Martor de bord "Ulei" & "STOP"
![]() ![]() ![]() |
Martor de bord "Ulei" & "STOP"
Ayden_CJ |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|||
Andrei LGN |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
15W40 puneam eu la Oltcit
![]() Am pus si 10w40 in Oltcit si palpaia becul la ulei mai rau; ca sa stiu o treaba si sa nu mai stau cu grija, am dat jos un capac de la culbutori si la relanti tasnea uleiul, turat crestea si presiunea, asa ca m-am linistit/resemnat/TRSemnezi (bun motorul 1299cc /61CP boxer cu cilindrii orizontali opusi - mi-e dor de torsul lui la 6000rpm ![]() This post has been edited by Andrei LGN: 4 Jun 2011, 21:05 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
@balegos "inca o chestie dubioasa cand o pornesc dimineatza se aude cum curge antigelul in aeroterma, am incercat sa o aerisesc dar degeaba, scoate bule de aer incontinuu"
raspuns.in cazul asta pierzi si antigel pe undeva. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
balegos |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
ok, multumesc pentru sugestie, acum pe 12 cand iau banii am sa bag un ulei mai bun, sa vedem ce se intampla, daca tot palpaie cand e incins am sa caut o pompa de ulei. asa si problema cu aeroterma, sincer nu prea vad pe unde sa scape, nivelul in borcan e neschimbat.
|
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#35
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Nu căuta din prima pompă. Încearcă să desfaci pe acolo și să cureți orificiile de curgere a uleiului înainte. Eventual desfundă, dacă e cazul, și sorbul pompei de ulei. Poate a fost schimbat târziu uleiul sau ai pus cândva ulei necorespunzător și s-a "gumat" pe acolo.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
balegos |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 From: galati ![]() |
VyRuZ motorul a fost desfacut bucata cu bucata
![]() This post has been edited by balegos: 5 Jun 2011, 14:36 |
--------------------
renault clio II
hachback
1999 benzina 1.4 8 valve
- gl 23 sab i hate diareea
|
|
rapy22 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 August 14 ![]() |
http://www.reno.ro/Bec-aprins-STOP-ULEI-BA...re-t280651.html
poate ma poate ajuta si pe mine la aceasta problema , va multumesc |
--------------------
Renault
Megane 1
2003
|
|
cristi112211 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 February 15 ![]() |
salut! am si eu o problema cu martorul de ulei,s-a aprins in timpul mersului a stat aprins 3 secunde,dupa care s-a stins,iar ieri s-a aprins si pina nu am oprit si repornit motorul nu s-a stins dupa care la vreo 5 minute iar s-a aprins si s-a stins dupa 3 secunde,am 200 de km de cand am facut schimbul de ulei!
ati mai intalnit aceasta situatie? renault megane 2 break 1,6 16 valve benzina 113 cp multumesc |
--------------------
renaul
megane 2
2006
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#39
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica nivelul uleiul pe joja dupa o noapte de stat, daca e ok atunci poate fi sonda de minim a uleiului care sa fie stricata sau sa aiba contacte oxidate.
Poti intreba aici http://www.reno.ro/Megane-II-f138.html este sectiunea pentru Megane II, aici este pentru Clio. This post has been edited by RazvanF: 24 Feb 2015, 18:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
sammy4evers |
![]() ![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 April 16 ![]() |
mie mi se aprinde martorul stop si ulei in rosu in timpul mersului, renault megane cc 2007 1.6 16 v
martorii nu se aprind atata timp cat: merg la lucru 16 km dus-intors, doar vreo 3 semafoare, 2 sensuri. cand am drum liber (fara semafoare) sau atostrada. excl.gif martorii se aprind foarte des si intermitent cu un bipait atunci cand: merg mult peste 30 min sau bara la bara, plecari de pe loc, sau cand am peste 2000 turatii. excl.gif verficat joja ulei tot timpul si e ok. cand pornesc motorul apare toate nivelele de ulei pline pe computerul de bord. ba chiar am adaugat ulei sa fiu sigur. nici o imbunatatire. din cate am citit pe net poate sa fie dusi senzorii, sau baia de ulei. nu mai lubrifiaza motorul cum trebuie. acu 2 luni s'a aprins doar martorul ulei de culoare galbena doar vreo 2 zile si foarte rar. nu am facut nimic si eroarea a plecat de la sine. unsure.gif eu sunt cam incepator am masina de 9 luni nu am avut probleme pana acum: acum, intrebare de incepator: anul trecut, cand era cald si opream motorul si paraseam vehiculul, se auzea cum termostatul sau ce'o fi, racea motorul. (cand era cald afara peste 25-30 grade). acum cum a venit caldura acel termostat nu'si mai face datoria si ce ma gandesc eu ca a cedat. si motorul se supraincalzeste. are legatura cu martorii din bord? sau sa fie cu totul alta problema? nu stiu cum sa le iau si unde sa merg. sa nu aud sumele alea mari de reparatii de care oricum nu scap. sleep.gif dar poate cineva a mai patit si ma poate indruma ce sa fac. mi'e frica sa mai umblu cu masina ca poate gripez motorul si vine beleaua sad.gif multumesc anticipat. ps. cumparata la 120 mii km si am parcurs vreo 10 mii de atunci. Attached thumbnail(s) 12088463_1026831754041633_637632699829589440_n.jpg ( Size: 170.11k ) Number of downloads: 254 |
--------------------
renault
megane cabrio
2007 cc
- tm93cbs
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#41
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Trebuie sa mergi la un service sa iti verifice motorul si sa citeasca codurile de eroare, daca martorii palpaie sau stau aprinsi asta nu inseamna ca senzorii au cedat...poate sa fi cedat pompa de ulei si sa nu mai faca destula presiune in sistem.
Cateodata senzorii mai zic si adevarul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
andutu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Mie nu mi se aprinde becul de la ulei cand pun contactul,sau se aprinde cand are el chef, becul din bord e functional dat jos ceasuri si verificat led-ul e ok.
Am mai vazut pe la colegi de la logan ca au patit asa si ca s-a rupt firul de la mufa al meu am vazut ca e intreg, sper sa ma uit bine, senzorul de ulei este unul verde si se afla in fata motorului? intra in el o mufa cu un singur fir o mufa alba. Mai este un senzor tot in fata cu o mufa maro dar are doua fire din ce am citit ala e senzorul de batai ( detonatie )? In fine este normal daca e dus senzorul sa nu se mai aprinda becul? sau este firul intrerupt prin alta parte? Oare apare pe DDT? momentan nu am laptop.... ![]() 1.5dci 65cp. La multi ani! ![]() This post has been edited by andutu: 31 Dec 2016, 16:42 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#43
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica daca iti "citeste" nivelul de ulei in self test.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
andutu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate nu am CB
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
andutu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Am pus diagnoza, nu am erori.Becul se mai aprinde, dar cand are el chef, posibil contact imperfect pe undeva, dar unde?
Teoretic si practic firul de la senzor intra in ECU iar din ECU vine in ceasuri? daca era problema pe traseul senzor> ecu banuiesc ca imi dadea eroare la diagnoza? Am cumparat un spray de curatat contacte si o sa iau la puricat mufele ECU, si la senzori si pe la uch si ce mai gasesc ca si asa nu am facut asta de cand e masina cumparata. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
andutu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Rezolvat! bagat mana sub bord am miscat de releele , mufele de la uch.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 23:08 |