It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pareri Renault Megane II / III, Sunt indecis...

becherualex
post 3 Jan 2010, 01:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 January 10




De cateva saptamani cochetez cui ideea de a-mi cumpara un Renault Megane II sau III.
Pentru a-mi definitiva decizia as avea nevoie de la "batranii" posesori de Renault de niste raspunsuri/pareri legate de urmatoarele intrebari:
1. Ce configuratie mi-ati recomanda la maxim 14.000 euro ( cu un consum redus si cateva optionale de bon ton)- pt. Megane II?
2. Cat de ridicate sunt costurile de intretinere ,in general, pentru un Renault de generatie mai noua ( revizii, eventuale reparatii, etc.) șvalori estimative ?
3. Ce alta versiune de Renault , sau chiar alta marca, as putea achizitiona la suma mentionata mai sus respectand criteriile sumare deja amintite?

Multumesc anticipat pentru ajutor,


--------------------
Ford Mondeo 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krokos
post 3 Jan 2010, 02:28
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 12 March 08
From: Bucuresti




Am vazut oferta pt Megane Sedan 1,5dci Luxe Privilege(deci varianta full options) la aproximativ 13800E, daca nu ma insel, la Auto COBALCESCU pe splai, era sedanul de 85 de cai. La Megane III nu prea stiu preturile, dar tot acolo era unu negru 1,6 16V Dinamique la 14500E aproximativ. La Sedan sunt preturi foarte scazute pt ca sunt masini stoc, iar Sedanul din cite stiu nu se mai fabrica. Pt celelalte nelamuriri foloseste cu incredere forumul pe topicurile dedicate si vei afla mare parte din raspunsuri la intrebarile tale. Spor la citit!!!!


--------------------
renault clio symbol 1,5dci-82cp 2006, expression+clima+ABS - Numar mic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 3 Jan 2010, 10:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




Salut! In aceeasi dilema eram si eu asta vara si am preferat sa imi iau Megane-ul 2 bicorp din semnatura pentru ca a avut o reducere mare de pret, l-am luat cu mai multe optiuni, diesel si mai ieftin, 11700 EUR fata de megane 3 care era benzina de 1.6 16v la aproape 13 000 si mai putine dotrari... Mai mult, in general e bine sa eviti sa iei masini abia aparute pe piata ca au probleme ascunse cum s-ar spune, care vor fi remediate in timp...Acuma la revanzare sigur o sa iei un pret mai mare pe megane 3 dar avand in vedere cu ce reducere poti sa iei megane 2 si cu ce dotari...eu unu tot la megane 2 as ramane ... parerea mea.


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmira
post 3 Jan 2010, 12:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 09




am o problema am un megane 2 si i-am schimbat bateria anainte de o schimba cand inchideam masina se auzea 3-4 semnale acustice de la alarma acum nu se mai aude nimica stie cineva cum pot rezolva problema asta?astept un raspuns rapid daca se poate.

This post has been edited by ionutmira: 3 Jan 2010, 13:17


--------------------
renault 2005 megane 2 dci 1500 - cv850cd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 3 Jan 2010, 13:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 747
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Fa tot posibilul si mergi pe Megane 3. La M2 sunt probleme infinite cu greieri si tot felul de pocanituri + scaunul nu se duce destul de jos ... etc etc.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Jan 2010, 17:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.389
Joined: 26 June 05




Vezi ca la opel insignia e o oferta buna pe la 14k de euro si aia e mai masina sigur sau chiar si un cruze ar merge asa mai ieftinache, eu renault numai iau numai din cauza politicii lor in service-bataia de joc la ea acasa ca probleme se gasesc pe la orice marca.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 3 Jan 2010, 17:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 22 March 09
From: Buc




mai e si fluence , dar la 14 000 iti iei benzina 1.6 , care cam consuma , daca vrei neaparat reno atunci un m2 diesel e perfect , daca nu esti prea pretentios la greieri , mai studiaza forumul si fa-ti singur o parere ...


--------------------
zzz zzz zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 3 Jan 2010, 18:15
Post #8


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 881
Joined: 14 October 06




mie, unul, m3-ul in 5 usi imi place nespus de mult...dupa drive test a trebuit folosit spaclul ca sa fiu indepartat de la volan... :-)
imi pare la fel de spatios in interior ca un m2sedan, aspect futurist dar de bun simt...
iar motorizarea 1.6 cu 6 trepte zic io ca face toti banii...
(off-topic: kurulina mea imi pare o cere p-a sasea inca de pe la 130 km/h...)...

dac-as avea, insa, dilema ta, si n-ar fi prea presanta, as mai astepta macar juma de an si as sta cu ochiu' tzinta pe sectiunea m3 a forumului, sa vad cam care-s bubitele serioase ale masinii...
daca, insa, m-ar presa lipsa unui vehicul, m-as orienta catre un m2 accesorizat la maximum... macar as sti la ce sa ma astept din partea lui...e trecut, ca model, prin ciur si prin darmon. si parca nu prea mai are secrete...

un coleg sugera insignia: zic ca e cam in aceeasi oala cu m3 ...fain de tot, bine echipat, insa nu s-au prea vazut inca bubele modelului...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 Jan 2010, 18:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.243
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Si la ce capitole comparam Insignia cu M3 blink.gif ?Nu de alta dar iar comparam mere cu pere!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Jan 2010, 18:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.389
Joined: 26 June 05




QUOTE(Catalinmodena @ 3 Jan 2010, 18:35)
Si la ce capitole comparam Insignia cu M3  blink.gif ?Nu de alta dar iar comparam mere cu pere!
*


La capitolul pret si dotari, ca de fiabilitate sau design nu incape vorba chiar daca unul e sedan si altul hatch.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 3 Jan 2010, 18:52
Post #11


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 4.289
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




si sa nu uitam ca e opel sleep.gif




--------------------
Renault Megane 1.6 16V CVA 2008
Dacia Logan 1.4 ( GoodYear Vector 4 Seasons )
Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 3 Jan 2010, 18:53
Post #12


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.950
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Clar, Insignia e un monument al fiabilitatii rolleyes.gif si uite cate probleme are deja M3 unsure.gif ...

This post has been edited by Hack: 3 Jan 2010, 18:54


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
VW Golf IV 2000 Edition 1.6l/16V/105CP
Yamaha Diversion XJ600S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Jan 2010, 19:09
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.389
Joined: 26 June 05




In acelasi segment de pret intra si noua octavie-oferta buna pe diesel chiar si jetta e la pret bun-stiu sunt slabe la fiabilitate si astea.
Cine crede ca M3 sau chiar fluence vor fi superfiabile se inseala amarnic, eram la service reno si un tip cu o laguna noua cu probleme la frane si injura de toti sfintii ca nu si-a luat ceva mai bun in banii de L3. M-am uitat la un fluence in showroom si pe la motor scria numai valeo, delphi....
Pentru mine un singur lucru e sigur-urmatoarea masina nu va mai fi RENAULT

This post has been edited by RamboX: 3 Jan 2010, 19:12


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 3 Jan 2010, 19:35
Post #14


Megane privilegiat/Clio Dinamic


Group: Members
Posts: 3.350
Joined: 28 August 08
From: Bucuresti




ia-ti masina care-ti place! in ziua de azi toate au cam aceeasi perioada de exploatare. sunt doar consumabile facute sa tina cat sa cumperi alta sa aiba ei ce manca.


--------------------
Renault ||Megane 2.2 1.6 16V/Clio IV 1.5 75|| ||2008/2013||
"I reject your reality and substitute my own!"/"Toate drumurile duc spre Trantor"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 3 Jan 2010, 19:53
Post #15


Meganist de nevoie


Group: Members
Posts: 607
Joined: 7 December 04
From: ROMANIA si UE(90%)




O alternativa de luat in seama este si o masina SH. De exemplu acum un megane 2007-2008 accesorizat sub 40mii km il iei la cca 7000-9500€. In principiu daca nu a fost busita si din punct de vedere tehnic si estetic este perfecta, merita banii. La sub 40.000km practic e ca noua si daca mai are si ceva garantie... e perfect. Sunt f multe persoane ce si-au facut credit pentru masina (ce nu si-o permiteau in mod normal) si nu mai pot face fata din punct de vedere financiar si acum vor sa vanda cu orice pret. E criza si diferenta de 4-6000€ o poti folosi in mod "intelept" in alte "activitati". Perioada asta de criza a dat preturile SH-urilor destul de jos si poti gasi masini excelente la preturi mici si negociabile. Merita sa vezi cateva masini ca sa iti faci o idee.

This post has been edited by segcm: 3 Jan 2010, 21:50


--------------------
Renault Megane 2 Sedan - 1.6 16v 2007 / Privillege - ** 99 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 4 Jan 2010, 08:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.632
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Megane 3 sau Octavia 2, depinde daca vrei 5 usi sau sedan. Daca nu-i efortul prea mare pentru banii aia, merita sa-ti iei masina noua.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2005, 1.6 L / 16 V, 83kw
Think forward !
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 4 Jan 2010, 10:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




Valeo si delphi produc pentru toate marcile de pe planeta asta de la BMW pana la TATA iar daca scrie pe anumite componente valeo sau delphi este fix = 0.

La avensisiul (vechi cel putin - adica penultimu) sunt o gramada de piese valeo si este considerata un monument de fiabilitate.

In cazul fuliei defazoare de pe 1.6 16v a fost o gresela de proiectare.


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 4 Jan 2010, 10:17
Post #18


Doc


Group: Members
Posts: 543
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Megane 3 este o evolutie clara a lui Megane 2 din aproape toate punctele de vedere. Cel mai important mi se pare ca s-a imbunatatit mult trenul de rulare care la M2 este foarte sensibil.

M3 per ansamblu e mai bine inchegata decat M2 iar la capitolul motoare eu zic sa mai astepti putin sau:
- poti merge pe un diesel 1.9dCi sau 1.5dCi (105CP, NU alte versiuni), motoare care deja sunt consacrate pe M2
- la capitolul benzina poti sa iei 1.6 16v cu 110CP in 6 trepte, dar eu nu l-as recomanda decat pentru mers in tara adica sub 130. Peste e galagios (acuma nu iti imagina ca nu te mai intelegi om cu persoana in masina, am mers o buna bucata de autostrada in Germania cu 180 si era ok zgomotul) si consuma cam mult.
- ...sau mai astepti si sa iei in considerare 130TCe, 180TCe care, zic eu, promit sa fie niste motoare foarte performante, cuplate la o cutie manuala cu 6 trepte T4J care are rapoartele modificate in functie de motorizare

Deci, ca la orice sistem nou (nu e in totalitate nou, in proportie de 60 - 70% e reutilizat know-how-ul) sunt probleme cu noile componente care pot sa mai dea mici defecte. Dar totusi nu poti compara tehnologia anilor 2000 cand s-a proiectat / implementat M2, cu tehnologia si experienta anilor 2007 - 2008 cand s-a proiectat / implementat M3. Ramane la latitudinea ta sa alegi intre un M2 la care deja ii sti bubele si un M3 la care inca nu se cunosc, dar sunt convins ca sunt mai putine.

Si ca sa intru in polemica cu alte marci:
- 1l ulei la VW e 90RON
- service-urile VW (cel putin in reteaua Quark, pe unde am mai umblat) sunt ca si nivel de competenta tot ca si Reno, singura solutie alta tara (acuma clar ca este putin peste Reno dar... putin)
- service Mercedes-Benz (casa auto), la un amic i-au revopsit plafonul dupa o grindina de toata frumusetea la un E-class nou si rezultatul a fost mai mult decat dezamagitor: si cu ochii inchisi vedeai valurile pe plafon.
- VW Golf 5 NOU greierasi (oricum clar e mai inchegata decat M2)
- VW Passat 2.0TDI consum imens de ulei (1-1.5l ulei consumat intre revizii)
- Mercedes-Benz E class (40% din forta de franare folosita de sistem => accidente cu victime, multe au dat in judecata compania), recall masiv datorita sistemului de franare Brake-by-wire
- ...
sa mai zic?

Deci, probleme au fost, sunt si vor fi, ideea e sa vezi ce anume iti doresti tu: dotari, renume, motorizare, ...


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 4 Jan 2010, 10:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




Toate marcile au pb. - doar la reno sunt monumentale.

Orice posesor de reno daca schimba o bieleta de directie la 60000km este o tragedie - pentru un posesor de W sa schimbi in aceeasi km 2 injectoare si 1 pompa de motorina nu-i mare lucru.

Pur si simplu asa sunt privite lucrurile...

This post has been edited by ncristi: 4 Jan 2010, 10:54


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 4 Jan 2010, 11:48
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 28 October 07
From: Iasi




QUOTE(ncristi @ 4 Jan 2010, 10:54)
Toate marcile au pb. -  doar la reno sunt monumentale.

Orice posesor de reno daca schimba o bieleta de directie la 60000km este o tragedie  -  pentru un posesor de W sa schimbi in aceeasi km 2 injectoare si 1 pompa de motorina nu-i mare lucru.

Pur si simplu asa sunt privite lucrurile...
*



Pentru mine nu e mare lucru o bieleta. Oricum am schimbat-o degeaba pe la 65k. Problema este de la bucsa casetei dir. care la mine lipseste. Dar nu ma deranjeaza. Se aude uneori un mic trancanit. Oricum cred ca bieleta era originala neschimbata niciodata. O bieleta schimbata originala(aia cu cap rotund si nu hexagon de 28) se poate observa daca s-a folosit scula de la Renault la strangere. Zic asta pentru ca sunt al 3-lea proprietar.
Chiar esti sigur ca pe cei Vw nu-i doare de injectoare? Am un coleg cu Passat 130cp pd adus din afara din 2002 care prin 2007 a schimbat un set de 4 injectoare din afara la pretul declarat de el de 2000 ron. Kilometrii nu-i mai stiu.
Un an nou mai bun.


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Jan 2010, 11:59
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.928
Joined: 14 January 06




pai ii doare, insa mandria si falia zice altceva cand e vorba sa se laude. pe forumuri, intre prieteni laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Preference 2005 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 4 Jan 2010, 14:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.389
Joined: 26 June 05




QUOTE(aphophis @ 4 Jan 2010, 11:59)
pai ii doare, insa mandria si falia zice altceva cand e vorba sa se laude. pe forumuri, intre prieteni laugh.gif
*


Sa vezi ce tare te-ar durea pe tine daca ai schimba injectoare,rampa si pompa de vreo 2500 euro la masina de nici 50k de km....cred ca ai face ca mircea badea cu un pliant de la renault pe fund.glumeam radmasa.gif
Haideti sa ne gandim si la un versus Fluence-New Astra sau Golf 6-M3 sau chiar L3-Passat B6 ca tot sunt in aceeasi gama de pret la dotari apropiate,io nu-i mai inteleg pe cei de la renault cu marketingul lor....cand te stii ca faci masini low cost si cu o groaza de probleme de ce urci si pretul? ca sa mergi sigur spre faliment....era un articol in autobild in care se spunea ca dacia sustine grupul renault in mare proportie si ca in realitate noul symbol cat si L3 sunt niste esecuri in vanzari ca sunt stocuri....ceva ceva tot o fi adevarat.

This post has been edited by RamboX: 4 Jan 2010, 14:25


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 4 Jan 2010, 20:58
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 561
Joined: 1 September 05




QUOTE(Razor @ 4 Jan 2010, 10:17)

- la capitolul benzina poti sa iei 1.6 16v cu 110CP in 6 trepte, dar eu nu l-as recomanda decat pentru mers in tara adica sub 130. Peste e galagios (acuma nu iti imagina ca nu te mai intelegi om cu persoana in masina, am mers o buna bucata de autostrada in Germania cu 180 si era ok zgomotul) si consuma cam mult.
-
*


Sunt de acord cu cele afirmate insa treaba cu zgomotul nu o inteleg.


--------------------
ex Renault megane 2.2 sedan 1,6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 4 Jan 2010, 23:07
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.243
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai Rambo X,ceea ce spui tu e in mare parte adevarat.Daca Dacia nu vindea masiv in 2009,Renault cam strangea din fundulet.Insa referitor la noul Symbol,cu toate ca ma mira,vanzarile merg destul de bine.Insa nu acelasi lucru il pot spune despre Laguna si Megane 3,care sunt foarte rare pe drumuri.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazybogdan
post 5 Jan 2010, 00:05
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 15 April 09
From: Bucuresti




asa este, toate marcile au probleme. Am avut pentru o scurta perioada un vw golf plus din 2006 cu 1.9tdi si pana in 100.000km avusese cutia de viteze si turbina schimbate (nu a fost al meu),deci probleme apar peste tot. recomand sincer M2 bine accesorizat. parerile sunt impartite dar totusi la M3 nu sti ce hibe poate avea. designul e o chestie subiectiva


--------------------
am avut Megane2 1.9dci 2005 -
pe viitor BMW Z8...sper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 5 Jan 2010, 00:07
Post #26


Doc


Group: Members
Posts: 543
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




@cata70: am descris zgomotul perceput in habitaclu in ideea ca nu e neaparat extrem de zgomotos motorul, dat fiind faptul ca am mers o buna bucata de vreme cu 180, deci undeva la 5000+ rpm. Insa pentru un confort interior ridicat, comparabil cu cel al unui diesel la aceeasi viteza, motorul 1.6 e zgomotos. Am facut comparatia 130 / 180 pentru a nu crea o imagine de motor extrem de zgomotos tinand cont ca e totusi un motor aspirat. Personal eu consider ca peste 120 - 130 acest motor nu mai furnizeaza un nivel de confort fonic relaxant, plus ca d.p.d.v. al consumului creste exponential de la 120 - 130. Cum zicea cineva mai sus, caut si eu a 6-a treapta de la 110.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 5 Jan 2010, 00:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 561
Joined: 1 September 05




O.k ,inteleg.Eu l-am dotat cu ''blanita''la capota imediat ce l-am cumparat...(placebo? nu stiu ) Da,de ar fi avut si tr.6...
On topic- strict intre m2 si m3,clar as merge pe cel din urma .Care sa fie ''bolile copilariei'' la noul model? Motoarele sunt aceleasi iar daca la benzinar,de ex. .s-au eliminat hibele ambreajului si fuliei defazoare(la aceasta ,daca nu ma insel au fost mai rare la m2.2) nu vad ce ar mai putea fi.Da ,ar mai fi in plus motorul acesta de 130 cp,dar nu prea se stie ce poate,inca. Oricum ar fi ,noutatatea isi spune cuvantul.

This post has been edited by cata70: 5 Jan 2010, 00:35


--------------------
ex Renault megane 2.2 sedan 1,6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache_sorin
post 5 Jan 2010, 01:44
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 17 February 06
From: Bucuresti




Hai sa-ti spun cum stau lucrurile la mine. De o luna a aparut in familie un M3 benzina 1.6, acelasi motor ca si M2-ul meu. Am mers cu el cam 1500 km si iti spun sincer ca nu prea imi mai vine sa ma urc in a mea. Concluziile le tragi singur. Masina a costat 13300 cu rabla inclusa, are garantie 4 ani sau 100000 km, si e vorba de un Sport Tourer, Expresion. Fa cel mai bine un test drive cu amandoua.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 benzina 1.6 august 2006 luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 7 Jan 2010, 14:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 15 December 09




In dec 2004 am cumparat un Megane 2 sedan 1,5 dci. Acum masina are 206.000 km si nu am schimbat la ea decat bielete si amortizoare (amortizoarele originale le-am schimbat abia la 148.000 km), pivoti - din cauza gropilor evident. Apoi alte consumabile (discuri fata, placute frana, kit distributie). Eu am menajat-o, am ocolit gropile, am schimbat uleiul la timp etc. Cum o ingrijesti asa o ai.

Conteaza f mult cum exploatezi masina, ce ulei ii pui, unde alimentezi. A mea nu a vazut altceva in afara de ELF iar motorina doar Petrom, OMV si Rompetrol.
Apropo, daca ii pun motorina EFIX de la Rompetrol consuma cam cu 0,5 litri / 100 km mai putin.
In rest nimic crede-ma. Au motoare f bune. Nu vreau sa ridic Renault in slavi dar asta e realitatea.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 7 Jan 2010, 14:49
Post #30


Doc


Group: Members
Posts: 543
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Cristi a pus punctul pe i: cum o ingrijesti masina asa o ai. up.gif

Cum ziceam, Megane e o masina destul de sensibila la partea de tren de rulare, deci cu putina grija la gropi se poate avea o masina la care nu schimbi tot la 1000 km bielete / flanse / ...

Si referitor M2 vs. M3, mergi la un drive test sa vezi cum te simti in M3. Fa o analiza a masinii si vezi daca ti se potriveste.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 24th July 2014 - 19:05
Dacia Server hosting