Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema ciudata Twingo

cristicalugaru
post 14 Jun 2011, 13:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 October 10




Va salut,

Inainte de a merge la un service as vrea sa stiu si parerea voastra.
Am un twingo din `97 , DF700 , si simptomele sunt urmatoarele:

Merge 10 min pana se incinge motoru dupa care face ca si cum ar ramane fara benzina, pana cand se opreste de tot si nu mai porneste deloc. Daca il las 15 min sa se raceasca o ia dar nu mai merge asa mult. Daca il las 3 , 4 ore merge iar 15 min pana se incinge. Cand se opreste daca ii dau la automat face exact ca si cum nu ar avea benzina suficienta , din cand in cand o mai ia putin si cateodata porneste da merge intrerupt ca si cum nu i=ar veni benzina. Plus ca miroase a benzina ne arsa si scoate mult fum. Eu tind sa cred ca filtrul de benzina e colmatat, dar nu se explica de ce daca il las 15 min dupa merge. Poate cineva a mai patit asa ceva si stie despre ce e vorba, inainte sa o duc la service si sa inceapa sa scimbe la ea chestii pe rand pana dau de buba (am mai patit).

Va multumesc !


--------------------
Renault Twingo 1997 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbitzu
post 14 Jun 2011, 14:09
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 6 August 07




Ma reped si eu ca musca blink.gif ... am avut simptome asemanatoare si am pierdut niste ore bune pe forum ... "curatare corp clapeta" sunt cuvintele cheie ...
vreau sa-ti spun ca brotacul meu scotea fum mai ceva ca un trabant, mergea in suturi si pornea zgaltait ... dupa curatarea respectiva, a mers ca nou...
Zic si eu, poate e de acolo ! cool.gif


--------------------
Renault Twingo 03.2004/Privilege - AB06GTU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicalugaru
post 14 Jun 2011, 16:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 October 10




Hmmm.... suna interesant, e posibil sa fie asta. Oricum maine dimineata o sa incerc sa ajung la un service. Ma gandesc sa nu fie pompa de benzina .


--------------------
Renault Twingo 1997 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ftraian
post 14 Jun 2011, 16:47
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 22 December 08




Si eu am avut probleme similare doar ca nu apareau intotdeauna. Apareau mai mult cand ploua afara. Dupa mut timp am gasit defectul = capacul delco uzat.


--------------------
Renault Twingo Easy 199x - temporar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicalugaru
post 14 Jun 2011, 17:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 October 10




Multumesc , cu cat mai multe indicii cu atat mai bine, deja o sa elimin varianta cu clapeta de acceleratie pentru ca am dat-o jos biggrin.gif si o sa o curat. Urmeaza capacul de delcou.

14 Jun 2011, 17:50:
Foarte ciudat mi sa parut ca in corpul clapetei am gasit mult ulei. E de rau nu ?

This post has been edited by cristicalugaru: 14 Jun 2011, 17:50


--------------------
Renault Twingo 1997 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 14 Jun 2011, 19:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Descrierea ta e cam vaga, eu tind sa cred ca atungi cand incepe motorul sa se incalzeasca bine, incepe sa traga aer fals pe undeva, daca dupa ce curetii clapetu face tot asa, cand incepe sa se simta banuiesc ca si la relanti se balbaie, astupi cu mana clapetu sa numai traga aer, si daca motorul incepe sa se tureze singur inseamna ca trage aer fals prin vreun loc.


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicalugaru
post 14 Jun 2011, 20:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 October 10




Am curatat clapeta, am scos borna pentru cateva minute, montat la loc .

Am iesit cu ea 30 min la omorat grav, am tinut-o numai in blana si se pare ca merge. biggrin.gif nu-mi vine sa cred ca am reusit sa o repar.

Va multumesc pentru ajutor !

14 Jun 2011, 22:32:
M-am grabit sa ma bucur. Tot asa face doar ca a tinut mai mult acum.
Am si eu o intrebare , ce face sonda "lambada" ? Poate sa fie de la ea ?

This post has been edited by cristicalugaru: 14 Jun 2011, 22:32


--------------------
Renault Twingo 1997 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 23 Jul 2011, 17:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




Vin si eu cu o mica adaugare,am avut un twingo care face figuri de stil deale lui

porneai masina puteai sa accelerezi o sg data dupa care murea motoru,am ajuns as schimb corpu clapeta care avea defect cu rosu pe ea si calc de injectie care era dus si el nu mai masura bine
am masurat cablaj,conectica tot tot,am desfacut si corpu clapeta sa ii curat contactele din el si degeaba tot asa facea

This post has been edited by bad_x: 23 Jul 2011, 17:35


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 24 Jul 2011, 13:02
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Vezi sa nu fie catalizatorul infundat si atunci motorul nu poate evacua gazele arse,mai poate fi si bobina de inductie,la tine daca nu ma insel e tipul clasic de bobina,ca la dacie,scoate fisa centrala de la bobina si vezi daca are lichid sub ea,atunci toate sansele sa fie de acolo.


--------------------
Renaut twingo 2001 - IS 06 TIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 03:25
Dacia