Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

EndlessOne
post 23 May 2011, 16:44
Post #301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 16 May 11




Volanului i se lua vopseaua sau pielea se rodea?

Vad din semnatura ca ai dat Diesel pe benzina, ce te-a facut sa procedezi asa?


--------------------
Renault Fluence 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUDU D
post 24 May 2011, 06:55
Post #302


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 21 May 07




QUOTE(EndlessOne @ 23 May 2011, 16:44)
Volanului i se lua vopseaua sau pielea se rodea?

Vad din semnatura ca ai dat Diesel pe benzina, ce te-a facut sa procedezi asa?
*



s-a ros pielea in partea stanga(nu foarte pronuntat dar se vedea)
Cand am decis s-a dau la buy back si sa iau Fluence am facut un calcul la km si nu se merita diferenta de bani fata de diesel deorece o recuperam cam in 4 ani (intre timp s-a mai micsorat un pic pentru ca s-a scumpit combustibilul ohmy.gif , singurul avantaj ramanea consumul dar asta e..., tre sa facui un compromis)


--------------------
renault MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EndlessOne
post 24 May 2011, 07:07
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 16 May 11




Eu sunt satul de benzina pana peste cap. Diferenta o s-o vezi in fiecare saptamana sau din 3 in 3 zile la pompa.depinde ce salariu ai.
Nu se pune pe ani sau km, ca asa-i clar ca n-ai niciun castig, mai ales ca intretinerea e mai scumpa, dar se pune de cate ori bagi mana in portofel pe saptamana. Stresul zilnic... Daca o folosesti preponderent in oras, acolo se simte cel mai bine.
Benzina nu-i o alegere rea, acum fiecare are calculele lui. Eu n-am avut Diesel niciodata, nu m-a interesat consumul asa de mult. Nu-mi plac zgomotul de tractoras si vibratiile in timp.


--------------------
Renault Fluence 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 6 Jun 2011, 12:56
Post #304


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




De cand a dat caldura, parca trage mai greu masina, in special cand schimb treptele in 3 si 4, nu se mai simte cuplul asa cum il simteam cand era mai racoare....Acu stiu ca treaba asta cu motorul mai lenes la caldura e valabil la benzinare aspirate, la turbo nu s-ar simti asa tare din cauza intercoolerului....Si totusi, e o diferenta sesizabila, pana la limita la care devine deranjanta.
Mai precizez ca am facut updateul la softul de airbag acum 3-4 saptamani si prima revizie la care am schimbat toate filtrele saptamana trecuta...Desi nu cred sa fie asta cauza....

Idei, sfaturi, explicatii?

Multumesc!


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aldoblaga
post 6 Jun 2011, 13:35
Post #305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 12 October 09




Salve. Am si eu o problema, cu pedala de frana ...imi joaca in plan orizontal (stanga-dreapta) cam 1cm...nu stiu de unde poate fi, cat ajung cu mana sa pipai eventuale suruburi, nu simt...mai are cineva problema? voi merge cat de curand la un service sa se uite cineva mai atent.

Stima.


--------------------
Renault Fluence - 1.5 DCI 110cp Dynamique/2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 6 Jun 2011, 17:14
Post #306


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




A doua rechemare in Service pentru Fluence... verdict : "un posibil zgomot la nivelul coloanei de directie" si se cauta remedierea problemei, daca exista.

This post has been edited by BannedHost: 6 Jun 2011, 17:20


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DumitruBM
post 6 Jun 2011, 18:19
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 10
From: Bucuresti




Am primit si eu astazi scrisoarea cu chemarea in service datorita zgomotelor de la nivelul coloanei de directie. La mine cam de cand era noua se aude un mic pac cand rotesc de volan in directia in care am semnalul pus. Nu m-am alarmat ca se aude destul de slab, si nu e deranjant... O sa ma duc maine la Serus sa vedem ce fac...poate reusesc sa ma scape de trosnitura tongue.gif. Oricum, cel la IATSA unde am facut revizia habar n-avea de la ce poate sa vina...cica asa face toate smile.gif


--------------------
Renault Megane 2010 - Expr 1.6 - PH 12 HHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 7 Jun 2011, 10:29
Post #308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




QUOTE(remarc @ 6 Jun 2011, 12:56)
De cand a dat caldura, parca trage mai greu masina, in special cand schimb treptele in 3 si 4, nu se mai simte cuplul asa cum il simteam cand era mai racoare....Acu stiu ca treaba asta cu motorul mai lenes la caldura e valabil la benzinare aspirate, la turbo nu s-ar simti asa tare din cauza intercoolerului....Si totusi, e o diferenta sesizabila, pana la limita la care devine deranjanta.
Mai precizez ca am facut updateul la softul de airbag acum 3-4 saptamani si prima revizie la care am schimbat toate filtrele saptamana trecuta...Desi nu cred sa fie asta cauza....

Idei, sfaturi, explicatii?

Multumesc!
*




Si la mine e exact aceeasi problema si imediat dupa marea resoftare de airbag.Mirarea insa mi-a venit cand la 4 zile dupa interventie, m-au sunat de la BRAS IASI, un fel de "Vocea clientului locala" biggrin.gif si cand m-au intrebat daca am fost multumit de comportamentul si profesionalismul cu care s-a facut resoftarea m-am apucat sa-i spun domnisoarei si ca acum simt masina cum ntrage ca un tanc si mai si consuma pe deasupra. si mai e cineva cu aceeasi problema tot din Iasi. Sapt viitoare am revizia de un an.si o sa-i taxez de nu se vad. Pana nu se suie domnu consultant la volan cu mine in dreapta si nu vede pe pielea si cu ochii lui ceea ce eu vad de cateva sapt, si pana nu am masina ca in 1 sapt de folosinta nu plec de acolo. am doar 9000Km facuti intr-un an, si nu mi se pare posibil asa ceva.
Sugestie?? fugi inapoi la srrvice si spune-le de "problema" ta.

Stima


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 7 Jun 2011, 11:39
Post #309


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




Pai hai sa ma intrebam si pe altii daca simt la fel masina, mai lenta, dupa update-ul softului de airbag...As vrea sa mai aud opinii inainte sa ma duc sa ma iau de guler cu ei....


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DumitruBM
post 7 Jun 2011, 12:36
Post #310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 10
From: Bucuresti




Eu nu am simtit nimic referitor la dinamica masinii dupa update-ul de soft al calc. de airbag, la 1.6 benzina, se comporta la exact la fel (recunosc ca n-am testat cu cronometru reprizele de acceleratie, deci sunt destul de subiectiv )


--------------------
Renault Megane 2010 - Expr 1.6 - PH 12 HHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 7 Jun 2011, 13:46
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Mai sunt ink 3-4 persoane care simt la fel masina fie ea M3 sau Fluence...eu am realizat prima data uitandu-ma la consum...in treapta 2, cu 45-50km/h pana la resoftare, pe distante relativ scurte, prin Iasi CB-ul imi arata un instant de maxim, dar repet maxim10%. In acest mom, aceeasi viteza, acceasi lungime de traseu, acelasi mod de apasare a pedalei de acceleratie si sub 14 nu vrea si pace. Al doilea lucru sesizat a fost felul cum "trage" motorul; daca sub 14 nu mai vrea, as fi putea sa spun ca "dom'le isi da drumul motorul"...dar n-am auzit pe nimeni caruia sa i se intample asta si consumul sa si creasca, ba dimpotriva, in schimb la turatii mai nervoase observi ca in treapta 2, pana la oprirea alimentarii masina ajunge undeva la 90km/h, ori la mine in acest mom la 6000 si ink ceva de turatii nu a sarit acul de 80!.
Am zis ca o fi de la benzina. unsure.gif
Schimb de pe rompetrol pe OMV...aceeasi treaba, trec pe Lukoil, unde cineva pe forum la M3 spunea ca urca mai repede in turatii, dar nimic schimbat...
O fi coincidenta sau nu...dar...rabdarea mea la aceasta problema mai rezista pana la revizia de un an.
Asta e la mine...la ceilalti...nu stiu..nu vb in numele altora.

Stima


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 7 Jun 2011, 19:10
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




pentru thauzz , vezi ca nu merge mai mult de 80 km/h in treapta a 2 a , ma gandesc ca ai sase trepte la cutie dupa modelul din semnatura .


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 7 Jun 2011, 20:20
Post #313


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




5 trepte are benzinaru de 1.6 si 110 cai, 6 are dieselu de 1.5 si 110 cai.
Eu totusi imi mentin parerea ca e de la caldura....explica cineva pe forum la dacia ce si cum se intampla cu aerul cald care are volum mai mare decat cel rece si automat baga mai putin combustibil....si avand in vedere ca sunt motoare mici, se simte binisor treaba...Ciudat ca ar trebui sa se simta la benzinare aspirate treaba asta si sa consume mai putin....la diesel nu ar trebuie sa se simta ca ajuta intercoolerul de la turbina dar cred ca influenteaza si in acest caz, doar ca mai putin...
Zic asta, ca am observat totusi ca atunci cand e mai racoare afara , parca e mai sprintena masina....


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DumitruBM
post 7 Jun 2011, 20:21
Post #314


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 10
From: Bucuresti




Am fost la Serus in legatura cu chemarea in service datorata zgomotelor la coloana de directie. Ideea e ca undeva in zona de jos a coloanei de directie, cablurile care vin din zona volanului trec foarte aproape / ating partea mecanica a coloanei de directie, si in unele cazuri izolatia poate fi roasa . In realitate, cablurile au fost proiectate sa treaca pe acolo si sa fie in contact cu coloana de directie, sunt prinse cu o banda izolatoare gen sleeve si nu vad cum ar putea fi roase.... Solutia "reno" a fost ca acele cabluri sa fie prinse cu un "soricel" si tinute mai departe, elminandu-se contactul :S.
Cica daca se detecteaza ca izolatia cablurilor este afectata, este schimbat tot cablajul in zona aceea... la mine n-a fost cazul, arata ca noua izolatia.
Toata treaba a durat undeva la 15minute.

@thauzz - am verificat si eu consumul instant la acea turatie/viteza...cu toate ca eu am CV in 5 trepte : la ¬50 km/h in Tr. 2 , am avut 13% initial apoi la scurt timp a scazut si s-a stabilizat la 8.8%.


--------------------
Renault Megane 2010 - Expr 1.6 - PH 12 HHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 7 Jun 2011, 21:13
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




La mine dupa resoftarea de acum 3 zile de la Cobalcescu trage mai bine, nu m-am uitat la consum, cu aceeasi benzina de atunci. Zgomotele la coloana de directie le-am sesizat si eu. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 7 Jun 2011, 21:30
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




E mai mult ca sigur din cauza caldurii.Daca faci un calcul termic al unui motor ai descoperi ca o crestere cu 15 grade al aerului din adimisie o sa iti creasca foarte mult temperatura in camera de ardere.Consecintele nu ar fi prea placute, detonatie, ardere supape, ar iesi din graficul de noxe.Motorul are un senzor de temperatura pe aspiratie, si cand calculatorul vede acolo 40 grade o sa iti modifice lambda.Lambda fiind raportul aer-combustibil din amestec.Practic o sa iti dea mai putina benzina pentru aceiasi cantitate de aer.Drept urmare ai mai putina putere.

Alta problema ar fi data de faptul ca aerul este mai putin dens la temperaturi mari, fapt pe care calculatorul il stie, drept urmare iarasi scade lambda, intervenind o alta scadere de putere, insa nu sunt diferente foarte mari, densitatea aerului nevariind foarte mult.

La un motor normal nu o sa iti creasca in veci temperatura in camera de ardere incat sa apara detonatia, si nici supapele nu o sa ti se arda, insa o sa iasa din norma de poluare.De fapt asta face EGR-ul.Toata lumea traieste cu impresia ca egr-ul scade nivelul noxelor prin "reardere".Dar nu e asa.Pur si simplu gazele arse sunt reintroduse in camera de ardere pentru a scadea temperatura in timpul arderii, deoarece compusii azotati se formeaza la temperaturii superioare.Asta e si motivul real datorita caruia la dieseluri nu se prea simte diferenta de putere cand e cald afara.Spun "prea" pentru ca de fapt se simte.Daca ai un motor supralimentat serios, depinzi foarte mult de temperatura agentului care iti raceste aerul comprimat.Pentru ca si acolo exista acel senzor.Plus ca nu iti raceste aerul pana la temperatura mediului.

Per total s-ar putea spune ca nu ar trebuii sa afecteze consumul.Dar nu e asa.Eficienta scade odata cu cresterea temperaturii.14% nu mi se pare exagerat de mult , mai ales daca ai vrut sa aflii cum trage, in schimb 10% mi se pare prea putin si pentru un oras linistit....

Ideea e ca un motor e proiectat sa functioneze in regimuri termice relativ inguste.Deci nu ii e bine nici vara, nici iarna.


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 7 Jun 2011, 21:51
Post #317


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




Raspuns de nota 10+. Multumesc! Ar trebui sa scrii mai des pe forum smile.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 7 Jun 2011, 23:22
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




pentru remarc, vezi ca benzinarele de 2009 au cv in 6 trepte


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 Jun 2011, 11:07
Post #319


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Am Megane-ul fabricat in ianuarie 2009, dar are cutie in 5 trepte.Si da...in treapta 2 la mximum de turatii permise am aproape 90km/h. Nu am bord digital ci analogic asa ca ma iau dupa ce imi "arata" acul de la vitezometru.
O sa-i pun pe cei de la service sa conduca masina si dupa "expertiza lor de profesionisti" sa spuna daca e ok asa sau nu...Oricum am primit si eu a 2-a scrisoare de la RRO asa ca pe langa revizie si alte cele o mai am si pe asta pe cap.Bine ca nu se apuca iar de umblat pe la softuri si alte chestii electronice.

Stima!


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 27 Jun 2011, 22:26
Post #320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




Se pare ca inca n-au rezolvat problemele senzorului de pe volanta si pe cele ale clapetei de acceleratie...

Observ ca, in timp ce accelerez, ba chiar uneori cand tin acceleratia constanta, exista un moment de... intrerupere. Ca un fel de pauza, pret de o secunda. Fenomenul pare ca se manifesta mult mai des/elocvent atunci cand clima este pornita. Dar parca nu-mi vine sa cred ca tot cupleaza si decupleaza compresorul de clima o data la doua minute sau cand esti la 5000 de turatii.
O sa merg cu ea la service zilele urmatoare....
Trebuie sa mai urmaresc si pornirea la rece: chiar daca turatia sta la 900-1000, este foarte foarte oscilanta, pret de cateva secunde, la prima pornire din zi. In trecut, la Megane-ul II aveam chestiile astea la pornire: fie murea imediat dupa start, fie ii cadea relantiul la 5,600 de turatii pana cand ii dadeam vreo talpa.
La altii cu Fluence sau Megane III a mai aparut asa ceva?

This post has been edited by dimitrivegas: 27 Jun 2011, 22:27


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 11 Jul 2011, 11:53
Post #321


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 5 February 05




In mers nu am dat importanta.. dar acu ca am citit ultimul post.... in ultima mea plimbarica de 1200 km prin tara am sesizat undeva pe la 3000 de rpm (la diesel 1.5 85 cp) .. si in special cu AC pornit o mica cadere de putere...parca s-ar fi innecat .. acu sa fie oare de la compresorul de AC ?.... eventual la acceleratie il decupleaza ?... mentionez ca nu tranteam pedala la podea.... doar la acceleratii line a facut de cateva ori....

In rest un greiere bine crescut in bord.... undeva in zona ceasurilor..... cred ca o sa bag un spray de wd40 prin zona... ca ma termina psihic..!


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 29 Aug 2011, 20:10
Post #322


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




e terminata



This post has been edited by dimitrivegas: 29 Aug 2011, 20:16


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 6 Sep 2011, 13:18
Post #323


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




a venit vremea reviziei, am fost in service....nu au fost remediate problemele legate de rechemarile in service....si printre altele:

am anuntat o problema legata de noroiul care patrunde in compartiment motor (pe la roata dreapta), ce este preluat de cureaua motorului si distribuit foarte frumos peste tot mototrul. ei nu au solutie, decat daca eu pun un plastic sau un carton acolo. E normal?

6 Sep 2011, 13:27:
pe calculator am aparut urmatoarele probleme la conectarea clipului:

erori memorate: pozitie pedale frana/accelerator, pana functionala catalizator,
circuit sonda oxigen aval

si defecte memorate: injectie, tablou de bord, abs/abr, UCH.

inainte de diagnosticare am semnalat probleme legate de pierdere putere in mers, si cred ca am discutat 2 ore cu ei ca sa inteleaga ca trebuie facute teste mai amanuntite. astept o rechemare, pentru ca nu au rezolvat problema pe loc.

PS, au de schimbat si volan pe garantie, pentru exfoliere piele......ecologica:))

slab pregatiti.

6 Sep 2011, 13:32:
inca o dovada de nepregatire: specialistul service a ramas uimit cand am intrebat de ce cupleaza/decupleaza ambreiajul de la compresorul de aer conditionat in mers (la relanti la mine este sub 1 minut).

"Cum adica, trebuie sa mearga in continuu!!!" spuse Pregatitul....

This post has been edited by snake_adi: 6 Sep 2011, 13:32


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DumitruBM
post 6 Sep 2011, 14:29
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 10
From: Bucuresti




poti pune o poza cu zona pe unde iti arunca noroi in compartimentul motor ?


--------------------
Renault Megane 2010 - Expr 1.6 - PH 12 HHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 Sep 2011, 15:18
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.887
Joined: 13 October 06




QUOTE
PS, au de schimbat si volan pe garantie, pentru exfoliere piele......ecologica:))



same here, si la megane e la fel, o sa pun poze, la un volan bej se vede intr-un mare fel biggrin.gif

Daca tot au rezolvat manerele de la usi (pe care la m3 nu le-au mai vopsit pur si simplu) , ma intreb cat costa sa puna o piele ca lumea pe volan...


--------------------
Megane Estate GT Rouge Flamme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprians
post 7 Sep 2011, 10:03
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 12 September 08




Voi pielea aceea ecologica cu ce o stergeti?
Nu de alta, dar sunt aproape sigur ca acolo e cauza.


--------------------
. . . - .
Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snake_adi
post 7 Sep 2011, 12:17
Post #327


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 September 10
From: Pitesti




nu o sterg decat cu o carpa uda. Asemanator cu transpiratia de pe mana, doar ca este apa.

ideea este ca se uzeaza in partea superioara, unde arde soarele in fiecare zi.

This post has been edited by snake_adi: 7 Sep 2011, 12:18


--------------------
> Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp - 2010 - AG 001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onlyone
post 7 Sep 2011, 14:51
Post #328


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 16 November 10




mie personal nu mi se pare prea igienic volanul de piele. mai pui mana murdara pe el (murdara nu in sensul de murdarie vizibila ci maini nespalate), iar pielea nu se curata la fel de usor si de bine ca alte materiale.


--------------------
renault fluence 1,6L 16v benzina euro5 2010 - autentique evo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Sep 2011, 15:28
Post #329


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(ciprians @ 7 Sep 2011, 10:03)
Voi pielea aceea ecologica cu ce o stergeti?
Nu de alta, dar sunt aproape sigur ca acolo e cauza.
*


Eu la ale mele le curatam volanele cu niste bureti din kaufland, le zice "bureti magici" sau "minune" dar nu ii mai gasesc. Ii foloseam si pe tot vinilinul si n-am avut probleme, dar nu i-am folosit de mai mult de 10 ori. Scot murdaria foarte bine si doar cu apa(nu spuneti ca "ha! aia au sloventi", normal ca au, dar n-am avut probleme).

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Sep 2011, 15:28


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Sep 2011, 19:09
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Cu pielea n-ar fi probleme. Pielea se poate trata cu creme speciale și rezistă la soare și la frecuș. Pielea de pe fostul meu scorpion, atît de pe volan, cît și de pe bord, uși și scaune, arăta ca nouă cînd am vîndut mașina, deși avea zece ani. Pielea, dacă ai grijă de ea, rezistă.

Problema este că la Renault nu-i piele, ci imitație. Adică, pe românește, plastic. Or plasticului n-ai ce să-i faci, n-ai cu ce să-l tratezi. Dacă rezistă, bine. Dacă nu, ghinion. Dacă a început să se descompună nu-l mai poți opri. sad.gif
Decît volan îmbrăcat în imitație de piele, mai bine unul simplu, neîmbrăcat în nimic.

Francezii ăștia și "ecologia" lor... O să vedem probabil în curînd autocolante pe lunetele Renaulturilor noi: "no animal was hurt during the production of this automobile"... biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 7 Sep 2011, 19:23


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 09:30
Dacia