Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj, Schimbare kit ambreiaj

unicooll
post 1 May 2009, 12:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




De ceva vreme am probleme prin cutia de viteze... intra foarte greu in viteze cand motorul se incalzea, daca lasam pedala de ambreiaj libera fara sa o tin putin calcata imi vibra foarte tare - asta din cauza acelei furci in care e prins capatul cablului sub capota...zilele astea aveam un cablu de ambreiaj nou cumparat, si m-am gandit sa-l schimb pe cel vechi care il aveam adaptat de mine ca era mai lung putintel fata de cel original; il cumparasem de la dezmembrari cu ceva timp in urma...in fine...
Problema e ca am incercat sa il pun pe asta nou - l-am scos si vreau sa spun ca ma mir cum am mai reusit sa circul cu masina asa...deci furca din fata in care vine cablul imi umbla foarte rau - i-am pus cablul nou dar pur si simplu nu am mai reusit sa o repar. Cand am apasat pedala mi s-a rupt si acel criket de la pedala, iar furca nici ca a dat semne sa mai stea la locul ei, imi umbla in toate partile...
Intrebarile mele care sunt...: Vreau sa o duc la mecanic sa ii schimb ce are defect prin cutie, si m-am uitat putin pe site-ul elitecat.cz...:
1.Ma uitam pe elitecat.cz si un kit de ambreiaj de la SACHS ar fi 354,03 RON... si nu inteleg CE CONTINE ACEST KIT? ca preturile unui disc de ambreiaj pe acelasi site tot de la SACHS costa 433 RON. Nu contine si discul acel kit???
2. Daca e defecta doar placa de presiune sau discul de presiune se merita sa schimb tot kitul?
3. Cat ar costa manopera aproximativ stie careva???
4. Acel criket de la pedala, pe elitecat.cz, 94 de RON, nu e cam mult? Gasesc si mai ieftin?


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 1 May 2009, 12:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




E vorba de masina din semnatura?
Incearca sa te uiti in interiorul cutiei si vezi daca mai ai bucsa aia de teflon,din ce povestesti tu e posibil sa fie varza la cursa care o ai la furca(o vezi daca scoti burduful ala de cauciuc la aprox 2cm catre interior,bucsa asta e un fel de limitator de cursa cand e varza iti intra greu a -1-a si masalierul ).
In mod normal kitul trebuie sa contina placa,disc, rulment preturile variaza de la 380 la 520 ron depinde ce vrei,daca tot o desfaci schimba tot kitul alege SACHS,problema ailalta cu sectorul dintat fix o rezolvi si pe la dezmembrari sunt mai tapene alea vechi.
Manopera variaza intre 250-450,dar cauta pe cineva care stie cu adevarat ce zice si face si care are cu ce nu te increde in toti pacalicii.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 1 May 2009, 18:05
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Asa e...este vorba de masina din semnatura...e varza rau de tot pe acolo pe la furca, ca de vreo 2 ani si ceva am joc la furca, nu era asa mare, dar era destul, insa a mai mers pana acum, acum insa nu mai merge, tremura masina din toate incheieturile daca o tin bagata in viteza pe loc cu ambreiajul calcat...
Probabil o sa cumpar un kit de ambreiaj, si sper sa nu mai aiba defect prin cutie si ceva ce nu contine acel kit...si sper sa gasesc pe la dezmebrari acel criket de la pedala...se potriveste de la mai multe modele de Renault 19, diverse motorizari sau nu?


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 3 May 2009, 17:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




salutare, am si eu o intrebare tot in legatura cu ambreaju, la mine la masina ambreaju e foarte tare...multi prieteni imi zic k poti face muschi la picior...asa tare e, si cand apas pedala de ambreaj imi scartie, se aude tare si din afara...asa e de la inceput de cand am masina. e in regula???


--------------------
Renault 19 1989 motor:1237cmc , carburatie - SM 89 CRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 3 May 2009, 18:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




am patit la fel dupa care mi-a intrat camasa de la cablu in masina,apoi s-a rupt si cablul
l-am schimbat si merge usor
bafta


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 3 May 2009, 20:20
Post #6


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Haideti sa-mi dau si eu cu parerea ,d eoarece am trecut si eu prin astea!

Se schimba tot kitul de ambreiaj ( placa de presiune , rulment de presiune,disc de ambreiaj ) In general manopera este mare , trebuie demontat motorul sau cutia de viteze si exista riscul ca la un interval mic de timp sa cada alta componeta ( disc , etc ) .
Acea nuca de teflon ( poza 1 ) costa undeva la 5-8Ron , originala si in general este o piesa de frictiune so totodata prin intermediul ei se realizeaza punctul de sprijin al aprghiei ( furca ) .
Inmod normal furca are joc , dai jos cauciucul , urmaresti nuca de teflon sa nu fie tocita, fisurata sau lipsa. Are forma sferica , lucioasa.
Urmaresti furca sa nu prezinte urma de fisuri , ea avand o mica cavitate(proemineta ) unde intra nuca si pe deasupra ei ,e xista o lamela otelita care tine furca apropiata de nuca( de multe ori aceasta lamela lipseste ).
Acel sector dintat - autoreglaj cablu de obicei original reno , dar este scump sau dezmembrari si verifici ca dintii s fie inr egula . In general cele 2 modele (producatori )nu sunt rezistente sid aca ai probleme cu cablul ( invechit ) cedeaza repede.
Referitor la pedala greoaie(tare) se datoreaza cablului , care la interior are o camasa "teflonata" si d emulte ori cedeaza si te trezesti cu toata camasa sau parti albe in interiorul masinii ( jos la pedala ).Ramanand fara aceasta camasa cablul in interiorul camasii negre se uzeaza foarte ushor si repede.
Rulmentul de presiune disc ambreiaj are doua urechi ( metalice model valeo original sau teflon - baghelita cel de la sachks. Furca intre intre urechile astea si ar trebui sa prezinte un joc de aprox 1 cm stanga dreapta.
In cazul in care bucsa de teflon este uzata chiar daca autoreglezis au pui distantoare pe cablu furca va lovii la partea superioara ( coada ) de carcasa cutieid e viteze si nu vei realzia o debraiere completa si in treapta 1 si marsalier vei avea probleme mari cu rsculd e a termina cutia .
In cazul meu la momentul respectiv eram nevoit sa tin piciorul pe pedala de frana deoarece cu debraiere 'completa" la semafor pleca ushor amsina si la pornire d epe loc cu pedala de ambreiaj calcata masina zvacnea un pic . Deci mare atentie !

daca vrei sa scapi usor da comanda de bucsa de teflon si cablu plus sectorul dintat din dezmembrari si poate asa scapi fara demontare cutiede viteze pentru a schimba kitul de ambreiaj . Ai sanse ca acesta sa fie acceptabil si sa mai amani temporar schimbarea aestuia !

Sunt persoane pe acest forum care au reushit sa schimbe nuca fara a demonta CV , si in caz ca iti scapa nuca in compartimentul disc-placa am inteels ca in partea inferioara a CV exista o tabla cu 2 surubui unde poti desface si elimina pe aoclo nuca de teflon !

Atasez cateva poze cu piese , furca-nuca defecta!

PS : din ce am inteels si Loganul beneficiaza de acelasi sistem de 'autoreglaj"!
Ce am vazut eu la Renault Scenic este identic!
La dezmembrari am vazut acelasi sistem dar era un pic mai mare in diametru si 'dantura" oare pe ce model d emasina merge?

This post has been edited by vepman_ro: 3 May 2009, 20:23

Attached thumbnail(s)
furca.jpg ( Size: 260.07k ) Number of downloads: 4014
resizeDSC09406.JPG ( Size: 930.78k ) Number of downloads: 4274
resizeDSC09415.JPG ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 4157
resizeDSC09428.JPG ( Size: 385.91k ) Number of downloads: 4082


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 4 May 2009, 13:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




hai ma fratiolor ca e arhidiscutata problema asta. deschidem topicuri sa ne aflam in treaba in loc sa cautam 2 secunde mad.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SM-89-CRB
post 4 May 2009, 14:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 December 08
From: Satu Mare




nu am deschis topicu ca sa ma aflu in treaba, nu am vazut ca s-a mai discutat pe tema asta! imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu ceva!


--------------------
Renault 19 1989 motor:1237cmc , carburatie - SM 89 CRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 8 May 2009, 08:58
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Am reusit si am schimbat kitul ambreiaj, Sachs - 310 RON, kriket pedala 35 RON, ulei cutie 23 ron litrul, 250 ron manopera...
Aveam o intrebare totusi: din ce motiv dupa schimbarea kitului, ambreiajul tine foarte jos, nici nu apuc sa ridic 3 cm piciorul de pe ambriajul calcat, ca masina si zmunceste cand da sa plece de pe loc, trebuie sa iau foarte fin piciorul de pe ambreiaj, si destul de putin, si e cam aiurea...ce sa fie? nu l-a montat bine??? blink.gif


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 8 May 2009, 11:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




PROBABIL MAI TREBUIA SCHIMBAT CEVA PE ACOLO, CA DE EX FURCA AMBREIAJ:(


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miliady
post 9 May 2009, 03:42
Post #11


Membru


Group: Banned
Posts: 106
Joined: 6 January 08




mai slabeste sistemul de autoreglaj de la pedala... ala daca e bun... ar trebui sa se autoregleze sa tina undeva la jumatate. desfa-l (sa scape dintii aia) si apoi fa cateva pedale.


--------------------
Reno 5 1987 GTT / 1990 GTT(ex. GTR) EBS Cabrio - IF 03 SHU IF 30 SHU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 9 May 2009, 07:02
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




UNICOOLL:Nu iti face griji inutile aceea este cursa pedalei in mod normal,masina trebuie sa plece de pe loc pana in jumatatea cursei pedalei de ambreiaj.Acum sistemul de autoreglaj va trece la treba si vei vedea cat de marfa este.MULTA SANATATE SI DRUMURI CAT MAI LUNGI


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 12:25
Dacia