Rasturnare in sant, nu am o constatare oficiala de la politie
![]() ![]() ![]() |
Rasturnare in sant, nu am o constatare oficiala de la politie
cipm |
![]()
Post
#1
|
||
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|||
rokos |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
1. nu are ce sa-ti impute. daca ai platit ratele la timp si contractul e valabil se va face despagubirea.
2.initial se trec avariile vizibile la prima vedere. ulterior, la service, daca se constata si alte daune se va solicita o noua inspectie prin care se vor adauga daunele. 3. agentul are un termen in care va veni sa faca constatatrea. banuiesc ca nu va depasi cateva zile. constatarea va trebui sa o semnezi si tu si sa o verifici sa vezi ce scre acolo: ce se inlocuieste, ce se repara. 4. rovignieta in principiu e valabila si daca ai doar chitanta de plata, dar ar trebui si abtibildul. mai intreaba asta.. nu in ultimul rand iti recomand sa citesti contractul casco de la prima la ultima fila. vei gasi acolo raspunsul la multe intrebari. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
cipm |
![]()
Post
#3
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Multumesc rokos.
Acuma ca mi-am mai revenit, o sa incerc sa gasesc o explicatie pentru ce mi s-a intamplat... De la rovigneta mai am folia de pe care am luat abtibildul, desi asta este o problema nesemnificativa pe langa ce puteam pati. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
adi_ar |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu cred ca explicatia este prea importanta. O mana de pietris putea sa-ti joace feste!
Referitor la CASCO: 1. Atentie mare, un autoturism rsturnat are mai multe probleme decat pare! 2. Reparatia trebuie facuta (dupa parerea mea) obligatoriu in service Renault 3. Avand in vedere 1, este mai putin important ce se scrie in PV initial. Oricum, este nevoie de o constatare cat mai atenta, urmata de o verificare in service si un deviz estimativ. Acesta trebuie neaparat avizat de inspectorul de daune. 4. In despagubire intra si transportul autoturismului, probabil specificat in contract. 5. Nu este exclusa o "dauna totala" - dupa pareea mea, in conditiile de astazi chiar asa este. Daca se pune problema reparatiei, trebuie facute cu atentie masuratorile specifice de deformare si garantarea de catre service ca se poate readuce caroseria la cotele initiale. Deocamdata prioritar este: - Transport la service Renault; - Constatarea si intocmirea PV de catre inspector, in prezenta si cu semnatura ta. Nu te grabi, analizeaza cu atentie cele scrise acolo si ai grija sa nu "scape" nimic din "ceea ce se poate vedea". Ar fi foarte util sa ai pe aproape un consilier in materie de service auto. Urmeaza apoi evaluarea si antecalculatia facuta de service - ei demonteaza si verifica mai adanc + din experienta stiu mai bine care sunt efectele rasturnarii pentru motor si apoi ... vom vedea, in functie de rezultatele constatarii. LE Nu cred ca se pune problema unei imputari referitor la conservare. Un sfat, valabil pentru orice accident cu dauna: nu "cosmetiza" nimic! Lasa totul asa cum este! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca e indoit un pic si plafonul e de dauna totala.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cipm |
![]()
Post
#6
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Explicatia o cautam doar pentru a evita eu sau altcineva o situatie similara. Viteza mare nu cred sa fi fost cauza, dupa cum spuneam treceam din a doua in a treia in panta... in fine principalul este ca eu sunt bine.
Masina a fost dusa in aceeasi seara la Renault pe platforma iar dupa aceea m-am dus eu la urgenta pentru un control. Transportul pe platforma m-a costat 200RON insa fara chitanta. Nu m-am pierdut cu firea in acele momente, insa mai tarziu ma gandeam doar ca am scapat teafar iar aspectele financiare mi se pareau secundare. Eram bucuros si ca am reusit cu ajutorul unui prieten si a unor oameni de treaba, sa nu-mi ramana in padure maisna. Nu m-am gandit ca pot sa-mi recuperez banii pe transport asa cum nu pot nici sa rasplatesc suportull celor care au oprit, decat cu un MULTUMESC. Am fost pe la firma de asigurari si astazi mi s-a promis ca o sa mearga sa faca constatarea. Din pacate la Sibiu Renault are sediul undeva in afara orasului si asta probabil este o scuza pentru intarziere. Nu am ce face decat sa insist. QUOTE Ar fi foarte util sa ai pe aproape un consilier in materie de service auto Te referi la un mecanic bun sau exista "o meserie" de acest tip. Dupa cum spuneam in 18 ani nu am avut probleme si nu sunt in tema. Cei de la Renault Sibiu sunt OK si ma gandeam ca interesul este si al lor de a gasi toate problemele... in fond le creste factura. QUOTE Daca e indoit un pic si plafonul e de dauna totala. Plafonul nu este indoit. Masina s-a oprit cu partea dreapta in pom cand pana la plafon mai erau cativa cm. Si nu este motiv de suparare pentru mine asta mai lipsea sa fi fost si blocat inauntru. experienta a fost groaznica: zgomot de tabla presata, geamurile pocnind, in prima faza neputinta de a ma desprinde din centura fiind cu capul in jos iar apoi sa descopar ca usile nu puteau fi deschise. Am luat contactul stiam ca am rezervorul plin si prima spaima a fost un scurtcircuit si perspectiva de arde inauntru apoi am realizat ca daca trec pe bacheta din spate pot incerca si usa din spate. Cred ca pe acolo am si iesit. Spun cred... findca anumite momente nu mi le mai amintesc. Apoi dupa ce am vazut ca sunt intreg am intrat ca prostul din nou sa opresc pozitiile. Uitasem sa le opresc cand am luat contactul (se sting automat doar la iesirea din masina pe usile din fata). Probabil o dauna totala m-ar scuti de anumite probleme, nu stiu, insa daca pretul ar fi fost strivirea plafonului... mai bine sa nu mai am masina. Nu doresc nimanui sa treaca printr-o astfel de experienta. Poate unul care ar fi lesinat ar fi depasit momentul mai usor, insa eu cand inchid ochii revad tot "filmul". Sotia mea ar fi vrut sa ma duca la un psiholog mai ales dupa ce a vazut ca nu mai pot dormi. Scriind aici este tot un fel de descarcare iar astazi chiar imi este mai bine... poate am trecut peste. La ora 18 implinesc 48 de ore de cand m-am mai nascut o data. In fine, multumesc pentru sfaturi si pentru ca sunteti aici. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
adi_ar |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Este fireasca starea de soc dupa o asemnea experienta. Va trece! Dumnezeu a binecuvantat omul cu darul uitarii!
Revenind la subiect, daca nu ai chitanta, nu ai, asta este, insa ar fi bine daca ai incerca s-o obtii!!! Banii nu aduc fericirea dar o intretin! Klaus voia sa spuna ca "usoara" deformare a plafonului denota torsionarea caroseriei, ceea ce inseamna belea mare! Si asa cum este, fara deformarea plafonului, poate fi dauna totala! Nu stiu la cat este asigurata dar, presupunand ca reparatia se ridica la 6500Euro, va fi o "oferta" de 5000Euro-dauna totala si o "neociere" la 5500. Este un scenariu absolut fictiv dar poti sa te astepti la asa ceva! Deocamdata nu poti decat sa astepti verdictul celor de la service, dupa ce se va face constatarea de catre inspectorul de dauna iar in acest timp sa te linistesti pe cat posibil. Cand am pomenit de "consilier" m-am referit la un om de incredere, priceput in ale mecanicii, care sa te avertizeze asupra implicatiilor fiecarui aspect legat de avariile suferite de autoturism. Asa cum spuneam, in afara de deformarile si avariile mai mult sau mai putin vizibile, rasturnatul masinii nu este o treaba simpla pentru motor! Sunt implicatii destul de serioase iar repunerea in functiune implica, in functie de motor, unele operatii destul de laborioase si costisitoare. In final, vei mai avea de "luptat" cu evaluarile si despagubirile. Tine-ne la curent cu detaliile si te vom spijini, atat cat putem. Perere: Cauza putea sa fie nisip sau, mai rau, pietricele ori criblura pe asfalt. Am vazut o situatie similara la iesirea din Baile Tusnad, pe criblura. La un viraj relativ usor, in coborare, un Golf s-a tot dus inainte, balansand neputincios. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
eu cred ca d-aia fuge constatatorul si amana, ca sa scape de dauna totala. eu nu cred ca e renault asa mare firma sa nu se indoaie nimic pe la plafon/stalpi (vezi prima poza).
casco stiam ca iti deconteaza doar prima tractare referitor la rovigneta, d-aia mor de aia care lipesc si cuopnul de control pe parbriz ![]() oricum, nu cred ca ar trebui sa te mai intereseze, pt ca dupa mine masina e de dauna totala |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
cipm |
![]()
Post
#9
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Masina a fost asigurata fara franciza la suma de 43.189 (12.034 Euro la aceea data cu ~3,5 RON/EURO) la data de 29-05-2006 conform anexei. Suma asigurata scade in fiecare an, probabil datorita uzurii iar pentru anul acesta este de 30.664
Daca suma reparatiei va fi in EURO, la pretul care il are acuma EURO, ~7000 de EURO ar fi valoarea asigurata. Ma gandesc ca se va face calculul la valoarea EURO de acuma. @adi_ar Mersi de explicatia legata de plafon. Acuma am inteles la ce facea referire klaus. Eu crezusem ca era vorba de lovirea efectiva a plafonului si nu de urma unei eventuale torsiuni. Avand in vedere ca masina s-a lovit de parapet cu usa din stanga spate si-n in urma "impiedicarii" a sarit peste si s-a proptit cu roata dreapta de pom, poate fi torsionat sasiul. Aceasta insa ar trebui sa fie depistata de Renault la constatare sau in timpul reparatilor. Ar fi posibil sa-mi ascunda acest lucru? Sunt naiv, nu? Maine o sa sun/sau merg la agentie din nou sa aflu daca si-a facut constatarea agentul (nici nu a vrut sa-mi dea numarul de mobil ![]() O sa citesc pe forum si cum este cu dauna totala sa-mi fac o idee. Inca nici nu am platit toata masina... |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
FDR |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
am o prietena care a patit la fel ca tine cu un clio 2 acu' ceva ani. a fost dauna totala. trebuie doar sa fii pe pozitii si sa ai actele in regula.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Dupa ce-am citit intamplarea pot sa spun si eu 2 lucruri:
1.cred ca pneul stanga fata s-a taiat in mers, astfel pierzand controlul directiei, masina iesind de pe traiectorie. N-ar strica sa fie analizat cu atentie...asa macar de dragul de a sti. 2. daca e dauna totala, momentul e total nefericit dpdv financiar, din suma ce-o mai recuperezi de la asigurator iti inchizi creditul, ceea ce face sa ramai cam cu nimic. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Masina ta e dauna totala! Fa-i deviz estimativ la reprezentanta!
|
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
cipm |
![]()
Post
#13
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Dupa o luna de la eveniment:
Devizul reprezentantei Renault a fost de ~25.000 RON si trimis agentiei ASIBAN. Eu insa nu am putut sa-l vad pe motiv ca "Polita este pe numele bancii, masina se va repara iar in acest proces este implicat intre asiguratorul si banca polita de asigurare fiind cesionata catre banca". Mi s-a zis ca nu trebuie nici un acord din partea mea legat de reparare... asa se procedeaza cand polita este cesionata bancii care a facut imprumutul? Attached thumbnail(s) DSC00048_e.JPG ( Size: 426.12k ) Number of downloads: 2203 DSC00054_e.JPG ( Size: 247.49k ) Number of downloads: 1950 DSC00055_e.JPG ( Size: 264.1k ) Number of downloads: 1924 |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
hellcat |
![]()
Post
#14
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Din poze nu pare asa terfelita cum initial am fost tentat sa cred. Se poate repara foarte bine.
Oricum, stai linistit, ca vine si randul tau! In functie de cat de atent vei fi pe parcursul reparatiei, vor fi multe reconstatari si piese adaugate pe acel deviz. ![]() This post has been edited by adi_ar: 30 Aug 2009, 19:37 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
FDR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV ![]() |
daca motorul a mai functionat in pozitia "pe spate", adica pe uscat, acolo e problema si nu la tabla.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
murfi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
la cum arata rotile fata si loviturile alea prin spate nu cred ca strucutra masinii a ramas intacta. Sa-i rogi pe cei de la service sa-ti masoare toate cotele care ar fi putu fi afectate (asta daca mai exista cateva neafectate in spate....)
|
-------------------- |
|
cipm |
![]()
Post
#17
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
QUOTE(FDR @ 25 Aug 2009, 13:57) daca motorul a mai functionat in pozitia "pe spate", adica pe uscat, acolo e problema si nu la tabla. am fost costient tot timpul si primul lucru a fost sa rasucesc cheia. Nu imi amintesc daca auzeam sau nu motorul... imi amintesc doar bordul luminat. QUOTE(murfi @ 25 Aug 2009, 14:21) la cum arata rotile fata si loviturile alea prin spate nu cred ca strucutra masinii a ramas intacta. Sa-i rogi pe cei de la service sa-ti masoare toate cotele care ar fi putu fi afectate (asta daca mai exista cateva neafectate in spate....) Capota este "cascata" doar din cauza faptului ca s-a tras de ea pentru a ajunge la baterie. Cei de la Renault mi-au zis ca nu sunt probleme de deformare a structurii... mai mult decat sa-i cred.. nu am ce face decat sa sper. Problema prinicipala este ca cei de la asigurare ma tot amana cu un raspuns oficial. Doar promisiuni ca o sa dea acceptul de incepere a reparatiei. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
cipm |
![]()
Post
#18
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Dupa "lupte seculare" mi s-a reparat masina.
"Scump doamna, scump" ca sa folosesc o remarca celebra. Doua faruri, doua aripi, usa spate, oglinda, parbriz, prag spate, doua roti fata+telescoape, rezervor apa parbriz vopsitorie si cateva de alea mai marunte. Motorul nu a avut nimica. Preturi meserie (nu am devizul in format digital) doar cred ca stiti... - oglinda 600 RON (fara vopsit ![]() - parbriz 1600 RON fara cheder, adeziv, Nu s-a considerat a fi dauna totala... deci s-a platit catre Renault suma de 27500 RON. Pentru suma asta ar fi trebuit sa stea si in limba... in schimb a durat aproape doua luni sa aduca piesele si inca una sa o repare. Plus o luna pana s-au hotarat asigurarile... s-a ajuns la 4 luni in care mi-am facut o groaza de nervi. Nu stiu ce ma faceam daca nu aveam CASCO... Colac peste puapaza cand sa o ridic pielea de pe volan jupuita vreo 10 cm. este drept ca avea o umflatura care s-a spart insa era cat unghia. Nu au vrut sa recunoasca decat cand am venit cu o poza facuta cand am lasat masina si dupa ce am amenintat cu reclamatii la OPC, Renault . Astazi, la o saptamana de cand am folosit-o am ajuns in benzinarie unde surpriza ![]() ![]() La banii astia ar fi trebuit sa o "perie" pana in cel mai mic amanunt... iar ei nu au bagat nici macar o jumatate de litru de apa in rezervorul de la spritiera (pe care l-au schimbat si ar fi trebuit sa-l verifice) pe motiv "CASCO nu acopera lichidul varsat" Sper sa ma pot deschide usita pe baza indicatiilor de pe forum... ca la Renault daca ma duc, o sa-mi spuna ca la ei s-a deschis si probabil s-a stricat intre timp. Dupa ce mi-a mai trecut sperietura cu accidentul am inceput sa fiu "speriat ca de bombe" cand ma gandesc ca trebuie sa merg la Renault din nou. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
Maskatu |
![]()
Post
#19
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Si cum a iesit masina in final? Este la "linie"? Au vopsit-o pe toata sau doar elementele schimbate? Bara nu ai precizat nimic de ea, cea din fata care era lovita...
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
cipm |
![]()
Post
#20
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Eu sunt multumit de aspectul exterior. Colegii care s-au uitat la ea nu au remarcat nimica deosebit fata de cum o stiau.
Scuze am uitat de bara, au schimbat-o si pe aia. Masina este ca noua, in afara de defectele ascune ![]() De vopsit au vopsit doar elementele schimbate masca, aripi, usi, oglinda. Nu pot baga nici o vina, la nuanta sau altceva. Doar pe un cheder de la usa (le-o fi fost lene sa-l dea jos) se vede o mica urma de vopsea. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
murfi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
masoara cu un metru distanta intre roti (gaseste repre indetice dreapta-stanga). Iti recomand sa verifici si geometria rotilor.
|
-------------------- |
|
misu78 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Cu un metru? Glumesti. Acolo se masoara cu milimetrii si tu vrei sa masoare cu metru? De croitorie nu?
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din ce stiu eu exista service-uri care au instalatii computerizate care pot trage o caroserie deformata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cipm |
![]()
Post
#24
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 27 Nov 2009, 21:57) din ce stiu eu exista service-uri care au instalatii computerizate care pot trage o caroserie deformata Faptul ca ar fi putut caroseria sa fie deformata m-a determinat sa aleg reprezentanta Renault, fiindca in naivitatea mea credeam ca o sa lucreze ca niste profesionisti, si daca nici ei nu ar avea dotarea necesara pentru o reparatie de calitate atunci ci sa o mai aiba... Dupa experienta aceasta... mi-am cam schimbat parerea (cel putin despre oamenii care lucreaa acolo), insa mi se pare chiar ciudat dupa ce am reparat-o la ei sa o verific la alt service... ca sa ce? Sa-mi zica ca nu este bine reparata (dupa o reparatie de 270 de milioane) si sa ma apuc sa-i dau in judecata? Avocati, experti, etc.. nu stiu daca este cazul. Raman cu speranta ca cel putin la zonele importante au fost mai atenti, ma multumesc ca am scapat fara nici o zgarietura si vom vedea in viitor. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
Marian66 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
vinde-o!!!!
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Astea sunt service-urile reprezentantelor din Romania. Eu cand vad majoritatea clientilor cum se reped sa faca reparatiile la ei ma apuca spumele. Unora le pot explica cum sta treaba cu reprezentantele pentru ca ii vad destupati la minte si pot intelege. Dar sunt multi care privesc reprezentantele ca pe niste divinitati in domeniu si daca incerci sa le recomanzi alt service te iau peste picior !
|
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
exact =))
imi aduc aminte, lovise o colega pe unu cu h accent, si omu tot tipa pe acolo ca el vrea sa si-o repare la reprezentanta din spate la casa scantetii |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
cipm |
![]()
Post
#28
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
QUOTE(Marian66 @ 30 Nov 2009, 18:11) Nu pot sa-mi bat joc de alt om, care in loc sa se bucure de masina o sa descopere ca are probleme. Va trebui prima data sa rezolv cat pot mai bine problema... daca o sa pot. QUOTE(kosfunny @ 30 Nov 2009, 18:33) Astea sunt service-urile reprezentantelor din Romania. Dar sunt multi care privesc reprezentantele ca pe niste divinitati in domeniu Fraier am fost si eu. Am crezut ca o sa ofere cel putin un serviciu de calitate chiar daca mai scump decat altii, insa m-am inselat amarnic. Si ca urmare cosmarul continua. Este ca un vis urat care trebuie sa-l impartasesc si altora, cel putin sa fie invatatura de minte. Deci dupa problema cu usita de la benzina pe care am fost nevoit sa o rezolv personal, mi-am schimbat cauciucurile. Fiind mai liber ce-mi trece prin cap? Hai sa fac si un test la frane si directie... Zis si facut. Merg la un stand ITP si cer o verificare a franelor si a directiei. Franele sunt bune, insa cand intra omul sub masina, stupoare. Zice: "domn'le va cade jugul". Eu normal ca habar nu aveam ce este acela si hop sub masina sa vad cu ce se mananca. Negru am vazut in fata ochilor; suportul pe care sta motorul si care a fost schimbat in partea din dreapta era departat cu vreun 1 cm de structura sasiului. In stanga era cat de cat lipit. La fiecare impuls care-l dadea la talerele pe care statea rotile(o chestie pneumatica care misca directia) "jugul" meu se plimba ca jugul pe gatul boilor! Mai incolo se vedea ca un surub fusese desfacut si oarecum pozitia i-a fost schimbata (poate este o chestie de reglaj) ma gandesc ca avut scopul de a mai reduce din diferenta... insa fara rezultat. Si dintr-o data realizez o chestie si mai si... cum de pot vedea eu baia de ulei si toate alea... cand stiu ca am echipare de drumuri dificile respectiv ditamai scutul de otel!!! Pai foarte simplu: nu a mai fost pus la loc. Va vine sa credeti? Trebuia se pare sa intru sub masina cand am luat-o si sa-i fac inspectie la RAR... ca a iesit din reparatie de la o reprezentata Renault si trebuie sa te astepti la orice. Urgent telefon la asigurator si spre norocul meu inca nu facuse plata. L-am rugat sa nici nu o faca deoarece am observat probleme grave la masina. Dau telefon, trimit mail si la Renault cerand sa vorbesc cu seful service-ului. Normal, nu a avut timp... In fond, doar nu mi se poate intampla altceva decat sa-mi cada motorul, nu? Am scris o notificare cu toate probleme observate dupa ridicarea autoturismului si am lasat-o la service cerand un numar de inregistrare. Astazi aducandu-mi aminte de spusele inginerului care mi-a verificat franele "m-as mira sa aveti unghiurile bune...", ma programez si fac si o verificare la unghiuri. Rezultatul cum ma asteptam.... mai bine zis cum nu ar fi trebuit sa fie la o masina scoasa dintr-un service: -unghi de cadere dreapta necorespunzator. Aceeasi oameni care au verificat masina si au zis ca este ok, mi-au umblat si la directie... cat de linistit sa fiu cand ma mai urc la volan? Nu inteleg cum se poate sa existe atata inconstienta? Nu este vorba de o zgarietura... este o masina care s-a rasturnat. Daca crezi ca nu o poti repara in conditii de siguranta, mai bine zici nu se poate. cel putin asa vad eu lucrurile. Acuma daca m-am mai racorit scriind, pun si cateva intrebari poate unii sunteti patiti.. si mai stiti cateceva ce mi-ar prinde bine. 1. eu am cerut asiguratorului sa nu plateasca. In fond nu am semnat nimica la el, doar la Renault cand am ridicat masina. Problema este ca la renault m-au pus sa scriu si ca sunt de acord cu plata reparatiei. Este posibil ca plata sa se faca fara sa mai mi se ceara sa semnez la asigurator? Ar fi singura metoda de a le forta mana... 2. in caz ca ajung cu masina din nou in service si ei descopera alte probleme nesemnalate la constatarea intiala pentru care asiguratorul si-a dat avizul (ma gandesc la unghiul de fuga care zicea inginerul ca poate fi de la fuzeta avand in vedere ca bratul si telescopul s-a schimbat) cum se porcedeaza. Suma de pana acuma este aproape cat suma asigurata. Cine suporta cheltuielile suplimentare? Normal ar fi renault, insa ei ot sa zica ca masina a fost ok cand a plecat de la ei... a mai patit cineva asa ceva? 3. cat timp se poate prelungi toata povestea? Asiguratorul mi-a zis sa merg la Renault pentru remediere. Cei de la renault pot sa-mi ia masina sa ma lungeasca pana in panzele albe. Este vreo posibilitate de a obtine un termen limita cate se poate prelungi reparatia? Eu din iulie pana in noiembrie, nu m-am mai folosit de masina (exceptand saptamanile de cand am ridicat-o) pot cere sa mi se plateasca suma asigurata? Asiguratorul mi-a zis ca acuma este mai greu avand in vedere ca Renault deja a schimbat piese... dar ce vina am eu daca ei nu stiu sa faca o constatare sau o reparatie corepsunzatoare? mda stiu... nu sariti, am apelat la reprezentanta Renault. This post has been edited by cipm: 9 Dec 2009, 13:09 Attached thumbnail(s) jug_dreapta.JPG ( Size: 225k ) Number of downloads: 901 surub_deplasat.JPG ( Size: 255.8k ) Number of downloads: 1043 |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
Executron |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipm @ 8 Dec 2009, 18:51) 1. eu am cerut asiguratorului sa nu plateasca. In fond nu am semnat nimica la el, doar la Renault cand am ridicat masina. Problema este ca la renault m-au pus sa scriu si ca sunt de acord cu plata reparatiei. Este posibil ca plata sa se faca fara sa mai mi se ceara sa semnez la asigurator? Ar fi singura metoda de a le forta mana... Chiar daca ai semnat tu ai semnat doar lipsa viicilor aparent. Nu puteai tu cand iti da cheile masinii sa-ti dai seama ca portfuzeta nu are o indoitura de 2 grade fata de normala.... Asta in opinia mea. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
hellcat |
![]()
Post
#30
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sigur este prins in deviz si stand de directie...pune-i pe cei de la service sa-ti arate fisa corespunzatoare. Sunt convins ca nu au asa ceva, deoarece nu-ti lasau masina cu roata dreapta stramba.
Trimite mail la renault romania si solicita comisie tehnica la Sibiu! Nu mai circula cu masina...oricum e periculos la cum e reparata ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:35 |