Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme la calorifer

andr3i84
post 8 Nov 2010, 09:49
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Am si eu aceasta problema cu antigelul in masina sad.gif .
Completand in decurs de o luna de trei ori lichid in vasul de expansiune, de la minim la maxim, tot ma uitam pe la motor sa vad daca curge pe undeva pana cand am vazut ca de fapt se scurge in masina, mai exact: in partea stanga la sofer este balta iar in dreapta mai putin (doar umed).
Am desfacut consola de la schimbator si mi s-a parut ca se prelinge foarte putin prin partea dreapta a carcasei caloriferului (am stat cam o jumatate de ora cu motorul pornit si cu caldura la maxim si am vazut la un moment dat doar o mica siroiala - 3-5ml).
Inainte de a schimba caloriferul as incerca si o solutie de astupat porii pentru ca am vazut ca in alte cazuri a mers. Voi ce credeti?

@FhilipMorris te rog sa-mi spui ce pasta ai pus anul trecut si daca ai mai avut probleme dupa aceea. cheers.gif


PS: Dupa ce am pus consola la loc nu imi mai mergea: cd player-ul, afisajul de la player, bricheta, si luminile de la bricheta si butonul de inchidere/deschidere. Am verificat siguranta player-ului si era arsa, am schimbat-o si s-a rezolvat cu el, cu afisajul si bricheta. Totusi a ramanand neluminat butonul de la usi si scrumiera. Ceva sfaturi?


This post has been edited by andr3i84: 8 Nov 2010, 18:40


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Nov 2010, 13:51
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 19 Jun 2009, 12:27)
Am gasit o solutie pentru astupare pori in instalatia de racire. Este ca o pasta, nu e praf din acela clasic. Sper sa merite banii, a fost undeva la 42 lei. Dar nu imi dau seama pe unde se poate ea introduce pe circuit. Nu gasesc in nici un fel clasicul buson de la radiator. Stie cineva pe unde se poate turna solutia in radiator? Modelul este cel din semnatura, symbol '00 1,4 Mpi.

l.e: of course ca stie cineva, intrebarea era daca imi spune si mie cineva...
*






@PhilipMorris,

Asta e postul in care ai mentionat despre pasta, dar nu ai spus de care. Daca iti amintesti astept raspuns smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 11 Nov 2010, 16:29
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 12 June 06




Eu am folosit praf , trebuie sa fie temperatura apei la jumatate , se opreste motorul , se pune praful in vasul de expansiune si apoi se porneste motorul , trebuie sa stea 1 h la relanti.


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Nov 2010, 17:05
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Multumesc pentru informatie. Totusi ar fi util daca ai preciza si ce "praf" ai pus. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 11 Nov 2010, 17:10
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




intrebare de incepator:
sa inteleg ca prin functionarea pompei de apa se face un circuit si tot plimba antigelul prin sistem ( borcan, pompa, radiator, tevi, calorifer, borcan si tot asa) ?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 11 Nov 2010, 17:46
Post #96


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




@andr3i84
Mane, imi pare rau dar nu pot sa gasesc ceea ce am folosit. Era greu oricum sa il gasesti deoarece il luasem din Norvegia, era un produs fara lb. engleza pe el, cred ca era local. Ideea este ca nu era praf, era lichid, undeva la 40 ron bucata. Cred ca era industrial, pentru instalatii mari, nu pentru masini, dar putea fi folosit.
Cred ca daca gasesti un produs lichid si undeva la banii aia, go for it.
Bafta


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Nov 2010, 19:06
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Multumesc.
Oricum m-am hotarat, maine ma duc la primul magazin care-mi iese in cale si cumpar ce gasesc. Ce-o sa iasa o sa vedem, va tin la curent biggrin.gif .


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 15 Nov 2010, 13:08
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Sambata am cumparat - MANNOL RADIATOR LEAK-STOP (12Ron-Carrefour) si am pus in vasul de expansiune. Este o solutie care arata ca un namol si am pus 1/2 din flacon pentru ca este pentru 12 L lichid de racire. Am respectat instructiunile si sfaturile din topic si acum ramane sa vedem rezultatul rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 18 Nov 2010, 18:11
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Revin cu poze ale produsului.
De Sambata pana acum nu se vede nici-o scadere a lichidului din vasul de axpansiune dar nici nu am facut multi Km: Sambata si Duminica cam cate 30-40 Km iar in decursul saptamanii doar la munca cate 2km dus si intors in fiecare zi.

PS: Sambata dimineata fac distributia si automat se va schimba si antigelul. Oare a avut timp sa-si faca efectul "namolul" asta si sa astupe porii sau ar fi trebuit sa mai astept ? blink.gif

This post has been edited by andr3i84: 18 Nov 2010, 18:13

Attached thumbnail(s)
DSC03111.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 3357
DSC03112.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 3429


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 18 Nov 2010, 20:07
Post #100


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sunt acoperiti.. Dar cand vei pune lichid nou se vor duce ..

Oare sigur e fisurat caloriferul, sau poate a cedat durtunul ..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 21 Mar 2011, 21:53
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salutare,

Se pare ca dupa 3-4 luni de liniste iar mi-a scazut nivelul in vas sad.gif (ce-i drept doar cu vreo 2mm). Si mocheta este iar uda dupa ce asta iarna m-am chinuit cu buretii aia sa-i usuc pe calorifere mad.gif .
Totusi ma gandesc sa nu fie si de la vre-o scurgere astupata....??? Am inteles ca sunt 3, parca, sub plasticele de sub parbriz. O sa verific la sfarsit de saptamana si revin cu detalii.

LE: O sa vad daca solutia aia..."manol" a fost buna de ceva sau nu.....


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 3 Jul 2011, 10:29
Post #102


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




QUOTE(cucumber @ 29 Nov 2009, 19:24)
Salut vezi ca am patit si eu aceeasi problema de nu baga caldura decat daca o acceleram in 4000 de ture iar daca o lasam la relanti baga rece dupa 1 minut.Cum am rezolvat:am desfacut furtunele de la calorifer care ereau calde ca si la tine(tur-retur),am suflat pe retur(cu gura)pana a iesit tot antigelul,am bagat apa curata de 3-4 ori pe furtune pana s-a clatit tot antigelul,apoi am gasit prin casa o solutie de curatat aragazul Triumf ii spune care contine soda si am turnat pe retur,nu toata(solutia) ca mi-a fost frica sa nu dizolve ceva aluminiu prin calorifer am lasat 5 minute ,apoi am clatit bine, am turnat iarasi pe toata am pus furtunele la loc si i-am dat drumul la motor cu Triumf, nu am accelerat-o rau sa nu deschida termostatul dar a inceput sa bage caldura dupa aceasta operatiune.Am clatit bine instalatia (cred ca am folosti vreo 70 litri de apa de am facut mare baltoaca in fata blocului) pana nu a mai scos spuma pe instalatie,puneam apa pe la borcan si ii dadeam drumul pe la termostat(are un aerisitor),apoi am pus antigel 2 litri antigel si un litru apa distilata si stau in masina de nu pot sa respir de caldura. Sper sa i-ti fie de folos
*


Merita incercat. Eu am fix aceeasi problema. Sper sa mearga, va tin la curent.
Nu pare sa fie circuitul de aer, pentru ca se simte diferenta intre cald si rece. Dar aer la relanti nu baga deloc iar turata baga cat sa nu mori de frig.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soare_body
post 11 Jul 2011, 21:48
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 468
Joined: 10 July 10
From: Bucuresti




Am si eu o problema, fix invers ca a voastra. Antigelul meu se pierde foarte putin, in schimb acul de temperatura aproape atinge maxim. Acest lucru se intampla doar in trafic intens. Daca traficul revine la normal atunci si acul la jumatate. Autocobalcescu spune ca am caloriferul stricat dar nu garanteaza ca este doar lucrul acesta dar ma pun sa platesc 1150ron pe neve pentru a continua investigatia. Nu am fost de acord si urmeaza sa o duc la un mecanic care s-a mai ocupat de masinuta. Nu stiu daca functioneaza termostatul pentru ca nu prea am bagat de seama sa faca vreun zgomot. Ventilatia si AC merg in parametrii normali. Dimineata la rece se mai aude si un zgomot ca de 'bolboroseala', ma gandesc aer in instalatie?! Ma poate ajuta cineva cu niste metode alternative de verificare pentru a depista buba sau daca functioneaza termostatul?

P.S: Masina este un Clio Simbol 2001.

Va multumesc.


--------------------
Renault Megane 2 2007 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyx06
post 23 Aug 2011, 22:49
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 June 07




Salut! A mai folosit cineva intre timp solutie de astupat porii pt radiator?
Am o fisura langa stutul care intra in furtunul de jos. Nu pierde prea mult dar pierde...
Ce parere aveti, risc sa stric ceva? Am luat un bidon cu solutie de la 2+2 dar parca nu prea m-as grabi sa o folosesc.
Si inca ceva, daca s-a completat cu apa [/I]chioara (sa zicem cca 1l) la schimbarea antigelului, pe care vreau sa o fac prin toamna, trebuie curatata/ spalata instalatia(mai ales ca, din ce-am inteles nu se poate scoate toata solutia)?

This post has been edited by adyx06: 23 Aug 2011, 22:50


--------------------
Renault CLIO Campus 1.5DCI 2006/ LAGUNA 1.5DCI 2012 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 28 Nov 2011, 19:26
Post #105


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Astazi am schimbat si eu caloriferul in regie proprie. A costat 135 ron, s-a potrivit de solnita.
Munca in jur de 8 ore, in conditiile in care am fost 2 baietei si am avut sculele necesare la indemana.
Multumesc lui mad_biker, la inceputul postului a realizat niste poze cam cum ar arata masina la inlocuire.
Mane, nu puteai sa spui ceva si de cele trei suruburi care trebuiesc desfacute pe afara pe la grila aerotermei? M-am invartit o gramada pana cand, desfacand bucata cu bucata, am reusit sa o luam pe fir.

Caldura baga cat china, ce sa spun. Cele doua furtune cu camasa de metal nu le-am mai putut folosi, nu mai prezentau garantie. Am folosit furtune normale, tip gpl, cu colier prins pe teava caloriferului. Revin cu detalii pentru interesati a scapat.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 28 Nov 2011, 20:29
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 12 June 06




Acum vreo 3 saptamani am schimbat si eu caloriferul 320 ron cu tot cu 3 litri de antigel Hepu+4 apa distilata. Manopera am facut-o in cam 8-9 ore in fata blocului 2 persoane(caloriferul cumparat este original) . Eu am pastrat toate conductele am reusit sa desfac totul curat si nu a fost nevoie de inlocuire.
IMG_20111105_144239.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 3558
IMG_20111105_095404.jpg ( Size: 1015.81k ) Number of downloads: 3739


This post has been edited by danromania2002: 28 Nov 2011, 20:29


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 28 Nov 2011, 21:20
Post #107


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




tu cum ai remarcat ca iti curge? oricum mi se pare dubios cum crapa astea. cred ca un motiv exista totusi. sa fie calitatea precara a antigelului?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 28 Nov 2011, 23:43
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 12 June 06




QUOTE(PhilipMorris @ 28 Nov 2011, 21:20)
tu cum ai remarcat ca iti curge?  oricum mi se pare dubios cum crapa astea. cred ca un motiv exista totusi. sa fie calitatea precara a antigelului?
*


Pai unu la mana a scăzut nivelul antigelului și în plus mirosea a antigel în mașină , sa nu mai zic ca se abureau imediat geamurile când era pornita căldura . Am desfăcut aeroterma și exact sub calorifer am găsit urme de antigel uscat.
După schimbare au dispărut toate probleme sa nu mai zic ca am pus antigel Hepu în instalație .


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 10 Apr 2012, 18:57
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Cum se desface caloriferul mai exact? Eu mai am de desfacut volanul ca sa scot partea de jos a bordului,dar am miscat de carcasa lui si nici nu se clinteste.Pe unde ar mai avea suruburi? Trebuie desfacut ceva si prin compartimentul motor? Am incercat sa trag de cele 2 furtune care intra in habitaclu dinspre motor,dar nici acelea nu se misca.


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 10 Apr 2012, 19:33
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Mai ai vreo 3 suruburi care le desfaci de sus pe langa parbriz , unde sunt stergatoarele (cam pe mijlocul masinii). Eu am reusit sa le desfac fara sa scot stergatorul din stanga de la sofer folosind vreo 2 prelungitoare si o cardanica


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 10 Apr 2012, 19:45
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Multumesc.De asta imi era frica...mai multe suruburi.Apropo,trebuie desfacut chiar TOT? Cand ma uit la pozele puse de danromania2002 ma sperii

This post has been edited by Spanky: 10 Apr 2012, 19:48


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 10 Apr 2012, 20:17
Post #112


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




trebuie desfacut tot bordul.eu am incercat sa il departez in partea dreapta si sa scot caloriferul si comanda de la aer dar nu am reusit.ai noroc ca sa mai incalzit afara.eu am lucrat la 4 grade afara.aveam balta de antigel in jos in partea dreapta.spor la lucru.

This post has been edited by ionutz_87: 10 Apr 2012, 20:32

Attached thumbnail(s)
ansamblu_aeroterma.JPG ( Size: 103.1k ) Number of downloads: 3334


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 10 Apr 2012, 20:41
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Mersi.Sper ca la reasamblare sa nu-mi mai ramana suruburi.O sa incerc sa-l lipesc cu silicon,este explicat in detaliu pe forumul Dacia,la o supernova,se pare ca e boala lor.Pun si link-ul daca este voie:
Reparare calorifer


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 12 Apr 2012, 18:37
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Putin ajutor va rog.Trebuie sa desfac furtunele care intra in calorifer,dar nu vor sa iasa deloc.Colierele sunt metalice si si nu sunt de tipul celor care merg desfacute cu patentul.Cum se scot furtunele de la intrarea in compartimentul motor,unde este garnitura aceea?


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Apr 2012, 20:24
Post #115


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Colierele sunt prin sugrumare. Trebuie sa tragi tare de ele. Nu cred sa poata fi refolosite cata vreme sunt prin intrare fortata.
Eu nu am avut pozitie de tras tare asa ca le-am taiat frumusel si am intrat in habitaclu cu furtune normale de apa si coliere metalice tip coroana. Nu am descoperit inca vreun neajuns.
spor


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 13 Apr 2012, 10:13
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Am reusit sa desfac furtunele.Au pe laterale 2 cleme de plastic pe care trebuie apasat(am reusit cu un cleste reglabil)apoi trebuie rasucit si ies relativ usor.


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denis29
post 22 Nov 2012, 12:55
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 November 12




salut am un clio din 92 am desfacut toate surubele posibile sa dau jos bordul si nul pot da jos se misca cu aeroterma cu tot. As vrea sa scot caloriferul. Cine ma poate ajuta cu indicati? Se poate scoate doar masca sau cu aeroterma cu tot

This post has been edited by denis29: 22 Nov 2012, 13:03


--------------------
renault clio 1992 - MS25475
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costyb
post 7 Dec 2012, 21:06
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 12




salut. am si eu o problema legat de caldura pe care trebuie sa o bage masina. am un clio din 2000, 1,4.cand am dat sa bage caldura, am vazut ca baga putin aer cald apoi baga numai rece.am mers cu masina in afara localitati 50km si acul la temperatura statea maxim la bulina 3,si normal el trebuie sa stea la bulinele 4-5,ba chiar cu timpul a scazut intre bulinele 2-3.am fost la mecanic si mi-a schimbat termostatul. acum acul sta la ora9,dar tot aer rece imi baga,am verificat daca furtunele care ajung in calorifer sunt calde,si sunt.am invartit de butoanele care regleaza temperatura aerului si pentru directionarea aerului,si functioneaza ambele.am vazut ca atunci cand dau la viteza 4 a aerului si schimb butonul temperaturii de la cald la rece, se schimba sunetul,deci banuiesc ca merge. clapetele sub bord se schimba si ele o data cu butoanele.cand am oprit masina am vazut ca ventilatorul de pe radiatorul de racire a antigeluilui nu sa oprit,am mai stat putin si degeaba,am pornit masina 2 secunde si am oprit-o si o data cu ea s-a oprit si ventilatorul. am facut doua drumuri prin oras de cand am schimbat termostatul,la ambele acul temperaturi era la ora 9,si cu o pauza de 1,5 ore intre ele, si in ambele cazuri sa intamplat la fel cu ventilatorul.ajutati-ma, va rog, cu un sfat.multumesc


--------------------
renault clio 2000/1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 8 Dec 2012, 14:11
Post #119


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Imi pare un calorifer infundat.
Ai remarcat de cand nu mai baga caldura? Daca ai facut ceva modificari recent ar putea fi de acolo cauza.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costyb
post 8 Dec 2012, 17:18
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 12




Masina o am de 2 saptamani. Si daca e infundat caloriferul este vreo solutie care sa il desfunde,sau trebuie desfacut bordul si dat caloriferul jos?


--------------------
renault clio 2000/1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 23:27
Dacia