Modificare Turbina
![]() ![]() ![]() |
Modificare Turbina
Sailas2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|||
segcm |
![]()
Post
#2
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
pistoanele ce zic?
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
pai exact asta voiam si eu sa aflu , care sunt riscurile exacte ...
dupa cum am mai zis , doresc sa facun chiptuning masinii , sa o duc la 105 cp din soft , dupa care sa ii schimb si turbina cu una de pe un megane 1.5 dci care are din fabrica 105 cp. nu stiu daca am folosit termeni exacti dar cred ca a inteles lumea ce si cum ... ![]() This post has been edited by Sailas2006: 12 Mar 2011, 22:35 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
janos |
![]()
Post
#4
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Nu trebuie sa schimbi turbina pentru a-l urca la 105 cai, fara nici o modificare hardware poti sa-l urci la 107 CP si primesti si 50 Nm in plus de la un tuner bun.
|
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
segcm |
![]()
Post
#5
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Decat sa bagi bani in ea... te sfatui s-o vinzi, mai pui ceva si iei de aia 106CP cu 6 trepte si gata. Acum nu stiu cat folosesti tu masina si cum o folosesti insa daca ridici asa mult doar din soft (105), eu nu stiu ce fiabilitate va avea dupa, apoi ia in calcul ambreiajul care sigur va ceda repejor daca isi ia ceva forje. Apoi injectoare, turbo, pompa inj si lista poate continua. Gandeste-te ca si motorul ala are o varsta / uzura si e la "a 3a tinerete". Te complici inutil parerea mea.
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Din soft doar se poate duce la 105 cai fara probleme.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
din punct de vedere al puterii nu cred ca vei avea probleme. 105 cai nu sunt multi. motorul este in mare parte acelasi ca la varianta cu 85 de cai. difera doar cateva piese care nu tin de rezistenta lui fizica.
persinal nu vad de ce ai mai pune o alta turbina daca o poti duce la 107 cai din resoftare. daca vei pune o turbina cu alte proprietati fizice implicit va furniza alte valori ale presiunii si nu cred ca se va impaca bine cu calculatorul masinii, si vad doar un rezultat: nu va merge bine. This post has been edited by bejanmarinel: 13 Mar 2011, 11:01 |
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
Sailas2006 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 November 10 From: Bucuresti ![]() |
ok , multumesc ptr. tot , m-am lamurit o sa las trbina ei. Dar tot vreau sa ii fac soft , sa o duc la 105 CP.
Dupa cum a zis si colegu cel mai simplu este sa o vand sa mai pun diferenta si sa imi iau una care are deja 105 CP, doar ca ... ![]() Masina merge foarte bine si la cei 82 CP pe care ii are ... , dar parca simt lipsa celor 20 ... precizez ca am un sitl de condus unpic mai sport ( nici batraneste sau sofer de weekend dar nici pilor de raliuri ). Am citit tot aici , un post al unu coleg de-al nostru care si-a facut soft astfel ducand al lui megan la 105 CP sau 120 , nu mai stiu exact, parca 120 deoarece deja avea 105, si zicea ca i-ar scadea unpic consumul. Chiar asa sa fie ? |
--------------------
Opel
Astra H 1.7 CDTI -
EX Megane 2.1 - 1.5 DCI Nici viitorul nu mai e ce a fost ...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
janos |
![]()
Post
#10
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Inca nu am apucat sa pun soft (deci nu experienta proprie), insa din cele citite in multe locuri daca stilul de condus ramane si nu fortezi ca ai cu ce atunci trebuie sa scada.
|
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
segcm |
![]()
Post
#11
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Eu zic sa iti vezi de treaba cu resoftatul. Am vazut si pe motoare de 1,9 (care sunt mult mai fiabile decat cele de 1,5) duse de la 120 la cca 150 trageau extraordinar dar incepeau beculete si "injection fault" in bord, injector picat, turbo pe moarte etc. Din proprie experienta iti zic ca daca " ai cu ce ", ai sa ii dai, nu faci nici o economie si nici nu menajezi deloc masina. Motorul are o uzura si daca ii faci "cip" eu zic ca in cateva luni parca te vad pe topicul "check injection". Gandeste-te logic ca practic noul soft va forta si mai mult unele componente care deja sunt la un anumit nivel de uzura. Mai bine mergi asa cu riscul diminuat de a avea probleme cu fiabilitatea. Bucura-te de masina ce ti-o permiti acum!
This post has been edited by segcm: 14 Mar 2011, 00:18 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
marius20689 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru 'NiS' Group: Members Posts: 135 Joined: 26 January 11 From: Zimnicea ![]() |
Am si eu o intrebare se merita sa-i ridici puterea la un dci de 85 cp la 110 prim chip
?? ![]() |
--------------------
Renault/Opel
---
--- Megane2 /Astra G
''Garage'' |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sigur.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
kevin-ray |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 November 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(segcm @ 14 Mar 2011, 00:16) Eu zic sa iti vezi de treaba cu resoftatul. Am vazut si pe motoare de 1,9 (care sunt mult mai fiabile decat cele de 1,5) duse de la 120 la cca 150 trageau extraordinar dar incepeau beculete si "injection fault" in bord, injector picat, turbo pe moarte etc. Din proprie experienta iti zic ca daca " ai cu ce ", ai sa ii dai, nu faci nici o economie si nici nu menajezi deloc masina. Motorul are o uzura si daca ii faci "cip" eu zic ca in cateva luni parca te vad pe topicul "check injection". Gandeste-te logic ca practic noul soft va forta si mai mult unele componente care deja sunt la un anumit nivel de uzura. Mai bine mergi asa cu riscul diminuat de a avea probleme cu fiabilitatea. Bucura-te de masina ce ti-o permiti acum! Din proprie experienta ne spui tu toate astea? Chiar te rog sa ne povestesti ce ai patit tu la masina ta cu motor diesel remapat! Eu am facut remaparea de la 80 la 105 cai pe la 10k km si acum am 57k. Motorul merge impecabil si nu il menajez deloc. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
II.2 2006 Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP |
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#15
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
QUOTE(Sailas2006 @ 13 Mar 2011, 14:20) Am citit tot aici , un post al unu coleg de-al nostru care si-a facut soft astfel ducand al lui megan la 105 CP sau 120 , nu mai stiu exact, parca 120 deoarece deja avea 105, si zicea ca i-ar scadea unpic consumul. Chiar asa sa fie ? Nu scade consumul deloc. Ramane la fel sau creste, in functie de cat de grea ai talpa. Idem si eu, am remaparea facuta de mai bine de un an la masina de la 106 la 126 CP si nu am avut nici o problema pana acum. Atata timp cat remaparea este efectuata de cineva care stie ce face si aplica doar cele 2 stagii recomandate a fi safe nu are ce sa se intample. Daca remaparea se face prin garajul lui nea gigel si iti promite cai fara numar, atunci e normal sa te astepti la injection fault, change engine etc. |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
pami |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 August 11 ![]() |
buna,ma scuzati,eu sunt noua pe aici,ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie,am un Renault Megan 2 din 2007,si sa dus linia la motor,tot,inclusiv segmentii, Renoul l-am cumparat nou,si e a 2 oara cand ii schimb turbina,am nevoie de un sfat daca ma poate ajuta cineva,la 110000km am schimbat prima turbina,NOUA 40MIL, de la renou,de origine,si garantia 1 an,si exact 1an si o luna a tinut,si acum la 220000km iar sa dus turbina,as vrea sa stiu daca stie cineva daca merge pe el o turbina de noul model Logan,
![]() 19 Aug 2011, 00:22: buna,ma scuzati,eu sunt noua pe aici,ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie,am un Renault Megan II din 2007,si sa dus linia la motor,tot,inclusiv segmentii, Renoul l-am cumparat nou, a 2 oara cand ii schimb turbina,am nevoie de un sfat daca ma poate ajuta cineva,la 110000km am schimbat prima turbina,noua,40MIL, de la renou,de origine,si garantia 1 an,si exact 1an si o luna a tinut,si acum la 220000km iar sa dus turbina,as vrea sa stiu daca stie cineva daca merge pe el o turbina de noul model Logan, This post has been edited by pami: 19 Aug 2011, 00:22 |
--------------------
renault megane 2
logan 1,5 dci
2007
- 20 pam
|
|
pantzer2002ro |
![]()
Post
#17
|
pantzer Group: Members Posts: 21 Joined: 7 August 11 ![]() |
sa inteleg ca intr-un singur an masina "face" 100000km? 280km media pe o zi??? uleiul si alte consumabile se schimba? o conduci tu sau altcineva care nu ii pasa si drept dovada ti-o distruge?
in ce stadiu se afla acum motorul? porneste? functioneaza? e mort complet? un motor SH de la o masina avariata total, ai incercat? |
--------------------
renault
megane II
2007
|
|
pami |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 August 11 ![]() |
masina e in taxi,dar mi se pare putin absurd sa schimb turbina la 110000km.(la o masina cumparata noua ,mai 2007, direct de la renou),am reconditionat turbina,15mil,plus manopera la renou,,si am mai mers cu ea 3 luni,si sa stricat ,din cauza ca cei de la renou nu mi-au curatat tubulatura,si a avut f f multa calamina (cred ca de atunci am probleme cu motorul,cand cei de la renou mi-au pus turbina reconditionata si nu mi-a curatat tubulatura de calamina si a fost fortat motorul,asa mi-a zis un mecanic), am cumparat alta turbina noua direct de la renou cu 40 mil,garantia 1 an,si exact 1an si o luna a tinut,Parerea mea e ca sunt masini slabute, si nu isi merita banii,la 175000 am schimbat toate injectoarele,60 mil,ma costat la boch .Si acum la 220000km. sa dus motorul,a trebuit schimbat tot in el,segmenti,cuzinetii,arborele nou,paharele,aproape tot,si a fost verificata si turbina,si mia zis mecanicul ca nu mai duce,are jocul mare,un mecanic mi-a recomandat sa pun o turbina de la noul logan,ca e acelasi motor si e mai eftina,costa 16 mil,garantie 1 an,de la Pitesti,daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau poate stie cineva,
|
--------------------
renault megane 2
logan 1,5 dci
2007
- 20 pam
|
|
alexgabriel26 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 14 April 11 ![]() |
Parerea mea este sa o bagi la dezmembrari, motorul este praf din cauza soferului care merge cu ea ca Evel Knievel =)).
|
--------------------
Renault
Kangoo
2008 Expression
- B-02-MLL
|
|
rs09 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
In conditiile in care masina face 100.000km pe an nu poti sa te plangi de ea.Cumpara o turbina de la dezmembrari si vorbeste cu cine o conduce sa nu mai mearga ca in fast & furious
This post has been edited by rs09: 28 Aug 2011, 13:18 |
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
@pami- injectoarele ti-au cazut din cauza combustibilului, de unde-l bagi si cat (daca mergi pe rezerva chiar daca ii schimbi pompa, in rampa ai numai pilitura de la ea, o fi si Delphi), indiferent de marca masinii atata timp cat mergi cu 10 L de combustibil in rezervor i-ai pus cruce masinii. Soferul care conduce masina in cazul in care a merge economic cu un motor turbo-diesel inseamna sa schimbe vitezele la 1500 rpm poti sa-ti ei gandul de la turbo, filtrele TOATE, schimbale la maxim 10k km in regim taxi si pe cat posibil sa fie si de calitate, nu toate ciurucurile in vitan, pentru caltfel cat dai atata face...
|
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:23 |