Probleme la calorifer
![]() ![]() ![]() |
Probleme la calorifer
andr3i84 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|||
andr3i84 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PhilipMorris @ 19 Jun 2009, 12:27) Am gasit o solutie pentru astupare pori in instalatia de racire. Este ca o pasta, nu e praf din acela clasic. Sper sa merite banii, a fost undeva la 42 lei. Dar nu imi dau seama pe unde se poate ea introduce pe circuit. Nu gasesc in nici un fel clasicul buson de la radiator. Stie cineva pe unde se poate turna solutia in radiator? Modelul este cel din semnatura, symbol '00 1,4 Mpi. l.e: of course ca stie cineva, intrebarea era daca imi spune si mie cineva... @PhilipMorris, Asta e postul in care ai mentionat despre pasta, dar nu ai spus de care. Daca iti amintesti astept raspuns ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
danromania2002 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 323 Joined: 12 June 06 ![]() |
Eu am folosit praf , trebuie sa fie temperatura apei la jumatate , se opreste motorul , se pune praful in vasul de expansiune si apoi se porneste motorul , trebuie sa stea 1 h la relanti.
|
--------------------
Renault
Clio 1.5 DCI , Clio 3
2004 Symbol, 2008
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru informatie. Totusi ar fi util daca ai preciza si ce "praf" ai pus.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
intrebare de incepator:
sa inteleg ca prin functionarea pompei de apa se face un circuit si tot plimba antigelul prin sistem ( borcan, pompa, radiator, tevi, calorifer, borcan si tot asa) ? |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#96
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
@andr3i84
Mane, imi pare rau dar nu pot sa gasesc ceea ce am folosit. Era greu oricum sa il gasesti deoarece il luasem din Norvegia, era un produs fara lb. engleza pe el, cred ca era local. Ideea este ca nu era praf, era lichid, undeva la 40 ron bucata. Cred ca era industrial, pentru instalatii mari, nu pentru masini, dar putea fi folosit. Cred ca daca gasesti un produs lichid si undeva la banii aia, go for it. Bafta |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc.
Oricum m-am hotarat, maine ma duc la primul magazin care-mi iese in cale si cumpar ce gasesc. Ce-o sa iasa o sa vedem, va tin la curent ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Sambata am cumparat - MANNOL RADIATOR LEAK-STOP (12Ron-Carrefour) si am pus in vasul de expansiune. Este o solutie care arata ca un namol si am pus 1/2 din flacon pentru ca este pentru 12 L lichid de racire. Am respectat instructiunile si sfaturile din topic si acum ramane sa vedem rezultatul
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu poze ale produsului.
De Sambata pana acum nu se vede nici-o scadere a lichidului din vasul de axpansiune dar nici nu am facut multi Km: Sambata si Duminica cam cate 30-40 Km iar in decursul saptamanii doar la munca cate 2km dus si intors in fiecare zi. PS: Sambata dimineata fac distributia si automat se va schimba si antigelul. Oare a avut timp sa-si faca efectul "namolul" asta si sa astupe porii sau ar fi trebuit sa mai astept ? ![]() This post has been edited by andr3i84: 18 Nov 2010, 18:13 Attached thumbnail(s) DSC03111.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 3357 DSC03112.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 3429 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt acoperiti.. Dar cand vei pune lichid nou se vor duce ..
Oare sigur e fisurat caloriferul, sau poate a cedat durtunul .. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Se pare ca dupa 3-4 luni de liniste iar mi-a scazut nivelul in vas ![]() ![]() Totusi ma gandesc sa nu fie si de la vre-o scurgere astupata....??? Am inteles ca sunt 3, parca, sub plasticele de sub parbriz. O sa verific la sfarsit de saptamana si revin cu detalii. LE: O sa vad daca solutia aia..."manol" a fost buna de ceva sau nu..... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#102
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
QUOTE(cucumber @ 29 Nov 2009, 19:24) Salut vezi ca am patit si eu aceeasi problema de nu baga caldura decat daca o acceleram in 4000 de ture iar daca o lasam la relanti baga rece dupa 1 minut.Cum am rezolvat:am desfacut furtunele de la calorifer care ereau calde ca si la tine(tur-retur),am suflat pe retur(cu gura)pana a iesit tot antigelul,am bagat apa curata de 3-4 ori pe furtune pana s-a clatit tot antigelul,apoi am gasit prin casa o solutie de curatat aragazul Triumf ii spune care contine soda si am turnat pe retur,nu toata(solutia) ca mi-a fost frica sa nu dizolve ceva aluminiu prin calorifer am lasat 5 minute ,apoi am clatit bine, am turnat iarasi pe toata am pus furtunele la loc si i-am dat drumul la motor cu Triumf, nu am accelerat-o rau sa nu deschida termostatul dar a inceput sa bage caldura dupa aceasta operatiune.Am clatit bine instalatia (cred ca am folosti vreo 70 litri de apa de am facut mare baltoaca in fata blocului) pana nu a mai scos spuma pe instalatie,puneam apa pe la borcan si ii dadeam drumul pe la termostat(are un aerisitor),apoi am pus antigel 2 litri antigel si un litru apa distilata si stau in masina de nu pot sa respir de caldura. Sper sa i-ti fie de folos Merita incercat. Eu am fix aceeasi problema. Sper sa mearga, va tin la curent. Nu pare sa fie circuitul de aer, pentru ca se simte diferenta intre cald si rece. Dar aer la relanti nu baga deloc iar turata baga cat sa nu mori de frig. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
soare_body |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 468 Joined: 10 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema, fix invers ca a voastra. Antigelul meu se pierde foarte putin, in schimb acul de temperatura aproape atinge maxim. Acest lucru se intampla doar in trafic intens. Daca traficul revine la normal atunci si acul la jumatate. Autocobalcescu spune ca am caloriferul stricat dar nu garanteaza ca este doar lucrul acesta dar ma pun sa platesc 1150ron pe neve pentru a continua investigatia. Nu am fost de acord si urmeaza sa o duc la un mecanic care s-a mai ocupat de masinuta. Nu stiu daca functioneaza termostatul pentru ca nu prea am bagat de seama sa faca vreun zgomot. Ventilatia si AC merg in parametrii normali. Dimineata la rece se mai aude si un zgomot ca de 'bolboroseala', ma gandesc aer in instalatie?! Ma poate ajuta cineva cu niste metode alternative de verificare pentru a depista buba sau daca functioneaza termostatul?
P.S: Masina este un Clio Simbol 2001. Va multumesc. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Authentique
|
|
adyx06 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 13 June 07 ![]() |
Salut! A mai folosit cineva intre timp solutie de astupat porii pt radiator?
Am o fisura langa stutul care intra in furtunul de jos. Nu pierde prea mult dar pierde... Ce parere aveti, risc sa stric ceva? Am luat un bidon cu solutie de la 2+2 dar parca nu prea m-as grabi sa o folosesc. Si inca ceva, daca s-a completat cu apa [/I]chioara (sa zicem cca 1l) la schimbarea antigelului, pe care vreau sa o fac prin toamna, trebuie curatata/ spalata instalatia(mai ales ca, din ce-am inteles nu se poate scoate toata solutia)? This post has been edited by adyx06: 23 Aug 2011, 22:50 |
--------------------
Renault
CLIO Campus 1.5DCI 2006/ LAGUNA 1.5DCI 2012
-
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#105
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Astazi am schimbat si eu caloriferul in regie proprie. A costat 135 ron, s-a potrivit de solnita.
Munca in jur de 8 ore, in conditiile in care am fost 2 baietei si am avut sculele necesare la indemana. Multumesc lui mad_biker, la inceputul postului a realizat niste poze cam cum ar arata masina la inlocuire. Mane, nu puteai sa spui ceva si de cele trei suruburi care trebuiesc desfacute pe afara pe la grila aerotermei? M-am invartit o gramada pana cand, desfacand bucata cu bucata, am reusit sa o luam pe fir. Caldura baga cat china, ce sa spun. Cele doua furtune cu camasa de metal nu le-am mai putut folosi, nu mai prezentau garantie. Am folosit furtune normale, tip gpl, cu colier prins pe teava caloriferului. Revin cu detalii pentru interesati ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
danromania2002 |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 323 Joined: 12 June 06 ![]() |
Acum vreo 3 saptamani am schimbat si eu caloriferul 320 ron cu tot cu 3 litri de antigel Hepu+4 apa distilata. Manopera am facut-o in cam 8-9 ore in fata blocului 2 persoane(caloriferul cumparat este original) . Eu am pastrat toate conductele am reusit sa desfac totul curat si nu a fost nevoie de inlocuire.
IMG_20111105_144239.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 3558 IMG_20111105_095404.jpg ( Size: 1015.81k ) Number of downloads: 3739 This post has been edited by danromania2002: 28 Nov 2011, 20:29 |
--------------------
Renault
Clio 1.5 DCI , Clio 3
2004 Symbol, 2008
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#107
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
tu cum ai remarcat ca iti curge? oricum mi se pare dubios cum crapa astea. cred ca un motiv exista totusi. sa fie calitatea precara a antigelului?
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
danromania2002 |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 323 Joined: 12 June 06 ![]() |
QUOTE(PhilipMorris @ 28 Nov 2011, 21:20) tu cum ai remarcat ca iti curge? oricum mi se pare dubios cum crapa astea. cred ca un motiv exista totusi. sa fie calitatea precara a antigelului? Pai unu la mana a scăzut nivelul antigelului și în plus mirosea a antigel în mașină , sa nu mai zic ca se abureau imediat geamurile când era pornita căldura . Am desfăcut aeroterma și exact sub calorifer am găsit urme de antigel uscat. După schimbare au dispărut toate probleme sa nu mai zic ca am pus antigel Hepu în instalație . |
--------------------
Renault
Clio 1.5 DCI , Clio 3
2004 Symbol, 2008
|
|
Spanky |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Cum se desface caloriferul mai exact? Eu mai am de desfacut volanul ca sa scot partea de jos a bordului,dar am miscat de carcasa lui si nici nu se clinteste.Pe unde ar mai avea suruburi? Trebuie desfacut ceva si prin compartimentul motor? Am incercat sa trag de cele 2 furtune care intra in habitaclu dinspre motor,dar nici acelea nu se misca.
|
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Mai ai vreo 3 suruburi care le desfaci de sus pe langa parbriz , unde sunt stergatoarele (cam pe mijlocul masinii). Eu am reusit sa le desfac fara sa scot stergatorul din stanga de la sofer folosind vreo 2 prelungitoare si o cardanica
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
Spanky |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Multumesc.De asta imi era frica...mai multe suruburi.Apropo,trebuie desfacut chiar TOT? Cand ma uit la pozele puse de danromania2002 ma sperii
This post has been edited by Spanky: 10 Apr 2012, 19:48 |
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
ionutz_87 |
![]()
Post
#112
|
![]() ionutz_87 Group: Members Posts: 1.029 Joined: 21 February 09 From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt) ![]() |
trebuie desfacut tot bordul.eu am incercat sa il departez in partea dreapta si sa scot caloriferul si comanda de la aer dar nu am reusit.ai noroc ca sa mai incalzit afara.eu am lucrat la 4 grade afara.aveam balta de antigel in jos in partea dreapta.spor la lucru.
This post has been edited by ionutz_87: 10 Apr 2012, 20:32 Attached thumbnail(s) ansamblu_aeroterma.JPG ( Size: 103.1k ) Number of downloads: 3334 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003/LB0C5/CLIO
- IF 03 DAP Grand scenic 2004 1.6
|
|
Spanky |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Mersi.Sper ca la reasamblare sa nu-mi mai ramana suruburi.O sa incerc sa-l lipesc cu silicon,este explicat in detaliu pe forumul Dacia,la o supernova,se pare ca e boala lor.Pun si link-ul daca este voie:
Reparare calorifer |
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
Spanky |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Putin ajutor va rog.Trebuie sa desfac furtunele care intra in calorifer,dar nu vor sa iasa deloc.Colierele sunt metalice si si nu sunt de tipul celor care merg desfacute cu patentul.Cum se scot furtunele de la intrarea in compartimentul motor,unde este garnitura aceea?
|
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#115
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Colierele sunt prin sugrumare. Trebuie sa tragi tare de ele. Nu cred sa poata fi refolosite cata vreme sunt prin intrare fortata.
Eu nu am avut pozitie de tras tare asa ca le-am taiat frumusel si am intrat in habitaclu cu furtune normale de apa si coliere metalice tip coroana. Nu am descoperit inca vreun neajuns. spor |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Spanky |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 November 10 ![]() |
Am reusit sa desfac furtunele.Au pe laterale 2 cleme de plastic pe care trebuie apasat(am reusit cu un cleste reglabil)apoi trebuie rasucit si ies relativ usor.
|
--------------------
Renault
Clio
2001/Hatchback If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi
|
|
denis29 |
![]() ![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 November 12 ![]() |
salut am un clio din 92 am desfacut toate surubele posibile sa dau jos bordul si nul pot da jos se misca cu aeroterma cu tot. As vrea sa scot caloriferul. Cine ma poate ajuta cu indicati? Se poate scoate doar masca sau cu aeroterma cu tot
This post has been edited by denis29: 22 Nov 2012, 13:03 |
--------------------
renault
clio
1992
- MS25475
|
|
costyb |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 12 ![]() |
salut. am si eu o problema legat de caldura pe care trebuie sa o bage masina. am un clio din 2000, 1,4.cand am dat sa bage caldura, am vazut ca baga putin aer cald apoi baga numai rece.am mers cu masina in afara localitati 50km si acul la temperatura statea maxim la bulina 3,si normal el trebuie sa stea la bulinele 4-5,ba chiar cu timpul a scazut intre bulinele 2-3.am fost la mecanic si mi-a schimbat termostatul. acum acul sta la ora9,dar tot aer rece imi baga,am verificat daca furtunele care ajung in calorifer sunt calde,si sunt.am invartit de butoanele care regleaza temperatura aerului si pentru directionarea aerului,si functioneaza ambele.am vazut ca atunci cand dau la viteza 4 a aerului si schimb butonul temperaturii de la cald la rece, se schimba sunetul,deci banuiesc ca merge. clapetele sub bord se schimba si ele o data cu butoanele.cand am oprit masina am vazut ca ventilatorul de pe radiatorul de racire a antigeluilui nu sa oprit,am mai stat putin si degeaba,am pornit masina 2 secunde si am oprit-o si o data cu ea s-a oprit si ventilatorul. am facut doua drumuri prin oras de cand am schimbat termostatul,la ambele acul temperaturi era la ora 9,si cu o pauza de 1,5 ore intre ele, si in ambele cazuri sa intamplat la fel cu ventilatorul.ajutati-ma, va rog, cu un sfat.multumesc
|
--------------------
renault
clio
2000/1.4 8v
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#119
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Imi pare un calorifer infundat.
Ai remarcat de cand nu mai baga caldura? Daca ai facut ceva modificari recent ar putea fi de acolo cauza. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
costyb |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 12 ![]() |
Masina o am de 2 saptamani. Si daca e infundat caloriferul este vreo solutie care sa il desfunde,sau trebuie desfacut bordul si dat caloriferul jos?
|
--------------------
renault
clio
2000/1.4 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:27 |