Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec, Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec

Grigo0605
post 30 Sep 2015, 21:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Salut tuturor!

Am un Clio 2, 2003, 1.5 dci, 65 cp, 202.000 km.
De curand am fost la Renault pentru ca incepuse sa tremure motorul, schimbatorul, volanul, toata masina si diagnoza a fost ca toate 4 injectoare sunt aiurea, dau foarte foarte mult pe retur... Stiam de acum un an ca injectorul 4 e cu rosu in diagnoza, celelalte nu apareau.
Prin urmare, m-am dus la Sermecom Iasi sa le reconditionez, nu de alta dar la Renault 4 injectoare reconditionate ( tot la Sermecom) + tevi, manoperă = 5.500 ron, iar la Sermecom e undeva la 2000 ron toata treaba.
Zis si facut, duc masina ieri la Sermecom, si o iau azi. Motorul mergea perfect, se auzea perfect, ziceai ca-i nou; s-au reconditionat toate 4 injectoare, curatat cu ultrasunete tevile, schimbat filtrul de motorina cu unul delphi, dar, dupa 20 de km se opreste in mijlocul intersectiei cand incercam sa schimb din 1 in 2... Sau mai bine zis, când să bag a 2-a, când venea turația spre relanti, motorul s-a tot oprit...
Dau la automat, da sa porneasca la sfert de cheie, turatia in bord ajunge undeva la 750 rmp si se opreste la loc. Cred ca am incercat de vreo 10 ori sa pornesc, ca ma claxonau toti in intersectie.
Bineinteles ca nu a vrut sa porneasca, in bord nu aveam nici o eroare, am stat ceva timp pana au venit cei de la Sermecom sa se uite... Cu toate ca eu am vazut ceva motorina pe injectorul numarul 2, ei nu recunosc ca problema ar fi de la injectie, ci ca ar fi de la distributie, ca ar fi sarit de pe punct smile.gif).
Au pornit motorul ca tampitii cu spray si-l tineau in 4000 de ture timp de 10-20 secunde si cand sa-l lase la relanti s-a oprit de tot si iar nu a mai pornit.
Mecanicul meu imi zice ca nu are nici o legatura distributia, ca altfel nu pornea nici la spray, ci ca ar fi din cauza lor (cei de la Sermecom) de la injectie ca nu au facut ceva bine...
Distributia am schimbat-o acum 17.500 km, uleiul il schimb doar la 10.000, castrol 10w40, filtru motorina delphi sau renault, motorina doar de la OMV in Iasi ca mi se pare cea mai curata.

Masina o duc la Renault maine dimineata sa-i faca o diagnoza sa vedem ce are....
Ce părere aveți? Care credeti ca ar fi problema?

O alta chestie... cand scot cheia din contact, acele se duc la zero, dar acul de la turatie se misca dintr-o data un pic in sus parca ar sta aproape de 5 ( 500 ture) undeva intre 0 si 5.

Poate mi s-a parut mie...
Multumesc anticipat pentru raspuns.
O seara buna !

30 Sep 2015, 22:04:
Nu aveți nici o părere? Nimeni?

This post has been edited by Grigo0605: 30 Sep 2015, 22:04


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Oct 2015, 07:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca se opreste inseamna ca ori ramane fara motorina (se dezamorseaza instalatia de alimentare), ori poate ti-au mai schimbat si altceva in plus pe la injectie (asa din exces de zel) cu vreo piesa SH. Pe tester nu au pus-o deloc? Mai poate fi si de la vreo mufa care nu face contact bine sau cablaj intrerupt dar trebuia sa apara macar pe tester.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 1 Oct 2015, 07:51
Post #3


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca tu ai vazut motorina pe injectorul numarul 2 imediat dupa incident atunci problema poate fi de acolo.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 08:12
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Mulțumesc pentru păreri!
Acum am venit de la reprezentanta Renault, doar ca nu au curent și nu pot pune testerul.
La o prima vedere, mecanicii de acolo zic ca nu are treabă distribuția, totul e de la sistemul de injecție. Au dat la pară să amorseze sistemul de vreo câteva ori și parcă dădea să pornească.
Dar nu am mai încercat să facem altceva până nu vine curentul încât sa-i facă o diagnoză bună.
Aștept să mă sune iar apoi va spun verdictul.


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Oct 2015, 12:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




"A venit curentul?". O intrebare celebra din vremurile grele...


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 14:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




A venit, dar nu acolo unde au testerul...
Programul se incheie intr-o ora jumatate asa ca maine dimineata la prima ora se vor ocupa de masina.
Tot m-am gandit ce ar putea avea, dar nu-mi vine nici o idee.

Ma tot bateau la cap astia de la Sermecom de reconditionat pompa de injectie, dar le-am zis ca ce rost are sa dau 1200 ron sa o reconditionez daca deja au facut ei verificari la diagnoza lor si au vazut ca sta foarte bine in parametrii.
+ ca ar fi trebuit sa o scoata de pe masina, sa demonteze cureaua de distributie...
Asa ca s-a facut verificarea standard de functionare si verificarea motorinei ( care era buna, fara mizerie, dar cica nu de cea mai buna calitate)...
Poate totusi au umblat la pompa si la distributie si nu mi-au zis nimic...
sau poate au umblat la regulatorul de presiune si de acolo o fi ceva...
sau poate injectoarele care cica-s noi ( reconditionate si in parametrii), poate nu-s asa cum zic ei...

La altceva nu ma duce gandul acum... Nici nu-s mecanic, imi dau cu parerea din tot ce am mai citit, vazut, auzit...


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Oct 2015, 14:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca inainte nu aveai problema asta cu opritul e clar ca de la service-ul la care ai fost ti se trage; daca zici ca au actionat pompa de amorsare de cateva ori si tot nu a pornit inseamna ca alta e problema...limitatorul de presiune de pe rampa de injectie ar putea fi o cauza dar e greu sa presupui ceva fara sa pui macar testerul pe ea. Mai asteptam

1 Oct 2015, 14:43:
Si daca tot o ai in service printre altele spune-le sa verifica si bujiile incandescente.

This post has been edited by CipTal: 1 Oct 2015, 14:43


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 14:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Ms de sfat, le spun maine sa le verifice...

Bujiile le-am schimbat cu distributia acum 17.500 km.
Cred ca sunt bosch, o caruta de bani ce-am dat pe ele...
Tind sa cred ca sunt bune...

Oricum, astept cu sufletul la gura sa vad ce va fi maine la tester...
Nu de alta, dar deja am pierdut o gramada de bani, deja trebuia sa fiu plecat din localitate...


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Oct 2015, 15:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Pompa aceea de amorsare a fost actionata si de cei de la Sermecom; are o supapa in ea si daca se rupe chestia aia in ea nu mai tine motorina si se dezamorseaza sistemul; o supapa asemanatoare exista si in filtrul de motorina dar daca ai zis ca e nou nu cred ca e cazul sa-l luam in discutie.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 15:18
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Poate ai dreptate și e de la pară, pompa de amorsare.
Azi dimineață după ce au dat de vreo 4-5-6-7 ori la pară, au dat la automat a pornit și a mers vreo 3-4 secunde față de cum ar fi pornit fără amorsare când sta doar o secundă pornit.

Acum mă gândesc... Ok, de-ar fi de la supapa respectivă, totusi motorul dacă pornise nu trebuia să rămână pornit? De ce s-a oprit?
A luat motorina din sistemul amorsat iar apoi nu avea forță încât să învârtă pompă ca sa-i bage cu presiune?


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Oct 2015, 15:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Corect. Deci eliminam pompa de amorsare. Ramane tester-ul dar citeste cu atentie si chestia asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=288843&hl=

Se aseamana foarte mult cu ce ai povestit tu.

This post has been edited by CipTal: 1 Oct 2015, 15:33


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 15:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Am citit aseară, ms.
La mine nu prea cred ca e de la curea. De fapt cum zicea mecanicul meu, sigur nu e de acolo!
Cel puțin așa vreau să cred acum smile.gif))
Nu-mi da emoții pe ultima sută de metri smile.gif

Baterie nouă schimbată în iarna, filtru motorina nou schimbat acum la Sermecom, bujii care cred ca-s bune ( nu vad de ce nu ar fi după 17.500 km în câteva luni cu vreme caldă), nu am ajuns cu motorina pe roșu niciodata, am jumate de rezervor și acum, de obicei când ajung pe la 30% fac plinul...

Am crezut ca am scris mai sus, dar am omis, un detaliu la care poate ne vin alte idei :
Înainte să se oprească motorul în intersecție, de vreo 3 ori în decurs de 5 minute, când stăteam la alte semafoare în punctul mort, turația de la 8-900 a scăzut brusc la 500 și si-a revenit instant. Ziceai ca parcă ar avea un dop dar ca și cum ar fi dispărut rapid.
A 4a oară nu si-a mai revenit, s-a oprit si de atunci tot ce am scris mai sus.
De asta și eu și mecanicii cu care am mai vb au spus ca sistemul de injecție ar avea ceva...

This post has been edited by Grigo0605: 1 Oct 2015, 15:46


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 1 Oct 2015, 16:12
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




Cel mai banal ar fi sa fie inversate mufele la filtrul de motorina,se mai intampla.Si din cate zici tu se pierde presiunea pe circuit.Eu cred ca o teava la un injector nu-i stransa bine=defect mecanic,nu-ti va arata nimic pe tester.Sau vreo saiba lipsa unde se baga injectorul(alea de cupru).Trebuie demontat si remontat TOT din nou avand grija ca sa se faca aerisirea instalatiei (inainte si dupa pompa).
In primul post ai zis ca ai vazut motorina la injectorul 2...incepe verificarea cu asta.

This post has been edited by bleano1: 1 Oct 2015, 16:17


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 16:29
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Mufele de la filtrul de motorina, adica furtunasele care au fiecare cate o culoare pe ele nu?
Ma voi uita maine dimineata.
Cat despre "bine strans", cred ca sigur nu e vreunul bine strans...
Injectorul nr 2 avea ieri dimineata motorina acolo unde se strange teava pe injector, avea si azi dimineata, avea si dupamiaza. Pur si simplu am sters cu degetul de fiecare data...

O alta chestie... cand sa iau masina de la Sermecom ieri dimineata, ma duce la masina, imi explica ce au lucrat, imi arata, o porneste la sfert de cheie, apoi o oprese si hai sa platesc...
Dupa ce am platit am zis hai ca ma duc acasa, sa-mi dea cheile si certificatul... Imi da certificatul dar cheile stai ca-s la seful de service ca a repornit masina si a dus-o in fata service-ului ( la 10 m de unde era parcata) ca trebuie sa se mai uite odata daca sunt stranse bine suruburile/tevile.
Ma duc afara, stau 10 minute langa masina pana vine cineva, masina a tot mers in timpul asta, iar cand vine mecaniul primul cuvant n-a fost Buna ziua, ci a fost "bagami-as". Se duce in service, ia o carpa, o cheie, opreste motorul, desface teava la injectorul 2 ( si de pe injector si de partea cealalta unde e prins, nu stiu cum se cheama, distribuitor parca), strange apoi teava la loc de ambele parti si ma pune sa o pornesc...
A pornit perfect, la sfert, a mai sters cu carpa pe acolo si a zis ca e gata, pot sa plec.
Acum, aducandu-mi aminte de ieri dimineata, cred ca poate ar fi de acolo, de la injectorul 2, ca nu ar fi bine prinsa treava...
Dar chiar asa, de la o chestie asa infima sa scada turatia la relanti de 3 ori in 5 minute iar a 4-a oara sa se opreasca de tot si sa nu mai porneasca de atunci?

Puteau sa stranga mecanicii de la renault dimineata, ca doar au vazut ca era putina motorina acolo... dar le-am zis sa nu umble de aiurea...
Sa-mi faca diagnoza, sa-mi spuna cauza problemei, sa ma duc sa le dau celor de la Sermecom in cap pentru treaba facuta.
Dupa ce voi avea diagnoza oricum sun la OPC si le fac o plangere pentru ca nu mi se pare normal sa dau peste 2000 ron si sa merg doar 19-20 km iar apoi sa nu mai porneasca...
Mai bine mergeam cu masina cum era ea inainte, ca oricum pe loc nu stateam prea mult iar in mers nu simt vibratiile... Vibratii care nu erau extrem de mari, erau normale pentru un diesel vechi de 12 ani cu injectoare care dadeau mult pe retur...
Mai tare ma enerva ca parca ma luau in ras ieri cei de la Sermecom... ca nu e de la injectie ca e distributia sarita de la punct smile.gif, asta era raspunsul lor.
Chiar daca a sarit, tot din cauza lor trebuie sa fie, ca 1.5 dci 48 kw, 65 cp nu-i masina de curse incat sa merg cu ea numai la 4000 de ture, accelerari bruste sau scartaieli de roti, macar atat stim si noi nu? doar nu sare distributia aia asa de la sine la mers normal si schimbat la 2500...

This post has been edited by Grigo0605: 1 Oct 2015, 16:44


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 1 Oct 2015, 17:22
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




Da vezi sa fie puse furtunele pe culori.Pana maine dute ia o cheie si strange mai bine tu acea teava.
Se dezamorseaza instalatia.Dupa care dai la para pana nu mai ies bule si incearca sa o pornesti.

This post has been edited by bleano1: 1 Oct 2015, 17:29


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 1 Oct 2015, 17:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




O chestie ca asta povestea cineva pe forum acu vreo 4-5 ani. Umblat la sistem (probabil tot la injectoare) si masina pornea si se oprea sau nu pornea decat f greu. Cauza , zicea userul respectiv(scuze da nu mai stiu ID ) neetansare la conductele de motorina de la injectoare. Rezolvare ; un smac loctite cum e ala albastru de se da pe suruburi , dat pe filete la ambele capete la conducte pentru asigurarea etanseitatii. Cred ca oricum in lipsa ta s-au mai ocupat baietii de ea si ai sanse s-o gasesti functionala daca se stiu cu musca pe caciula.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 1 Oct 2015, 17:28
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Aș strânge, doar ca stau în celălalt colț al orașului,fac jumate de oră până la service și oricum mașină e înăuntru și nu mai găsesc pe nimeni la ora asta.
Mai e puțin până dimineață.
Când ajung acolo încerc să fac cateva poze, poate surprind vreo picătură sau furtun inversat...

1 Oct 2015, 17:31:
Ms VERDE.
Sper să ai dreptate și să fie de acolo.


This post has been edited by Grigo0605: 1 Oct 2015, 17:31


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 2 Oct 2015, 08:39
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




Simptomele care le-ai prezentat inainte de oprirea motorului(scaderea turatiei la relanti,si apoi revenire),ar putea fi de la regulatorul de presiune din pompa de injectie.Ar trebui verificat si acesta.


--------------------
renault megane hatchback 2000,1,6 rxe - sc 176 g
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 2 Oct 2015, 12:52
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Update !

S-a rezolvat, tocmai ce am ajuns acasa si merge perfect dupa 50 de km facuti prin oras!

Bujiile sunt perfecte, distributia e perfecta si nu are nici o problema, para e ok, filtrul e ok, tevile de motorina sunt puse in ordinea buna la filtru, bule de aer pe instalatie nu sunt.
Cauza problemei :
- tevile nu erau stranse bine pe injectoarele 1 si 2;
- "cica" din aceasta cauza pompa de injectie s-ar fi "blocat" si nu mai dadea presiune cum trebuia la relanti. Mai ales dupa ce s-a incercat sa se porneasca de mai multe ori, nu mai avea presiunea buna.

Rezolvare :
- s-au strans tevile de la injectoarele in cauza, nu mai curge motorina pe acolo;
- s-a curatat pompa cu nu stiu ce solutie.

La curatare mi s-a spus ca s-au scos tevile de motorina care vin si ies din pompa si ca au ei un sistem care-l monteaza si curata cu solutia care au zis-o. Sau poate au folosit aparatul si solutia care se foloseste si la curatarea injectoarelor...

Nu stiu cat de adevarat e pentru ca nu cunosc sistemele folosite la service-uri, dar important in acest moment e ca masina merge bine, porneste la sfert, nu am vibratii deloc, turatia sta exact unde trebuie, toate sistemele functioneaza dupa diagnoza ( nici o eroare nicaieri), prin urmare ma duc sa decolez smile.gif)

Poze nu am mai facut pentru ca atunci cand am ajuns la ei masina era deja gata, s-au apucat de ea de dimineata.
Daca totusi doriti, pot face cateva poze sa vedeti cum arata cand ridic capota dupa ce s-a curatat/inlocuit pompa/injectoare.

Multumesc de sfaturi, drum bun si multa sanatate, atat voua cat si masinilor voastre!


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Oct 2015, 13:03
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Si cu Sermecom ce faci? Ii lasi balta? Eu nu i-as lasa...poate iti mai scoti o parte din banii cheltuiti pe la reprezentanta.

Mi-e foarte greu sa cred ca mai exista astfel de mecanici care uita pur si simplu sa stranga o conducta, o banala conducta...daca era de frana sau vreun prezon de roata sau altceva de siguranta...service-ul respectiv trebuie sanctionat cumva.

This post has been edited by CipTal: 2 Oct 2015, 13:08


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 2 Oct 2015, 13:31
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Am de gand sa sun la Protectia consumatorului.
Am pastrat bonul de la reprezentanta, 80 ron, taxiuri, platforma...
+ ca daca duceam masina la ei imi dadeau distributia jos ca asta era verdictul lor.
Cand au venit in dupamiaza cu pricina doar le-am zis sa se uite acolo ca mi se pare ca sunt destranse, am pus degetul si le aratam motorina, dar nu, ca ei si-au facut treaba si ca e de la distributie.
Sa vad ce zic si cei de la Opc sau Anpc cum se numeste.


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Oct 2015, 13:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




O sa ai de umblat dar nu trebuie lasati asa. Toate bune!


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 5 Oct 2015, 11:15
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Update !

Problema a revenit.
Mai exact acum 2 ore cand sa plec de acasa am dat sa pornesc masina si nu a vrut. Aceleasi simptome ca si la primul post. Da sa porneasca dar acul cade la 0...
O alta chestie, ieri cand eram prin oras si stateam la un semafor a cazut acul dintr-o data la 500 si apoi instant s-a ridicat la 1100, apoi revenind la relantiul normal. Initial am crezut ca moare dar revenise la normal. In acelasi timp am vazut ca temperatura la apa parca crescuse cu o bulina.

Am ridicat capota, aer pe conduce nu sunt, am dar la para sa ma asigur, motorina pe injectoare nu este, totul e curat si aranjat...
De la ce sa fie?
Iar cica "s-a blocat pompa"?
De la ce s-ar bloca chiar asa din senin mai ales ca de la scaderea de turatie am mai mers vreo 150 km si s-a comportat normal...

O fi de la regulatorul de presiune? Nu da presiune cand sa porneasca?

Multumesc anticipat!

5 Oct 2015, 11:18:
Poate sa fie de la pompa de injectie, sa-mi dea presiune cand sunt in turatii dar la relanti sa nu mai dea presiune cum trebuie?

5 Oct 2015, 11:51:
Am mers la mașină și am ținut la automat ceva mai mult, vreo 5-6 secunde și în același timp apăsăm accelerația și a pornit.
Am ținut turația undeva la 2000 rmp pentru câteva secunde iar apoi l-am lăsat la relanti, dar a murit...
Am dat din nou la automat normal, dar nimic, urca la 750 ture, parcă pornea, dar se oprea.
Din nou am procedat la varianta de aa da la automat mai mult, cu toate ca electromotorul parcă își lua zborul, așa de mult întorcea, dar din nou a pornit dacă țin mai mult. De dată asta am stat cam 30 de secunde, poate mai mult, cu turația la 2000 rmp și o scădeam treptat spre 1500, după alte 30 secunde am lăsat accelerația și a rămas normal la relanti. Am lăsat motorul să meargă vreo 3 minute încât sa-l ascult și să observ dacă face vreo fluctuație la relanti, dar nimic, totul perfect.
Am oprit motorul, l-am lăsat un minut și apoi l-am pornit din nou la sfert, fără probleme.

Oare care-i problema?
Para e normală după ce o amorsez, electromotorul are maxim 20.000 km și am dat vreo 10 mil pe el, nu mai știu firmă dar era ceva german.
O fi de la regulatorul de presiune? Sau e o problemă din pompă?

Pe tester nu apare nimic, 0 erori.

This post has been edited by Grigo0605: 5 Oct 2015, 11:51


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 5 Oct 2015, 15:10
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ai curatat cumva si senzorul acela de turatie de pe langa volanta? Vezi ca este un tutorial dedicat acestei probleme.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 5 Oct 2015, 16:42
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Senzorul de turatie l-am curatat acum 2 saptamani, inainte sa fac reconditionarea injectoarelor.

Revin cu update, ca azi am stat toata ziua la masina cu un mecanic de la Renault si cu un prieten care are tester.
Mai jos un video ca sa vedeti cum face cand vreau sa pornesc :
https://www.youtube.com/watch?v=TwTtLowOFYU

Dupa ce am stat si am incercat mai multe variante, am facut diagnoza si nu dadea nici o eroare.
Am lasat motorul sa mearga si am asteptat o fluctuatie de turatie sa vedem ce eroare ne da, iar eroarea gasita a fost ceva de genu "regulator de presiune in sina" sau ceva similar.
Am sters eroarea, am oprit motorul, l-am lasat sa se raceasca, apoi am pornit la un drum prin oras. Dupa vreo 15 km a scazut turatia la 500 si nu si-a mai revenit la 1100 sau la relanti, s-a oprit motorul. Chiar atunci am facut si filmuletul de mai sus, doar ca am oprit telefonul prea repede, la a 3-a cheie am lasat mult mai mult la automat pana a luat-o, sacadat, putin cate putin si cu acceleratia apasata exact cum explicam in postul anterior. In primele secunde se ducea la 750 rpm si parca pornea ca in video, apoi revenea la 0, dadeam in continuare la cheie, electromotorul invartea, turatia urca iar la 750, apoi la 1100, apoi cu acceleratia apasata o duceam la 2000 rpm si o tineam acolo si o lasam incet din pedala pana ajungeam la relanti unde statea fara probleme.

Prin urmare verdictul mecanicului a fost ca probabil cel mai sigur toata problema e de la regulatorul de presiune mai ales ca la tester cu motorul pornit a vazut ca la relanti presiunea in sina sta undeva pe la 230-240, iar cand apasa acceleratia intai scade la 100 bari si apoi se duce in presiunea care trebuie in functie de cata acceleratie ii da.
Mi-a recomandat schimbarea pompei. Noua la Renault e 2800 Ron, de reconditionat e 1200 Ron, la dezmembrari intre 500 si 800 dar aici depinde ce pompa gaseste mecanicul si cum reuseste sa o verifice ca nu prea are unde...
Cred ca am s-o reconditionez, macar asa as avea o oarecare garantie si sigur ar merge mult mai bine si mai mult decat una de la dezmembrari.
Acum ma intreb altceva, trebuie neaparat sa schimb cureaua de distributie dupa reconditionarea/schimbarea pompei? Sau pot sa merg in continuare cu aceeasi curea?
Stiu ca se zice ca nu e bine sa o intinzi iar dupa ce o dai jos, dar ideea e ca am abia 18.000 km cu aceasta curea, e Continental, am dat o caruta de bani pe ea ca e originala de la Renault si scria pe cutie ca se poate merge pana la 120.000 km. Cu cea veche, tot Conti, am mers 95k.

Macar acum stiu de la ce ar fi problema, bineinteles ca inainte de reconditionare, cand o duc la service, i se va mai face o testare amanuntita, macar si mecanicul a fost de fata acum cand s-a intamplat sa scada turatia, sa se opreasca, + pornirea, + pornirea prelungita si a vazut care-i situatia.

PS : scuze ca am scris atat de mult si in atatea posturi, dar asta mi-e stilul de a explica.


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 5 Oct 2015, 18:56
Post #26


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Ai zis ca a crescut temperatura cu 1 linie, parerea mea este sa mai faci un test la injectoare, chiar daca au fost reconditionate.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Oct 2015, 19:17
Post #27


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(RazvanF @ 5 Oct 2015, 18:56)
sa mai faci un test la injectoare

Test debit retur (eprubete)......mai exact!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo0605
post 5 Oct 2015, 19:54
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 April 15




Pai abia au fost reconditionate toate 4, parca mi-e imposibil sa cred ca ar fi problema de la injectoare odata ce n-au nici macar o saptamana de cand au fost facute...


--------------------
. . .
Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 5 Oct 2015, 20:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 690
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Ia de la cineva alt IMV si vezi ce zice cu el,ce m-a chinuit si pe mine injectia asta Delphi....vezi sa nu se desamorseze prin corpul injectoarelor-la mine asta a fost pb dupa reconditionare.Eu dupa ce am tras atat cu injectia am vandut masina...am luat ceva cu pompa electrica in rezervor ca la benzina sa numai am tb cu amorsatul si aer pe conducte.

This post has been edited by 75AIM: 5 Oct 2015, 20:24


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 5 Oct 2015, 20:58
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




O problema asemanatoare o aveam si eu la un Kangoo...porneam dimineata...mergea bine ,fara nici o fluctuatie.Eeei, dupa ce o opream daca o porneam din nou gata era,facea ca toti dracii(cam ce descrii tu).De vina era regulatorul (IMV)....dupa multe cercetari.
Asa ca nu te apuca aiurea sa schimbi pompa cu totul.Fa ce zice @75AIM@.
Eu zic totusi sa te uiti si la filtrul de motorina...sigur ai unul nou?Ce cod are pe el?


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 07:43
Dacia