Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Master- ce ziceti: merita? As vrea unul nou...

themircea
post 28 Sep 2008, 18:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 31 December 07
From: Timisoara




Salut!

Ma bate gandul sa-mi iau un Master furgon 2.5 DCi 120 CP.
Pretul e OK. Dotari bunicele. Am incredere in marca, ca doar am si Laguna... biggrin.gif
Totusi, v-as ruga pe cei care aveti sau utilizati Master - faceti, va rog, o scurta recenzie cu bune si cu rele.
Ce ma mira este ca la numarul de utilitare de pe sosea, sunt foarte putine Master, raportat la numarul de Ducato/Boxer/Jumper sau Transit sau Sprinter sau chiar LT. De ce oare? unsure.gif
Ca mie mi se pare o alegere bunicica...

Multumesc,
Mircea


--------------------
Renault Laguna Grandtour 1999 Concorde ; fost, dar intotdeauna in suflet Megane III RS 250
Va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Doar pentru date de facturare trimiteti PM.
Cautam distribuitori. 0256/275273, 0720.699655 L-V 8-18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos62
post 28 Sep 2008, 19:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 August 07
From: Bucuresti




Eu am un Master 2.5 DCi 120 CP si are in jur de 40.000 km iar pana acum am schimbat doar un rulment de la planetara si binenteles consumabilele la revizie smile.gif .In 2007 cand l-am cumparat era cea mai buna oferta in gama lui ceea ce m-a determinat sa-l achizitionez.Ca si comparatie cu celalalte autoutilitare insirate de tine nu ma pot pronunta , nu le-am avut.Master-ul nu e condus de catre mine deci nu pot spune ca cel/cei care il conduc au grija de el wink.gif .Succes in alegere!


--------------------
Renault Megan Sedan Manager 2007 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 28 Sep 2008, 23:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.512
Joined: 29 August 06
From: A R A D




eu ti-as recomnada ducato,apoi boxer.unde lucrez am avut ocazia sa conduc 4 ducato maxi 2.3 120CP ,an 2007...si le conduc si in prezent..pe rind..acu ce sa zic,4 masini,4 soferi,4 stiluri de condus.

incerca sa faci o comparatie master/ducato la dotari standard.

Acasa am Sprinter..2.9D...dar aici e alta poveste..nu prea le pot baga in aceiasi oala.


--------------------
Renault Espace 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themircea
post 30 Sep 2008, 09:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 31 December 07
From: Timisoara




Salut!

dragos62 - da, ramane in continuare cea mai buna oferta pret /motorizare/dotari. Are distributie pe lant, sarcina utila mare, dotari standard suficiente...
M-am uitat pe un site englezesc despre van-uri si, din ce spun oamenii aia, se pare ca le place Master-ul.
Da, cica ar fi un pic depasit ca design si ca insonorizare fata de noile bus-uri aparute in 2007, dar ca si "value for money" zic ei ca e excelent.

Adi R5 - Da, Ducato-mi place ca aspect. Tare-i frumos! Motorul de 2.3 cica e mai bun decat cele de 2.2 facute in cooperare cu PSA si Ford, dar ma mira enorm pretul. A, si inca ceva: motorul are distributie pe curea - fata de 2.5 de pe Master sau 2.2 de pe Boxer si Ford, sau 2.4 de pe Transit - care-s pe lant.
La dotari echivalente, Ducato e cu 2000 CIP mai scump decat Master si cu 1000 mai scump decat Boxer?! De ce oare?
Ca si dotari - echipare, Master-ul e net in avantaj. In plus, pretul optionalelor (daca reusesti sa gasesti vreunul cu ceva optionale) este mai mic la Renault decat la Fiat.

In definitiv, ce ma intereseaza pe mine e comparatia de calitate - fiabilitate. Asta n-am cum s-o vad in carti sau pe net. Asta o stiti doar voi, cei care chiar le folositi.

Multumesc,
Mircea
0722.259258


--------------------
Renault Laguna Grandtour 1999 Concorde ; fost, dar intotdeauna in suflet Megane III RS 250
Va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Doar pentru date de facturare trimiteti PM.
Cautam distribuitori. 0256/275273, 0720.699655 L-V 8-18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 30 Sep 2008, 12:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 311
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




am avut un master 2.5d, cu ceva ani in urma, tine la tavaleala. problema lui e zgomotul, la relanti se scutura cabina cu mine. tabla era cam subtire, cum o atingeam se sifona imediat. cred ca motorul de 2.5 e de fiat, acelasi de pe iveco.


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themircea
post 1 Oct 2008, 01:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 31 December 07
From: Timisoara




Salut!

Vaaai ce era s-o musc...
Distributia la Master 2.5 e pe curea, nu pe lant. Si trebuie schimbata la 60.000 de km, nu la 120.000 ca la Ducato!
Mai mult, toti au reviziile la 30-40.000 de km - la Master sunt la 15.000 de km! blink.gif
Chestia e foarte ciudata, ca-n Anglia (si nu numai), pentru acelasi motor, reviziile sunt la 25.000 de mile (~40.000 km)!
Ce mama dracu' de motiv or avea? Ca acum nu mai pot sa zica nimic despre calitatea uleiului sau a consumabilelor sau mai stiu eu ce... Poate e vorba despre faptul ca o revizie costa 800-900 ron si "ar manca si gura lor ceva"? Si daca se poate mai des, de ce nu?

Si iac-asa diferenta de 3.000 de euro intre Master si Ducato ti-o papa reprezentantele in primii 180.000 de km doar din reviziile in plus si din schimbatul curelei de doua ori mai des.
Si iac-asa cred ca Renault-ul pierde un client, fir-ar sa fie! Si chiar imi placea... sad.gif

gedan - si ca intretinere, costuri de operare / servizare - cum era?

Mircea


--------------------
Renault Laguna Grandtour 1999 Concorde ; fost, dar intotdeauna in suflet Megane III RS 250
Va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Doar pentru date de facturare trimiteti PM.
Cautam distribuitori. 0256/275273, 0720.699655 L-V 8-18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 4 Oct 2008, 00:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.512
Joined: 29 August 06
From: A R A D




ei vezi? (ca m-ai bagat in ceatza putin cu distributia de am zic ca nu stiu io)



--------------------
Renault Espace 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tazuletz
post 25 Nov 2008, 22:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 November 08




Salutare!
Din pacate sunt posesorul unui Master 2.5 100 cp , cabina dubla cu platforma , si spun din pacate pentru ca nu sunt deloc multumit de nimic pana acum.
Initial , la achizitionare ( de nou) am facut evident mai ca tot omu o analiza comparativa..si e adevarat cum spun si cativa dintre voi , a fost cea mai buna oferta raport pret/dotari - mergand pe premiza ca si fiabilitatea si performantele sunt asemanatoare! GRESIT!!!!!
Masina 35000 km , cu siguranta Turbina cazuta pe perioada garantiei..dar am fost dus cu zaharelul ca e doar in imaginatia mea pana a iesit din garantie - Problemele au loc la IPSO Otopeni sau ce or fii ..de cand masina evident nu mai trage....subbit exact cand a iesit din garantie...RENAULT UL A INCEPUT SA ISI SPUNA CUVANTUL- geamurile el nu mai merg, stergatoarele nu mai merg, incalzirea a renuntat sa mai sustina si pasagerii, alarma porneste cand ai somnul mai dulce innexplicabil ( initial am crezut ca poate deh- vreo pisica ceva- pana am pandit toata noaptea de pe geam..roman tampit si credul ..dar era doar masina CLAR) ....
PASU 2 - intretinere revizii - va spun eu ...un skimb ulei care probabil la multe benzinariii e gratuit -- RENAULT ul isi spune dinnou cuvantul - 1300 ron ( ulei si filtru ) ....
Ce sa va mai spun ca masina de noua ..trage de zici ca NU ARE KEF...viteza NU...si despre vreo depasire nici nu incape vorba...eventual lansat din timp ...
SPECIFIC ...sarcina transportata si asta sa zicem odata la 10 zile ..max 300 kg ...deci masina nu a fost obosita sa zici ca a imbatranit!!!!
Concluzia mea...data viitoare ...CLAR FORD sau MERCEDES...
Intamplarea face ca lucrez in domeniu auto si am ocazia sa vad care ce masini , marci si CUM SE PASTREAZA in timp ( vorbim de SH uri )
CONCLUZIE- in general RENAULTUL se inscrie in categoria DOI LEI DAI =DOI LEI BEI!!!! la orice model , tip , motorizare ...cam tot!!!!


--------------------
Renault Master 2005 full 2.5 dci 100 cp - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 2 Dec 2008, 00:22
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.512
Joined: 29 August 06
From: A R A D




aceste cuvinte ne doare radmasa.gif



--------------------
Renault Espace 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themircea
post 3 Dec 2008, 11:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 31 December 07
From: Timisoara




Salut!

Da... Chiar ca e trist ce spui, Tazuletz.

Mai baieti si fete, eu ce sa va spun, pana la urma, din motivele pe care le scriam in postul din 1 Oct., mi-am luat un Transit de 2.2, 140 CP, 3.3 tone.

Problemele pe care le spui tu, Tazuletz, nu par a fi foarte grave.
Daca nu ti-a tras masina de la bun inceput, e clar ca erau probleme de turbina chiar de atunci. Eu cred ca le luam jugulara celor de la service fara sa stau pe ganduri.
Oameni buni, exista OPC, exista tribunale - de ce-i lasati sa faca ce vor ei?! Banii vostri au valoare, iar cei care va iau banii trebuie sa raspunda pentru ce va dau de banii aia!

In legatura cu problemele electrice - ia vezi tu daca nu-i sarit cablul sau vreo siguranta de la geamurile electrice.
Cat despre alarma - hai ca nu-i Renault de vina ca astia de la noi pun alarme de doi bani pe masini.
Mergi si tu, puneti un Viper sau o alarma de calitate, la o firma cu experienta in alarme si ia vezi - mai ai probleme?

Incalzirea nu are cum sa mearga mai bine sau mai rau in timp decat daca: 1.sunt depuneri pe interiorul radiatorului de incalzire (se curata sau se inlocuieste - nu apar depuneri daca folosesti un lichid de racire de calitate) sau 2.daca este murdar filtrul de polen si nu mai are debit de aer.
Stergatoarele ce au patit? Mecanism sau motoras sau siguranta?

Cat despre revizii: da, sunt scumpe la Renault, dar nu sunt mai ieftine la altii... crede-ma. In plus, tu ai scapat de service-urile la ei. Mergi la un service normal si gata. Va fi mult mai ieftin.

Uita-te pe site-urile englezesti si germane ce se ocupa cu utilitare. Toti lauda Renault-ul Master si Trafic. De ce oare? Te-ai gandit?
Mai mult - uita-te la masini la mana a doua la ei: vezi ca Trafic si Master nu sunt disproportionat mai ieftine decat Transit, Ducato, Boxer etc. Din nou - de ce oare?

Singura explicatie e ca cei care vand Renault la noi, in loc sa vrea sa te fidelizeze si sa joace cinstit, pe termen lung si cu atentie fata de client, ei vor sa se imbogateasca azi (!!!) si li se rupe ca Renault pierde imagine, pierde clienti, pierde credibilitate. Sa-si faca ei banu'!

Vedeti voi, aici, prin vest, lucurile-s mai simple - mergi in Ungaria la revizii si... sa vezi cum esti tratat acolo. Esti client, oameni buni! CLIENT!

Nu da vina pe Renault! Renault n-are decat vina de a le permite astora de la noi sa faca ce vor. Lucru oricum grav, dar...

Mi-oi fi luat eu Ford, dar raman fan Renault.
Mircea

This post has been edited by themircea: 3 Dec 2008, 17:35


--------------------
Renault Laguna Grandtour 1999 Concorde ; fost, dar intotdeauna in suflet Megane III RS 250
Va rog sa intrebati pe topic, nu PM! Doar pentru date de facturare trimiteti PM.
Cautam distribuitori. 0256/275273, 0720.699655 L-V 8-18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 20 Dec 2008, 23:47
Post #11


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.278
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Pai, daca ti-ai luat si Ford, de ce nu-l pui si pe el in semnatura ? nono.gif -i frumos...


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiaro
post 23 Dec 2008, 22:49
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 August 08




si eu am un master de aproape 3 ani 2.5-100 cai si sunt foarte multumit de el si sa sti ca nu cara 300-400 kg decat atunci cand e gol 053.gif am dus si maibine de 2 t pe distante scurte si nu stiu de unde scoateti voi preturile astea la revizii, la mine o revizie normala cu filtre de ulei, aer si motorina este de aprox 400 lei acum are 100 000 km si la revizie am platit 1 400 ulei,filtre,pivoti superiori care sunt singurele piese schimbate in 100 000 km in afara de consumabile , dupa mine este o masina foarte buna .


--------------------
renault ,aro kangoo 2008, 243 2008, 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2018 - 01:00
Dacia Server hosting