Probleme ventilatie/ac, pe auto mi se aburesc toate geamurile
Probleme ventilatie/ac, pe auto mi se aburesc toate geamurile
enache_sorin |
26 Nov 2009, 18:36
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|||
Relu11 |
27 Nov 2009, 07:18
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Filtru de AC schimbat + sters toate geamurile pe interior cu solutie de geamuri. O sa se mai abureasca dar mult mai putin, e si normal diferenta de temperatura externa fata de cea interna este destul de mare.
|
--------------------
.
.
.
|
|
enache_sorin |
2 Dec 2009, 23:56
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti |
Filtrul este schimat. Faza ciudata e ca facea la fel si asta vara cand nu mai era nici o diferenta de temperatura. Practic dupa ce motorul se incalzeste trebuie sa pornesc ac-ul, altfel se aburesc toate geamurie rau de tot. Problema a aparut de prin primavara.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
Relu11 |
3 Dec 2009, 07:12
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Nu cumva este activata recircularea?
|
--------------------
.
.
.
|
|
florin_sm89 |
3 Dec 2009, 13:22
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 |
Nu ar avea voie sa se abureasca si cu activarea ''Reciclare aer''
|
--------------------
-
-
-
|
|
Relu11 |
3 Dec 2009, 13:55
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Daca are activata reciclare aer se aburesc sigur geamurile, o clima automata va porni automat AC daca este activata recircularea.
Si ca sa raspund la intrebare e perfect normal sa se abureasca geamurile daca are recirculare aer activat si nu are si AC activat. In manual scrie ceva de genul "Pentru o dezaburire rapida activati AC si nu activati recirculare aer" ce este intre ghilimele nu cred ca e chiar formula din manual, e ce mi-am adus aminte eu. |
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
3 Dec 2009, 15:03
Post
#7
|
Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti |
pe recirculare se aburesc sigur si mult mai repede
ac-ul asigura o dezumidificare si va impiedica aburirea sau va asigura dezaburirea mai rapida |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
virgilpopa |
3 Dec 2009, 15:22
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 14 February 07 From: Bucuresti |
Cred ca e corecta faza cu "recirculare aer activata" in sensul ca daca e activata sint sanse sa se abureasca geamurile.Daca te incalzeste cumva ,pot spune ca si eu patesc cam la fel,zic "cam la fel" pt ca la mine se aburesc in prima faza,apoi dupa ce se incalzeste bine motorul dispare aburirea.
Cred ca este recircularea aer activata(sau a ramas blocata asa!!!),trebuie sa te cam duci pe la service...macar sa intrebi.Intii intreaba-i pe meseriasi pt ca e scumpa rau partea electronica la AC automat.. Eu am alta problema cu AC-ul asta automat:niciodata si sub nici o forma ventilatorul nu scade sub treapta III de viteza(citeodata ramine pe tr IV de viteza) chiar daca compresorul de aer conditionat s-a oprit semn ca temperatura a ajuns la cea prescrisa.Face identic si pe cald...Dupa 3 luni si 3(TREI !!!!)vizite la garantie se pare ca au dibuit-o: defect tot blocul electronic si trebuie schimbat...dar "nu-l avem acum,poate peste 2-3 luni,trebuie sa asteptati...pt ca e o piesa scumpa de citeva sute de euro -pina cind iesiti din garantie am continuat eu-" vorba lu' Mircea Badea: Traim in Romania si.... |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji,AC automat
04/2008 - 1,4 -8V
|
|
Relu11 |
3 Dec 2009, 15:25
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
virgilpopa odata ce s-a facut constatarea poate sa vina piesa si la 1 an dupa ce iese din garantie ei sunt obligati sa o schimbe gratis, dar trebuie facuta constatarea si comandarea piesei pe garantie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
enache_sorin |
3 Dec 2009, 16:42
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti |
Nu recilcurarea nu e activata, in schimb nu exclud sa fi ramas blocata. Va tin la curent cu ce rezolv in service.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
enache_sorin |
14 Dec 2009, 23:27
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti |
Am fost in service, am facut revizia de 60000 km si tot nu s-a rezolvat problema, desi s-a schimbat filtrul si s-a curatat instalatia. Nu au gasit nici o problema nici la clapeta de recirculare, nici la calorifer. Altceva nu-mi trece prin minte. Alte idei?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
wolfin |
15 Dec 2009, 16:17
Post
#12
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
exista solutii pentru dezaburire in hipermarketuri gen spray
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
saftonel |
15 Dec 2009, 18:40
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti |
solutii care nu au nici un efect doar sa`ti omoare timpu frecand la geam
|
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
wolfin |
16 Dec 2009, 15:16
Post
#14
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
atunci :
1.sa nu mai respire in masina 2.sa circule cu geamurile deschise 3.sa dea dumul la AC 10 min. ordinea nu este obligatorie This post has been edited by wolfin: 16 Dec 2009, 15:19 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
verde |
16 Dec 2009, 16:08
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.127 Joined: 5 September 06 From: Pitesti |
ai aerisirile laterale din spate acoperite/inchise cu ceva? ai umblat la ele vreodata ? poate fi blocata comunicarea cu portbagajul? vezi postul 2222
http://www.daciaclub.ro/Antifonare-capota-...0329-s2220.html a fost nevoie sa completezi antigel cumva , ptr ca spui undeva ca dupa ce se incalzeste motorul se abureste , adica posibil vreun por la calorifer si da drumu finut chiar in aeroterma fara sa apuce sa curga in afara. This post has been edited by verde: 16 Dec 2009, 16:28 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
wolfin |
16 Dec 2009, 16:46
Post
#16
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
pentru a putea verifica ce a spus verde, inchide caldura, adica sa fie pe albastu. daca se abureste nu ai por in calorifer
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
verde |
16 Dec 2009, 18:12
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.127 Joined: 5 September 06 From: Pitesti |
Posted by: klaus 30 Jun 2006, 22:42
Pentru o mai clara detaliere a modului de circulatie a aerului prin aeroterma interioara, am subliniat prin culori temperaturile diferitelor componente prin care trece aerul (in imagine este vorba de aeroterma de la cielo, dar pe toate masinile circuitul este identic) Dupa cum se vede in desen, aerul trece INTOTDEAUNA prin vaporizator, apoi, in functie de pozitia voletului de setarea a temperaturii, o parte, toata sau deloc, trece prin radiatorul de incalzire. Deci inclusiv iarna aerul trece intai prin evaporatorul instalatiei de AC, iar vara, cand aerul e dat pe rece pur si simplu nu trece prin radiatorul de incalzire (dar care este acolo si se incalzeste) Mai pun si 2 imagini cu situatiile extreme (maxim cald respectiv maxim rece) Daca nu se vad bine pozele deschideti doc atasat This post has been edited by verde: 16 Dec 2009, 18:17 Attached thumbnail(s) aeroterma.JPG ( Size: 89.07k ) Number of downloads: 2003 Attached File(s) Date_si_cifr.doc ( 145.51k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
wolfin |
17 Dec 2009, 15:09
Post
#18
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
sa inteleg ca in calorifer este tot timpul apa recirculata?
de ce intreb? fosta masina (cea din avatar ) avea un por in calorifer si cand dadeam pe incalzire masina devenea o sauna umeda cu aburi. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
cmandrei |
17 Dec 2009, 15:56
Post
#19
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Da, "apa circula" prin calorifer indiferent de anotimp sau de pozitia butonului de "temperatura aer".
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
wolfin |
17 Dec 2009, 16:42
Post
#20
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Relu11 |
17 Dec 2009, 17:04
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Nu e fals. Chiar daca apa circula prin calorifer, inchizand caldura practic inchiz clapeta si dirijezi aerul prin alata parte decat prin calorifer. De aici rezulta ca nu va mai ajunge in masina aer cu vapori de apa in cazul in care caloriferul este spart.
Intrebare: dispare antigelul din circuitul de racire al masinii? |
--------------------
.
.
.
|
|
enache_sorin |
18 Dec 2009, 00:25
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti |
In 4 ani nu s-a completat un gram de antigel si nivelul nu a scazut. Fie porul cat de mic ceva ceva tot trebuia sa piarda in atata timp, nu? Eu personal, cat si cei din service au exclus caloriferul. Mai mult aburirea are loc si vara cand nu e pornit compresorul. Eu banuiesc vaporizatorul. Dar nu stiu ce. Prin primavara , cam de cand a aparut problema am observat cand am schimbat filtrul de polen pe fundul cutiei, apa. Acum o saptamana cand s-a schimbat iar filtrul mai era f. putina. Sa aiba vreo legaura?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
verde |
18 Dec 2009, 12:07
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.127 Joined: 5 September 06 From: Pitesti |
Poate e infundata scurgerea la cutia aia cu filtru de polen..cica e un furtun care iese pe sub masina. Aparea balta sub masina cand foloseai AC , cand era mai cald afara? Daca ai avea apa permanent in cutia aia , ar trebui sa puta urat cand dai drumu la ventilatie .
Pozitia 17 din imagine. This post has been edited by verde: 18 Dec 2009, 12:28 Attached thumbnail(s) aeroterma.JPG ( Size: 112.06k ) Number of downloads: 2061 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Relu11 |
18 Dec 2009, 13:10
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
verde vezi ca are megane sedan, asa ca poza nu e buna pune-i o poza de la megane daca ai.
enache_sorin s-ar putea sa fie din cauza scurgerilor, in mod normal acolo nu trebuie sa fie apa decat vara si aia trebuie sa se elimine foarte rapid. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ciparycus |
12 Jan 2010, 12:46
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 January 08 |
Ai blocata pe recirculare. Se aude aerul iesind mai cu putere cand actionezi recircularea? Daca nu se aude inseamna ca este blocata pe recirculare.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dci
|
|
krokos |
12 Jan 2010, 16:55
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti |
Pt ca tot suntem la capitolul climatronic, sa va expun si eu problema mea: de vreo 3 saptamini, doar dimineata la prima pornire, dupa 30 sec apare un zgomot de sub bord, ceva de genul: uuuuuuuu care devine mai ascutit in functie de turatia motorului. Am butonat climatronicul in fel si chip, nu se schimba nimic si dupa 2-3 minute dispare zgomotul singur. Intrebare: stie cineva daca vine vreun furtun de vacuum sub bord la cutia radiatorului? Daca aveti un raspuns, nu va sfiiti, ca deja ma dispera, iar pe prafu asta nu prea i-mi vine sa dau bordul jos.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
vallixx |
12 Jan 2010, 20:47
Post
#27
|
Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.370 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti |
Pare o problema mecanica a motorasului sau a elicei. O fi prins ceva mizerie de undeva si merge un pic gripata.
Referitor la problema lui enache_sorin.... Mie mi se pare normal sa se abureasca geamurile cand dai drumul la aer. Afara e rece, geamul e rece deci e normal sa se condenseze umezeala pe el. Daca cu AC ( indiferent de recirculat sau nu ) se dezabureste....atunci e OK. Eu procedez des asa cand e rece afara. Pornesc climatizarea cu AC pornit si dupa ce se incalzeste un pic in masina si implicit si geamul, opresc AC-ul. Recircularea de ce ar avea importanta? Pentru ca recirculat sau nu , aerul conditionat este dezumidificat, deci nu mai are in el umezeala care sa se condenseze pe geam... In practica, sincer n-am incercat . Singurele momente cand pornesc recircularea e cand stau in spatele vre-unui camion sau autobuz, care ma afuma mai tare ca pe mezel. This post has been edited by vallixx: 12 Jan 2010, 20:49 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
krokos |
12 Jan 2010, 21:31
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti |
Vallixx: poate nu m-am exprimat eu destul de clar: face asa cu climatronicul oprit. L-am pornit, l-am oprit, viteza maxima, minima, sus, jos, toate miscarile astea nu influenteaza zgomotul(tiuitul) cu nimic. De aia am intrebat daca e cumva vreun furtun de vacuum care sa actioneza clapetele(ca la Dacia cu bord CN).
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
wolfin |
13 Jan 2010, 11:22
Post
#29
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.911 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
sa nu fie cureua de accesorii.....si doar o impresie ca se aude de sub bord. de obicei ea face asa.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
naighba |
13 Jan 2010, 13:04
Post
#30
|
Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) |
Incercati sa curatati si motorasul aflat in plafoniera . Din cate stiu acela "miroase" nivelul umiditatii din interior si comanda pornirea AC-ului.
|
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2024 - 11:42 |