Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme alternator laguna 2 1.9 dci 79kw, Alternatorul se opreste la turatii mari

amne
post 4 Aug 2010, 10:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Salut.

Nu stiu unde sa pun povestea asa ca o scriu aici.

Duminica (1.08.2010) prin pasaj cora schimb eu la un moment de nebunie din a 3-a in a 4-a pe la 4300rpm (de kiki). Dar chiar inainte sa calc ambreiajul mi-a clipit STOP+martor baterie. Atat de scurt incat am crezut ca e ora (~2am) de vina si n-am vazut eu bine. La semaforul dinaintea podului Grant faceam stanga pe Ceahlaul si am plecat mai tare ca venea unu si altfel trebuia sa stau treaca el. Scartz scartz (chiar si cu esp on ca am cauciucuri de 100km maxim) si pe la 4000 ture se aprind dar pentru cateva secunde cand schimb in a doua si isi revine pentru ca turatia a scazut. Mi-am dat seama ca am o problema asa ca pana unde vroiam sa ajung am lasat-o mai usor. Am plecat inapoi spre casa (ceahlaul - dr. taberei) si pana acasa am incercat sa replic problema. Nu era o anumita turatie ci cat de brusc crestea turatia. Atunci am diagnosticat eu fie cureaua de accesorii (nu stiu in ce stare e ca doar ce-am luat masina) sau alternatorul/releu incarcare. Daca acceleram usor era ok, desi undeva pe la 3000 tot se manifesta problema.
Marti(3.08.2010) m-am prezentat la Serus (platf militari) sa se uite la ea. Imi arata colectorul/rotorul cu niste santzuri mai mari decat groapa marianelor si carbuni nowhere to be found in capacul acela. Nici ei nu stiu cum mai merge. Mi-au prezentat singura optiune pe care o am la ei: alternatoru nou. Pfah. Si cum bine stiti odata cu alternatorul si kit-ul accesorii (ce naiba o intra aici nu stiu).
Total damage: ~3000RON (alternator 2300RON + kit accesorii ~500RON + manopera)

Am zis PAS. Mi l-au montat la loc si am plecat. La birou am intrat pe acest forum si am cautat in sus si dreapta si intr-un final am gasit un anunt de la electricaauto (master motors defapt) si i-am sunat si mi-au zis sa vin la ei ca se rezolva. Am ajuns acolo. Nu promite multe cand te uiti la acea baraca albastra si masini dezmembrate in curte. Am zis ca nu e de bine dar in fine. A venit un tip cu voltmetru, l-a pus la baterie, a pornit masina si m-a intrebat: "Dar ce-are masina asta?". I-am zis sa astepte un pic, m-am suit in masina si i-am dat o pedala pana la 4000, s-a aprins stop+martor baterie, a zambit si mi-a zis "Ok. opreste-o".
Dupa vreo 3 ore de stat pe-acolo, ma cheama si-mi zice s-o pornesc si sa-i fac ce-i faceam si inainte. I-am dat aceeasi talpa si nimic. Nimic pe bord. Totul mergea perfect.
A confirmat ce au zis cei de la serus referitor la rotor si carbuni. Dar au gasit si fulia fluierand a "wind of change". Inainte de a se uita la fulie mi-a zis ca el e sigur 100% ca e si fulia pentru ca a gasit span (shpan) pe scutul de sub masina cand l-a dat jos. Trageti voi concluziile.

Total damage: 730RON (rotor: 300; fulie de origine renault: 300 (nu avea aftermarket,ca era mai ieftin; 100 manopera; 30 carbuni).
Mentionez ca am stat langa el tot timpul si o sa pun si poze mai tarziu cu rotorul dus.
Mi-a pus piesele schimbate in mana si mi-a urat drum bun.

Sper ca nu v-am plictisit cu detalii dar am observat ca majoritatea dintre voi vorbesc ca si cum toti am sti ce se intampla, unde este fiecare piesa. As vrea sa va amintiti ca mai multi dintre cei care citesc acest forum sunt probabil mai tineri si in consecinta mai neexperimentati (ca si mine dealtfel).

Procedura demontare alternator (observata nu facuta de mine):
Se scot firele din alternator. ATENTIE: cel prins in surub are tensiune. deci scoateti borna de la baterie sau fiti foarte atent cu el sa nu-l atingeti de ceva (inclusiv prin cheie). Se scoate cureaua. Se desfac suruburile foarte lungi in care e prins. Se pivoteaza spre botul masinii (cu o surubelnita mai groasa, un levier daca e cazul) si se scoate pe sus (pe jos nu stiu daca e loc). Din pacate va trebui dat jos si scutul de sub masina pentru a avea acces la suruburi, sau prin lateral cu roata data jos.

Pe masura ce voi afla chestii legate de masina pe care o conduc voi incerca sa postez cat mai multe detalii despre problema intalnit si eventual cum am rezolvat-o.

Acest post nu are scopul "Ah, asta e sigur si la mine. Fac asa si scap mai ieftin". El are scopul de "Poate asta e si la mine dar poate fi si altceva."

Inainte de a da buzna cu raspunsuri de genul "ce-ai cautat la serus?" va spun ca nu-mi pasa prea mult de bani cand vine vorba de niste table lipite nu stiu cum si care ma misca cu peste 100kmh cand plec la drum lung.

Va multumesc pentru rabdarea de care ati dat dovada citind tot.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 4 Aug 2010, 22:11
Post #2


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 2 May 07
From: Moreni




frate lagunist multumim de informatii si astemtam si pozele de care zici
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 4 Aug 2010, 22:21
Post #3


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Mie acum ceva timp mi s`a aprins martorul de baterie + STOP in mers, iar la relanti, motorul statea undeva la 1000 rpm.

Am reconditionat alternatorul (200 RON cu tot cu manopera) si si`a revenit...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 4 Aug 2010, 22:26
Post #4


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 2 May 07
From: Moreni




ti-a incarcat rotorul alternatorului....


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 4 Aug 2010, 22:30
Post #5


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Da, am avut ceva mai mult noroc in privinta asta biggrin.gif

Oricum, ajuta pentru cine gaseste simptome de genul sa verifice incarcarea.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VRS_80
post 5 Aug 2010, 15:35
Post #6


In the air tonight


Group: Members
Posts: 869
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




Ceva asemanator cu renodood am si eu, dar nu chiar asa.Mie imi apare martorul cu bateria si stop numai dupa ce merg ceva timp cu AC pornit la capacitate maxima.Daca scad turatia ventilatorului dispare.Masina incarca bine intre 13,8 si 14,1 insa cand imi apare martorul cu stop cade tensiunea la 11,6-11,7.De obicei se aprinde cand ma prinde cu masina la relatiu, iar acesta creste la 1.000 rpm dar degeaba(asta mai ales in oras).Din pacate acumulatorul nu e intr-o forma prea buna,asta stiu sigur. Ce ar putea fi ? Help ! sad.gif

This post has been edited by VRS_80: 5 Aug 2010, 15:36


--------------------
Renault Laguna II 2001/1.9dci 120cp Dynamique
SQ ADDICTED-Alpine 9835r,Helix P400 Precision,DLS A6,JL 13w6,Mac audio cfx 2.13,Conectica Stinger si Rockford Fosgate,Insonorizare Second Skin.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 5 Aug 2010, 15:52
Post #7


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Amne inainte sa dai fuga la master motors citeste un pic aici:http://www.reno.ro/Postare-stearsa-t187881.html

Numai bine!


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexHD
post 6 Aug 2010, 14:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 November 07




Salut,poti sa pui pozele acelea de care vorbeai?
La mine se aprinde STOP+si battery charge fault de cand am cumparat masina(3 ani) iar bateria de pe ea e din 2005 ,porneste tot timpul fara probleme chiar si la la -15 grade.Nu imi dau seama daca se aprinde la turatii mari sau mici sau cand,pur si simplu se aprinde si sta asa si cativa zeci de km.Este posibil sa fie doar vreun senzor defect?Ma gandesc ca daca era altceva in 3 ani si cu baterie de 5 ma lasa de mult.Nu m-as duce la service`uri pentru ca astia`s hoti de abia asteapta sa te arda la buzunare.


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege 1.9 dCI 120cp
Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 27 Sep 2010, 09:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Salut,

Imi cer scuze pentru intarzieri, dar nah .. stiti cum e romanul una zice acum si se ia cu altele mai incolo si mai uita, sau nu are timp.

Inca o data imi cer scuze si promit ca diseara voi reveni cu pozele promise cand ajung acasa.

Numai bine,

PS: Am citit acel post inainte sa ajung la master motors pentru ca nu ma duceam asa ca orbu doar pentru ca am citit reclama lor. Imi pare rau pentru experienta dansului dar experienta mea nu a fost nici pe departe cum a fost descrisa in acel post. Poate si pentru ca eu am avut treaba cu alternatorul si nu cu AC, dar ramane la latitudinea celui care citeste sa decida daca va apela sau nu la firma respectiva. Eu nu am vrut sa fac reclama ci doar am descris experienta mea. Cu precizarea ca acest PS nu cere o dezbatere, succes si multi kilometri fara probleme.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 28 Sep 2010, 20:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Am revenit, cu scuzele de rigoare, dar de data asta cu pozele. Sper sa fie relevante.

Numai bine,

DSC06036.JPG ( Size: 2.28mb ) Number of downloads: 4966

DSC06039.JPG ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 5173

DSC06040.JPG ( Size: 2.54mb ) Number of downloads: 4959


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ickx
post 3 Nov 2010, 16:54
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(renodood @ 4 Aug 2010, 22:21)
Mie acum ceva timp mi s`a aprins martorul de baterie + STOP in mers, iar la relanti, motorul statea undeva la 1000 rpm.

Am reconditionat alternatorul (200 RON cu tot cu manopera) si si`a revenit...
*


Unde ai facut operatiunea asta?


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003 1.9 dci 74 Kw
cool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 4 Nov 2010, 11:08
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




smile.gif Daca citeai toata povestea scrie undeva la mijloc cum se numeste service-ul:

http://mastermotors.ro/index.php?act=viewDoc&docId=2

Succes,


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john_doe
post 6 Nov 2010, 17:14
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 21 May 07




Salut,

Mai nou cred ca am si eu o problema cu alternatorul, in sensul ca din senin mi s-a aprins martorul de baterie in bord + stop. Nu am ramas fara servo deci nu cred ca s-a rupt cureaua. De atunci nu am mai mers cu ea si vreau sa ma duc luni la Uncas Nicu (i-am gasit pe net).
A auzit / fost cineva la ei ? Daca da ce experiente ati avut ?

Multumesc,


--------------------
Renault Laguna II 2002 Privilege
-----------------------------------
Laguna II 2002, 1.9 dCi, 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ickx
post 7 Nov 2010, 21:21
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Eu am inlocuit rotor + carbuni + rulmenti la un service pe Principatele Unite Intersectie cu Ienachita Vacarescu. Cost total 425 RON.

Baietii de acolo mi-au si explicat ca asta este problema la alternatoarele Valeo de 125 si 150 - se "duce" rotorul. De fapt mai aveau inca vreo 4 - 5 rotoare ca al meu "busite"

@amne Nu am fost atent la faptul ca tu ai si primul post. Nu fi acid ca pun baza pe tine tongue.gif

This post has been edited by ickx: 7 Nov 2010, 21:26


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003 1.9 dci 74 Kw
cool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 3 Mar 2011, 20:56
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




si eu am avut probleme cu alternatorul. mi se aprindea cand si cand becul martor de la baterie, pana cand intr-o noapte mi s-a aprins si nu s-a mai stins....si asa am ramas in drum. noroc ca am avut semnal. l-am luat chiar eu jos si l-am dus la un service. m-a costat 300 lei reconditionatul(rotor nou, rulment, carbuni, perii). merge perfect akum.
Aletrnatorul se ia f usor jos, nu cum a zis AMNE mai sus. trebuie luat jos doar filtrul de motorina. mentionez k l-am luatsingur jos.


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursul
post 16 Mar 2011, 20:27
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 09




Ieri am auzit pt.prima data un zgomot ca un "riciit"metalic mai rar, si cu o pierdere-plafonare a puterii,azi mai des sad.gif
Am fost la mecanic care a mers in probe cu mine a turat-o ,nu a auzit nimic dar in schimb cind ajungea pe la 4000 rot/min se aprindeau in bord becurile "stop" + "bateria"si auzindu-se ca un suierat care inceta la app.1000 rot/min.
Concluzia lui a fost alternatorul-ca si a celor care au postat mai sus .
Acum vreo 3 saptamini am schimbat fulia de la alternator. Sa fie ceva legat de ce au facut mecanicii atunci sau pur si simplu coincidenta ?!?
In legatura cu "riciit-ul" metalic el intr-o prima faza a spus ca poate sa fie de la ambreiaj (l-am schimbat acum 15 luni ) sau de la turbina laugh.gif dar ca sa reparam alternatorul si apoi sa mai vedem.
Intrebarea mea catre cei care au avut probleme cu alternatorul,este daca au auzit si la ei zgomotele acelea metalice si plafonarea puterii ?
Multumesc !


--------------------
renault laguna 2002/break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursul
post 17 Mar 2011, 21:18
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 October 09




Azi am dat de un service mic,curat, de cartier,dar dotat .
Le-am expus pb mea s-au uitat -concluzie turbina nu are nici un fel de joc si este in stare f buna biggrin.gif
Au gasit un furtun spart pe care l-au "izoler-bandit"si acum zici ca-i domnisoara asa-i de zglobie si de tacuta.
Cost "operatie" 15 lei.
Ma imbat de fericire ca mi s-a extras morcovul !


--------------------
renault laguna 2002/break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Answerul
post 28 Mar 2011, 16:35
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 11 May 10




QUOTE(alexHD @ 6 Aug 2010, 14:47)
Salut,poti sa pui pozele acelea de care vorbeai?
La mine se aprinde STOP+si battery charge fault de cand am cumparat masina(3 ani) iar bateria de pe ea e din 2005 ,porneste tot timpul fara probleme chiar si la la -15 grade.Nu imi dau seama daca se aprinde la turatii mari sau mici sau cand,pur si simplu se aprinde si sta asa si cativa zeci de km.Este posibil sa fie doar vreun senzor defect?Ma gandesc ca daca era altceva in 3 ani si cu baterie de 5 ma lasa de mult.Nu m-as duce la service`uri pentru ca astia`s hoti de abia asteapta sa te arda la buzunare.
*


Salut, am si eu aceeasi problema cu alexHD...aveti vreo idee? sau poate chiar alex sa ne spuna cum a rezolvat-o smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2001
Renault Laguna 1.8 2001 Privilege - TR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminutzuu92
post 19 Apr 2011, 17:08
Post #19


Membru Renault Laguna II Privilege


Group: Members
Posts: 297
Joined: 16 January 10
From: Popesti-Leordeni(Bucuresti)




este din ceasurile de bord asa facea si la mine incercarti cu alte ceasuri daca mai face sau macar demontatile si miscati mufa din stanga deasurilor si faca apare si dispare trebuie schimbate eu asa am patit


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1,9 dci 107 cp 2001 - If-03 CDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big_brother_ro
post 23 Nov 2011, 21:03
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 October 10
From: Cernavoda




Salut,

Am avut exact aceleasi simptome cum descrie colegul nostru "amne" in prima postare. Am motorul de 88Kw, 120CP, an fabricatie 2002, Modelul alternatorului Valeo SG12B071, 125A. Am inlocuit rotorul. La masuratorile electrice a dat ca era bobinajul rotorului intrerupt. Am cumparat rotorul nou, cu 300 Ron, el vine din fabrica echipat cu un singur rulment, este vorba de cel dinspre capatul unde sunt periile colectoare care sunt in contact cu carbunii. pentru capatul celalalt, unde este si fulia, am cumparat un rulment separat, m-a costat 13 Ron. Am vrut sa schimb si carbunii, cu unii O R I G I N A L I ! ! !. dar din pacate(pentru noi, proprietarii de Laguna 2) carbunii pot fi achizitionat doar impreuna cu modulul care are inclusa partea de releu de incarcare, si pretul mi s-a parut f. mare- cam 500 Ron. Asa ca am luat niste carbuni cat de cat apropiati de dimensiunile necesare si i-am mai ajustat pe niste smirghel. Rulmentul mic (cel din partea cu carbunii) are codul 6202RD, iar cel mare de langa fulie are codul 6303RS. Nu am notat ce serie are rulmentul din fulie pentru ca oricum fulia se schimba integral, nu se poate desface si schimba doar rulmentul. Eu am demontat alternatorul singur, cu ocazia asta am schimbat si cureaua. A trebuit sa demontez rola intinzatoare, apoi si a doua rola (care imi limita accesul la surubul din partea de jos a alternatorului. Asa cum a mai spus un coleg intr-un "post" anterior, am demontat si filtrul de motorina, iar alternatorul l-am scos destul de usor printre conducta de la pompa de servo si cea de la compresorul de clima. Ca o paranteza, am vb. cu un proprietar de Laguna 2 care a fost la service pentru repararea alternatorului si cand l-au demontat i-au desfacut si conducta de la pompa de servo(care vine in partea de sus a alternatorului) apoi dupa ce i-au montat la loc alternatorul, nu au strans cum trebuie conducta de la pompa de servo, a curs ulei direct pe alternator si iarasi s-a "bulit" Fiti atenti (daca se poate) cum se face montajul.


--------------------
Renault Laguna II Phase 2, 2007 - CT XX EXP
Renault Laguna II, Phase2, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sidy
post 24 Nov 2011, 15:01
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 October 10




stie cineva ce cod au rulmentii de la alternator laguna 2 1.6 16v din 2001


--------------------
renault Renault Laguna 2 2001 - 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big_brother_ro
post 24 Nov 2011, 20:55
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 October 10
From: Cernavoda




Salut,

Ptr. sidy: parerea mea este ca ar trebui sa afisezi si modelul alternatorului, pentru ca eu personal (cu ocazia incidentului cu al meu) am vazut ca pe acelasi tip de masina si motor identic, erau modele diferite de alternatoare.


--------------------
Renault Laguna II Phase 2, 2007 - CT XX EXP
Renault Laguna II, Phase2, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 26 Feb 2012, 15:17
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 10 November 10




Salutare tuturor , eu am o dioda in scurt si vreau sa stiu daca o pot schimba individual sau trebuie sa o iau toata , eventual un cod pentru puntea intreaga , idividual as schimba-o dar nu stiu cum sa o scot din suport pare capsata acolo .

This post has been edited by liman64br: 26 Feb 2012, 15:17


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 27 Feb 2012, 17:09
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 10 November 10




am reusit pana la urma , dar nu stiu ce tip e dioda respectiva , nu scrie nimic pe ea ?


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus1978
post 16 Jul 2012, 15:46
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 November 10




Salut,

Am si eu o roblema asemanatoare. Imi apare pe bord anomalia carica (softul e in italiana) si bateria cu rosu. La mine se subtureaza motorul undeva la 600-700 rotatii din cand in cand. Sa fie tot problema cu alternatorul? Multumesc


--------------------
Renault Laguna 2 2001 privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 18 Apr 2013, 18:54
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




Unde gasesc magazin de prezentare si desfacere rulmenti in Bucuresti, uruie in ultimul hal alternatorul si indiferent ce ar avea defect vreau sa-i schimb rulmentii, cineva imi spunea ca s-ar potrivi de la Logan!!!!!


--------------------
renault laguna2 expression2003 - b545hnj
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulyy
post 18 Apr 2013, 19:48
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 20 May 07




QUOTE(adrian_74 @ 18 Apr 2013, 19:54)
Unde gasesc magazin de prezentare si desfacere rulmenti in Bucuresti, uruie in ultimul hal alternatorul si indiferent ce ar avea defect vreau sa-i schimb rulmentii, cineva imi spunea ca s-ar potrivi de la Logan!!!!!
*



in crangasi e un baiat care reconditioneaza alternatoare. luni l-am facut si eu pe al meu. eu am schimbat carbunii. tel lui e 0724272875


--------------------
renault laguna II 2001 1.9dci - vl.12.ssp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 19 Apr 2013, 06:42
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




Merci frumos pentru intentie, dar caut M A G A Z I N de rulmenti. L-am studiat pe al meu, este marca BOSCH, fabricat in Spania, 150A, si arata identic cu Bosch-ul de Logan la carcasa doar ca este mai slab (93A), insa sper sa fie identic la rulmenti. Insa in continuoare poate cunoaste cineva prin Bucuresti un magazin de rulmenti si codurile rulmentilor pt alternator BOSCH. Sunt obosit dupa o noapte de munca si nu mai rezist pe net sa caut.
P.S.- am gasit cu 50 ron manopera schimbatul rulmentilor daca ma duc cu el in brate si daca tot o sa-l desfaca ii pun sa-mi schimbe si carbunii, ma gandesc ca normal n-ar trebui sa sar de 100 ron cu totul, cineva spunea intr-o postare aici, c-ar fi cumparat rulmentul cu 13 ron!!!!!!

This post has been edited by adrian_74: 19 Apr 2013, 06:44


--------------------
renault laguna2 expression2003 - b545hnj
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulyy
post 19 Apr 2013, 10:01
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 20 May 07




Ok. Ma gandeam ca daca tot il dai jos si il desfaci pt rulmenti sa vezi si carbunii si colectorul cum se prezinta. Oricum are orice piese pt alternatoare si electromotoare. poti sa intrebi de rulmentii pe care ii cauti. vinde si fara montaj.


--------------------
renault laguna II 2001 1.9dci - vl.12.ssp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 22 Apr 2013, 09:49
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




Stie cineva codul rulmentilor pentru alternator BOSCH 150A sau echivalent. Nu vreau sa-l demontez doar ca sa aflu codul.

Pana la urma am ajuns in Berceni la Service VIOREL, manopera demontat-montat alternator, demontat-montat rulmenti 100 ron, rulmentii 20 ron buc,20 ron spaga la mecanic si electrician. Pentru cine vrea sa-si cumpere rulmentii codurile pentru BOSCH 150A 6003 si 6303, cica sunt de alternator de benzina de 1,6 16v Logan!!!!! Asta ca sa nu mai donati bani aiurea pe unde nu trebuie. Mi-a gasit cureaua accesorii ciupita rola fixa ciobita si rola culisanta cica ar cam face zgomot, dar dupa montaj n-am auzit nimic.

This post has been edited by adrian_74: 22 Apr 2013, 16:37


--------------------
renault laguna2 expression2003 - b545hnj
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 13:32
Dacia