Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane bicorp 1.5 dci - Probleme injectie?

richie
post 13 Jul 2007, 14:04
Post #31


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




@alc2: nu stiam...sad.gif. Oricum, nasol.
Referitor la probabilitatea aparitiei problemei din cauza combustibilului, nici eu nu sunt de acord cu aceasta teorie. Atata timp cat exista motoare diesel care nu fac ever aceasta problema, cu atat mai mult ca exista chiar produse de Renault (1.9 dCi de exemplu) eu zic ca-i o eroare de proiectare....sau, cel putin o ...adaptare insuficienta la conditiile din Romania. Desi...daca mai apare problema si la altii....ce sa mai zic? In UK se presupune ca au motorina curata smile.gif


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 13 Jul 2007, 15:59
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Pai problema asta o au si cei cu ford focus ptr ca folosesc acelasi tip de injectie - Delphi care este foarte sensibil la orice. El este fabricat in USA si nu cred ca aia de acolo au probleme cu el (s-au ori avea). Dar problema asta o si cei din Franta cu tipul asta de injectie. Asa ca motorina are doar o parte din vina. De vina e proiectantul acestui sistem si cine l-a aprobat. Motoarele de 1.9 au sistem Bosch si nu am auzit sa aiba probleme de genul asta. Loganul la fel : 1.5 Delphi smile.gif .


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defektu
post 13 Jul 2007, 21:16
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 2 July 07




Am fost astazi si la Bosch Service.Am vrut sa-mi faca o diagnoza la motor dar foarte amabili mi-au zis ca-mi iau banii de pomana pentru ca program mai bun decat reprezentanta nu au iar daca la service Renault n-a iesit nimic cu CLIP la ei cu atat mai mult n-o sa-mi dea nimic calculatorul. Am intrebat de injectoare si mi-au confirmat ce mi-au zis si mecanicii de la reprezentanta.Injectoarele Delphi de pe 1,5 dci nu se curata,nu se repara, NU SE REMONTEAZA pt ca se blocheaza!Parca si poseidon spunea mai inainte ca aceste injectoare nu se curata
Pt. tomalaw : Informatia de sus este din doua surse diferite,dar poate avea un grad de eroare,cu toate ca nu cred. Te rog sa-i intrebi pe mecanicii tai cum le curata si cum le remonteaza si daca au mai lucrat pe acest tip de motor[ am inteles ca nu este reprezentanta]


--------------------
renault megane 2/ 1,5dci 80cp 2004, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 14 Jul 2007, 00:10
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Injectoarele se curata si se remonteaza numai ca trebuie sa ma duc cu ele la renault sa imi bage codul. Atat deocamdata...


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 19 Jul 2007, 16:07
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Vesti noi! Am fost azi la service si munceau baietii la ea. Am intrebat unde mi-au curatat injectoarele si nu mi-a zis unde dar ideea e ca se poate. Treaba sta in felul urmator : Exista o firma unde se curata injectoarele si se repara pompe de renault. Cica au ei un fel de masinarie (un stand ) mare cam cat o camera special ptr injectoare. Cica pe standul asta se pun injectoarele, le schimba capul, le baga un cod nou etc, etc ptr ca nu am inteles prea multe . Treaba cu standul asta este ca el costa foarte mult - cam 300.000 euroi si cica aia de la renault nu au asa ceva si vin tot acolo cu injectoarele si pompele. Standul nu mai stiu cum se numeste - parca ceva cu "ridge" la sfarsit. Pompa a fost tot la aia. Impreuna, injectoare si pompa, ma costa cam 22 mil. Plus demontat , montat si curatat rezervor, conducte plus schimbat filtru motorina (180 ron), plus capcanele de care am zis, (alea maine le vad) o sa ma duca cam pe la 30 mil. Maine cica e gata. O sa va zic mai multe maine! 124.gif

This post has been edited by tomalaw2001: 19 Jul 2007, 16:07


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexm25
post 26 Jul 2007, 14:36
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 July 07




tomalaw 2001 cum se comporta masina.
Sunt interesat de aceasta problema intrucat mi-am achizitionat un megane din 2004 1,5 dci si daca apare problema sa stiu pretul inlaturarii ei.
Multumesc


--------------------
dacia super nova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 26 Jul 2007, 20:16
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Masina merge f. bine acum.Dar bine mergea si inainte cu toate ca avea problema asta. Mie imi aparea doar mesajul "injection fault" si "STOP" si la mers nu se simtea nimic...Parca sa zic ca acum trage mai bine....

M-a costat 30 mil sad.gif

This post has been edited by tomalaw2001: 26 Jul 2007, 20:19


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fish
post 26 Jul 2007, 21:58
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 17 July 07




Tomalaw, mai ai pompa veche de injectie (cea stricata)? De cine e produsa? Ce scrie pe ea: Delphi sau Renault?
Motoarele 1.9 dci de la Renault nu au nimic pe circuitul de alimentare produs de Dephi? (pompa, injectoare, etc)?
Daca faza cu "botezarea motorinei" (șeful de benzinărie care baga furtunul de la hidrant in tancul de motorina abia primit) e adevarata, atunci nu stiu ce mai ramane de facut mad.gif Iti vine să-i omori pe ăștia!! Suntem cu toții la mâna lor? Și când te gândești ca alimentezi numai de la Petrom și OMV si tot o pățești? De unde naiba să mai pui motorina atunci, ca sa poti dormi linistit noaptea?
Sau poate ca mai sunt si alte cauze de defectare a pompei de injectie?


--------------------
Megane 3 1.6 16V 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 28 Jul 2007, 22:53
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Am aceiasi pompa.Pe ea scrie Delphi. Motoarele de 1.9 nu au nimic in comn cu Delphi. Au cu Bosch....
Benzinarii au doar o parte mai mica din vina. Cea mai mare vina o are ala care a proiectat sistemul asta de alimentare (Delphi) si ala care l-a pus pe Megane (Renaultu') smile.gif .
Recomand sa pui motorina euro 5 (pe unde gasesti-eu pun de la lukoil).

This post has been edited by tomalaw2001: 28 Jul 2007, 22:54


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 28 Jul 2007, 23:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Asa e , au fost si la Ford Focus ( TDCI nu TDDI , ani de fabricatie 2001-2003 ) probleme cu fenomenul pilitura , tot din cauza pompelor Delphi .Se pare ca apoi Ford a renuntat la relatia cu Delphi si dezvoltat un motor comun cu Peugeot ( 1.6 HDI )
La 1,9 dci nu am auzit pe nimeni cu problema pilitura , si folosesc aceeasi motorina ca noi .
De acord cu toma cu privire la cei 2 " vinovati " ( credeti ca ei nu stiau , dar au zis las'ca merge ....)
Toma , in primul rand felicitari pt reusita reparatiei , te-ai descurcat excelent in raport cu datele problemei , din cate stiu esti primul de pe forum care nu a scos din buzunar mii de Eur pt asta .
BTW : De ce recomanzi Euro 5 ? Eu o singura data am bagat la Golf si nu mi-a placut deloc , motorul era mai zgomotos si foarte puturos .


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 29 Jul 2007, 17:27
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




MA GANDESC CA POATE IN ASTA NU BAGA APA....SI INTRADEVAR E MAI PUTUROS MOTORUL CU EURO 5. ASA MI-AU RECOMANDAT SI CEI DE LA SERVICE UNDE AM FACUT REPARATIA.

This post has been edited by tomalaw2001: 29 Jul 2007, 17:28


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fish
post 29 Jul 2007, 18:15
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 17 July 07




Si de ce crezi că in asta n-ar băga apă?


--------------------
Megane 3 1.6 16V 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flo-bv
post 5 Aug 2007, 23:14
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 August 07




Am aceeasi problema si eu.Zilele acestea o sa incerc sa remediez problema injectoarelor.Daca ma are cineva aceeasi problema,scrieti sa facem schimb de opinii


--------------------
megane 2 megane2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikimaslina
post 6 Aug 2007, 01:52
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 August 07




Mie imi aparea doar mesajul "injection fault" si "STOP" si disparea dupa 3sec.S-a intamplat doar de 2-3 ori in 20mii km.masina are 180miikm.la diagnoza a reiesit o probl la regulatorul de presiune de pe rampa.are cineva idee cat costa ala?are legatura cu problema cu pilitura?10x


--------------------
Renault Megane II 2002 - IS-05-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiscandia
post 16 Sep 2007, 21:49
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 September 07
From: Galati city




Am avut si eu probleme cu Megane-ul 2, cam tremura si cand intram intr-o depasire si o acceleram imi aparea in bord INJECTION DEFAILURE. Ok, ma gandeam sa ma duc sa-i fac un test la reprezentanta dar am incercat mai intai la un service particular care stiu ca-i bunutz in ale injectoarelor, mi-au facut imediat un test cu borcanele si mi-au aratat ca 2 injectoare nu functionat aproape deloc iar un al 3-lea era si el pe duca, in concluzie numai unu` mergea bine.Dupa ce m-am uimit de preturile pentru a le schimba am zis sa scoata unul si sa vada daca are pilitura in el ca sa-mi dau seama daca e dusa pompa , norocul meu a fost ca nu aveau pilitura si s-a pus baiatu` sa curete cu pasta partea mecanica a injectorului si l-a probat pe banc.......mergea perfect, a facut la fel si cu restul injectoarelor, unu chiar avea un arculet stramb in el dar schimbandu-l a mers perfect si ala.Acum imi merge bine masinica si nu-mi mai apare nici o eroare in bord dar totusi cand sunt cu a 4-a la 55 km/ora are mici socuri, binenteles ca sunt in treapta respectiva dupa ce calc frana de la o viteza superioara, oricum caut sa n-o exploatez subturata totusi se mai intampla sa ajungi la astfel de viteza si sa fii in treapta a 4-a, cert e ca nu-i normal, oare din ce-o fi ?


--------------------
Renault Scenic II 1.5 dci - 2004 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 16 Oct 2007, 21:57
Post #46


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




O sugestie, venita de la o alta lipsa a Loganului.
Stiti voi ca la baia de ulei exista un surub magnetic.
Este pus acolo ca sa capteze eventualele pilituri.
A incercat cineva sa puna pe peretele rezervorului sau chiar si pe peretele pompei de motorina niste magneti de HDD.
Pt. cei care vor sa puna pe pompa se poate folosi un adeziv gen A+B care este imun la motorina. Pozitia ideala cred ca este in partea inferioara.
Pt. cei care vor sa puna pe rezervor .... un super glue e deajuns.
Pt. cine nu stie, rezervorul este dintr-un plastic mai ciudat. Adica eu recomand sa se dea cu putin smirghel acolo unde vrei sa lipesti.


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 18 Oct 2007, 21:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Eu stiu ca numai la CV este busonul magnetic . Daca ar exista in uleiul de motor pilitura ca in CV , nu mergi prea multi km cu el .
Iar in rezervor lichidul este in miscare permanenta datorita transpotului tur/retur . Poate ca pilitura ar fi atrasa numai cand motorul este oprit .
Si crezi ca magnetul HDD nu afecteaza functionarea pompei de motorina din rezervor ?
( banuiesc ca este acelasi sistem ca la benzina , pompa de joase electrica si pusa in rezervor )


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiuu
post 24 Dec 2007, 11:48
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 August 07




sleep.gif bai baieti . in concluzie muuult muult metabon.. la mine asa a rezolvat problema cu relantiu ala care fluctua.. acum eu am problema la injectoare din cauza frecarii mufelor lor cu carcasa de la filtru de aer ce zice ti de asta? venisera aia cu calc de 23 mil al masinii si in ultimu moment era de la fire /mufe acum aceeashi chestie a 3 a oara am reparat firele alea si acu 3 sa le duc la un electrician klumea sad.gif


--------------------
Renault Megane 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 24 Dec 2007, 21:19
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




deci se curata pana la urma injectoarele la 1,5?
toti pe care i-am auzit spun ca 1 din 10 daca mai merge...personal am avut curiozitatea si posibilitatea sa desfac asa ceva, nu am inteles cum repara ei minunile de acolo, zici ca e masina de tocat inauntru!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serjcoi
post 20 Apr 2011, 12:08
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 April 11




Salutare romani... eu am un Renault Megane II motor 1.9 DCI si de cateva saptamani daca tin acceleratia apasata peste 2000 de turataii mai mult de cateva secunde (rar nu mereu) se aprinde cheia la bord si scrie pe dislay "Check Injection
astazi i-am sunat pe baietii de la Renault si au zis ca trebuie sa ii faca teste mai intai, dar precaut i-am intrebat cam cat ar costa injectiile la ei au zis 4500 ron :| eu am ramas masaca si sper sa se poata repara (astep un replay de la voi daca a-ti avut aceeasi problema)
Nu mi sa aprins becul cu STOP decat !


--------------------
renault megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 20 Apr 2011, 13:23
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 23 December 09




De pornit cum porneste ? Ar trebuii mers si facut testul la injectoare plus o diagnoza. Daca esti din bucuresti si te intereseaza poti vedea ofetra mea din anunturi.

This post has been edited by ady24: 20 Apr 2011, 13:24


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 1 May 2011, 15:54
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




serjcoi, ce injectoare ai? bosch, siemsns, delphi, etc.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaifranta
post 23 Aug 2011, 22:29
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 February 11




buna. a incercat careva sa schimbe injectoarele? este greu ? trebuie neaparat sa fie facute la reno? multumesc


--------------------
renault laguna 1.8 16v 2000 DEDICACE - 516 RKY 75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P.A.R.I.S.
post 17 Sep 2011, 15:27
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 August 11
From: Pitesti (Arges)




Toma aceas problema o am si eu, doar ca a mea are si o pornire putin mai greoaie..eu am luat masina acum 2 luni, acum a inceput sa imi apara si mie martoru' STOP la turatie mai mare.
Am fost cu ea la un service (recomandat de baiatu de la care am luat masina), aia de acolo mi-au zis ca i'au schimbat pompa de inalte, i'au curatat injectoarele tot (asta acum vreo 3-4 luni)..dar acum vad ca a inceput sa faca iar faza asta, nici eu nu prea inteleg treaba cu curatarea injectoarelor dar las la aprecierea mecanicilor..

Sincer sunt putin "disperat" pentru ca nu imi convine sa scot la fiecare 3-4 luni cate 2000-3000 ron pentru a face asta.
Este posibil sa fie de la injectoare acum?..este posibil sa trebuiasca sa le schimb acum?oare asa zisa "curatare" nu este doar o amanare pentru inca 2-3 luni?


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 86 cp HATCHBACK 2003 - AG 37 STO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 17 Sep 2011, 16:28
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




EU pana nu am facut totul ca la carte nu am rezolvat pb...ce curatare de injectoare.....vrajeala pe fata, a mea incepuse sa bage pilitura dar era in faza de inceput asa ca am fost la un service ce-l stiam pe patron specializat pe diesel si am schimbat pompa de transfer din pompa de injectie,am schimbat diuzele la toate injectoarele apoi s-a spalat rezervorul cu spuma activa speciala la presiune apoi rampa s-a curatat la ultrasunete,s-au suflat si spalat conductele de alimentare apoi s-a schimbat cureaua de distributie,toata distractia?3100 ron dar cu garantie pe injectie 50k de km sau 3 ani numai daca bag motorina OMV sau Rompetrol-bonuri.Puteam sa fac numai 2 injectoare ce erau terminate,schimbam filtrul si o vindeam ca 4-5k de km nu avea pb dar asa o tin pt. mine ca porneste si merge impecabil, motorul toarce....a disparut orice tacanit la injectie,urmneaza schimb de brate si toate 4 discurile de frana si este masina noua-totul perfect functional,motorul nu consuma ulei,i s-a masurat compresia pe fiecare cilindru si este ca la una noua.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P.A.R.I.S.
post 17 Sep 2011, 21:36
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 August 11
From: Pitesti (Arges)




Deci sa inteleg ca problema nu este simpla, si tot trebuie sa scot ceva bani multi in buzunar, aim tind sa iti dau dreptate cu "curatarea injectoarelor", cred ca este doar o amanare.
Bafta.

This post has been edited by P.A.R.I.S.: 17 Sep 2011, 21:37


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 86 cp HATCHBACK 2003 - AG 37 STO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P.A.R.I.S.
post 19 Sep 2011, 17:12
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 August 11
From: Pitesti (Arges)




Deci revin, am fost si i'am factu o diagnoza, mi-a zis ca am probleme la injectoru' 1, ceva gen "combustie scazuta", cam asa ceva, nu stiu termenii exact.
A sters erorile, a facut manevrele alea prornire/orpire de cateva ori, a conectato iar la computer, si nu mai apare defectiunea.
Oare sa fi fost o simpla eroare?, chestia e ca masina porneste si putin mai greu, iar de eroare ma indoiesc, in orice caz o sa ma duc la un service calumea sa vad ce este cu injectoru' ala.

O zi buna.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 86 cp HATCHBACK 2003 - AG 37 STO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan mitea
post 7 Nov 2011, 23:34
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 August 11




salut.am patit si eu aceasi problema ca si voi.spuneti'mi si mie va rog unde sa imi fac masina unde ati facuto voi,sunt disperat nu stiu ce sa mai fac,a mea a inceput sa nu mai porneasca deja.va rog ajutati.ma


--------------------
renault megane 2004 - CL-09-YRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuCodlea
post 13 Nov 2011, 07:49
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 August 11




si eu am patit aceeasi chestie....cel mai sanatos este sa dai jos pompa de injectie si sa schimbi regulatorul de presiune daca este stricat...in cazul meu am schimbat pompa in intregime si apoi dat jos rezervor si injectoare si curatat tot...destul de costisitoare operatiunea dar stii una si buna;)


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 4 Jan 2012, 18:53
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




Ok si dupa ce ati facut toate operatiunile de curatat tot sistemul de injectie, conducte si rezervor au mai fost probleme. Sunt curios cat de fiabila este aceasta operatiune.


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 16:17
Dacia