Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul in mers, cauze, solutii

ecstasy_4u06
post 2 Jul 2008, 07:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




..........MERGEAM IERI INTR-O LOCALITATE VECINA, LA UN MOMENTDAT VINE O PANTA CU O CURBA LA DREAPTA...AVEM 130KM\H INAINTE SA COBOR PANTA DUPA CARE AM FRANAT PANA LA 70\H CA ERA O DUBA IN FATA MEA....DINTR-O DATA LA JUMATATEA PANTEI AU PICAT ACELE DE LA CEASURI PE 0...S-AU STINS LUMINILE LA BORD SI SA OPRIT CDPLAYERU. AM CREZUT CA SA ARS VREO SIGURANTA CEVA...AM APASAT UN PIC FRANA CA VENEA CURBA DE LA POALE DE LA PANTA....PEDALA DE FRANA ERA TARE CA PIATRA...VOLANU`, CE SA MAI VIREZ CA ERA BLOCAT. NOROC CA AM APASAT REPEDE PE BUTON SI A PRONIT.................AM TRAS O SPERIETURA DE ZILE MARI. SI NU NUMAI ASTA`, IN LOCALITATEA RESPECTIVA CAND AM AJUNS, AM MAI PATIT DE 2 ORI IN INTERSECTII. NU AM MAI PATIT ASA NICIODATA, NICI MACAR LA DACIE... VA ROG SA IMI SPUNETI DACA ATI MAI PATIT CAREVA ASA CEVA...SAU..CE E DE FACUT??? E CEVA DEFECT LA MOTOR???


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 2 Jul 2008, 08:07
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Nu scrie cu litere mari ca ''nu este estetic'' ...ecstasy_4u06 >>eu habar nu am de la ce ai pațit treaba asta dar sincer sa fiu daca imi facea mie masina asa ceva cand ajungeam acasa deja puneam anunt pe autovit cu ea.. tongue.gif (asta daca mai ajungeam acasa ph34r.gif ) Totusi..se poate intampla asa ceva???Este ceva foarte grav.. wacko.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 2 Jul 2008, 08:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ar putea fi ceva de la cititorul de card. Sau butonul START.
Oare pompa de motorina e electrica?
Motorul e diesel?

This post has been edited by $$ilvviu: 2 Jul 2008, 08:36


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxi06
post 2 Jul 2008, 08:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 September 06




Schimba filtrul de motorina, cand e inbacsit se opreste la stopuri (atunci cand ar trebui sa stea la relanti, sau cand nu ai pedala de acceleratie apasata)


--------------------
renault laguna - BNxxCDN 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 2 Jul 2008, 10:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




adica aveai masina pe liber ??


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 2 Jul 2008, 18:26
Post #6


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




foarte tare intrebarea Bas|cX .. astept cu interes raspunsul, poate tinea ambreiajul apasat...


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 2 Jul 2008, 21:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Oricare ar fi problema ar fi bine de stiut si sa luam masuri sa nu patim asa ceva.
Directia nu cred ca a ramas blocata, doar servodirectia nu a mai functionat si trebuia tras in stil barbar de volan.
Mai era pe forum un topic in care un coleg spunea ca i se oprea motorul in mers dar nu a postat care era defectul.
Sper ca de data asta cel in cauza cand va rezolva aceasta probleme sa posteze pe forum de unde era defectul.
Eu unul suspectez cititorul de card.

This post has been edited by Fubiansky: 2 Jul 2008, 21:55


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 2 Jul 2008, 22:43
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




ma scuzati pt intarziere..doar acum am ajuns de la servici..

@$$ilvviu da, motorul e disel

@Bas|cX nu inteleg la ce te referi cu termenul de `liber`??? am calcat ambreajul deoarece am franat si trebuia sa schimb din a5a in a4a.. am mers cam 2 secunde cu a4a la 70 dupa care au picat acele pe 0, si sa oprit motorul..

This post has been edited by ecstasy_4u06: 2 Jul 2008, 22:45


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 3 Jul 2008, 08:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Si ce au spus cei de la service?
De unde provine defectul?


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 3 Jul 2008, 08:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




"am calcat ambreajul pentru ca am franat" wub.gif .. inteleg ca era in a 4-a cand ti-a murit ? IMPOSIBIL !!! icon_mrgreen.gif
ps: poate fi filtrul de motorina.. zic asta pt ca si mie "imi dadea in nas" dupa viraje, doar ca eu eram intr-o viteza wub.gif si banuiesc ca s-ar fi oprit daca eram pe liber ...solutia a fost inlocuirea filtrului si bineinteles un plin de motorina wub.gif

This post has been edited by Bas|cX: 3 Jul 2008, 09:01


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 3 Jul 2008, 09:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




-dar omu ca zis a picat si bordu deci s-a luat contactu cum se zice

-cititoru de card nu cred ca are nici o treaba cardu din cate mi-am dat seama e citit doar la pornire apoi merge masina bine merci (testat pe un espace pornit motor cu cartela langa cititor apoi luat cartela din masina si masina a facut o tura de mall fara cartela)

ACUM ce suspectez eu un fir de alimentare mare sau borna la baterie (dar asta ar atrage de la sine resetarea bordului) nu stim nimic despre asta

ori pur si simplu masina si-a dat singura "turn off" daca nu s-a resetat nimic

This post has been edited by tuner: 3 Jul 2008, 09:38


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 3 Jul 2008, 21:25
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




@Fubiansky am fost la un service in localitatea respectiva dar nu s-au uitat la masina..au spus ca e de la motorina...alimentez din lukoil `euro L disel`

@Bas|cX da..e posibil..eram chiar cu a4a la 70hm\h

3 Jul 2008, 21:29:
in seara asta am alimentat cu 30 de litri de la petrom, si peste am turnat un aditiv de curatat injectoarele. se pare ca nu mai face `figuri`. intr-adevar nu am mers cu ea decat 4km pana la statia peco si inapoi. maine o sa merg cu ea vreo 100 km sa vad cum se desfasoara..... o sa o tin undeva la 70-80

This post has been edited by ecstasy_4u06: 3 Jul 2008, 21:29


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sanjuro
post 3 Jul 2008, 23:19
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 June 08




Verifica totusi filtrul de motorina. Asa am patit si eu si asta a fost problema. Am pus-o pe testere si mai stiu eu ce si cei de la Renault mi-ai schimbat filtrul care era varza. Nu am mai avut nici o problema.Si nu ti-as recomanda motorina de la Lukoil.


--------------------
Renault Laguna II - - 2002 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 4 Jul 2008, 10:54
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




diminieata asta am mutat masina mai la umbra...si cand am apasat pe buton sa o opresc...a facut un carait ca si cum ar incearca sa se mai porneasca odata...vreo 5 secunde tot asa sa auzit..dupaia sa oprit si a pornit iara.................ce sa-i mai fac???


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 4 Jul 2008, 11:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Inseamna ca problema ta e la buton.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 4 Jul 2008, 11:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




am incercat sa explic ca e ceva de la partea de pornire

din moment ce si-a dat singura masina "turn off "

nu mai schimba filtre si alte prosti ce legatura are filtru cu faptul ca sa taiat curentu pe bord player etc...

as scrie cu capslock poate e vreunu care intelege ce si cum

ps "daca tot ai facut atatea schimba toba finala ca am auzit ca e de la catalizator ca e toba de mijloc infundata si de aia se opreste motorul"

4 Jul 2008, 11:33:
QUOTE(ecstasy_4u06 @ 4 Jul 2008, 10:54)
diminieata asta am mutat masina mai la umbra...si cand am apasat pe buton sa o opresc...a facut un carait ca si cum ar incearca sa se mai porneasca odata...vreo 5 secunde tot asa sa auzit..dupaia sa oprit si a pornit iara.................ce sa-i mai fac???
*



caraitul acela este de la saracu demaror care a incercat sa porneasca motorul in timp ce el deja era pornit


This post has been edited by tuner: 4 Jul 2008, 11:33


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 4 Jul 2008, 11:56
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




@tuner nu am incercat sa il pornesc..ci sa il opresc


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 4 Jul 2008, 13:04
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




cel mai bine mergi la un service renault si vezi ce parere isi dau

nu stiu cum functioneaza sistemul asta de pornire la buton
ca sigur are vreun senzor (fir) ceva defect de nu vede starea motorul ca e pornit/oprit

This post has been edited by tuner: 4 Jul 2008, 13:06


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jokerusv
post 4 Jul 2008, 14:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 8 June 07




@ecstasy_4u06

Am pățit anul trecut aceeași problemă ca și tine. Mi se oprea motorul în mers, fără nici un fel de preaviz.
După multe pățanii legate de problema asta și posibilele cauze, problema în cazul meu s-a dovedit un senzor captor al poziției arborelui cotit.

Atunci când motorul este în faza de pornire, calculatorul este în curs de sincronizare: primește și interpretează informațiile senzorilor de poziție ai arborelui cu came și arborelui cotit pentru a determina cilindrul 1 și poziția exactă a punctului mort superior al acestui cilindru.
După efectuarea sincronizării, atunci când motorul este pornit, calculatorul a
identificat cilindrul nr. 1 și a reperat poziția exactă a punctului mort superior. Fazarea
injecției este atunci posibilă, precum și funcționarea corespunzătoare și controlul
motorului.

Cantitatea de carburant injectat este determinată în funcție de:
– Turație motor (Arbore cotit + Camă pentru sincronizare).
– Pedală de accelerație.
– Presiune turbo.
– Temperatură apă.
– Temperatură aer la admisie.
– Debit de aer.
– Presiune în rampă.

După introducerea asta, cred că ți-ai dat seama de unde poate veni problema.

Într-un caz particular, lipsa de informație de la senzorul arborelui cotit sau cel al arborelui cu came cauzează imposibilitatea calculatorului de a determina regimul de funcționare al motorului. Rezultatul este următorul: calculatorul iți 'taie' injecția pentru că nimeni nu îi spune nimic din ceea ce îi trebuie să își facă treaba.

În general, la un test clip, la un service ar trebui să iți găsească memorată o eroare de genul 'incoerență captor regim motor'. Spun în general, pentru că, în cazul meu, atunci când motorul ajungea la temperatura nominală de funcționare, senzorul captor al poziției arborelui cotit funcționa atât de defectuos încat perturba și funcționalitatea celorlalte sisteme( se știe de rețeaua multiplexată pe care comunică sistemele mașinii - senzorul parazita semnalele de linie ale rețelei multiplexate) și la teste nu era memorat nimic. Totul era OK. Cu greu am reușit izolarea problemei.

Ceea ce ți-am scris eu aici nu reprezintă garantat cauza problemei, dar îți poate oferi un punct de plecare în diagnosticarea problemei și, la fel, îți poate oferi o imagine sumară a proceselor discrete din spatele funcționării motorului.

Sper ca ceea ce am scris aici să te ajute, pe tine și pe alții care se vor lovi de problema asta în viitor.

This post has been edited by jokerusv: 4 Jul 2008, 14:31


--------------------
Renault Laguna II / Megane 2 Facelift - BT03--- 2003 Privilege / 2008 Privilege
Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rosniper
post 5 Jul 2008, 22:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 6 August 07




@jokerusv Mie mi se taie injectia pe la 4000 rotatii/min, am facut un test clip si am scris in topicul cu probleme injectoare, porneste greu la cald, am schimbat 2 injectoare si tot la fel se manifesta , cei de la reno au spus sa le schimb pe toate, dar la testul clip a gasit o eroare a senzorului de la arborele cotit , dar au spus ca au sters eroarea, sa fie totusi de la senzor taierea injectiei si pornirea grea?


--------------------
Renault Laguna 2002
Renault Laguna 1.9 DCI Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jokerusv
post 7 Jul 2008, 21:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 8 June 07




@Rosniper

Faptul că ți-au șters eroarea un are nici un efect în funcționarea motorului. Ma miră că ți-au spus să schimbi două injectoare din moment ce deja aveai eroarea de la captorul arborelui cotit; poate mai erau și alte erori.
După cum scriam în postul de mai sus, la pornire calculatorul are nevoie de toate informațiile ca să poată sincroniza injecția. Este posibil să nu primească informații de la senzor, iar ipoteza asta e susținută de faptul că la 4000 îți taie injecția- cu cât turația e mai mare, cu atât mai puțin timp pentru senzor să preia informația; dacă senzorul are probleme cu atăt mai greu va citi. Mai poți încerca să îl cureți; senzorul funcționează pe principiu magnetic și orice impuritate metalică afectează captarea informației. Nușțtiu în ce măsură va ajuta, dar poți încerca.

O întrebare: dacă motorul e rece, sau nu a ajuns la temperatura nominală îți mai taie injecția la 4000?

Porcăria aia de captor costă 60RON; la banii ăștia eu zic că ar trebui să incerci să îl înlocuiești, sau poate ai un amic cu o Laguna 2 care să te ajute. Se demontează foarte ușor. În orice caz nu se compară cu prețul unui injector. tongue.gif

Sper să aud vești bune! smile.gif

This post has been edited by jokerusv: 7 Jul 2008, 21:34


--------------------
Renault Laguna II / Megane 2 Facelift - BT03--- 2003 Privilege / 2008 Privilege
Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangabriel32
post 8 Jul 2008, 08:26
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 4 December 07
From: constanta




salut....problema cu opritu in mers e de la buton...eu am patit asa....filtru de motorina poate cauza maxim 25%...revin....mergeam spre casa, veneam din Delta...obosit...etc....aproape de Constanta, intrasem pe 4 benzi, a cazut tot la bord....am sarit ca ars ca nu intelegeam...am oprit....am ridicat capota....m-am uitat ca matza in calendar....cind am revenit am apasat butonu si a pornit imediat...nu am avut probleme....m-am dus la reprezentatnta...in 20 minute au rezolvat...spray de contact si verificat firele....400 000 manopera...si gata problema....


--------------------
renault laguna 2 - ct xx xxx 2004, dynamique, 1,9 dci...88 kw
[COLOR=blue]new boy in town
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jokerusv
post 8 Jul 2008, 16:15
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 8 June 07




@bogdangabriel32
Butonul ala de care spui este un contact electric. Are treabă doar în momentul pornirii sau opririi motorului. La apăsarea butonului se realizează închiderea unui circuit. Oricâtă murdărie ar fi în butonul ăla, nu atinge rzistențta electrolitului de pe padurile de contact. Butonul de pornire împreună cu cititorul cartelei formează un sistem de care depinde pornirea, menținerea în stare de funcționare și oprirea motorului; singur, butonul nu are nici o treabă cu oprirea
fortuită a motorului. Lucrurile astea sunt explicate clar în Service Manual. 090.gif


--------------------
Renault Laguna II / Megane 2 Facelift - BT03--- 2003 Privilege / 2008 Privilege
Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_0434
post 8 Jul 2008, 17:55
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 315
Joined: 26 December 06




la o viteza mai mare de 20 km/h motorul nu se opreste daca apesi pe buton
bogdangabriel32 nu cred ca ti-ai rezolvat problema prin curatarea butonului ,ai mare grija sa nu ti se mai opreasca


--------------------
renault laguna II 2002 1.9 dci 79kw estate expresion
ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 8 Jul 2008, 22:39
Post #25


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




daca apesi de mai multe ori se opreste,de vreo 5 ori ....parca....


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 9 Jul 2008, 08:50
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




dar e bine sa porneasca daca ti contactu pus vreo 5 minute??? aseara eram in parc cu prietena..si-a aprins o tigara la bricheta si a lasat contactu pus..numa vad ca porneste masina...si in nici 2 secunde sa stins...dar cu un carait dela nasol la motor..


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Jul 2008, 08:56
Post #27


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




pai cred ca acumulatorul tau este varza....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need for speed
post 15 Jul 2008, 18:32
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 February 06




Aceeasi problema am avut-o si eu. A fost de vina carbunii de la pompa de motorina. Face de cateva ori asa pana te lasa de tot. Trebuie schimbata pompa cu totul pt. ca este capsulata.


--------------------
Renault Laguna 2 - SBxxDAP 2002-Autentyque
Renault Laguna 2 , 1.9 dci , 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 15 Jul 2008, 22:37
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




pana nu schimbi si motorul cu totul de ce nu mergi sa faci un test clip?
Nota 10 ptr jokerusv,pacat ca mecanicii nostri nu gandesc la fel cu toate cursurile si specializarile facute de ei...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 15 Jul 2008, 22:57
Post #30


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




am avut aceeasi problema. Am schimbat Senzor Impulusuri Arbore Cotit. Asta era eroarea ce aparea la tester. Se pare ca si-a revenit acum .


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 12:27
Dacia