Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mecanism inchidere portbagaj - probleme, cablu intrerupt / forfecat

kretzu77
post 14 Jan 2011, 14:37
Post #151


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




@BioHazarD
@vallixx

Si eu am avut probleme cu cablul ce alimenteaza incuietoarea de la portbagaj. Se sectionase mansonul acela de asa-zis cauciuc+fibra asa-zisa fibra textila si s-au retezat firele (se intampla mai ales iarna, ca se intaresc de la frig);
Masina era in garantie si am spus ca vreau sa apelez la ea (garantie). Au cam strambat din nas la inceput, dar le-am spus ca nu poate sa-mi dea rezolutie de C.I.D., pentru ca le pot demonstra ca e viciu de fabricatie (si anume calitate materialelor care imbraca acele fire (e mai mult plastic decat cauciuc). Le-am explicat si ca acel manson se rupe din cauza comportamentului materialului la frig si ca cer verificarea tuturor mansoanelor de pe masina + inlocuirea firelor sectionate.

Au tacut ca niste pesti, mi-au lipit firele si mi-au pus un manson din cuciuc. Au trecut 3 ani si nu am mai avut probleme.

icon_mrgreen.gif

This post has been edited by kretzu77: 14 Jan 2011, 14:38


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danini
post 17 Jan 2011, 13:32
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 23 July 09




Astazi am reparat si eu cablul forfecat în zona balamalei din stânga, acolo unde cablurile intră în capacul portbagajului. Nu mi se mai inchidea portabgajul din telecomanda. Multumiri forumului pentru ajutor!


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.5 dci 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 15 Feb 2011, 15:57
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




am si eu o problema cu actuatorul. intr-o vreme, uns cu mult wd40 mergea. de la o vreme nu mai merge. as vrea sa il dau jos, insa problema mea este ca e prins cu un fel de nit de tabla.

nu stiu cum sa explic exact...are un picior cilindric de plastic, care trece printr-o gaura din tabla. acest piciorus este prins cu un fel de saiba trunchi de con. nu stiu cum se poate desface aceasta saiba-nit fara sa o distrug...

are cineva vreo idee?


p.s. eu am un phase 2 (cred), 2001.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alien69
post 17 Feb 2011, 16:05
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




Bun.
Inteleg ca pana acum s-a discutat mai mult de problema cablurilor ce alimenteaza circuitul de inchidere din portbagaj (si inca ce mai disputa pe tema tensiunii si rezistentelor si asa mai departe, destul de folositoare de altfel).
Ce ma intereseaza insa este diferit de alimentarea motorasului ce declanseaza tija. Am dat jos acel actuator si pot spune sigur ca el functioneaza, cel putin pe deschidere (adica trage tija) dar pe inchidere nu (nu impinge tija). Dupa, mi-am dat seama ca n-ar avea cum sa impinga tija deoarece intra doar 2 fire in el: alimentare si masa; si cum sigur nu exista un releu de sens al curentului (si chiar daca ar fi, tot degeaba) nu este posibil ca motorasul sa fie alimentat de un curent cu sens schimbat, deci sa se roteasca invers, deci sa impinga tija.
Asa ca am dedus ca acel actuator are simplul rol doar de a debloca portbagajul, functia de blocare revenind mecanismul pur mecanic unde este si butucul.
Lamuriti-ma va rog daca: in momentul in care actuatorul trage tija (deblocheaza) se comprima un arc care, odata cu apasarea butonului pt deschidere a porbagajului, acesta este eliberat, tija trasa inapoi si sistemul se blocheaza la loc, ramanand doar sa inchizi (trantesti) portbagajul?
Daca este asa, ce ar trebui sa fac, pentru ca este clar ca acel mecanism nu mai functioneaza, de fiecare data trebuind sa imping manual tija.
Daca nu asa functioneaza sistemul, ce este de facut, stiind ca motorasul functioneaza normal (din cate stiu, poate gresesc).

Multumesc!


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.5 dCI
Viața e scurtă... decât s-o lungești, mai bine "o faci lată"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 17 Feb 2011, 16:41
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




pai cum l-ai scos? am intrebat intr-un post mai sus...

cu siguranta nu e cum zici tu. adica, ramane deschis tot timpul pana la impulsul de inchidere. e ca la actuatoarele de la portiere.

This post has been edited by pegas: 17 Feb 2011, 16:42


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alien69
post 17 Feb 2011, 17:15
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




pai are un holsurub cu pas de lemn, plastic (pt ca se infileteaza direct in corpul actuatorului, care e din plastic). problema cu el era ca are cap de tip imbus si mia fost greu doar pana am gasit cheia potrivita si sa-l separ de tija, in rest nu e cine stie ce filozofie.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.5 dCI
Viața e scurtă... decât s-o lungești, mai bine "o faci lată"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 17 Feb 2011, 19:29
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




aha... inseamna ca totusi trebuie sa fac o poza la mine. cap de surub/imbus nu este. pare a fi un nit...


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alien69
post 18 Feb 2011, 12:01
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




e nasol cu nitul, aici este o problema. dar sunt sigur k dak il dai jos (nu te grabi inca, analizeaza inainte posibilitatile) poti dupaia sa-l adaptezi pt un holsurub care sa-si faca filet direct in corpul actuatorului fara sa dauneze mecanismului acestuia.
dar posteaza o poza cu ce ai p-acolo si poate ne dam seama.
sper totui sa vada cineva care cunoaste mai bine si sa ma lamureasca cu postul meu de mai devreme.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.5 dCI
Viața e scurtă... decât s-o lungești, mai bine "o faci lată"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jflaci
post 18 Feb 2011, 13:11
Post #159


fiz.


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 February 09




Salut!

Ai grija, nu-i masa si alimentare, primeste tensiune inversa la deschidere/inchidere.

Desfa actruatorul (daca ai posibilitatile si sculele/mainile potrivite + experienta) si curata motorasul cu spray contact, mai ales la perii.

Spor!

Laci

PS: nu-i imbus, este Torx mi se pare de 15 sau 20, trebuie cumparata surubelnita/cheie potrivita, altfel il distrugi.

This post has been edited by jflaci: 18 Feb 2011, 13:12


--------------------
Renault Clio Symbol RNA 1.4 8V 2001 - MS-06-JIE
Ansmann MadRat 1/10
Tamtech Gear Brushless Hornet 1/18
Tamiya TL-01 alias Bonzer 1/10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alien69
post 18 Feb 2011, 13:40
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




Ms mult de rasp.
Da asa e. Nu e imbus, dar cel mai apropiat ca descriere era acesta (nu multa lume stie de acest torx, care de altfel nu mi se pare mai grozav sau mai sigur). Am avut keie si a mers fara nici o problema.

Motorasul functioneaza corect (cred. O sa-l mai testez in casa la un transformator pe 12 V), dar nu inteleg cum de primeste tensiune inversa? Am vazut clar ca unul din fire e legat pe caroseria masinii, deci masa. Vrei sa zici ca exista acel releu care schimba sensul, iar asta se manifesta prin intermediul caroseriei?

Daca sa zicem ca motorasul nu mai face fata, pot sa improvizez un altul (am fost mai strangator de fel si cred ca gasesc ceva pe specificatii prin casa) dar care sa nu afecteze in vreun fel sistemul? Nu de alta, da am inteles ca un rahatel dala de motoras ajunge la niste preturi nejustificate (pt ca te obliga sa scimbi tot actuatorul, sau chestii de genul).

Oricum diseara o sa vin la intalnire la Polivalenta, poate ma ajuta cineva si p-acolo.
Inca o data, ms mult pt rasp si pt atentie. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.5 dCI
Viața e scurtă... decât s-o lungești, mai bine "o faci lată"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alien69
post 21 Feb 2011, 16:36
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




Am rezolvat!

Se pare ca aveam aceeasi problema de genul fir retezat (ramas cadou de la proprietarul anterior) care era ascuns bine si capatul celalalt lasat pt a face masa, actuatorul actionand doar intr-un sens.

Multumesc forum-ului Renault si baietilor foarte de treaba care m-au ajutat!


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.5 dCI
Viața e scurtă... decât s-o lungești, mai bine "o faci lată"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jflaci
post 21 Feb 2011, 22:36
Post #162


fiz.


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 February 09




Ai vazut? Spor la treaba!!!

Multe se rezolva cu forumul :-))


--------------------
Renault Clio Symbol RNA 1.4 8V 2001 - MS-06-JIE
Ansmann MadRat 1/10
Tamtech Gear Brushless Hornet 1/18
Tamiya TL-01 alias Bonzer 1/10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 17 Jun 2011, 22:00
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Salutare,

Stiu ca este un post vechi, dar azi am patit-o si eu. Am desfacut tot ansamblul si am descoperit ca s-a rupt o bucata din plasticul care intra sub roata mare neagra (capatul bordurii albe pentru cunoscatori) astfel incat nu se mai transmite actiunea motorului la sistemul de blocare/deblocare al butonului l-a activarea/dezactivarea inchiderii centralizate.

Aveti idee daca pot remedia aceasta defectiunea fara a schimba tot ansamblul?

Piesa cu problema este bucata neagra de plastic aflata deasupra piesei din mijloc din aceasta poza
http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627586631

Multumesc.

This post has been edited by flooriin: 17 Jun 2011, 22:05


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001 1.4 16V - b40rxo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 18 Jun 2011, 15:01
Post #164


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Incepand de astazi a mai aparut o belea, nu se mai deschide portbagajul cand opresc motorul sau se deschide o usa din fata, dar daca apas butonul de deschidere din bord sau centralizata din cheie, se deschide.
Care-i faza, ca nu-mi dau seama...


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 29 Sep 2011, 14:58
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




sal.
am si eu o intrebare pentru posesorii de clio hatchback, acuatorul de la portbagaj difera de la un model la altul, pentru ca la o cunostiinta i sa defectat motorasul asta, nu mai actioneaza mecanismul de deschidere . problema este, ca fiind zilele trecuta prin tara am oprit la un schrott auto , de unde am cumparat un acuator acesta fiind ala negru cu tija (desfacut de pe un portbagaj de clio hatchback) am ajuns cu el la persoana respectiva iar cand ma uit are un alt tip de motoras care-i montat pe mecanismul ala de actionare .


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biciu
post 30 Sep 2011, 09:22
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 08




Salut !

De cateva zile am patit-o si eu la un Clio Bicorp. Nu mi se mai descuie deloc portbagajul. Cand incui/descui nu se aude nici un fel de zgomot din partea mecanismului de inchidere al portbagajului. Stau cu el blocat de cateva zile.
Stie cineva daca exista o cale manuala de a deschide portbagajul in situatia asta ? Am vazut tot aici pe forum ca la Megane Bicrop, spre exemplu exista o posibilitate de a-l deschide cu un creion/surubelnita din interior. La Clio nu gasesc nicaieri acea fanta unde trebuie introdus "creionul" respectiv. Are cineva vreo sugestie cum il pot deschide ?


--------------------
Renault Clio 2005 / Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shtefan78
post 30 Sep 2011, 09:25
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 September 09




desfa capul de plasti( fata de usa) si il actionezi manual. asta dupa ce intri prin spate

This post has been edited by shtefan78: 30 Sep 2011, 09:26


--------------------
Renault Megan 2 1.6 16v 2003
DRIVE SAFE, DRIVE SMART
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biciu
post 30 Sep 2011, 22:23
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 08




Merci pt sfat ! Tocmai astazi l-am desfacut si am constatat ca motorasul e posibil sa se fi ars. Am incercat sa-l alimentez direct de la baterie si nu misca. Are cineva idee unde gasesc un alt motoras sau un mecanism ce contine un motoras functional ? Am intrebat astazi la Rune pretul unui mecanism nou si ma costa 481 Lei + TVA , ceea ce este de-a dreptul revoltator !!!! Orice idee este binevenita!
Multumesc !!


--------------------
Renault Clio 2005 / Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jflaci
post 1 Oct 2011, 11:03
Post #169


fiz.


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 February 09




Salut!

Este foarte posibil ca motorasul sa fie murdar inauntru, si acesta sa fie cauza.
Ia un spray de curatat frane, si curata motorasul desfacut cu acesta. dupa reasamblare
nu uita sa pui ulei pe lagarele de pe capetele rotorului.

Laci

ref: http://www.reno.ro/REPARATIE-ACTUATOR-inch...aj-t114548.html


This post has been edited by jflaci: 1 Oct 2011, 11:06


--------------------
Renault Clio Symbol RNA 1.4 8V 2001 - MS-06-JIE
Ansmann MadRat 1/10
Tamtech Gear Brushless Hornet 1/18
Tamiya TL-01 alias Bonzer 1/10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 1 Oct 2011, 12:47
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




biciu vezi ca ai pm de la mine, sper sa-l fi primit


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 14 Jun 2012, 20:01
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 423
Joined: 22 November 09




Astazi dupa ce am inchis masina am vrut sa vad daca portbagajul este inchis si spre surprinderea mea sa deschis imediat, usile masinii fiind inchise am mai verificat acest lucru acum vreo 3 luni si nu puteam sa imping butonul respectiv, portbagajul era inchis.
Tija metalica trebuie sa stea intr-o anumita pozitie sau s-a dus iala ?

This post has been edited by rs09: 14 Jun 2012, 20:02


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z4pp
post 21 Jun 2012, 14:50
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 June 12




salut baieti... sunt nou pe acest forum.. am si eu un renault clio symbol 1.5 DCI de 6 ani si 240.000 km si de cateva zile am intampinat l ceva probleme si pe unde am fost, nu au stiut sa imi spuna ce are masina. cu motorul pornit la relanti sau in mers nu conteaza... acul de la kilometraj mi se ridica singur...ex. merg cu 50 km/h si se ridica singur pana la 120km/h...140km/h...80km... si dp revine la loc...dupa cateva sec sau la un interval scurt de timp iar se ridica repede si revine la normal... si in mers si cans spau pe loc... si nu imi mai indica temperatura la apa, cade acul de la indicator... se ridica iar... mai indica eronat. Sper sa ma poata ajuta si pe mine cineva cu o explicatie...sau un motiv ceva... MULTUMESC FRUMOS.


--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 21 Jun 2012, 15:01
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Maneta din dreapta , cea cu actionarea stergatoarelor are in cap un buton. Daca tii butonu ala apasat cand pui contactul , intra computerul de bord in mod test si face manevrele descrise de tine. Probabil ca acel buton a ramas cumva blocat pe ~inchis~ , sau maneta e defecta.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbebe26
post 25 Jun 2012, 09:34
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 April 09
From: Bucuresti




Acum o saptamana cobor la masina, apas butonul si deschid portbagajul. Nicio problema pana cand a inceput sa sune alarma si imi dau seama ca eu nu deschisesem masina. Verific de cateva ori cu blocarea usilor din interior cu motor pornit (daca fac asta din cheie sau din butonul interior fara motor pornit imi cupleaza alarma) si vad ca portbagajul nu se inchide. Deocamdata a fost trecut manual pe "inchis" pana voi remedia problema. Sper sa fie de la fire, nu de la mecanism/motoras (din cate am inteles oricum se comanda impreuna), iar dupa ce voi rezolva problema va voi spune ce a fost.


EDIT: Am rezolvat problema. Erau firele rupte imediat la iesirea din polița cu boxele.

This post has been edited by mbebe26: 25 Jun 2012, 15:19


--------------------
Renault Symbol 1.4 8v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryry
post 29 Sep 2012, 15:51
Post #175


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Va salut.
Evident ca am patit si eu aceasta problema. Mi-a ramas portbagajul deschis si dupa ce am demontat invelitoarea textila de pe portbagaj am reusit sa il inchid fortat dar acum nu stiu sa-l deschid si merg cu portbagajul inchis tot timpul. De unde il pot deschide manual ? Poate aveti o poza, m-ar ajuta mult. biggrin.gif Va multumesc mult.


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 30 Sep 2012, 14:43
Post #176


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(aurelyan @ 16 Aug 2010, 15:40)
Azi am patit-o si eu, mi-a ramas portbagajul blocat pe "inchis". Am fost la Bras, le-am zis care e problema, au chemat un baiat mai subtirel (ca sa incapa in portbagaj prin masina), a deschis capacul...



--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 5 Oct 2012, 19:18
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




se poate monta la portbagajul noului symbol un actuator de deschidere(atentie,nu descuiere).si apoi legat la o alarma sa obtin o deschidere din telecomanda.a pus cineva?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UDI
post 10 Oct 2012, 11:13
Post #178


membru posterior


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 May 06
From: Bucuresti




Am patit-o si eu azi. Incui masina si cand dau sa verific portbagajul, surpriza... era deschis. Dupa ce am citit topicul de aici m-am intors hotarat cu una bucata cablu, una bucata banda de izolat si una bucata cutter si am facut un tunning discret prelungind cablul pe care mintea sclipitoare de la Reno l-a masurat de zici ca il pune de la el din buzunar gun3.gif (dupa ce ca e scurt mai e si subtire.. practic e o lita care se sectioneaza si cand bate vantul). Concluzia este ca acum portbagajul se inchide.
Asa o fi si pe la alte marci??? naughty1.gif


--------------------
DACIA/RENO - Logan/Symbol - Ambition 1.5 dCI 65 CP / Fidji 1.5dCi 85 CP - B 57 UDI
Fat and Curious
<<<RockMachine Hurricane 50 / Corratec Corones 105>>>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 10 Oct 2012, 20:00
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




asa este la symbol generatie veche.la noul symbol cablul este mai lung(nu f. mult) si acoperit de un manson de protectie(sau ca sa nu se vada ca e cablu subtire laugh.gif


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 11 Oct 2012, 07:00
Post #180


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.371
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Ba, io sa mor daca am inteles vreodata rahaturile astea. Te ieftinesti la 30 cm de cablu. Pune dreaq 20-30 cm de fir in plus cand faci masina. Cata economie faci la 20 cm de cablu?
Si chiar daca faci, vinzi masina cu 10-20 de euro in plus.
Cine iti da niste mii, iti da si aia 10-20 de euro...si ti-ai scos si cablul.

Dar aici vorbim cu Renault, o firma care nu remediaza problemele nici la a treia generatie de masini.
Nu pot sa cred ca in 3 generatii nu au aflat de ele......vezi firul de la portbagaj, vezi problemele cu ambreiajul pe cablu.....


QUOTE(adrian2011 @ 5 Oct 2012, 19:18)
se poate monta la portbagajul noului symbol un actuator de deschidere(atentie,nu descuiere).si apoi legat la o alarma sa obtin o deschidere din telecomanda.a pus cineva?
*


La noul symbol nu stiu, eu am la ph4.

This post has been edited by vallixx: 11 Oct 2012, 07:05


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2024 - 05:09
Dacia