads: 2684

IMG_5500.JPG ( Size: 218.74k ) Number of downloads: 2615

IMG_5501.JPG ( Size: 234.62k ) Number of downloads: 1492

IMG_5502.JPG ( Size: 143.38k ) Number of downloads: 1739

IMG_5503.JPG ( Size: 159.47k ) Number of downloads: 2226


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 9 Apr 2009, 14:25
Post #2


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Mersi de ajutor...chiar mi-a fost de folos smile.gif


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Apr 2009, 20:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Eu in locul firului cositorit am folosit o sarma de la o dioda Zenner ce o aveam prin trusa de scule, am indoit-o in asa fel incat sa lipeasca capetele fasetei, apoi am strans cu patentul. Daca gaseam o sarma mai dura la grosimea asta, era si mai bine. Apoi am bobinat o sarma subtire de cupru de vreo 2 ori peste legatura rezultata, ca sa fiu sigur ca ansablul nu se mai desface. Umflatura rezultata am acoperit-o cu izolir band.
Nu e nici asta prea estetica, dar macar asa faseta functioneaza ca atunci cand era noua, iar punctul de flexiune s-a mutat la mijloc.

Sfat: nu incercati cu minuni gen superglue, materialul fasetei nu are deloc aderenta la acesta.

p.s: si eu am E-rotic pe cd-urile din masina. tongue.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Apr 2009, 20:38


--------------------
. . .
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 16 Apr 2009, 10:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




... intre timp am aflat ca la bras iasi faseta respectiva costa 30 de RON. anul trecut era parca 60 sau 70 RON.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Nov 2009, 18:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Pana la urma am reparat respectiva faseta cu...alta noua. Am dat 26 de lei pe ea la reprezentanta si am rezolvat problema. Daca ma tine si asta macar 2 ani, e bine, macar arata decent acum. Daca se mai rupe, iau alta si basta.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Nov 2009, 18:23


--------------------
. . .
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 16 Feb 2010, 12:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




mie mi s-a rupt, si am scos-o de tot de acolo. Sertarul se deschide f bine si asa, si functioneaza f bine si fara ea. laugh.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 6 Mar 2010, 19:50
Post #7


Modelator


Group: Members
Posts: 6.727
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




intervin si eu aici cu un mic sfat mai mult practic decat estetic:

avand in vedere ca acel plastic devine casant la temepraturi mai mici si se poate rupe foarte usor asa cum am patit numai dupa un an de folosinta , urmatoarea faseta am montat-o un pic "altfel": La mjloc am rasucit-o o data si astfel s-a format o bucla. In felul acesta suprafata solicitata este mai mare si se rupe mai greu. Pe mine m-a tinut 3 ani in felul acesta si inca ma tine. Chiar si la -20 de grade nu este nici o problema smile.gif.

Picture_001.jpg ( Size: 726.04k ) Number of downloads: 1219
Picture_002.jpg ( Size: 693.9k ) Number of downloads: 706


scuzati magazia din torpedou tongue.gif

This post has been edited by UXE: 6 Mar 2010, 19:58


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A9theR
post 12 Mar 2010, 11:13
Post #8


A9theR


Group: Members
Posts: 66
Joined: 11 March 10
From: iasi




am si eu problema cu faseta..dar la mine e altceva..

cand deschid iese de tot..adica gherutele alea nu-si mai fac treaba..

prin urmare nu pot pune nimic in suportul de pahar ca se varsa!


--------------------
Renault Clio 1,5dci din [2004]
Drumuri bune, rezervoare pline!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Mar 2010, 11:18
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbardan
post 12 Mar 2010, 11:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 October 06




Eu numai ce mi-am luat una noua (piece d'origine... vorba aia) si am aceeasi problema, cand inchid usita la torpedou, sare din locul ei. Cred ca o sa o lipesc cu super-glue... smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boni
post 25 Oct 2010, 17:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 24 August 10




dar de ce nu folositi o sfoara e mai eleganta si lasati doar capetele de plastic ? inca nu am avut problema asta dar daca ma lovesc de ea eu asa as face exista o sfoara negra ca un siret


--------------------
Renault Clio Symbol Fidjy 2006 - B-00-gcd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th March 2024 - 16:56
Dacia