Probleme ambreiaj, Schimbare kit ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj, Schimbare kit ambreiaj
unicooll |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|||
tomas |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
E vorba de masina din semnatura?
Incearca sa te uiti in interiorul cutiei si vezi daca mai ai bucsa aia de teflon,din ce povestesti tu e posibil sa fie varza la cursa care o ai la furca(o vezi daca scoti burduful ala de cauciuc la aprox 2cm catre interior,bucsa asta e un fel de limitator de cursa cand e varza iti intra greu a -1-a si masalierul ). In mod normal kitul trebuie sa contina placa,disc, rulment preturile variaza de la 380 la 520 ron depinde ce vrei,daca tot o desfaci schimba tot kitul alege SACHS,problema ailalta cu sectorul dintat fix o rezolvi si pe la dezmembrari sunt mai tapene alea vechi. Manopera variaza intre 250-450,dar cauta pe cineva care stie cu adevarat ce zice si face si care are cu ce nu te increde in toti pacalicii. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
unicooll |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
Asa e...este vorba de masina din semnatura...e varza rau de tot pe acolo pe la furca, ca de vreo 2 ani si ceva am joc la furca, nu era asa mare, dar era destul, insa a mai mers pana acum, acum insa nu mai merge, tremura masina din toate incheieturile daca o tin bagata in viteza pe loc cu ambreiajul calcat...
Probabil o sa cumpar un kit de ambreiaj, si sper sa nu mai aiba defect prin cutie si ceva ce nu contine acel kit...si sper sa gasesc pe la dezmebrari acel criket de la pedala...se potriveste de la mai multe modele de Renault 19, diverse motorizari sau nu? |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
SM-89-CRB |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 16 December 08 From: Satu Mare ![]() |
salutare, am si eu o intrebare tot in legatura cu ambreaju, la mine la masina ambreaju e foarte tare...multi prieteni imi zic k poti face muschi la picior...asa tare e, si cand apas pedala de ambreaj imi scartie, se aude tare si din afara...asa e de la inceput de cand am masina. e in regula???
|
--------------------
Renault
19
1989 motor:1237cmc , carburatie
- SM 89 CRB
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
am patit la fel dupa care mi-a intrat camasa de la cablu in masina,apoi s-a rupt si cablul
l-am schimbat si merge usor bafta |
--------------------
renault
19
1989/phase1/1721 txe
- BT 04 CVR
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#6
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Haideti sa-mi dau si eu cu parerea ,d eoarece am trecut si eu prin astea!
Se schimba tot kitul de ambreiaj ( placa de presiune , rulment de presiune,disc de ambreiaj ) In general manopera este mare , trebuie demontat motorul sau cutia de viteze si exista riscul ca la un interval mic de timp sa cada alta componeta ( disc , etc ) . Acea nuca de teflon ( poza 1 ) costa undeva la 5-8Ron , originala si in general este o piesa de frictiune so totodata prin intermediul ei se realizeaza punctul de sprijin al aprghiei ( furca ) . Inmod normal furca are joc , dai jos cauciucul , urmaresti nuca de teflon sa nu fie tocita, fisurata sau lipsa. Are forma sferica , lucioasa. Urmaresti furca sa nu prezinte urma de fisuri , ea avand o mica cavitate(proemineta ) unde intra nuca si pe deasupra ei ,e xista o lamela otelita care tine furca apropiata de nuca( de multe ori aceasta lamela lipseste ). Acel sector dintat - autoreglaj cablu de obicei original reno , dar este scump sau dezmembrari si verifici ca dintii s fie inr egula . In general cele 2 modele (producatori )nu sunt rezistente sid aca ai probleme cu cablul ( invechit ) cedeaza repede. Referitor la pedala greoaie(tare) se datoreaza cablului , care la interior are o camasa "teflonata" si d emulte ori cedeaza si te trezesti cu toata camasa sau parti albe in interiorul masinii ( jos la pedala ).Ramanand fara aceasta camasa cablul in interiorul camasii negre se uzeaza foarte ushor si repede. Rulmentul de presiune disc ambreiaj are doua urechi ( metalice model valeo original sau teflon - baghelita cel de la sachks. Furca intre intre urechile astea si ar trebui sa prezinte un joc de aprox 1 cm stanga dreapta. In cazul in care bucsa de teflon este uzata chiar daca autoreglezis au pui distantoare pe cablu furca va lovii la partea superioara ( coada ) de carcasa cutieid e viteze si nu vei realzia o debraiere completa si in treapta 1 si marsalier vei avea probleme mari cu rsculd e a termina cutia . In cazul meu la momentul respectiv eram nevoit sa tin piciorul pe pedala de frana deoarece cu debraiere 'completa" la semafor pleca ushor amsina si la pornire d epe loc cu pedala de ambreiaj calcata masina zvacnea un pic . Deci mare atentie ! daca vrei sa scapi usor da comanda de bucsa de teflon si cablu plus sectorul dintat din dezmembrari si poate asa scapi fara demontare cutiede viteze pentru a schimba kitul de ambreiaj . Ai sanse ca acesta sa fie acceptabil si sa mai amani temporar schimbarea aestuia ! Sunt persoane pe acest forum care au reushit sa schimbe nuca fara a demonta CV , si in caz ca iti scapa nuca in compartimentul disc-placa am inteels ca in partea inferioara a CV exista o tabla cu 2 surubui unde poti desface si elimina pe aoclo nuca de teflon ! Atasez cateva poze cu piese , furca-nuca defecta! PS : din ce am inteels si Loganul beneficiaza de acelasi sistem de 'autoreglaj"! Ce am vazut eu la Renault Scenic este identic! La dezmembrari am vazut acelasi sistem dar era un pic mai mare in diametru si 'dantura" oare pe ce model d emasina merge? This post has been edited by vepman_ro: 3 May 2009, 20:23 Attached thumbnail(s) furca.jpg ( Size: 260.07k ) Number of downloads: 4014 resizeDSC09406.JPG ( Size: 930.78k ) Number of downloads: 4274 resizeDSC09415.JPG ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 4157 resizeDSC09428.JPG ( Size: 385.91k ) Number of downloads: 4082 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
hai ma fratiolor ca e arhidiscutata problema asta. deschidem topicuri sa ne aflam in treaba in loc sa cautam 2 secunde
![]() |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
SM-89-CRB |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 16 December 08 From: Satu Mare ![]() |
nu am deschis topicu ca sa ma aflu in treaba, nu am vazut ca s-a mai discutat pe tema asta! imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu ceva!
|
--------------------
Renault
19
1989 motor:1237cmc , carburatie
- SM 89 CRB
|
|
unicooll |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
Am reusit si am schimbat kitul ambreiaj, Sachs - 310 RON, kriket pedala 35 RON, ulei cutie 23 ron litrul, 250 ron manopera...
Aveam o intrebare totusi: din ce motiv dupa schimbarea kitului, ambreiajul tine foarte jos, nici nu apuc sa ridic 3 cm piciorul de pe ambriajul calcat, ca masina si zmunceste cand da sa plece de pe loc, trebuie sa iau foarte fin piciorul de pe ambreiaj, si destul de putin, si e cam aiurea...ce sa fie? nu l-a montat bine??? ![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
PROBABIL MAI TREBUIA SCHIMBAT CEVA PE ACOLO, CA DE EX FURCA AMBREIAJ:(
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
miliady |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Banned Posts: 106 Joined: 6 January 08 ![]() |
mai slabeste sistemul de autoreglaj de la pedala... ala daca e bun... ar trebui sa se autoregleze sa tina undeva la jumatate. desfa-l (sa scape dintii aia) si apoi fa cateva pedale.
|
--------------------
Reno
5
1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio
- IF 03 SHU IF 30 SHU
|
|
tomas |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
UNICOOLL:Nu iti face griji inutile aceea este cursa pedalei in mod normal,masina trebuie sa plece de pe loc pana in jumatatea cursei pedalei de ambreiaj.Acum sistemul de autoreglaj va trece la treba si vei vedea cat de marfa este.MULTA SANATATE SI DRUMURI CAT MAI LUNGI
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 12:25 |