Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ventilatie/ac, pe auto mi se aburesc toate geamurile

enache_sorin
post 26 Nov 2009, 18:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Am o problema ciudata la Clio. Daca setez climatizarea pe auto mi se aburesc toate geamurile in decurs de cateva secunde (normal ca la temperaturile de afara compresorul nu porneste). Daca dau drumul la AC, se dezaburesc. Nu tine de vreme si nu e normal sa faca asa. Aveti ideea de la ce ar putea fi sau v-ati lovit de problema asta?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 27 Nov 2009, 07:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Filtru de AC schimbat + sters toate geamurile pe interior cu solutie de geamuri. O sa se mai abureasca dar mult mai putin, e si normal diferenta de temperatura externa fata de cea interna este destul de mare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 2 Dec 2009, 23:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Filtrul este schimat. Faza ciudata e ca facea la fel si asta vara cand nu mai era nici o diferenta de temperatura. Practic dupa ce motorul se incalzeste trebuie sa pornesc ac-ul, altfel se aburesc toate geamurie rau de tot. Problema a aparut de prin primavara.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Dec 2009, 07:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Nu cumva este activata recircularea?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_sm89
post 3 Dec 2009, 13:22
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 8 June 09




Nu ar avea voie sa se abureasca si cu activarea ''Reciclare aer''


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Dec 2009, 13:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Daca are activata reciclare aer se aburesc sigur geamurile, o clima automata va porni automat AC daca este activata recircularea.
Si ca sa raspund la intrebare e perfect normal sa se abureasca geamurile daca are recirculare aer activat si nu are si AC activat.
In manual scrie ceva de genul "Pentru o dezaburire rapida activati AC si nu activati recirculare aer" ce este intre ghilimele nu cred ca e chiar formula din manual, e ce mi-am adus aminte eu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 3 Dec 2009, 15:03
Post #7


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pe recirculare se aburesc sigur si mult mai repede
ac-ul asigura o dezumidificare si va impiedica aburirea sau va asigura dezaburirea mai rapida


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 3 Dec 2009, 15:22
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Cred ca e corecta faza cu "recirculare aer activata" in sensul ca daca e activata sint sanse sa se abureasca geamurile.Daca te incalzeste cumva ,pot spune ca si eu patesc cam la fel,zic "cam la fel" pt ca la mine se aburesc in prima faza,apoi dupa ce se incalzeste bine motorul dispare aburirea.
Cred ca este recircularea aer activata(sau a ramas blocata asa!!!),trebuie sa te cam duci pe la service...macar sa intrebi.Intii intreaba-i pe meseriasi pt ca e scumpa rau partea electronica la AC automat..
Eu am alta problema cu AC-ul asta automat:niciodata si sub nici o forma ventilatorul nu scade sub treapta III de viteza(citeodata ramine pe tr IV de viteza) chiar daca compresorul de aer conditionat s-a oprit semn ca temperatura a ajuns la cea prescrisa.Face identic si pe cald...Dupa 3 luni si 3(TREI !!!!)vizite la garantie se pare ca au dibuit-o: defect tot blocul electronic si trebuie schimbat...dar "nu-l avem acum,poate peste 2-3 luni,trebuie sa asteptati...pt ca e o piesa scumpa de citeva sute de euro -pina cind iesiti din garantie am continuat eu-"
vorba lu' Mircea Badea: Traim in Romania si....


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 3 Dec 2009, 15:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




virgilpopa odata ce s-a facut constatarea poate sa vina piesa si la 1 an dupa ce iese din garantie ei sunt obligati sa o schimbe gratis, dar trebuie facuta constatarea si comandarea piesei pe garantie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 3 Dec 2009, 16:42
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Nu recilcurarea nu e activata, in schimb nu exclud sa fi ramas blocata. Va tin la curent cu ce rezolv in service.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 14 Dec 2009, 23:27
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Am fost in service, am facut revizia de 60000 km si tot nu s-a rezolvat problema, desi s-a schimbat filtrul si s-a curatat instalatia. Nu au gasit nici o problema nici la clapeta de recirculare, nici la calorifer. Altceva nu-mi trece prin minte. Alte idei?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Dec 2009, 16:17
Post #12


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




exista solutii pentru dezaburire in hipermarketuri gen spray


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 15 Dec 2009, 18:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




solutii care nu au nici un efect doar sa`ti omoare timpu frecand la geam


--------------------
Reno Clio 1.4 16V 2002 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 16 Dec 2009, 15:16
Post #14


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




atunci :
1.sa nu mai respire in masina
2.sa circule cu geamurile deschise
3.sa dea dumul la AC 10 min.

ordinea nu este obligatorie

nedumerire.gif

This post has been edited by wolfin: 16 Dec 2009, 15:19


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 16 Dec 2009, 16:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




ai aerisirile laterale din spate acoperite/inchise cu ceva? ai umblat la ele vreodata ? poate fi blocata comunicarea cu portbagajul? vezi postul 2222

http://www.daciaclub.ro/Antifonare-capota-...0329-s2220.html

a fost nevoie sa completezi antigel cumva , ptr ca spui undeva ca dupa ce se incalzeste motorul se abureste , adica posibil vreun por la calorifer si da drumu finut chiar in aeroterma fara sa apuce sa curga in afara.

This post has been edited by verde: 16 Dec 2009, 16:28


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 16 Dec 2009, 16:46
Post #16


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




pentru a putea verifica ce a spus verde, inchide caldura, adica sa fie pe albastu. daca se abureste nu ai por in calorifer


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 16 Dec 2009, 18:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Posted by: klaus 30 Jun 2006, 22:42
Pentru o mai clara detaliere a modului de circulatie a aerului prin aeroterma interioara, am subliniat prin culori temperaturile diferitelor componente prin care trece aerul (in imagine este vorba de aeroterma de la cielo, dar pe toate masinile circuitul este identic)

Dupa cum se vede in desen, aerul trece INTOTDEAUNA prin vaporizator, apoi, in functie de pozitia voletului de setarea a temperaturii, o parte, toata sau deloc, trece prin radiatorul de incalzire.
Deci inclusiv iarna aerul trece intai prin evaporatorul instalatiei de AC, iar vara, cand aerul e dat pe rece pur si simplu nu trece prin radiatorul de incalzire (dar care este acolo si se incalzeste)


Mai pun si 2 imagini cu situatiile extreme (maxim cald respectiv maxim rece)

Daca nu se vad bine pozele deschideti doc atasat


This post has been edited by verde: 16 Dec 2009, 18:17

Attached thumbnail(s)
aeroterma.JPG ( Size: 89.07k ) Number of downloads: 2003


Attached File(s)
Attached File  Date_si_cifr.doc ( 145.51k ) Number of downloads: 119


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 17 Dec 2009, 15:09
Post #18


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




sa inteleg ca in calorifer este tot timpul apa recirculata?

de ce intreb? fosta masina (cea din avatar happy.gif ) avea un por in calorifer si cand dadeam pe incalzire masina devenea o sauna umeda cu aburi.



--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Dec 2009, 15:56
Post #19


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Da, "apa circula" prin calorifer indiferent de anotimp sau de pozitia butonului de "temperatura aer".


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 17 Dec 2009, 16:42
Post #20


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(wolfin @ 16 Dec 2009, 16:46)
pentru a putea verifica ce a spus verde, inchide caldura, adica sa fie pe albastu. daca se abureste nu ai por in calorifer
*




deci este fals ce am spus


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 17 Dec 2009, 17:04
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Nu e fals. Chiar daca apa circula prin calorifer, inchizand caldura practic inchiz clapeta si dirijezi aerul prin alata parte decat prin calorifer. De aici rezulta ca nu va mai ajunge in masina aer cu vapori de apa in cazul in care caloriferul este spart.


Intrebare: dispare antigelul din circuitul de racire al masinii?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 18 Dec 2009, 00:25
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




In 4 ani nu s-a completat un gram de antigel si nivelul nu a scazut. Fie porul cat de mic ceva ceva tot trebuia sa piarda in atata timp, nu? Eu personal, cat si cei din service au exclus caloriferul. Mai mult aburirea are loc si vara cand nu e pornit compresorul. Eu banuiesc vaporizatorul. Dar nu stiu ce. Prin primavara , cam de cand a aparut problema am observat cand am schimbat filtrul de polen pe fundul cutiei, apa. Acum o saptamana cand s-a schimbat iar filtrul mai era f. putina. Sa aiba vreo legaura?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Dec 2009, 12:07
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Poate e infundata scurgerea la cutia aia cu filtru de polen..cica e un furtun care iese pe sub masina. Aparea balta sub masina cand foloseai AC , cand era mai cald afara? Daca ai avea apa permanent in cutia aia , ar trebui sa puta urat cand dai drumu la ventilatie .
Pozitia 17 din imagine.

This post has been edited by verde: 18 Dec 2009, 12:28

Attached thumbnail(s)
aeroterma.JPG ( Size: 112.06k ) Number of downloads: 2061


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 18 Dec 2009, 13:10
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




verde vezi ca are megane sedan, asa ca poza nu e buna pune-i o poza de la megane daca ai.

enache_sorin s-ar putea sa fie din cauza scurgerilor, in mod normal acolo nu trebuie sa fie apa decat vara si aia trebuie sa se elimine foarte rapid.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciparycus
post 12 Jan 2010, 12:46
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 January 08




Ai blocata pe recirculare. Se aude aerul iesind mai cu putere cand actionezi recircularea? Daca nu se aude inseamna ca este blocata pe recirculare.


--------------------
Renault Symbol 2006, 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 12 Jan 2010, 16:55
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




Pt ca tot suntem la capitolul climatronic, sa va expun si eu problema mea: de vreo 3 saptamini, doar dimineata la prima pornire, dupa 30 sec apare un zgomot de sub bord, ceva de genul: uuuuuuuu care devine mai ascutit in functie de turatia motorului. Am butonat climatronicul in fel si chip, nu se schimba nimic si dupa 2-3 minute dispare zgomotul singur. Intrebare: stie cineva daca vine vreun furtun de vacuum sub bord la cutia radiatorului? Daca aveti un raspuns, nu va sfiiti, ca deja ma dispera, iar pe prafu asta nu prea i-mi vine sa dau bordul jos.


--------------------
Renault Megane Estate 1,5dci 110cp 2012 - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 12 Jan 2010, 20:47
Post #27


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.370
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Pare o problema mecanica a motorasului sau a elicei. O fi prins ceva mizerie de undeva si merge un pic gripata.

Referitor la problema lui enache_sorin....
Mie mi se pare normal sa se abureasca geamurile cand dai drumul la aer.
Afara e rece, geamul e rece deci e normal sa se condenseze umezeala pe el.
Daca cu AC ( indiferent de recirculat sau nu ) se dezabureste....atunci e OK.
Eu procedez des asa cand e rece afara.
Pornesc climatizarea cu AC pornit si dupa ce se incalzeste un pic in masina si implicit si geamul, opresc AC-ul.

Recircularea de ce ar avea importanta? Pentru ca recirculat sau nu , aerul conditionat este dezumidificat, deci nu mai are in el umezeala care sa se condenseze pe geam...
In practica, sincer n-am incercat . Singurele momente cand pornesc recircularea e cand stau in spatele vre-unui camion sau autobuz, care ma afuma mai tare ca pe mezel.

This post has been edited by vallixx: 12 Jan 2010, 20:49


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 12 Jan 2010, 21:31
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




Vallixx: poate nu m-am exprimat eu destul de clar: face asa cu climatronicul oprit. L-am pornit, l-am oprit, viteza maxima, minima, sus, jos, toate miscarile astea nu influenteaza zgomotul(tiuitul) cu nimic. De aia am intrebat daca e cumva vreun furtun de vacuum care sa actioneza clapetele(ca la Dacia cu bord CN).


--------------------
Renault Megane Estate 1,5dci 110cp 2012 - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 13 Jan 2010, 11:22
Post #29


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.911
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




sa nu fie cureua de accesorii.....si doar o impresie ca se aude de sub bord. de obicei ea face asa.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 13 Jan 2010, 13:04
Post #30


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Incercati sa curatati si motorasul aflat in plafoniera . Din cate stiu acela "miroase" nivelul umiditatii din interior si comanda pornirea AC-ului.


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 11:42
Dacia