Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme relanti Megane 1, 1.6 16v

ISseby
post 17 Mar 2012, 15:41
Post #211


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Am condus prin oras cu mufa de la senzor scoasa.. Nu s-a aprins inca niciun martor in bord, n-am sesizat nicio diferenta in comportamentul masinii cu o singura exceptie: daca inainte, in trafic, in momentul in care apasam ambreiajul, turatia scadea mult sub valoarea normala de relanti, si oscila puternic, acum turatia scade pana la aprox 700rpm si ramane in zona asta, cu mici fluctuatii..
Mufa pare ok, insa acel bulb ce intra in motor mie nu-mi pare ca sta fix. Se poate roti si scoate foarte usor, iar garnitura din plastic de pe bulb are o zona un pic ciupita..


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 Mar 2012, 16:26
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Stai linistit, nici la mine nu sta fix dar garnitura aia de pe el (ciupita si la mine deltfel) isi face treaba suficient de bine. Motorul trage aer nu sufla, deci trage senzorul nu-l impinge ca sa iasa afara. Imi pare ciudat ce zici tu ca merge si cu mufa scoasa ca eu chiar acu vreo saptamana am scos mufa de la senzorul ala in timp ce motorul mergea si s-a oprit imediat. Incearca un tester, iti poate spune daca e defect senzorul ala sau altceva....



--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 17 Mar 2012, 18:12
Post #213


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




M-am pripit putin in exprimare. Intr-adevar, e asa cum ai spus tu: daca pornesc motorul cu senzorul cuplat, si scot mufa, motorul se opreste. In schimb, daca pornesc motorul fara senzor, si il cuplez dupa, nu apare nicio diferenta de turatie. Ciudat e ca in manualul de service scrie ca o eroare a senzorului de presiune ar duce la aprinderea martorului de injectie. Pana acum nu s-a aprins nimic..


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciparv79@yahoo.com
post 18 Mar 2012, 12:23
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 March 12




salut.Pate cineva sa-mi spuna care este consumul normal la renault megane 1, 1,6, 16 valve,79 kw?Va multumesc

This post has been edited by luciparv79@yahoo.com: 18 Mar 2012, 12:25


--------------------
renault megane 1 megane 1.6 16 valve 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 Mar 2012, 20:31
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(ISseby @ 17 Mar 2012, 18:12)
M-am pripit putin in exprimare. Intr-adevar, e asa cum ai spus tu: daca pornesc motorul cu senzorul cuplat, si scot mufa, motorul se opreste. In schimb, daca pornesc motorul fara senzor, si il cuplez dupa, nu apare nicio diferenta de turatie. Ciudat e ca in manualul de service scrie ca o eroare a senzorului de presiune ar duce la aprinderea martorului de injectie. Pana acum nu s-a aprins nimic..
*


Tind sa cred ca problema nu vine de la senzorul asta, ca la mine are acelasi comportament - am verificat azi. Ce-ai mai curatat/verificat la ea? Citeste si prin topicul asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=137030&hl= - are multe informatii utile.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 19 Mar 2012, 21:58
Post #216


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Multumesc pt. recomandare. O sa incerc mai intai sa probez un alt senzor si sa observ daca relanti-ul e ok.
La ea am schimbat garniturile de la corpul clapeta, bujii, filtre, a fost curatat corpul clapeta si motorasul de relanti.. Alternatorul incarca bine, fiind verificat cand am schimbat bateria.


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 3 May 2012, 09:55
Post #217


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Salut,

Am inceput si eu sa ma uit la problemele de relanti (le are de ceva vreme, dar n-am reusit sa-mi fac timp pana acum). Relanti-ul la mine e prea scazut, sta pe la 550 (estimare dupa turometru), si fluctueaza destul de mult. La iesirea din sarcina de multe ori scade sub 500, cand pornesc aerul conditionat scade la fel. Ce am facut pana acum:

- Curatat motorasul de relanti (n-a avut nici un efect)
- Scos si curatat senzorul de presiune aer (avea o pata de ulei pe varf, dar in jur nu se vedeau urme de ulei), tot asa, fara efect.
- Mers cu senzorul de presiune aer deconectat. Relanti-ul sta mai sus acum, pe la 750, dar tot fluctueaza
- Masurat tensiunea bateriei: 12.5 nepornita, 14.5 pornita fara consumatori, dar daca dau drumul la faruri, aer, si aeroterma la maxim scade la 13.2, fara sa creasca turatia motorului. Cand senzorul de relanti e deconectat, in schimb, daca dau drumul la toate, turatia creste spre 1000 si tensiunea sta pe la 14 V

Parerea mea e ca am
1. o problema legata de presiunea aerului la relanti (fie nu e masurata bine, fie nu e-n parametri). Am masurat tensiunea de iesire la senzor, si, cu motorul oprit e 5 V, la relanti e in jur de 1.3, care din ce am mai gasit pe internet par sa fie valor normale, dar nu stiu specificatiile pentru masina mea. Mi le poate da cineva?
2. fluctuatiile de turatie sunt date fie de o functionare incorecta a valvei de relanti, fie de comandarea ei incorecta probabil din cauza unor fluctuatii de tensiune date de alternator

Acum incerc sa-mi pun la punct ddt2000-ul sa vad ce vede si ECU-ul din parametrii pe care-i foloseste pentru reglarea relanti-ului, dar accept si orice alte sugestii smile.gif

PS. Un link interesant relevant si pentru topic-ul asta: http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/I...benzin81286.php


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
takle
post 6 May 2012, 20:08
Post #218


takle


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 May 09
From: Falticeni




sal la mine scade relantiu cand aprind farurile da sa moara aproape scade sub 500,am curatat clapeta de acceleratie,senzoru de turatii si tot asa face imi sta relantiu cam la 750 stie careva care ar fi problema ??????

This post has been edited by takle: 6 May 2012, 20:10


--------------------
Renault Laguna 3 Hatchback 1.5dci 2008 81kw - SV24TKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 7 May 2012, 08:45
Post #219


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




Cu pozitiile aprisnse cand puneam frana scadea intensitatea luminii in bord si la stopuri.
Rezolvarea a fost prin eliminarea unui scurt in tripla dreapta spate.
S-ar putea ca tu sa ai ui scurt care fura curentu si de aia da sa moara motoru.


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geooox
post 19 May 2012, 18:10
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




de asta ati mai auzit ??? astept cu nerabdare pareri ! masina pusa pe tester ... bine, schimbat garniturile de la clapeta, curatat clapeta, schimbat motorasul pas cu pas, schimbate bujiile (piese originale) merge ok la relanti (cand sta pe loc) accelerata luat picioru de pe ecceleratie brusc sau lin ramane la 800 - 900 insa atunci cand merg cu ea de multe ori ramane intre 1400 - 1600 capota desfacuta si tras inapoi tija de la cablu de acceleratie si nimic ramane la 1400 - 1600 revine la 800 - 900 cand vrea ea (la urmatoru sau al 10-lea semafor) sau intotdeauna doar daca bag in viteza, picioru e pe frana si luat usor picioru de pe ambreiaj pana coboara la 1000 sau 900 si atunci sta normal la relanti, nu are probleme cu pornirea sau alte minuni insa faza asta e pentru mine un mare mister ! are cineva vreo idee de ce face asa ???


--------------------
dacia/renault laguna /megane 2006 1,9dci/2000 1,4 16v - b85kwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DANIEL GROZAVU
post 25 Oct 2012, 19:09
Post #221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 October 12




Salutare,

Este prima data cand vin cu o problema: am un MEGANE II din 2004, 16 v si de doua zile cand apas ambreajul sau dau pe liber mi se opreste motorul (nu tine ralanti-ul). Mentionez ca astazi, am mers putin turat si a tinut la relanti...dar dupa ce am stat 5 ore si apoi am plecat, aceeasi problema. Daca a avut cineva aceeasi problema si a gasit o solutie va rog sa-mi spuneti si mie. Multam anticipat!!!


--------------------
Renault Megane II 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red.bogdan
post 1 Jul 2014, 19:23
Post #222


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 17 September 11
From: Alexandria




am si eu o problema cu megane-ul meu. aceeas cu turatiile , nu stiu de unde sa incep sa schimb si ce:D
am facut un filmulet pentru mai multe detalii http://youtu.be/PISqG6Ck1kY


--------------------
renault megane 1999 1 - M 6402 XT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 1 Jul 2014, 20:44
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




problema ta e, cel mai probabil, de la garniturile de la galeria de admisie si de la garniturile clapetei de acceleratie. La primele, cele din poza, trebuie sa le inlocui neaparat. La clapeta poti sa dai cu silicon, e importanta doar garnitura dinspre piesa de plastic din poza. Daca tot umbli acolo curata si motorasul pas cu pas cu spray de carburator.



Attached thumbnail(s)
DSC045911.JPG ( Size: 154.96k ) Number of downloads: 2078


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 1 Jul 2014, 22:58
Post #224


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




'Been there, done that'
Garnitura de la clapeta de acceleratie. O schimbi si ai scapat.
Cand o vei schimba vei observa ca a devenit casanta si se sfarama.
Observ insaca ai mai multe bube la ea,de la nivelul uleiului pana la martorii de bord ce nu se sting....


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red.bogdan
post 1 Jul 2014, 23:06
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 17 September 11
From: Alexandria




am mai multe probleme ca acum ceva timp am cam lovito, am spart canistra de carbon si am julit firele de la abs, mi-au sarit si airbag-urile, din cauza asta sunt martorii aprinsi, motorasul pas cu pas l-am curatat si vad ca acum sta tapan axul. nu se mai misca, o sa comand unul , ajutati-ma cu garniturile, de unde le-as putea achizitiona

This post has been edited by red.bogdan: 1 Jul 2014, 23:07


--------------------
renault megane 1999 1 - M 6402 XT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 2 Jul 2014, 00:54
Post #226


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




Garnitura clapeta am luat-o pe original, cele de la galerie elring, parca.
Le gasesti la orice magazin de piese.


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 18 Nov 2014, 19:04
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Am cumparat toate cele 5 garnituri de pe admisie ( daca o scot din viteza si o las sa mearga , relantiul creste pana la aproximativ 1500 rot/minut. Problema a aparut dupa ce am schimbat garniturile de la clapeta de acceleratie smile.gif. , deoarece pornea foarte turata si oscila relantiul)

Am citit ca cineva recomanda ca atunci cand se inlocuiesc aceste garnituri, sa se foloseasca si mastic sau silicon pentru o etansare mai buna.

Chiar este necesar sa se foloseasca si mastic, sau este suficient sa-i pun doar garniturile ?
Multumesc.

This post has been edited by danviteza: 18 Nov 2014, 19:16


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 20 Nov 2014, 14:20
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Astazi am fost si am schimbat garniturile de la admisie la Dacoserv Militari.
Problema s-a rezolvat ( bine.... mecanicul care a lucrat la masina, a tinut sa ma asigure ca acele garnituri nu au nici o treaba cu faptul ca imi creste relantiul cand o scot din viteza, ca nu o sa rezolv nimic si ca problema e in alta parte - nu a stiut insa sa-mi spuna care ar fi problema smile.gif. )

Pe garnituri nu a dat cu mastic sau silicon ci cu vaselina ( de culoare verde )
Una peste alta sunt multumit, relantiul scade la 750 dupa ce o scot din viteza si o las sa mearga din inertie - pret manopera 70 lei.

Garniturile sunt Victor Reinz - 18 lei/buc x4; a cincea garnitura are forma si marimea unui ou si a costat 25 lei si se gaseste doar originala Renault.

Va doresc succes.

This post has been edited by danviteza: 20 Nov 2014, 15:33


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 13 Dec 2014, 18:45
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




ca observatie la bbinele de inductie individuale la megane 1 acestea pot da erori pe afisajul de bord aprinzandu se martorul stop si martorul vana tip robinet ce scrie stop in interior , aceasta eroare am avut o si eu totul sa rezolvat schimband cele 4 bobine odata , spun acestea deoarece bobinele se pot defecta intrerupand in sarcina si luand din puterea motorului aceasta este o observatie care la diagnoza nu a iesit , in ciuda tuturor celor spuse de unii colegi de pe forum venind cu afirmatia ca la bobine nu da eroare si nu se aprinde nici un fel de martor pe bord .


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robybass
post 21 Jan 2016, 16:51
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 12




Buna ...am si eu o problema la Meganeul ( 1) meu 1.6 16 v benzina 2001 ...nici cum nu reusim sa rezolvam problema la pornire imi porneste cu 3500 rpm ( acum la -20) si atunci cand erau grade cu + imi pornea cu 2500 rpm , dupa 10 min dupa ce se incalzeste scade la 2000 dupa care oscileaza intre 2000 si 3000 la relanti apoi dupa 20 de min ajunge la relantiul normal... am schimbat motorasul pas cu pas , am curatat clapeta de acceleratie si tot nimic ...nu mai stiu ce sa fac cu ea ca nici mecanicii nu au gasit problema desi au pus-o pe tester dar nimic ...poate imi sugerati voi la ce sa ma mai uit ca deja de 6 luni umblu asa cu masina si deja am ajuns la capatul rabdarilor ...multumesc anticipat celui care ma poate ajuta ...o zi buna


--------------------
Renault Megane 1 2001 - Cj 15 Bro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Jan 2016, 19:33
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




siliconeaza/schimba garniturile de la admisie


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YLV94
post 23 Jan 2016, 23:33
Post #232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 1 November 15




Si eu am un renault megane coupe din 2000 1.6 16v, acuma cu frigu asta cand pornesc masina si sta la relantiu sta turata la 2000 de ture si cand se incalzeste revine la normal dar chiar daca e rece si sta la 2000 de ture sau motoru e cald si sta relantiul la normal tot are o mica trepidatie, nu am fost inca la nici un mecanic, nici eu nu stiu de la ce ar putea fi.


--------------------
Renault Megane Coupe 2000 - TM 94 YLV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 24 Jan 2016, 11:10
Post #233


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




QUOTE(robybass @ 21 Jan 2016, 16:51)
Buna ...am si eu o problema la Meganeul ( 1) meu 1.6 16 v benzina 2001 ...nici cum nu reusim sa rezolvam problema la pornire imi porneste cu 3500 rpm ( acum la -20) si atunci cand erau grade cu + imi pornea cu 2500 rpm , dupa 10 min dupa ce se incalzeste scade la 2000 dupa care oscileaza intre 2000 si 3000 la relanti apoi dupa 20 de min ajunge la relantiul normal... am schimbat motorasul pas cu pas , am curatat clapeta de acceleratie si tot nimic ...nu mai stiu ce sa fac cu ea ca nici mecanicii nu au gasit problema desi au pus-o pe tester dar nimic ...poate imi sugerati voi la ce sa ma mai uit ca deja de 6 luni umblu asa cu masina si deja am ajuns la capatul rabdarilor ...multumesc anticipat celui care ma poate ajuta ...o zi buna
*


Verifica furtunul de recirculare vapori benzina sa nu fie crapat, fisurat , la 1.6 16v benzina este pozitionat in spatele farului din fata copilotului . Eu am avut problema asta si i-am gasit gaura . Pana sa o gasesc relantiul vara nu scadea sub 1200-1500 , iarna 2000 , cum astupam gaura 750-800 .


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robybass
post 24 Jan 2016, 14:33
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 March 12




Buna ...am si eu o problema la Meganeul ( 1) meu 1.6 16 v benzina 2001 ...nici cum nu reusim sa rezolvam problema la pornire imi porneste cu 3500 rpm ( acum la -20) si atunci cand erau grade cu + imi pornea cu 2500 rpm , dupa 10 min dupa ce se incalzeste scade la 2000 dupa care oscileaza intre 2000 si 3000 la relanti apoi dupa 20 de min ajunge la relantiul normal... am schimbat motorasul pas cu pas , am curatat clapeta de acceleratie si tot nimic ...nu mai stiu ce sa fac cu ea ca nici mecanicii nu au gasit problema desi au pus-o pe tester dar nimic ...poate imi sugerati voi la ce sa ma mai uit ca deja de 6 luni umblu asa cu masina si deja am ajuns la capatul rabdarilor ...multumesc anticipat celui care ma poate ajuta ...o zi buna


update: am pus silicon si la garniturile de pe galeria de admisie si la clapeta si tot asa imi porneste cu 4000 rpm ....is disperat nu mai stiu ce sa-i fac...

24 Jan 2016, 15:35:
Verifica furtunul de recirculare vapori benzina sa nu fie crapat, fisurat , la 1.6 16v benzina este pozitionat in spatele farului din fata copilotului . Eu am avut problema asta si i-am gasit gaura . Pana sa o gasesc relantiul vara nu scadea sub 1200-1500 , iarna 2000 , cum astupam gaura 750-800 .


poti sa-mi zici exact sau sa faci o poza furtunul respectiv ?

This post has been edited by robybass: 24 Jan 2016, 14:35


--------------------
Renault Megane 1 2001 - Cj 15 Bro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nik
post 5 Feb 2016, 19:10
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 November 15




Va salut domnilor
Am un megane 2, 2008, 1.4-16v are 52.000 km
Am urmatoarea probema: tremura motorul la relanti si zici ca este cutremur in masina,exact cum a publicat si domnul marius2606.
Am schimbat: 4 buc bujii, 4buc bobine, garniturile de etansare de la clapeta de acceleratie ( s-a curatat si clapeta de acceleratie) si tamponul motor dreapta ( cel hidroelastic)
Va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat acesta problema ca simt ca numai pot!!!
Va multumesc anticipat

This post has been edited by cristian_nik: 6 Feb 2016, 01:07


--------------------
Renault Megane 2- 2008 2008/ 1.4, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greny
post 22 Apr 2016, 21:34
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 18 July 15
From: Timisoara




Salut cristian _nik
Ai rezolvat ceva? Și a mea tremura ca toți dracii ,dar verificate bobine, cand deconectez una tinde sa moara motorul.
Mulțumesc!


--------------------
Renault Megane 4 2019
Mégane II 1.6 16v 113 BM0J 2002
Mégane Sedan IV 1.33 tce 140 LVNB 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nik
post 22 Apr 2016, 22:56
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 November 15




Hello
Am schimbat pana si garniturile de la admsie!


--------------------
Renault Megane 2- 2008 2008/ 1.4, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Exu
post 23 Apr 2016, 17:34
Post #238


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5 December 14




Vacum, de obicei se rod furtunele de vacum de pe admisie.


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greny
post 24 Apr 2016, 00:28
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 18 July 15
From: Timisoara




Care sunt acelea? Am verificat dacã exista ulei scurs pe lângã admisie,e totul curat.
Mulțumesc!


--------------------
Renault Megane 4 2019
Mégane II 1.6 16v 113 BM0J 2002
Mégane Sedan IV 1.33 tce 140 LVNB 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnada
post 8 May 2016, 19:36
Post #240


membru subiectiv


Group: Members
Posts: 409
Joined: 18 May 11
From: Vâlcea




Buna seara!
Astazi m-am apucat sa schimb si eu garniturile de admisie (cele patru plus cel in forma de ou) si cele doua garnituri de la corp clapeta!
Am curatat si corpul clapeta plus toate mufele/senzori/ECU cu spray de contacte. Pentru restul am folosit un spray speial pentru curatat EGR-ul si pentru suprafetele murdare de ulei de pe motor un spray de la Lidl, ceva de curatat lanturi.
Toate bune doar ca dupa ce am dat capacul de plastic jos am gasit foarte mult ulei pe motor, cat si in galeria de plastic, si in cutia dintre corpul clapeta si filtrul de aer. Am mers mai departe si am scos si bujiile si dupa cum banuiam am gasit ulei si pe ele.
Poate imi spune si mie cineva de unde vine acest ulei!!!
Dupa ce am curatat tot am montat la loc si intr-un final acceleratia tot pe la 1000 se intepenea, doar daca piscam foarte putin acceleratia isi revenea la 750, repet foarte putin. Din greseala am atins manunchiul de cabluri din fata motorului si am observat ca se tura/revenea la normal, asa ca am scos izolatia de plastic si am luat rand pe rand cablurile din acea zona. Din aproape in aproape am ajuns la o mufa ce se afla la pompa de servo directie (sper sa nu gresesc) si am descopert ca cele doua fire care intra in ea erau practic fara izolatie si faceau contact unul cu celalat. Am luat borna la baterie, le-am izolat si...minune, motorul se comporta acum normal relanti-ul sta fix la 750 plus revine din turatie la aceasi valoare normala.
Sper sa ma lumineze cineva in legatura cu scurgerile de ulei de mai sus!!

<span class='edit'>8 May 2016, 20:38:</span>

<span class='edit'>8 May 2016, 20:48:</span>
..
<span class='edit'>9 May 2016, 08:15:</span>
Am facut si schimbul de ulei (ELF 5w 40 SXR) iar fostul proprietar a folosit Liqui Moly. Pe joja intre cele doua schimburi de la jumatate cat era cand am luat masina a ajuns la sfert inainte de schimb.
Masina trage bine si nu scoate fum!
Asadar de unde vine uleiul?
Sa trec data viitoare la 10w 40?

This post has been edited by cnada: 9 May 2016, 14:30


--------------------
renault megane 1 1.4 16v RXE + GPL 2000
"Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 22:58
Dacia