Planetara sau flansa amortizor
![]() ![]() ![]() |
Planetara sau flansa amortizor
Gabriel04 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|||
slider2 |
![]()
Post
#2
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
planetare se aude in virajele foarte stranse la viteze mici indiferent de directia virajului si de planeitatea drumului. s-ar putea sa fie flansa
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
Am fost din nou la un service, si intradevar flansa este de vina. Nu stiu daca se schimba si rulmentul cand schimbi flansa? Stie cineva? Mai trebuie sa schimb si amortizoarele pe spate, alta bucurie, am EGR infundat. Bucurii inainte de revelion.
Acest EGR, nu se poate curata? Multumesc frumos. Cum pot atasa fotografii pe acest site? |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Egr-ul se curata...daca este electronic bun!
La schimb flansa este recomandat sa schimbi rulmentul....costa 16 Ron piesa! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
Multumesc pentru precizare.
O sa cumpar si rulmentii necesari. Nu prea am inteles cu EGR, daca este electronic, de unde imi dau seama? Masina este din 2006. |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca este defecta partea electronica degeaba il cureti....adica!
Apare pe tester/diagnoza....daca faci verificarea! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
Ok. Am inteles acum. Azi am facut testarea si cel de acolo mi-a spus ca nu merge EGR-ul. Masina merge aoroape numai in oras, si mi-a recomandat odata la 1000 km, sa fac un drum de vreo 100 km, in viteza a 4, turatie 3000, pentru curatare EGR. Asa am sa fac de acum.
Multumesc inca odata pentru precizare. |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Curatarea se face mecanic dupa demontare in solutie speciala(benzina/motorina/diluant/etc).....daca este deja colmatat nu ajuta mersul turat.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
La vara, acum este prea frig si am inteles ca este destul de greu.
Dupa spalarea EGR-ului, ce credeti, ca se curata prin turare si catalizatorul? La ultimul ITP, mi-au spus ca si acela este infundat. Multumesc anticipat pentru raspuns/ |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si la catalizator se aplica cam aceleasi operatii de curatare ca la EGR.
Adica demontare si curatare mecanica cu lichid detasant....sau solutie speciala pentru ceramica catalitica (foarte scumpa). |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#11
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(Gabriel04 @ 29 Nov 2014, 14:56) Ok. Am inteles acum. Azi am facut testarea si cel de acolo mi-a spus ca nu merge EGR-ul. Masina merge aoroape numai in oras, si mi-a recomandat odata la 1000 km, sa fac un drum de vreo 100 km, in viteza a 4, turatie 3000, pentru curatare EGR. Asa am sa fac de acum. Multumesc inca odata pentru precizare. iti recomand sa mergi mai turat si in oras, nu ai garantia 100% ca nu se mai infunda catalizatorul si egr-ul dar totusi ajuta. iar pe viitor poti lua o considerare o masina pe benzina pentru mers exclusiv oras. intr-adevar consumul este mai mare dar daca faci o comparatie intre un symbol 1.4 si al tau la consum iar apoi adaugi costul repararii masinii tale o sa-ti dea cu virgula. nu te supara ca-ti zic asta ca si eu sunt cam in aceeasi oala cu tine, tot timpul traiesc cu frica injectoarelor, turbinei, egr, etc. inainte sa am masina din semnatura am lucrat ca agent vanzari tot pe un symbol diesel si avand motorina de la firma aproape fara limita nu ma interesa consumul de carburant. prin urmare mergeam mai tare, mai turat, astfel masina respectiva aproape ca nu "dadea cu fum" desi faceam zilnic undeva la 100-150 km de bucuresti si centura |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
Stie cineva, daca la scoaterea amortizorului trebuie sa se comprime arcul? Intr-un tutorial de schimbare a flansei amortizorului, la un Logan, am vazut ca nu a comprimat acel arc. Proprietarul spunea ca are intradevar amortizorul schimbat din normal cu unul sport.
Cand se desface piulita, care este deasupra, la motor, mai este o piulita mai mare, care am inteles ca , daca o desfaci iese amortizorul cu totul sau sare arcul? As vrea ca sa schimb singur aceste flanse si mie teama sa nu fac o prostie, sa sara arcul si cine stie mai ce? Va multumesc anticipat pentru raspuns. |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
verde |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Trebue presa neaparat. Chiar una serioasa. Desfaci doar prima piulita , pe a doua doar o slabesti o tura , dai amortizoru afara si pui presa ca sa scoti arcu. Si pregateste-te sa tragi forte cand desfaci prima piulita. Nu credeam ca voi reusi dupa ce am strambat un imbus ca pe un siret. E buna o cheie cat mai lunga. Eu am folosit o cheie inelara si a trebuit neaparat prelungitor bagat pe ea. Si ar mai trebui o persoana sa te ajute in cateva momente cheie cand nu poti de unu singur oricat ai vrea. Un sprey ptr. desfacut suruburi ruginite.
12 Dec 2014, 20:06: Sa iei seama bine cum e asezat rulmentu cand desfaci ca sa nu-l pui invers. This post has been edited by verde: 12 Dec 2014, 19:06 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu va "jucati" cu operatia de schimb arcuri daca nu aveti experienta si scule.....se lasa cu mutilare mana/degete si chiar lovitura puternica la cap!
Mai bine apelati la cineva cu experienta si scule sa faca operatia...sau service. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
verde |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Corect !!!! Eu desi am lucrat aproape tot la Dacia veche , la asta am pierdut 5 ore la amortizoarele fata si era mai prin septembrie , caldura , soare si iarba verde.
This post has been edited by verde: 12 Dec 2014, 19:23 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
devilgenius |
![]()
Post
#16
|
![]() The God Group: Members Posts: 525 Joined: 9 October 12 ![]() |
Am observat ca in perioada asta cu temperaturi scazute, am un zgomot la roata dreapta din fata... se aude ca un frecat, cel mai tare se aude in viraje stranse sau cand masina intra in frana de motor... e posibil sa fie capul de la planetara?
|
--------------------
Renault
Clio
2000 1.4 Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :)) |
|
jas2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Capul planetarei se aude mai mult la cald decat la frig atunci cand este dus.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Gabriel04 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 November 11 ![]() |
Am schimbat capul de planetara, flansa si rulment, am fpost la 2 mecanici care mi-au spus ca la articulatie nu am nimic si TOTUSI troncane la trecerea peste calea de tramvai si orice obstacol, ca te doare capul. Nu stiu ce sa fac? Cred ca schimb toata articulatia si mai vedem dupa aceea.
Am uitat sa precizez, cand este rece vibreaza masina cand merg, de zici ca tremura de frig. Are si un sunet ciudat, de parca toarce o pisica dar mei agresiv. Daca cineva poate sa ma ajute cu un sfat, ii sunt recunoscator. Multumesc anticipat pentru raspuns. |
--------------------
Renault
symbol
2006/motorina/climatronic/60KW 106000 km/11.04.2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 17:14 |