Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme functionare, moare motorul

pantsless
post 27 Jul 2010, 10:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 July 10




Buna ziua!

In primul rand, sper ca nu s-a discutat problema asta deja, sa nu fie un topic 'redundant'

Am si eu o problema cu al meu megane 2 din 2004, sa va explic despre ce e vorba:
Alaltaieri am mers cu masina, totul ok, nicio problema. Ieri m-am urcat la volan, am bagat cardul, apasat butonul si surpriza, nu pornea motorul (nu se facea aprinderea, parea sa fie bateria de vina, desi nu era 'moarta' de tot, ea tot incerca sa porneasca).
N-a vrut o data, de doua ori.. si am incercat o prostie care stiu ca se facea pe dacii unsure.gif Am apasat pedala de acceleratie de cateva ori (sa-i vina benzina) si am dat iar contact (sigur, exista riscul sa se innece motorul..); tot asa facea, dar parca-parca vroia sa mearga (incepea sa tremure usor) - asa ca i-am mai dat doua pedale in timp ce incerca sa faca aprinderea si - surpriza - a mers.
Toate bune si frumoase, am dat sa plec usor, insa dupa 10 metri in care a mers inconsecvent s-a oprit. Am pornit iarasi, si a mers din prima; dar au aparut niste probleme: 'pierde turatie' (daca se poate zice asa) destul de usor, si in momentul in care a ajuns undeva la putine RPM se opreste motorul. scurt. Nu se zguduie, nu tremura, pur si simplu face fas (nici nu-ti dai seama cum esti pe 0RPM).

Ca sa intelegeti mai bine, va descriu un scenariu:
- pornesc motorul (merge din prima); daca stau cu ea la relanti, dupa 15 sec se opreste.
- repornesc motorul, dau sa plec: daca nu apas destul de mult pe ambreiaj moare foarte usor. Daca tin ambreiajul, o turez, merge. Daca pun frana si ma opresc la un stop (cu ambreiajul pus, desigur) se opreste (foarte lin); deci inca ceva interesant, daca am turatie si scade brusc (prin frana de ex), cel mai probabil se duce direct la 0RPM unsure.gif
Ideea de baza este ca: turatia scade usor, si daca nu e accelerata bine (in gol, in mare parte), moare. Alta chestie ar fi ca am senzatia ca nici nu 'trage' prea bine, e cam.. lenta (si nu era asa). La drum intins insa, nu pare sa moara din mers pur si simplu.

O voi duce in service zilele astea, cred, insa chiar acum nu am $$$. Va trebui sa astept vreo saptamana, dar intre timp as vrea sa stiu - la ce as putea sa ma astept? Are cineva vreo idee?

Multumesc anticipat.

This post has been edited by pantsless: 27 Jul 2010, 10:07


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 27 Jul 2010, 10:07
Post #2


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(pantsless @ 27 Jul 2010, 10:02)
N-a vrut o data, de doua ori.. si am incercat o prostie care stiu ca se facea pe dacii  unsure.gif Am apasat pedala de acceleratie de cateva ori (sa-i vina benzina) si am dat iar contact (sigur, exista riscul sa se innece motorul..); tot asa facea, dar parca-parca vroia sa mearga (incepea sa tremure usor) - asa ca i-am mai dat doua pedale in timp ce incerca sa faca aprinderea si - surpriza - a mers.
*



Nici nu o sa mearga ca la Daciile vechi pentru ca tu ai un potentiometru la pedala. Este o componenta electrica. Cu motorul oprit sau doar cu contactul pus nu se intampla nimic.
Spune ce motor ai ca sa te ajute lumea.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 27 Jul 2010, 10:10
Post #3


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ar ajuta sa ne spui si ce motor ai. Pedala are senzor electric deci nu e ca la dacii sa fie totul hidraulic sa iti bage benzina aiurea.
Din ce spui tu ar putea fi probleme ori cu aprinderea ori cu amestecul de combustibil.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 27 Jul 2010, 10:24
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Eu banuiesc ca e motor benzina si problema e de la unul din cei doi senzori de pozitie/turatie: volanta sau axa cu came. Cel mai sigur afli pe tester.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pantsless
post 27 Jul 2010, 10:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 July 10




Megane 2 - benzina, 1600cmc, 16v, 115hp.
Masina are vreo 4-5 ani, insa foarte putini km la bord.. (parca in jur de 15000)


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 27 Jul 2010, 12:07
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




Doar ce mi-am rezolvat eu o problema ca asta in felul urmator: Curatat clapeta aer si schimbat senzor ax cu came (am incercat curatarea lui dar tot asa facea). Am o saptamana de cand masina merge foarte bine.
Pentru curatare clapeta aer vezi aici:
http://www.reno.ro/Curatare-clapeta-aer-1-...6V-t115370.html
Pentru senzor ax cu came (sau captor ax cu came) vezi aici:
http://www.reno.ro/Martor-in-bord-SERVICE-...ml#entry1138791
sau aici:
http://www.reno.ro/-t134580.html (ai si o poza cu piesa respectiva)
Senzorul costa in jur de 200 lei iar pentru a-l schimba singur trebuie sa scoti bobina 4 (adica cea din dreapta daca stai in fata masinii si privesti motorul) dupa care ai acces la surubul senzorului. Ai grija ca senzorul are si o garnitura. Daca piesa noua nu are garnitura sa o scoti de pe senzorul vechi.
Vorba unei reclame: Mai ieftin nu se poate smile.gif)

PS: de obicei nou-venitii pe forum sunt intampinati cu: "Da-i search", "De ce n-ai cautat ca s-a mai vorbit" etc... Vad ca pe tine te-au iertat colegii de forum biggrin.gif
Multumesc inca o data acestui forum pentru ajutorul pe care l-am primit.


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 27 Jul 2010, 12:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 March 09
From: Buc




e posibil sa fie clapeta aer murdara la doar 15 000 km ?
blink.gif

This post has been edited by qwertyuiop: 27 Jul 2010, 12:54


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 27 Jul 2010, 12:58
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




da' e posibil sa mergi in 5 ani doar 15000 km??? smile.gif


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 27 Jul 2010, 13:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 March 09
From: Buc




km aia ii faci perpedes in 5 ani icon_mrgreen.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pantsless
post 27 Jul 2010, 13:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 July 10




da, e posibil tongue.gif N-are rost sa vin cu poze, dar chiar n-are mai mult de 15k (o sa verific totusi)
Multumesc pentru raspunsuri!

Am sa postez cand rezolv problema si va spun ce avea.

This post has been edited by pantsless: 27 Jul 2010, 13:16


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditzu007
post 27 Jul 2010, 13:19
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 November 09




acelasi tip de motor, exact aceeasi problema. am incercat variantele mai sus mentionate, dar problema se tot repeta dupa ceva timp.

am schimbat bobinele si nu m-a mai suparat. dar neaparat sa mergi la service sa-i stearga erorile din computerul de bord.


--------------------
Renault Megane II 2003
female biker inside
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 27 Jul 2010, 13:26
Post #12


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(pantsless @ 27 Jul 2010, 14:13)
N-are rost sa vin cu poze, dar chiar n-are mai mult de 15k (o sa verific totusi)
*


la ce conteaza pozele? radmasa.gif nu verifica... icon_mrgreen.gif este adusa din afara cu tirul?ca sa nu faca km tongue.gif mai nou asa se poarta anunturile de vanzare..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pantsless
post 27 Jul 2010, 13:55
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 July 10




QUOTE(M i h a i @ 27 Jul 2010, 13:26)
la ce conteaza pozele? radmasa.gif 

Asa, ca nu crede lumea c-am numai 15000 km ;p
Doar n-oi fi umblat la kilometraj, nici nu intentionez s-o vand tongue.gif

This post has been edited by pantsless: 27 Jul 2010, 13:57


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 27 Jul 2010, 14:12
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




nu mai poate omu' sa faca o gluma... repede faceti misto de el... biggrin.gif
@aditzu007: cei de la reprezentanta reno (in urma diagnozei computerizate) mi-au spus ca au curatat senzorul si ca daca se repeta va trebui inlocuit. S-a repetat, l-am inlocuit si deocamdata merge... vrei tu sa ma sperii cu bobinele tale cu tot... biggrin.gif eu zic ca imi ziceau ei ceva si de bobine daca aparea vreo eroare...


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditzu007
post 28 Jul 2010, 13:50
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 November 09




prima data cand a inceput sa imi faca probleme si sa nu mai stea la relanti, doar mi-au resetat computerul de bord si mi-au zis ca imi recomanda sa schimb si bobinele. a mers cateva saptamani pana cand problema s-a repetat

apoi au curatat si nu stiu ce senzori si mi-au zis din nou de bobine

se pare ca pana nu le-am schimbat, nu m-a lasat mad.gif

nu vreau sa sperii pe nimeni (eu una refuz sa cred ca mi se va intampla si mie), dar avem un renault la serviciu la care au schimbat aproape tot motorul (inclusiv injectoare si pompa de benzina) si la ceva timp, nemernica de masina iar se opreste la relanti...


--------------------
Renault Megane II 2003
female biker inside
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pantsless
post 28 Jul 2010, 17:08
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 July 10




Am programat-o joi la revizie, ca si asa nu o facusem la timp. Tot atunci o sa le spun sa verifice si problema asta. intre timp m-au sfatuit sa "o turez putin"; evident ca n-a functionat smile.gif)

Inca ceva: am intrebat in stanga si in dreapta: are rost sa schimb cureaua de transmisie (parca de aia era vorba)? Producatorul zice 4 ani sau 60 000km; a mea are 5 ani si 15 072. Chiar trebuie? Ca cica joi ar trebui sa dau in jur de 1700 lei pentru revizie + schimbat curea. You gotta love cars ohmy.gif

This post has been edited by pantsless: 28 Jul 2010, 17:10


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_vul
post 31 Jul 2010, 23:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 15 June 10




Sa zicem ca am aproape aceeasi problema. Am curatat senzorii cam toti, masina la cald merge rotund, porneste ceas, dar.....apare aceeasi problema ca la colegul meu de suferinta pantsless, se opeste instant.

Scenariu este: pornesc la rece, porneste (fara zgomote suspecte). Stau 10 -15 sec scade in turatii pana cand moare de tot. Repornesc, dau 2 pedale pana la 2000-3000 RPM , relanti sta, dau sa plec moare.

Repornesc , dau iarasi 2000-3000 , o las la relanti sta , nu oscileaza. Accelerez mai puternic si dau drumu mai brusc la ambreiaj pleaca pusca, in mers nu trage normal, trage parca fara putina vlaga.

Daca la stop nu am consumatori nu se opreste, daca bag aerul, cum schimb cum moare (la apasarea ambreiajului).

POrnesc la cald, porneste stas, dupa 10-15 sec da sa moara, scade in turatii , cateodata se balbaie putin si se ridica din nou la 750 , alte dati moare ca la rece.

Daca vreunul dintre voi cunoste scenariul il rog sa-mi spuna ce sa fac. Luni oricum merg cu ea la doctor, ideea e sa nu se apuce sa le ia prin eliminare si sa-si bata joc de banii mei.
Multumesc anticipat.


--------------------
RENAULT MEGANE BICORP 2.2 1.5 DCI 2007 - B-311-ALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_vul
post 9 Aug 2010, 14:20
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 15 June 10




Revin cu solutia, sters coduri de eroare senzor turatie si senzor relanti (ambii senzori de pe axul cu came), acum merge ceas. Adevarul este ca am curatat senzorii si nu am facut verificarea in soft. Mai trebuie sa curat si sa resetez clapeta la aer, pe diagnostic imi arata ca deschide numai 37% (mentionez ca acum trage bine). Vedem dupa...bafta.


--------------------
RENAULT MEGANE BICORP 2.2 1.5 DCI 2007 - B-311-ALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 31 Aug 2010, 16:31
Post #19


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Approx aceeasi problema am si eu. Deci pornesc masina, sta putin la relanti dupa care se opreste(cade acul la 0 RPM, fara sa trepideze). Mentionez ca acum vreo luna nu mi-a pornit din cauza bateriei, care avea borna de minus plina de "mazga", dupa curatare a pornit foarte bine si apoi am schimbat colierul de la borna minus si nu a mai facut. Acum m-am uitat din nou la baterie si la borna + s-a format tot asa un fel de mazga cum era la borna minus, dar mai putin si nu cred ca asta e oricum problema (am curatat-o oricum, dar nu am schimbat colierul ca incepuse ploaia).

Apoi am urcat in masina am pornit si i-am dat blana, am tinut-o in 3000-6000 vreo 10-15 sec si apoi am lasat-o la relanti si a ramas la relanti, dar mi s-a aprins (si clipea) martorul antipoluare. Daca clipeste scrie in manual sa se reduca regimul motorului pana se opreste din clipit. Intr-adevar martorul a disparut dupa vreo 30 sec de stat la relanti.

Acum stau si ma gandesc daca nu e ceva de la evacuare(catalizator), deoarece acum vreo 3 luni mi s-a aprins martorul antipoluare si am fost la service si au constatat prin CLIP ca e catalizatorul de vina si mi-au zis ca bucati din materialul care il acopera au inceput sa cada in catalizator. Mi-au zis ca ori curata catalizatorul ori imi iau unul nou(nu prea ma incanta ideea de unul nou, poate universal). Se poate sa fie si de la problema cu catalizatorul? Mi-au zis ca trebuie curatat ca exista posibilitatea ca acele bucati sa infunde evacuarea si nu prea ar fi bine biggrin.gif .


Vineri ma duc in service, dar pana atunci vreau un sfat de la voi(adica sa le mai "recomand" una alta celor de la renault)

Am si filmuletul "pataniei"...





1 Sep 2010, 11:32:
Se poate sa imi indice gresit indicatorul de benzina si sa fi ramas fara, desi stiu ca mai aveam benzina? huh.gif

This post has been edited by geomvp2nite: 1 Sep 2010, 11:32


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
430076
post 1 Sep 2010, 15:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 5 November 09




Exact aceleasi simptome am si eu, pe diesel de data asta. Pornire la rece, oscileaza relanti, se stabilizeaza, dau sa plec, moare... Repornesc, o ia din prima, merg pana la primul semafor sau curba care implica apasarea franei si moare lin. Repornesc si nu mai am nicio problema. Mentionez ca toate opririle sunt line, fara smucituri.
La diesel sunt prezenti senzorii respectivi responsabili cu erorile?


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dci 63KW 2005 Estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 2 Sep 2010, 00:33
Post #21


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Revin, azi am scos-o la o tura prin fata blocului. Am pornit, am stat 5 sec si a murit.

Am repornit, si i-am dat: 5000-6000 rpm secunde bune, a inceput toata sa tremure, i-am dat si mai tare, dupa care a inceput sa se stabilizeze. Am incercat sa ies din parcare, mi-a murit. Am pornit din nou, am iesit mai turat si am scos-o la tura inainte precizata.

Masina trage normal, adica nu mi se pare vreo lipsa de putere. Eu ma tot gandesc sa nu fie bucati din catalizator care sa infunde evacuarea si astfel masina sa nu aiba suflu.

@430076, chiar nu stiu daca la diesel sunt aceeasi senzori ca la benzina, dar cu siguranta sunt.

Vineri, deznodamantul...opinii, sugestii sunt f bine venite! smile.gif sad.gif


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 2 Sep 2010, 09:25
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




revin... a trecut o luna si jumatate si solutia prezentata de mine mai sus a dat roade... masina merge foarte bine... am vizionat filmul de mai sus si este exact problema pe care o aveam si eu.
a, si inca ceva: abia acum mi-am dat seama ca problemele mele aparusera tot dupa ce mi-a murit bateria si am schimbat-o... nu stiu daca ar avea vreo legatura...


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 2 Sep 2010, 10:28
Post #23


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Ar fi bine sa fie doar clapeta, as scapa pe "easy mode"...daca sunt mai multe vinovate, joc pe "impossible" radmasa.gif radmasa.gif .



--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 2 Sep 2010, 11:39
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




sigur nu e doar clapeta... nu cred ca scapi cu senzorul neschimbat


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 2 Sep 2010, 17:48
Post #25


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




pe tine te-a costat 200 de la reno, sau de la alt magazin? daca ai luat piesa de la alt magazin mi-l poti indica aici sau pe PM?

Intru pe "prevention mode".


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 2 Sep 2010, 20:15
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




Salut colegi de suferinta. Ma bucur ca am gasit topicul asta. Am si eu aceiasi problema, nu am avut timp pana acum de service, am facut eu ce am crezut de cuviinta, dar exact ca in filmul de mai sus patesc si eu. Pornesc, moare...dau pedala, plec, putere mica, da in nas...

Deci, sa inteleg ca nu scap fara sensorul respectiv si "periatul" computerului de erori. Inainte de asta, masina a mers perfect, dupa care, in ziua urmatoare, dupa un stat in soare, nu a mai pornit, se invartea electromotorul in continu. Am schimnat bujii, filtru de benzina, curatat clapeta de acceleratie, contacte sensori, chiar am desfacut si sensorul de pe volanta si l-am curatat. Si cum spuneam, exact ca la voi, ca in filmuletul de mai sus. Azi am comandat si doua bobine la care cred ca "m-au cam facut" bine de tot la pret, dar asta e, poate e si vreo bobina "obosita", desi pe masina am schimbat de mult tot setul de bobine cu BERU. Dar, cine stie, nu se pot duce si astea ? Am dat azi pe doua Beru "ZS 052", 370 de lei... unsure.gif .

Afara de sensorul cu pricina, cat o fi o testare de computer ? blush.gif

3 Sep 2010, 20:26:
Salut din nou ! Maine merg la service. La telefon nu mi-au dat prea multe amanunte, trebuie, au zis, "bagata" pe computer. Asta e, va tin la curent.


@geomvp2nite , ai fost la service ? Cum a fost ? asteapta nervos.gif

This post has been edited by digioptic: 3 Sep 2010, 19:26


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 4 Sep 2010, 00:19
Post #27


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




la mine a fost captorul de volanta, nu stiu ce face si nici cu ce se mananca. nu mi l-au schimbat, l-au "reparat" si cu ocazia asta au curatat si clapeta de aer(care nu era murdara, dar dupa ce au curatat-o era oglinda wub.gif ) pe care apoi au "invatat-o" sa stea din nou normal. Acum merge perfect, nu mai face nicio figura, deci se poate sa nu fie neaparat de la senzorul de pe axul cu came. La tester apareau 3 erori: captor volanta, pinionul decalor(asa cred ca ii zice, cea mai scumpa piesa/rezolvare din cele 3 erori) si senzorul de pe axa cu came. Dupa ce a "reparat" captorul( o piesa mica de metal care regleaza nu stiu ce) nu a mai facut. Si a pus-o din nou pe tester si disparusera toate erorile.

Doamne Ajuta sa nu mai fie nimic, bafta si voua cu rezolvarea problemelor!


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 4 Sep 2010, 12:21
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(geomvp2nite @ 4 Sep 2010, 01:19)
Doamne Ajuta sa nu mai fie nimic, bafta si voua cu rezolvarea problemelor!
*




Multam ! Fost la service ! Ce am facut eu inainte, nu a fost degeaba, mai aveam doar ceva erori in computer care au fost sterse. Atat ! Au recomandat schimbarea sensorului de volanta. Se pare ca asta ar fi facut figuri. Din vorba-n vorba, problema apare de la cuplajul acestui sensor, in sine, o simpla bobina, cu mufa de conexiune. Sensorul nou, vine cu un cablaj-mufa nou, care nu mai face probleme de contact. Deci atentie, tine-ti curat compartimentul motor si cei cu probleme de scapat ulei pe la epurator, schimbati garniturile. Am avut erori si la combustie, au zis domnii cu testerul, posibil benzina. Nu va mai spun cat am "umplu frigiderul de carne" la adresa celor de la OMV de unde bag benzina lor celebra de 100 de octani cu alcool sau ce mama naibi baga in ea. Cand am schimbat, chinuit singur pe sub masina, filtrul de benzina, mi-a curs benzina pe mana si ma ustura la ficati...Pai cum sa nu corodezi masina cu mizeria lor... mad.gif .

PS. Temator din fire, am luat degeaba doua bobine BERU, domnul de la service, imi zice ca nu a auzit de BERU cazute inca, asa ca cine e doritor, am doua BERU noi, pret negociabil, sa mai salvez din bani. Pe PM cine doreste...

This post has been edited by digioptic: 4 Sep 2010, 12:32


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscvm
post 7 Sep 2010, 18:49
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 February 10




AJUTORRRR..... AM UN RENAULT MEGANE 2.1 2004 MIA CAZUT AMBREAJU OK LAM SCHIMBAT DISC PLACA RULMENT ACUM NU MAI PORNESTE DA SA PORNEASCA SI NU PORNESTE INVARTE DAR ABAR NAM CEAR PUTEA FI II AZUTORRRR............


--------------------
RENAULT MEGANE 2005 - B-999-LIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 8 Sep 2010, 11:23
Post #30


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




marius, reformuleaza te rog in limba romana si te ajutam cu cea mai mare placere!


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 17:19
Dacia