Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
EndlessOne |
![]()
Post
#301
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|||
DUDU D |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 21 May 07 ![]() |
QUOTE(EndlessOne @ 23 May 2011, 16:44) Volanului i se lua vopseaua sau pielea se rodea? Vad din semnatura ca ai dat Diesel pe benzina, ce te-a facut sa procedezi asa? s-a ros pielea in partea stanga(nu foarte pronuntat dar se vedea) Cand am decis s-a dau la buy back si sa iau Fluence am facut un calcul la km si nu se merita diferenta de bani fata de diesel deorece o recuperam cam in 4 ani (intre timp s-a mai micsorat un pic pentru ca s-a scumpit combustibilul ![]() |
--------------------
renault
MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS
2017
|
|
EndlessOne |
![]()
Post
#303
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 16 May 11 ![]() |
Eu sunt satul de benzina pana peste cap. Diferenta o s-o vezi in fiecare saptamana sau din 3 in 3 zile la pompa.depinde ce salariu ai.
Nu se pune pe ani sau km, ca asa-i clar ca n-ai niciun castig, mai ales ca intretinerea e mai scumpa, dar se pune de cate ori bagi mana in portofel pe saptamana. Stresul zilnic... Daca o folosesti preponderent in oras, acolo se simte cel mai bine. Benzina nu-i o alegere rea, acum fiecare are calculele lui. Eu n-am avut Diesel niciodata, nu m-a interesat consumul asa de mult. Nu-mi plac zgomotul de tractoras si vibratiile in timp. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
remarc |
![]()
Post
#304
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
De cand a dat caldura, parca trage mai greu masina, in special cand schimb treptele in 3 si 4, nu se mai simte cuplul asa cum il simteam cand era mai racoare....Acu stiu ca treaba asta cu motorul mai lenes la caldura e valabil la benzinare aspirate, la turbo nu s-ar simti asa tare din cauza intercoolerului....Si totusi, e o diferenta sesizabila, pana la limita la care devine deranjanta.
Mai precizez ca am facut updateul la softul de airbag acum 3-4 saptamani si prima revizie la care am schimbat toate filtrele saptamana trecuta...Desi nu cred sa fie asta cauza.... Idei, sfaturi, explicatii? Multumesc! |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
aldoblaga |
![]()
Post
#305
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 October 09 ![]() |
Salve. Am si eu o problema, cu pedala de frana ...imi joaca in plan orizontal (stanga-dreapta) cam 1cm...nu stiu de unde poate fi, cat ajung cu mana sa pipai eventuale suruburi, nu simt...mai are cineva problema? voi merge cat de curand la un service sa se uite cineva mai atent.
Stima. |
--------------------
Renault
Fluence - 1.5 DCI 110cp
Dynamique/2011
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
A doua rechemare in Service pentru Fluence... verdict : "un posibil zgomot la nivelul coloanei de directie" si se cauta remedierea problemei, daca exista.
This post has been edited by BannedHost: 6 Jun 2011, 17:20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
DumitruBM |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Am primit si eu astazi scrisoarea cu chemarea in service datorita zgomotelor de la nivelul coloanei de directie. La mine cam de cand era noua se aude un mic pac cand rotesc de volan in directia in care am semnalul pus. Nu m-am alarmat ca se aude destul de slab, si nu e deranjant... O sa ma duc maine la Serus sa vedem ce fac...poate reusesc sa ma scape de trosnitura
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2010 - Expr 1.6
- PH 12 HHO
|
|
thauzz |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
QUOTE(remarc @ 6 Jun 2011, 12:56) De cand a dat caldura, parca trage mai greu masina, in special cand schimb treptele in 3 si 4, nu se mai simte cuplul asa cum il simteam cand era mai racoare....Acu stiu ca treaba asta cu motorul mai lenes la caldura e valabil la benzinare aspirate, la turbo nu s-ar simti asa tare din cauza intercoolerului....Si totusi, e o diferenta sesizabila, pana la limita la care devine deranjanta. Mai precizez ca am facut updateul la softul de airbag acum 3-4 saptamani si prima revizie la care am schimbat toate filtrele saptamana trecuta...Desi nu cred sa fie asta cauza.... Idei, sfaturi, explicatii? Multumesc! Si la mine e exact aceeasi problema si imediat dupa marea resoftare de airbag.Mirarea insa mi-a venit cand la 4 zile dupa interventie, m-au sunat de la BRAS IASI, un fel de "Vocea clientului locala" ![]() Sugestie?? fugi inapoi la srrvice si spune-le de "problema" ta. Stima |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
remarc |
![]()
Post
#309
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Pai hai sa ma intrebam si pe altii daca simt la fel masina, mai lenta, dupa update-ul softului de airbag...As vrea sa mai aud opinii inainte sa ma duc sa ma iau de guler cu ei....
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
DumitruBM |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am simtit nimic referitor la dinamica masinii dupa update-ul de soft al calc. de airbag, la 1.6 benzina, se comporta la exact la fel (recunosc ca n-am testat cu cronometru reprizele de acceleratie, deci sunt destul de subiectiv )
|
--------------------
Renault
Megane
2010 - Expr 1.6
- PH 12 HHO
|
|
thauzz |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Mai sunt ink 3-4 persoane care simt la fel masina fie ea M3 sau Fluence...eu am realizat prima data uitandu-ma la consum...in treapta 2, cu 45-50km/h pana la resoftare, pe distante relativ scurte, prin Iasi CB-ul imi arata un instant de maxim, dar repet maxim10%. In acest mom, aceeasi viteza, acceasi lungime de traseu, acelasi mod de apasare a pedalei de acceleratie si sub 14 nu vrea si pace. Al doilea lucru sesizat a fost felul cum "trage" motorul; daca sub 14 nu mai vrea, as fi putea sa spun ca "dom'le isi da drumul motorul"...dar n-am auzit pe nimeni caruia sa i se intample asta si consumul sa si creasca, ba dimpotriva, in schimb la turatii mai nervoase observi ca in treapta 2, pana la oprirea alimentarii masina ajunge undeva la 90km/h, ori la mine in acest mom la 6000 si ink ceva de turatii nu a sarit acul de 80!.
Am zis ca o fi de la benzina. ![]() Schimb de pe rompetrol pe OMV...aceeasi treaba, trec pe Lukoil, unde cineva pe forum la M3 spunea ca urca mai repede in turatii, dar nimic schimbat... O fi coincidenta sau nu...dar...rabdarea mea la aceasta problema mai rezista pana la revizia de un an. Asta e la mine...la ceilalti...nu stiu..nu vb in numele altora. Stima |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
adytym |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pentru thauzz , vezi ca nu merge mai mult de 80 km/h in treapta a 2 a , ma gandesc ca ai sase trepte la cutie dupa modelul din semnatura .
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
remarc |
![]()
Post
#313
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
5 trepte are benzinaru de 1.6 si 110 cai, 6 are dieselu de 1.5 si 110 cai.
Eu totusi imi mentin parerea ca e de la caldura....explica cineva pe forum la dacia ce si cum se intampla cu aerul cald care are volum mai mare decat cel rece si automat baga mai putin combustibil....si avand in vedere ca sunt motoare mici, se simte binisor treaba...Ciudat ca ar trebui sa se simta la benzinare aspirate treaba asta si sa consume mai putin....la diesel nu ar trebuie sa se simta ca ajuta intercoolerul de la turbina dar cred ca influenteaza si in acest caz, doar ca mai putin... Zic asta, ca am observat totusi ca atunci cand e mai racoare afara , parca e mai sprintena masina.... |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
DumitruBM |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la Serus in legatura cu chemarea in service datorata zgomotelor la coloana de directie. Ideea e ca undeva in zona de jos a coloanei de directie, cablurile care vin din zona volanului trec foarte aproape / ating partea mecanica a coloanei de directie, si in unele cazuri izolatia poate fi roasa . In realitate, cablurile au fost proiectate sa treaca pe acolo si sa fie in contact cu coloana de directie, sunt prinse cu o banda izolatoare gen sleeve si nu vad cum ar putea fi roase.... Solutia "reno" a fost ca acele cabluri sa fie prinse cu un "soricel" si tinute mai departe, elminandu-se contactul :S.
Cica daca se detecteaza ca izolatia cablurilor este afectata, este schimbat tot cablajul in zona aceea... la mine n-a fost cazul, arata ca noua izolatia. Toata treaba a durat undeva la 15minute. @thauzz - am verificat si eu consumul instant la acea turatie/viteza...cu toate ca eu am CV in 5 trepte : la ¬50 km/h in Tr. 2 , am avut 13% initial apoi la scurt timp a scazut si s-a stabilizat la 8.8%. |
--------------------
Renault
Megane
2010 - Expr 1.6
- PH 12 HHO
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine dupa resoftarea de acum 3 zile de la Cobalcescu trage mai bine, nu m-am uitat la consum, cu aceeasi benzina de atunci. Zgomotele la coloana de directie le-am sesizat si eu. Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
E mai mult ca sigur din cauza caldurii.Daca faci un calcul termic al unui motor ai descoperi ca o crestere cu 15 grade al aerului din adimisie o sa iti creasca foarte mult temperatura in camera de ardere.Consecintele nu ar fi prea placute, detonatie, ardere supape, ar iesi din graficul de noxe.Motorul are un senzor de temperatura pe aspiratie, si cand calculatorul vede acolo 40 grade o sa iti modifice lambda.Lambda fiind raportul aer-combustibil din amestec.Practic o sa iti dea mai putina benzina pentru aceiasi cantitate de aer.Drept urmare ai mai putina putere.
Alta problema ar fi data de faptul ca aerul este mai putin dens la temperaturi mari, fapt pe care calculatorul il stie, drept urmare iarasi scade lambda, intervenind o alta scadere de putere, insa nu sunt diferente foarte mari, densitatea aerului nevariind foarte mult. La un motor normal nu o sa iti creasca in veci temperatura in camera de ardere incat sa apara detonatia, si nici supapele nu o sa ti se arda, insa o sa iasa din norma de poluare.De fapt asta face EGR-ul.Toata lumea traieste cu impresia ca egr-ul scade nivelul noxelor prin "reardere".Dar nu e asa.Pur si simplu gazele arse sunt reintroduse in camera de ardere pentru a scadea temperatura in timpul arderii, deoarece compusii azotati se formeaza la temperaturii superioare.Asta e si motivul real datorita caruia la dieseluri nu se prea simte diferenta de putere cand e cald afara.Spun "prea" pentru ca de fapt se simte.Daca ai un motor supralimentat serios, depinzi foarte mult de temperatura agentului care iti raceste aerul comprimat.Pentru ca si acolo exista acel senzor.Plus ca nu iti raceste aerul pana la temperatura mediului. Per total s-ar putea spune ca nu ar trebuii sa afecteze consumul.Dar nu e asa.Eficienta scade odata cu cresterea temperaturii.14% nu mi se pare exagerat de mult , mai ales daca ai vrut sa aflii cum trage, in schimb 10% mi se pare prea putin si pentru un oras linistit.... Ideea e ca un motor e proiectat sa functioneze in regimuri termice relativ inguste.Deci nu ii e bine nici vara, nici iarna. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
remarc |
![]()
Post
#317
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Raspuns de nota 10+. Multumesc! Ar trebui sa scrii mai des pe forum
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
adytym |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pentru remarc, vezi ca benzinarele de 2009 au cv in 6 trepte
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
thauzz |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Am Megane-ul fabricat in ianuarie 2009, dar are cutie in 5 trepte.Si da...in treapta 2 la mximum de turatii permise am aproape 90km/h. Nu am bord digital ci analogic asa ca ma iau dupa ce imi "arata" acul de la vitezometru.
O sa-i pun pe cei de la service sa conduca masina si dupa "expertiza lor de profesionisti" sa spuna daca e ok asa sau nu...Oricum am primit si eu a 2-a scrisoare de la RRO asa ca pe langa revizie si alte cele o mai am si pe asta pe cap.Bine ca nu se apuca iar de umblat pe la softuri si alte chestii electronice. Stima! |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
dimitrivegas |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 29 January 11 From: Timisoara ![]() |
Se pare ca inca n-au rezolvat problemele senzorului de pe volanta si pe cele ale clapetei de acceleratie...
Observ ca, in timp ce accelerez, ba chiar uneori cand tin acceleratia constanta, exista un moment de... intrerupere. Ca un fel de pauza, pret de o secunda. Fenomenul pare ca se manifesta mult mai des/elocvent atunci cand clima este pornita. Dar parca nu-mi vine sa cred ca tot cupleaza si decupleaza compresorul de clima o data la doua minute sau cand esti la 5000 de turatii. O sa merg cu ea la service zilele urmatoare.... Trebuie sa mai urmaresc si pornirea la rece: chiar daca turatia sta la 900-1000, este foarte foarte oscilanta, pret de cateva secunde, la prima pornire din zi. In trecut, la Megane-ul II aveam chestiile astea la pornire: fie murea imediat dupa start, fie ii cadea relantiul la 5,600 de turatii pana cand ii dadeam vreo talpa. La altii cu Fluence sau Megane III a mai aparut asa ceva? This post has been edited by dimitrivegas: 27 Jun 2011, 22:27 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan/ Fluence
2006 Expression/2010 Privilege
|
|
narcisoi |
![]()
Post
#321
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 5 February 05 ![]() |
In mers nu am dat importanta.. dar acu ca am citit ultimul post.... in ultima mea plimbarica de 1200 km prin tara am sesizat undeva pe la 3000 de rpm (la diesel 1.5 85 cp) .. si in special cu AC pornit o mica cadere de putere...parca s-ar fi innecat .. acu sa fie oare de la compresorul de AC ?.... eventual la acceleratie il decupleaza ?... mentionez ca nu tranteam pedala la podea.... doar la acceleratii line a facut de cateva ori....
In rest un greiere bine crescut in bord.... undeva in zona ceasurilor..... cred ca o sa bag un spray de wd40 prin zona... ca ma termina psihic..! |
--------------------
Reno
Fluence 1.5 dci 85
cheala 2010
|
|
dimitrivegas |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 29 January 11 From: Timisoara ![]() |
e terminata
This post has been edited by dimitrivegas: 29 Aug 2011, 20:16 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan/ Fluence
2006 Expression/2010 Privilege
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#323
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
a venit vremea reviziei, am fost in service....nu au fost remediate problemele legate de rechemarile in service....si printre altele:
am anuntat o problema legata de noroiul care patrunde in compartiment motor (pe la roata dreapta), ce este preluat de cureaua motorului si distribuit foarte frumos peste tot mototrul. ei nu au solutie, decat daca eu pun un plastic sau un carton acolo. E normal? 6 Sep 2011, 13:27: pe calculator am aparut urmatoarele probleme la conectarea clipului: erori memorate: pozitie pedale frana/accelerator, pana functionala catalizator, circuit sonda oxigen aval si defecte memorate: injectie, tablou de bord, abs/abr, UCH. inainte de diagnosticare am semnalat probleme legate de pierdere putere in mers, si cred ca am discutat 2 ore cu ei ca sa inteleaga ca trebuie facute teste mai amanuntite. astept o rechemare, pentru ca nu au rezolvat problema pe loc. PS, au de schimbat si volan pe garantie, pentru exfoliere piele......ecologica:)) slab pregatiti. 6 Sep 2011, 13:32: inca o dovada de nepregatire: specialistul service a ramas uimit cand am intrebat de ce cupleaza/decupleaza ambreiajul de la compresorul de aer conditionat in mers (la relanti la mine este sub 1 minut). "Cum adica, trebuie sa mearga in continuu!!!" spuse Pregatitul.... This post has been edited by snake_adi: 6 Sep 2011, 13:32 |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
DumitruBM |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 10 From: Bucuresti ![]() |
poti pune o poza cu zona pe unde iti arunca noroi in compartimentul motor ?
|
--------------------
Renault
Megane
2010 - Expr 1.6
- PH 12 HHO
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.171 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE PS, au de schimbat si volan pe garantie, pentru exfoliere piele......ecologica:)) same here, si la megane e la fel, o sa pun poze, la un volan bej se vede intr-un mare fel ![]() Daca tot au rezolvat manerele de la usi (pe care la m3 nu le-au mai vopsit pur si simplu) , ma intreb cat costa sa puna o piele ca lumea pe volan... |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ciprians |
![]()
Post
#326
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Voi pielea aceea ecologica cu ce o stergeti?
Nu de alta, dar sunt aproape sigur ca acolo e cauza. |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
snake_adi |
![]()
Post
#327
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 September 10 From: Pitesti ![]() |
nu o sterg decat cu o carpa uda. Asemanator cu transpiratia de pe mana, doar ca este apa.
ideea este ca se uzeaza in partea superioara, unde arde soarele in fiecare zi. This post has been edited by snake_adi: 7 Sep 2011, 12:18 |
--------------------
>
Focus2008/Fluence 1.6 16v 110cp -
2010
- AG 001
|
|
onlyone |
![]()
Post
#328
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 November 10 ![]() |
mie personal nu mi se pare prea igienic volanul de piele. mai pui mana murdara pe el (murdara nu in sensul de murdarie vizibila ci maini nespalate), iar pielea nu se curata la fel de usor si de bine ca alte materiale.
|
--------------------
renault
fluence 1,6L 16v benzina euro5
2010 - autentique evo
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#329
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(ciprians @ 7 Sep 2011, 10:03) Eu la ale mele le curatam volanele cu niste bureti din kaufland, le zice "bureti magici" sau "minune" dar nu ii mai gasesc. Ii foloseam si pe tot vinilinul si n-am avut probleme, dar nu i-am folosit de mai mult de 10 ori. Scot murdaria foarte bine si doar cu apa(nu spuneti ca "ha! aia au sloventi", normal ca au, dar n-am avut probleme). This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Sep 2011, 15:28 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Cu pielea n-ar fi probleme. Pielea se poate trata cu creme speciale și rezistă la soare și la frecuș. Pielea de pe fostul meu scorpion, atît de pe volan, cît și de pe bord, uși și scaune, arăta ca nouă cînd am vîndut mașina, deși avea zece ani. Pielea, dacă ai grijă de ea, rezistă.
Problema este că la Renault nu-i piele, ci imitație. Adică, pe românește, plastic. Or plasticului n-ai ce să-i faci, n-ai cu ce să-l tratezi. Dacă rezistă, bine. Dacă nu, ghinion. Dacă a început să se descompună nu-l mai poți opri. ![]() Decît volan îmbrăcat în imitație de piele, mai bine unul simplu, neîmbrăcat în nimic. Francezii ăștia și "ecologia" lor... O să vedem probabil în curînd autocolante pe lunetele Renaulturilor noi: "no animal was hurt during the production of this automobile"... ![]() This post has been edited by VladSoare: 7 Sep 2011, 19:23 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:12 |