Se opreste motorul in mers, cauze, solutii
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul in mers, cauze, solutii
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Nu scrie cu litere mari ca ''nu este estetic'' ...ecstasy_4u06 >>eu habar nu am de la ce ai pațit treaba asta dar sincer sa fiu daca imi facea mie masina asa ceva cand ajungeam acasa deja puneam anunt pe autovit cu ea..
![]() ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ar putea fi ceva de la cititorul de card. Sau butonul START.
Oare pompa de motorina e electrica? Motorul e diesel? This post has been edited by $$ilvviu: 2 Jul 2008, 08:36 |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
maxi06 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 September 06 ![]() |
Schimba filtrul de motorina, cand e inbacsit se opreste la stopuri (atunci cand ar trebui sa stea la relanti, sau cand nu ai pedala de acceleratie apasata)
|
--------------------
renault
laguna
- BNxxCDN
2002 1.9dci
|
|
Bas|cX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 18 April 07 ![]() |
adica aveai masina pe liber ??
|
--------------------
none
ex Lag 2
- none
1.9dci Brasov
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#6
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
foarte tare intrebarea Bas|cX .. astept cu interes raspunsul, poate tinea ambreiajul apasat...
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Oricare ar fi problema ar fi bine de stiut si sa luam masuri sa nu patim asa ceva.
Directia nu cred ca a ramas blocata, doar servodirectia nu a mai functionat si trebuia tras in stil barbar de volan. Mai era pe forum un topic in care un coleg spunea ca i se oprea motorul in mers dar nu a postat care era defectul. Sper ca de data asta cel in cauza cand va rezolva aceasta probleme sa posteze pe forum de unde era defectul. Eu unul suspectez cititorul de card. This post has been edited by Fubiansky: 2 Jul 2008, 21:55 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
ma scuzati pt intarziere..doar acum am ajuns de la servici..
@$$ilvviu da, motorul e disel @Bas|cX nu inteleg la ce te referi cu termenul de `liber`??? am calcat ambreajul deoarece am franat si trebuia sa schimb din a5a in a4a.. am mers cam 2 secunde cu a4a la 70 dupa care au picat acele pe 0, si sa oprit motorul.. This post has been edited by ecstasy_4u06: 2 Jul 2008, 22:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Si ce au spus cei de la service?
De unde provine defectul? |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
Bas|cX |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 18 April 07 ![]() |
"am calcat ambreajul pentru ca am franat"
![]() ![]() ps: poate fi filtrul de motorina.. zic asta pt ca si mie "imi dadea in nas" dupa viraje, doar ca eu eram intr-o viteza ![]() ![]() This post has been edited by Bas|cX: 3 Jul 2008, 09:01 |
--------------------
none
ex Lag 2
- none
1.9dci Brasov
|
|
tuner |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
-dar omu ca zis a picat si bordu deci s-a luat contactu cum se zice
-cititoru de card nu cred ca are nici o treaba cardu din cate mi-am dat seama e citit doar la pornire apoi merge masina bine merci (testat pe un espace pornit motor cu cartela langa cititor apoi luat cartela din masina si masina a facut o tura de mall fara cartela) ACUM ce suspectez eu un fir de alimentare mare sau borna la baterie (dar asta ar atrage de la sine resetarea bordului) nu stim nimic despre asta ori pur si simplu masina si-a dat singura "turn off" daca nu s-a resetat nimic This post has been edited by tuner: 3 Jul 2008, 09:38 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
@Fubiansky am fost la un service in localitatea respectiva dar nu s-au uitat la masina..au spus ca e de la motorina...alimentez din lukoil `euro L disel`
@Bas|cX da..e posibil..eram chiar cu a4a la 70hm\h 3 Jul 2008, 21:29: in seara asta am alimentat cu 30 de litri de la petrom, si peste am turnat un aditiv de curatat injectoarele. se pare ca nu mai face `figuri`. intr-adevar nu am mers cu ea decat 4km pana la statia peco si inapoi. maine o sa merg cu ea vreo 100 km sa vad cum se desfasoara..... o sa o tin undeva la 70-80 This post has been edited by ecstasy_4u06: 3 Jul 2008, 21:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
Sanjuro |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 June 08 ![]() |
Verifica totusi filtrul de motorina. Asa am patit si eu si asta a fost problema. Am pus-o pe testere si mai stiu eu ce si cei de la Renault mi-ai schimbat filtrul care era varza. Nu am mai avut nici o problema.Si nu ti-as recomanda motorina de la Lukoil.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- -
2002 1.9 dci
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
diminieata asta am mutat masina mai la umbra...si cand am apasat pe buton sa o opresc...a facut un carait ca si cum ar incearca sa se mai porneasca odata...vreo 5 secunde tot asa sa auzit..dupaia sa oprit si a pornit iara.................ce sa-i mai fac???
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Inseamna ca problema ta e la buton.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
tuner |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
am incercat sa explic ca e ceva de la partea de pornire
din moment ce si-a dat singura masina "turn off " nu mai schimba filtre si alte prosti ce legatura are filtru cu faptul ca sa taiat curentu pe bord player etc... as scrie cu capslock poate e vreunu care intelege ce si cum ps "daca tot ai facut atatea schimba toba finala ca am auzit ca e de la catalizator ca e toba de mijloc infundata si de aia se opreste motorul" 4 Jul 2008, 11:33: QUOTE(ecstasy_4u06 @ 4 Jul 2008, 10:54) diminieata asta am mutat masina mai la umbra...si cand am apasat pe buton sa o opresc...a facut un carait ca si cum ar incearca sa se mai porneasca odata...vreo 5 secunde tot asa sa auzit..dupaia sa oprit si a pornit iara.................ce sa-i mai fac??? caraitul acela este de la saracu demaror care a incercat sa porneasca motorul in timp ce el deja era pornit This post has been edited by tuner: 4 Jul 2008, 11:33 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
@tuner nu am incercat sa il pornesc..ci sa il opresc
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
tuner |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
cel mai bine mergi la un service renault si vezi ce parere isi dau
nu stiu cum functioneaza sistemul asta de pornire la buton ca sigur are vreun senzor (fir) ceva defect de nu vede starea motorul ca e pornit/oprit This post has been edited by tuner: 4 Jul 2008, 13:06 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
jokerusv |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
@ecstasy_4u06
Am pățit anul trecut aceeași problemă ca și tine. Mi se oprea motorul în mers, fără nici un fel de preaviz. După multe pățanii legate de problema asta și posibilele cauze, problema în cazul meu s-a dovedit un senzor captor al poziției arborelui cotit. Atunci când motorul este în faza de pornire, calculatorul este în curs de sincronizare: primește și interpretează informațiile senzorilor de poziție ai arborelui cu came și arborelui cotit pentru a determina cilindrul 1 și poziția exactă a punctului mort superior al acestui cilindru. După efectuarea sincronizării, atunci când motorul este pornit, calculatorul a identificat cilindrul nr. 1 și a reperat poziția exactă a punctului mort superior. Fazarea injecției este atunci posibilă, precum și funcționarea corespunzătoare și controlul motorului. Cantitatea de carburant injectat este determinată în funcție de: – Turație motor (Arbore cotit + Camă pentru sincronizare). – Pedală de accelerație. – Presiune turbo. – Temperatură apă. – Temperatură aer la admisie. – Debit de aer. – Presiune în rampă. După introducerea asta, cred că ți-ai dat seama de unde poate veni problema. Într-un caz particular, lipsa de informație de la senzorul arborelui cotit sau cel al arborelui cu came cauzează imposibilitatea calculatorului de a determina regimul de funcționare al motorului. Rezultatul este următorul: calculatorul iți 'taie' injecția pentru că nimeni nu îi spune nimic din ceea ce îi trebuie să își facă treaba. În general, la un test clip, la un service ar trebui să iți găsească memorată o eroare de genul 'incoerență captor regim motor'. Spun în general, pentru că, în cazul meu, atunci când motorul ajungea la temperatura nominală de funcționare, senzorul captor al poziției arborelui cotit funcționa atât de defectuos încat perturba și funcționalitatea celorlalte sisteme( se știe de rețeaua multiplexată pe care comunică sistemele mașinii - senzorul parazita semnalele de linie ale rețelei multiplexate) și la teste nu era memorat nimic. Totul era OK. Cu greu am reușit izolarea problemei. Ceea ce ți-am scris eu aici nu reprezintă garantat cauza problemei, dar îți poate oferi un punct de plecare în diagnosticarea problemei și, la fel, îți poate oferi o imagine sumară a proceselor discrete din spatele funcționării motorului. Sper ca ceea ce am scris aici să te ajute, pe tine și pe alții care se vor lovi de problema asta în viitor. This post has been edited by jokerusv: 4 Jul 2008, 14:31 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
- BT03---
2003 Privilege / 2008 Privilege Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
Rosniper |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 6 August 07 ![]() |
@jokerusv Mie mi se taie injectia pe la 4000 rotatii/min, am facut un test clip si am scris in topicul cu probleme injectoare, porneste greu la cald, am schimbat 2 injectoare si tot la fel se manifesta , cei de la reno au spus sa le schimb pe toate, dar la testul clip a gasit o eroare a senzorului de la arborele cotit , dar au spus ca au sters eroarea, sa fie totusi de la senzor taierea injectiei si pornirea grea?
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 Renault Laguna 1.9 DCI Dynamique 2002
|
|
jokerusv |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
@Rosniper
Faptul că ți-au șters eroarea un are nici un efect în funcționarea motorului. Ma miră că ți-au spus să schimbi două injectoare din moment ce deja aveai eroarea de la captorul arborelui cotit; poate mai erau și alte erori. După cum scriam în postul de mai sus, la pornire calculatorul are nevoie de toate informațiile ca să poată sincroniza injecția. Este posibil să nu primească informații de la senzor, iar ipoteza asta e susținută de faptul că la 4000 îți taie injecția- cu cât turația e mai mare, cu atât mai puțin timp pentru senzor să preia informația; dacă senzorul are probleme cu atăt mai greu va citi. Mai poți încerca să îl cureți; senzorul funcționează pe principiu magnetic și orice impuritate metalică afectează captarea informației. Nușțtiu în ce măsură va ajuta, dar poți încerca. O întrebare: dacă motorul e rece, sau nu a ajuns la temperatura nominală îți mai taie injecția la 4000? Porcăria aia de captor costă 60RON; la banii ăștia eu zic că ar trebui să incerci să îl înlocuiești, sau poate ai un amic cu o Laguna 2 care să te ajute. Se demontează foarte ușor. În orice caz nu se compară cu prețul unui injector. ![]() Sper să aud vești bune! ![]() This post has been edited by jokerusv: 7 Jul 2008, 21:34 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
- BT03---
2003 Privilege / 2008 Privilege Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
bogdangabriel32 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 4 December 07 From: constanta ![]() |
salut....problema cu opritu in mers e de la buton...eu am patit asa....filtru de motorina poate cauza maxim 25%...revin....mergeam spre casa, veneam din Delta...obosit...etc....aproape de Constanta, intrasem pe 4 benzi, a cazut tot la bord....am sarit ca ars ca nu intelegeam...am oprit....am ridicat capota....m-am uitat ca matza in calendar....cind am revenit am apasat butonu si a pornit imediat...nu am avut probleme....m-am dus la reprezentatnta...in 20 minute au rezolvat...spray de contact si verificat firele....400 000 manopera...si gata problema....
|
--------------------
renault
laguna 2
- ct xx xxx
2004, dynamique, 1,9 dci...88 kw [COLOR=blue]new boy in town
|
|
jokerusv |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
@bogdangabriel32
Butonul ala de care spui este un contact electric. Are treabă doar în momentul pornirii sau opririi motorului. La apăsarea butonului se realizează închiderea unui circuit. Oricâtă murdărie ar fi în butonul ăla, nu atinge rzistențta electrolitului de pe padurile de contact. Butonul de pornire împreună cu cititorul cartelei formează un sistem de care depinde pornirea, menținerea în stare de funcționare și oprirea motorului; singur, butonul nu are nici o treabă cu oprirea fortuită a motorului. Lucrurile astea sunt explicate clar în Service Manual. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
- BT03---
2003 Privilege / 2008 Privilege Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
adi_0434 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 315 Joined: 26 December 06 ![]() |
la o viteza mai mare de 20 km/h motorul nu se opreste daca apesi pe buton
bogdangabriel32 nu cred ca ti-ai rezolvat problema prin curatarea butonului ,ai mare grija sa nu ti se mai opreasca |
--------------------
renault
laguna II
2002 1.9 dci 79kw estate expresion ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI |
|
przamfiri |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
daca apesi de mai multe ori se opreste,de vreo 5 ori ....parca....
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
dar e bine sa porneasca daca ti contactu pus vreo 5 minute??? aseara eram in parc cu prietena..si-a aprins o tigara la bricheta si a lasat contactu pus..numa vad ca porneste masina...si in nici 2 secunde sa stins...dar cu un carait dela nasol la motor..
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.386 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
pai cred ca acumulatorul tau este varza....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Need for speed |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 February 06 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu. A fost de vina carbunii de la pompa de motorina. Face de cateva ori asa pana te lasa de tot. Trebuie schimbata pompa cu totul pt. ca este capsulata.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- SBxxDAP
2002-Autentyque Renault Laguna 2 , 1.9 dci , 2002
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
pana nu schimbi si motorul cu totul de ce nu mergi sa faci un test clip?
Nota 10 ptr jokerusv,pacat ca mecanicii nostri nu gandesc la fel cu toate cursurile si specializarile facute de ei... |
--------------------
ex renault
laguna 2
- gl 41 nyk
2002 1.9 dci dynamique
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#30
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
am avut aceeasi problema. Am schimbat Senzor Impulusuri Arbore Cotit. Asta era eroarea ce aparea la tester. Se pare ca si-a revenit acum .
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 12:27 |