It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?

Aeonflux
post 27 Oct 2005, 19:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 June 05




Astazi mi s-a aprins un beculet infam galben precum si cel de Service. Habar nu aveam ce semnifica pana m-am uitat in manual : Martor luminos de control al sistemului antipoluare. Se incapataneaza sa ramana aprins, chiar dupa mai multe opriri ale motorului, impreuna cu becul de Service.

Vad ca manualul e destul de evaziv in privinta descrierii problemei si ma sfatuieste calduros sa iau legatura cu reprezentantul Renault. Probabil ca asta voi face dar va intreb daca aveti idei de unde si pana unde anomalia respectiva.

Masinuta are 9300 km, functioneaza normal, nivelul uleiului e ok, singura chestiune notabila e ca de vreo 1000km parca motorul toarce mai puternic decat inainte la turatii peste 3000,3500. Oricum nu prea trec de turatiile astea asa ca nu-i cine stie ce.Inca nu imi dau seama daca e doar o impresie sau nu, dar in fine, functioneaza normal.

Astept cu nerabdare sa vad daca dimineata mai aprinde misteriosul martor sau nu. Aveti idee despre ce poate fi vorba?


--------------------
Renault Megan Sedan II 2005, 1,6l 16v
Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 27 Oct 2005, 21:22
Post #2


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.867
Joined: 3 March 05




Asta te sfatuiesc si eu. Mergi de urgenta la service. Ori o sonda nu mai marge, ori firele, ori ti-a sarit o mufa, ori....., sunt multe. Cert e ca una din cauze poate fi un amestec prea bogat, dat de cine stie ce defect, si asta inseamna distrugerea catalizatorului. Incearca sa nu mai mergi deloc cu masina, du-te cu ea la service pt. ca trebuie pus CLIP-ul pe ea.
Bafta.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aeonflux
post 27 Oct 2005, 21:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 June 05




Mersi frumos Cipman. Deci cu alte cuvinte... duamne ajuta...


--------------------
Renault Megan Sedan II 2005, 1,6l 16v
Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 28 Oct 2005, 07:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.223
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Sper sa nu te sperii de dimineatza ... ar mai putea fi si catalizatorul biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 28 Oct 2005, 08:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 29 March 05
From: Bacau




Mie mi s-a aprins la mers la viteza de 170-180 vreo 10 km, dar am lasat-o "mai moale "si s-a stins de la sine. Oricum de doua ori am patit treaba asta si tot asa la viteza mare. In plus toba are o culoare rosiatica, mai mai sa zici ca e ruginita ....


--------------------
Renault Megane 1,9 DCI 2008 - BC-26-SDS
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apachectl
post 28 Oct 2005, 09:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 27 June 05




salut,

s-ar putea sa fie si din benzina, dar putin probabil. am un prioeten care a patit la fel la un Citroen C4 si vreau sa spun ca nu si-a rezolvat aceasta problema nici acum, din cate am inteles eu pot sa fie multe probleme. la el era legata si de lipsa de putere cu motorul rece. iti recomand cat mai repede sa te duci cu ea in service. prietenul meu zice sa nu ii lasi sa iti stearga eroarea de pe computerul de bord si atat.


--------------------
megane sedan 2005
Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aeonflux
post 28 Oct 2005, 17:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 June 05




Azi de dimineata la sfatul lui Cipman m-am uitat deedsubt si am constatat ca intr-adevar mufa de la senzor atarna binemersi sub masina. Cum s-a intamplat asta , nu stiu. Pus la loc mufa si nimic schimbat.

Imbecilii din service mi-au programat masina abia marti. Luni voi fi calare pe ei asa ca tineti-mi pumnii.


--------------------
Renault Megan Sedan II 2005, 1,6l 16v
Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 28 Oct 2005, 17:25
Post #8


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.867
Joined: 3 March 05




Daca numai asta a fost, trebuie sters codul de eroare, altfel nu se stinge becul. Nu mai tin minte daca se sterge singur dupa un numar de porniri/km. O sa ma uit.
Pesemne ai mers pe aratura sau ai agatat ceva pe drum gen creanga/cutie/etc care ti-a smuls mufa. Poate n-a fost infipta bine, ca mi se pare ca are siguranta si n-ar trebui sa se smulga cu una cu doua.
Bine ca a fost numai atat.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aeonflux
post 29 Oct 2005, 00:27
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 June 05




Cipman, ca de obicei, iti mai raman dator cu o bere. Dupa operatiunea de astazi cu infiptul mufei si parcurgerea a cam 10 km, problema s-a remediat si infamul beculetz s-a stins.
Mii de multumiri.


--------------------
Renault Megan Sedan II 2005, 1,6l 16v
Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 29 Oct 2005, 16:58
Post #10


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.867
Joined: 3 March 05




Cu placere. Dar, ca de obicei, bea te rog berea in sanatatea noastra, a celor de pe forum, si suntem chit wink.gif


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_liviu
post 17 Jan 2007, 20:58
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 January 07




Am 19.000 Km si incepand de la aprox. 10.000km mi se aprinde periodic martorul antipoluare+SERVICE fara nici un altfel de simptom (benzina folosita a fost, in general, Tempo Plus 98 de la MOL); consumul inregistrat: extraurban 5,5l/100km pentru viteze <110km/h, urban 9-9,5l/100Km. Evident dupa fiecare aprindere a martorului specificat m-am prezentat cu masina la service, astfel:
- la 10.000km: s-a scos alarma si s-a refacut conexiunea sondei lambda aval;
- la 175.00km: s-a scos alarma si s-a refacut conexiunea sondei lambda aval (acelasi tip de interventie ca prima data);
- la 18.000 s-a schimbat sonda lambda aval;
- la 18.500 s-a schimbat fulia decalor + distributie (fara sa existe unul din simptomele pe care le-am citit pe forum relativ la aceasta problema);
- la 19.000 mi-au spus ca-mi schimba catalizatorul (saptamana viitoare).
Datorita profesionalismului celor din service ma pregatesc pentru urmatoarea interventie. Interventiile specificate au fost efectuate pe garantie si ma gandesc cu teama ca nu peste mult timp aceasta expira.
Rugamintea pe care v-o adresez este daca aveti idee care ar fi cauza si daca a mai ramas ceva de inlocuit pentru rezolvarea problemei.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 17 Jan 2007, 22:25
Post #12


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 7.011
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




du-te la alt service wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 2011 dCi
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_liviu
post 2 Feb 2007, 20:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 January 07




La 19500 km au schimbat si catalizatorul. Evident dupa inca cca 300km beculetele s-au reaprins (antipoluare+service). Mers in service --->> reprogramat calculatorul de injectie. Astept sa fac inca 4-500 km pana probabil se vor aprinde din nou. Sugestii?


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 2 Feb 2007, 22:11
Post #14


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 801
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




asteapta si tu o marire de salariu sau altceva mai bun biggrin.gif .
ia legatura cu vocea clientului daca mai apare vreo problema explica toti pasii si cere-le sa-ti dea o solutie la aceste probleme eventual un alt service .
Daca nu te edifici stiu ca in tirg la vitan e un supersmecher aparat unic prin partea asta de europa care-ti verifica masina in totalitate si dupa cite stiu costa o verificare completa citeva milioane.bafta!

This post has been edited by apostol_emil: 2 Feb 2007, 22:12


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chipson78
post 5 Feb 2007, 20:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




la ce service ai fost? aia sunt dobitoci?
ce legatura are fulia cu antipoluarea? poate ii intrebi si pe ei.


--------------------
Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian baltalunga
post 9 Feb 2007, 21:22
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 February 07




O idee despre aceasta problema. M-am confruntat si eu cu aprinderea acestui bec si s-a rezolvat in cca. 15 min. Despre ce era vorba (ce am inteles eu): undeva pe la volanta exista un senzor optic care citeste viteza acesteia atunci cand se actioneaza butonul start - daca e ok, calculatorul initiaza aprinderea, etc. Datorita prafului (specific la noi) si a unor "pilituri"rezultate de la ambreiaj (normal mi s-a spus, mai ales la masinile noi, dupa rodaj) acest senzor a fost partial obturat, nu a mai citit bine viteza volantei, motorul nu a mai pornit imediat, ia catalizatorul a "vazut"acest lucru ca pe o posibilitate de patrundere in el a carburantului nears si a aprins martorul respectiv. Ca o paranteza, tocmai acesta ar fi rolul lui, de a evita inecarea motorului daca de ex. bateria e prea slaba si motorul nu porneste, dar se invarte... Concluzia - se sterge acest senzor (de fapt e vorba de un fel de geam), se sterge eroarea din calculator si totul e in regula. Stergerea se poate face numai ridicand capota (daca nu este prea multa mizerie acolo) sau se ridica pe elevator, se scoate scutul si este un acces mai facil. La mine a fost suficienta prima varianta. La cca. 20.000 de km se recomanda aceasta mica intretinere. Eu aveam in jur de 10-11.000 de km cand s-a intamplat.
La mine s-a aprins dupa ce la o pornire a "&iuml;nvartit "ceva mai mult decat de obicei.
Ma surprinde toata aventura ta... sau poate e altceva! Interventia am realizat-o la Mavexim Targoviste, in garantie, baietii stiau exact despre ce e vorba, a fost extrem de simplu.
Sper sa fie si la tine la fel!
Daca am gresit ceva d.p.d.v. tehnic, imi cer scuze, dar eu explicatiile acestea le-am primit, mi s-au parut plauzibile, am mai auzit si la altii aceeasi problema cu aceeasi solutie, iar masina este perect in regula.


--------------------
renault megane 2 2005 sedan privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_liviu
post 11 Feb 2007, 08:24
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 January 07




Aprinderea martorului a aparut in mers la drumuri lungi, mai mari de 200km. Indicatia de pe CLIP a fost tot timpul "sonda lambda aval - circuit inchis" neinsotita si de vreo alta explicatie - asa mi-au spus cei din service.
Am reclamat si la Vocea Clientului, mi-au cerut documentele doveditoare pe care le-am trimis de acum doua saptamani, dar nu am primit inca nici un raspuns.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoshPuiu
post 11 Feb 2007, 16:04
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 5 July 06




Citind acest topic (ca de altfel si in cazul multor altora) am observat ca totdeauna se face cite o referire la: 'Imbecilii din service' sau 'dobitocii de la service'. Cred eu ca ar fi bine in situatii d-astea sa dam si numele service-ului, din cel putin 2 motive:
1) este service Renault sau de cartier, si din ce localitate?
2) daca este service Renault, care anume?... nu de altceva, dar cel putin in cazul meu imi este greu sa ajung la un service Renault si nu as vrea sa ajung la unul cotat foarte prost (bineinteles, cotatia si-o face fiecare in functie de ce concluzii a tras in urma topicurilor). Eu cel putin, am ajuns la concluzia ca unele service-uri sunt mai bune la reparatii mecanice, altele la tinichigerie, altele la vopsitorie (conform parerilor membrilor forumului). Conteaza si ce meseriasi au...


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_liviu
post 12 Feb 2007, 19:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 January 07




Dupa reprogramarea calculatorului de injectie am mai mers inca 200km si evident ca martorul s-a reaprins. Am mers din nou in service si mi-au inlocuit urmatoarele: senzorul captor al pozitiei axei cu came, cele 4 bujii, senzorul care citeste pozitia volantei si s-a reinlocuit sonda de oxigen aval. Este posibil ca denumirea pieselor sa nu fie exacta deoarece inca nu am primit hartia cu ordinul de reparatie pentru ca se asteapta si parerea celor din Franta.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 12 Feb 2007, 19:35
Post #20


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 7.011
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




OFF: eu ma duc unde am pile si cunosc ce le poate pielea..unde nu nu smile.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 2011 dCi
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_liviu
post 6 Mar 2007, 18:11
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 January 07




In cele din urma, dupa nenumaratele interventii, se pare ca problema s-a rezolvat. S-a intamplat numai dupa inlocuirea calculatorului de injectie si astfel metoda de reparatie prin inlocuiri succesive a dat roade, dar cu ce costuri ...


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 10 Mar 2008, 16:00
Post #22


Against the System


Group: Members
Posts: 351
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(adrian baltalunga @ 9 Feb 2007, 23:22)
O idee despre aceasta problema. M-am confruntat si eu cu aprinderea acestui bec si s-a rezolvat in cca. 15 min. Despre ce era vorba (ce am inteles eu): undeva pe la volanta exista un senzor optic care citeste viteza acesteia atunci cand se actioneaza butonul start - daca e ok, calculatorul initiaza aprinderea, etc. Datorita prafului (specific la noi) si a unor "pilituri"rezultate de la ambreiaj (normal mi s-a spus, mai ales la masinile noi, dupa rodaj) acest senzor a fost partial obturat, nu a mai citit bine viteza volantei, motorul nu a mai pornit imediat, ia catalizatorul a "vazut"acest lucru ca pe o posibilitate de patrundere in el a carburantului nears si a aprins martorul respectiv. Ca o paranteza, tocmai acesta ar fi rolul lui, de a evita inecarea motorului daca de ex. bateria e prea slaba si motorul nu porneste, dar se invarte... Concluzia - se sterge acest senzor (de fapt e vorba de un fel de geam), se sterge eroarea din calculator si totul e in regula. Stergerea se poate face numai ridicand capota (daca nu este prea multa mizerie acolo) sau se ridica pe elevator, se scoate scutul si este un acces mai facil. La mine a fost suficienta prima varianta. La cca. 20.000 de km se recomanda aceasta mica intretinere. Eu aveam in jur de 10-11.000 de km cand s-a intamplat.
La mine s-a aprins dupa ce la o pornire a "&iuml;nvartit "ceva mai mult decat de obicei.
Ma surprinde toata aventura ta... sau poate e altceva! Interventia am realizat-o la Mavexim Targoviste, in garantie, baietii stiau exact despre ce e vorba, a fost extrem de simplu.
Sper sa fie si la tine la fel!
Daca am gresit ceva d.p.d.v. tehnic, imi cer scuze, dar eu explicatiile acestea le-am primit, mi s-au parut plauzibile, am mai auzit si la altii aceeasi problema cu aceeasi solutie, iar masina este perect in regula.
*



Aceasta metoda a functionat?
Si daca poate sa mi spuna cineva unde este mai exact aceasta buba.


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 10 Mar 2008, 16:16
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 3.048
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




E un senzor electromagnetic (captor pozitie volanta), nu optic. Pentru ce masina intrebi?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 10 Mar 2008, 16:31
Post #24


Against the System


Group: Members
Posts: 351
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




Pentru un Megane 2 1,6/16V an 2004.Ma intereseaza mai exact pozitia lui pentru a incerca sa ii fac acelasi lucru.

This post has been edited by ZaiR: 10 Mar 2008, 16:32


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 10 Mar 2008, 18:21
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 3.048
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




E amplasat la imbinarea dintre blocul motor si carcasa ambreiajului, in partea superioara a acestuia. Aici gasesti o poza cu senzorul si una cu amplasarea: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=707...dpost&p=1054477
Iar aici, o poza la masina din semnatura, nu se vede ca e sub o conducta de antigel, ti-am indicat cu sageata rosie cam pe unde e.
Attached Image
Se desface foarte usor cu o tubulara scurta de 10, e prins in 2 suruburi M6 si in lateral are o mufa.

This post has been edited by 19vik: 10 Mar 2008, 18:27


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 10 Mar 2008, 21:44
Post #26


Against the System


Group: Members
Posts: 351
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




Multam' fain! .Maine pe timpul zilei am sa ma apuc sa vad despre ce este vorba..sper sa se rezolve.


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 20 Jul 2008, 10:00
Post #27


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.953
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Am curatat si eu senzorul acela, mentionez ca pentru a ajunge cel mai bine la el ar trebui luata jos tava in care sta acumulatorul.
Attached ImageAttached Image
Attached ImageAttached Image


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
VW Golf IV 2000 Edition 1.6l/16V/105CP
Yamaha Diversion XJ600S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyngo
post 1 Feb 2010, 21:10
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 7 August 09
From: Bucuresti




Salutare !. aceeasi problema o am si eu de 2 zile..sau am avut-o, cel mai bine. pe moment macar. asa..deci, acum 2 zile am bagat benzina de la rompetrol ( nu am nimic cu nimeni si nici nu vreau sa fac reclama pozitiva sau negativa cuiva, dar cand vine vorba de banii mei, parca nu mai tin cont de nimic, si cred k sunte-ti de acord cu mine..asa ) deci, pana acum am bagat benzina de la moll, de ani buni, nici o problema, si s-a intamplat sa raman pe rosu .. nu aveam de unde altundeva sa bag decat de la rompetrol,acel prea mult laudat "Efix" iar in 20 de minute de mers vad k se aprinde acel bec "martor luminos al sintemului antipoluare" + cel de service. ce sa fac..ce sa fac, am stat asa 2 zile k am mai auzit k poate fii benzina de vina, iar daca nu se stinge sa ma duc la service,iar azi am alimentat de la benzinaria de unde bag de ani buni si surpriza: in cativa km parcursi s-a stins si cel de service si martorul luminos..hmm!. Ce sa cred?

This post has been edited by dyngo: 1 Feb 2010, 21:12


--------------------
renault megane sedan 2005 1.6 16v - CL 85 GFO
bucuresti. renault megane sedane 1.6 16v , 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 25 Feb 2010, 18:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 974
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Si mie i-mi apare acel martor luminos si as vrea sa mai i-mi dati detalii la pozitia acelui senzor care da erori.
Il pot curata singur fara sa fac ceva rau, trebuie decuplata bateria sau se poate si cu ea?

25 Feb 2010, 18:52:
ZaiR ai rezolvat problema cu senzorul acela ?
Daca da, cum ai facut ?

25 Feb 2010, 18:58:
Deci are cineva un raspuns la problema Mrtor luminos ?

This post has been edited by cosmin_69: 25 Feb 2010, 18:58


--------------------
Renault Megane II Renault Megane Sedane 2004 berlina 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 2 Mar 2010, 17:36
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 974
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Am rezolvat-o.
Era vorba de o resoftare, fiindca la schimbul de ulei ,, desteptii,, nu i-au mai sters din memorie anumitele erori si probabil softul a citit probabil o potentiala defectiune.
Am mers acum cu ea si deocamdata nu a mai aparut.


--------------------
Renault Megane II Renault Megane Sedane 2004 berlina 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 2nd September 2014 - 23:14
Dacia Server hosting