Probleme, Batai la motorasul de la aeroterma
![]() ![]() ![]() |
Probleme, Batai la motorasul de la aeroterma
rrazvan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 June 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II HB
2001/1,8;16V O singura viata,o singura iubire: JUVE !!!
|
|||
aquabluedod |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,cauta pe forum gasesti cu siguranta cauza in detaliu ,mai exact este rotita care actioneaza clapa de recirculare a aerului....
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
radunre |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
bine ai venit pe forum,
un ajutor ca pt. nou veniti: http://reno.ro/index.php?showtopic=42013&hl=clapeta+pocnet |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Si un ajutor cu un tutorial, cu obiectia ca nu stiu unde e amplasat ansamblul la Megane 1 si nu stiu cat de fiabila e "reparatia", dar rotita separata nu cred ca gasesti:
http://reno.ro/Reparatie-la-mecanica-de-re...re-t104909.html |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
radunre |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
19vik, din pacate, la megane 1 e f. diferit sistemul si amplasarea, si eu am aceeasi problema si am extras tot modulul cu motoras si rotita intermediara (singura vinovata).
Desi rotita e mult mai robusta ca la megane 2, tot s-a uzat si reparatia cu epoxi e practic imposibila, in postul catre care am dat link-ul am si explicat detaliat. Urmeaza sa dau o raita pe la dezmembrari si poate poate gasesc o rotita. This post has been edited by radunre: 9 Jun 2008, 13:43 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#6
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Vezi topicul asta
http://www.reno.ro/MEGANE-CLASSIC-probleme...33-t108868.html de la postul 25 in jos si bafta! |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
radunre |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
adrian mgn - am vazut toate posturile legate de aceasta problema dar parerea mea e ca fara o rotita noua nu se poate rezolva problema, poate doar pentru o perioada f scurta. Am mai precizat ca fortele care apar acolo sunt deosebit de mari si daca o rotita din polietilena/polipropilena injectata a cedat cu atat mai putin v-a rezista o picatura de epoxi sau alt material, plus ca nu exista lipici care sa adere la PP/PE, aceste materiale se lipesc doar prin topire sau cu ultrasunete...
Rotitele pe care eu le-am gasit la fata locului arata cam asa: aceasta e rotita intermediara - face legatura intre modulul cu motoras si rotita care este montata pe axul clapetei de recirculare rotita_alba_1.JPG ( Size: 106.5k ) Number of downloads: 2073 rotita_alba_2.JPG ( Size: 119.1k ) Number of downloads: 1785 se pot observa cativa dinti uzati si unul aproape dislocat (dreapta sus) aceasta este rotita de pe axul clapetei de recirculare rotita_clapeta_recirculare.JPG ( Size: 526.3k ) Number of downloads: 1940 in dreapta ei este "lagarul" in care se roteste rotita alba acesta este modulul motorasului modul_motoras.JPG ( Size: 171.1k ) Number of downloads: 1992 acesta are 3 fire, 2 sunt alimentare si unul determina sensul de rotatie. Odata activata, rotatia este temporizata din pacate si nu tine cont de fortele care apar. Temporizarea este dictata de cele 2 condensatoare galbene pe care eu le-am redus la ~ jumatate valoare pt. a reduce stress-ul asupra elementelor mecanice in momentul atingerii capatului de cursa. Demontarea modulului si extragerea rotitei albe se poate face si fara extragerea ansamblului ventilator (cel putin la versiunile fara AC - cum am eu) demontare_modul.JPG ( Size: 224.21k ) Number of downloads: 2194 Se desface doar pana la faza de schimbare filtru habitaclu. Modulul in pozitie arata asa modul_motoras_2.JPG ( Size: 502.11k ) Number of downloads: 1189 Mufa de conectare se afla sub cea mare cu plastic rosu. Se extrage prin departarea clemei vizibile in dreapta imaginii si tragerea inspre motor conectare.JPG ( Size: 245.61k ) Number of downloads: 1141 Urmeaza sa gasesc o alta rotita alba, in stare buna si sa remontez totul. This post has been edited by radunre: 9 Jun 2008, 18:52 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Axe |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
eu nu pot sa identific pe unde aspira aerul atunci cand o pun pe recirculare, am vrut sa pulverizez acolo o substanta antibacteriana dar nu gasesc pe unde trage ?!
|
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
tykazs |
![]()
Post
#9
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radunre @ 9 Jun 2008, 18:35) adrian mgn - am vazut toate posturile legate de aceasta problema dar parerea mea e ca fara o rotita noua nu se poate rezolva problema, poate doar pentru o perioada f scurta. Am mai precizat ca fortele care apar acolo sunt deosebit de mari si daca o rotita din polietilena/polipropilena injectata a cedat cu atat mai putin v-a rezista o picatura de epoxi sau alt material, plus ca nu exista lipici care sa adere la PP/PE, aceste materiale se lipesc doar prin topire sau cu ultrasunete... Rotitele pe care eu le-am gasit la fata locului arata cam asa: aceasta e rotita intermediara - face legatura intre modulul cu motoras si rotita care este montata pe axul clapetei de recirculare rotita_alba_1.JPG ( Size: 106.5k ) Number of downloads: 2073 rotita_alba_2.JPG ( Size: 119.1k ) Number of downloads: 1785 se pot observa cativa dinti uzati si unul aproape dislocat (dreapta sus) aceasta este rotita de pe axul clapetei de recirculare rotita_clapeta_recirculare.JPG ( Size: 526.3k ) Number of downloads: 1940 in dreapta ei este "lagarul" in care se roteste rotita alba acesta este modulul motorasului modul_motoras.JPG ( Size: 171.1k ) Number of downloads: 1992 acesta are 3 fire, 2 sunt alimentare si unul determina sensul de rotatie. Odata activata, rotatia este temporizata din pacate si nu tine cont de fortele care apar. Temporizarea este dictata de cele 2 condensatoare galbene pe care eu le-am redus la ~ jumatate valoare pt. a reduce stress-ul asupra elementelor mecanice in momentul atingerii capatului de cursa. Demontarea modulului si extragerea rotitei albe se poate face si fara extragerea ansamblului ventilator (cel putin la versiunile fara AC - cum am eu) demontare_modul.JPG ( Size: 224.21k ) Number of downloads: 2194 Se desface doar pana la faza de schimbare filtru habitaclu. Modulul in pozitie arata asa modul_motoras_2.JPG ( Size: 502.11k ) Number of downloads: 1189 Mufa de conectare se afla sub cea mare cu plastic rosu. Se extrage prin departarea clemei vizibile in dreapta imaginii si tragerea inspre motor conectare.JPG ( Size: 245.61k ) Number of downloads: 1141 Urmeaza sa gasesc o alta rotita alba, in stare buna si sa remontez totul. Radune, am exact aceeasi problema care se descrie insa sunt nesigur de o chestie. Am observat ca motorasul ala se invarte permanent... e ok asa sau mai este si o alta problema? nu e normal sa se opreasca dupa un timp?vreau sa stiu daca e normal asa pt ca as vrea sa repar montajul, sa caut pe la ceasornicari poate nimeresc o rotita identica insa daca faza cu invartitul permanent e o alta problema, o las balta. Multumesc |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
radunre |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
incearca asa: pune butonul de aeroterma(ventilator) in pozitia "0", pune contactul(cheia) si incearca sa pornesti recircularea (la mine rotesc butonul de aeroterma in stanga, pozitiile 1-2-3-4) daca motorasul clapetei de recirculare nu se opreste in 5-10 secunde, e o problema electrica/electronica si daca nu te pricepi e indicat sa apelezi la un specialist/cunoscator. Pot sa-ti spun ca cele 3 fire de la motoras/modul au functiile: alimentare (+), alimentare (-), comanda schimbare directie. Electronica continuta in modulul motorasului e f. simpla, piesele se gasesc la max. 10 ron ! dar problema poate veni si de la butonul de miscare a clapetei (ventilator). Eu as incerca un test f. simplu, alimentarea separata a modulului cu motoras, daca nu se opreste in max. 10 secunde e bai la integratul continut, f. simplu de schimbat pt. cineva cu oaresce experienta. Succes
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:59 |