Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

MSn
post 17 Apr 2009, 13:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Multe intrebari, deoarece a venit caldura si am iesit la iarba verde smile.gif

1. Sub masina ma asteptam sa fie antifon, dar am gasit un fel de vaselina prafuita.
Am crezut ca e mizerie si am dat sa o spal cu motorina, dar a ramas tabla vopsita simplu in urma spalarii, deci nici urma de antifon.
Ce trebe sa fac ca sa repar greseala ?
Sa dau cu vaselina in acel loc sau sa dau cu antifon?

2. Cum se vede in poza am gasit multa rugina sub stratul de vopsea, la prag si aripa spate.
Am curatat rugina cat am putut si am dat cam 2 straturi de grund.
Ce trebuie sa dau peste grund ?
Antifon, vopsea, mastic ?

3. La capatul bratului schimbatorului de viteza este o piesa ce e plina de ulei.
Este normal sa fie asa sau imi curge ulei din cutie, etc?
Nivelul la uleiul din cutie pare ok.

4. Unde se fixeaza cricul in fata si in spate ?
In 1, 2 sau 3 ?

Dar in fata ?
Poate ca exista puncte mai tari la tabla in anumite locuri.

Dupa cum se vede, tabla este foarte slaba si s-a si indoit in locul unde este fixat cricul.

5. Ala este filtrul de benzina ?

6. Ce trebe desfacut ca sa vad in ce stare se afla cureaua de transmisie ?

7. Am gasit o cutiuta neagra din plastic ce se afla montata pe cutia de viteza.
Ce este acea cutie ?

8. La roata din spate exista in capacel metalic chiar langa conducta cu lichid de frana. Probabil ca se foloseste cand se aeriseste frana, nu?
La mine vad ca se roteste usor, deci nu pare a fi strans la maxim.
Asa trebuie sa fie putin desurubat sau trebuie sa fie strans bine si s-a desurubat singur in timp ?
Franele sunt ok.

This post has been edited by MSn: 17 Apr 2009, 15:13


Attached thumbnail(s)
antifon__816_x_612_.jpg ( Size: 112.16k ) Number of downloads: 3551
brat_sch.jpg ( Size: 92.9k ) Number of downloads: 3570
Cric_fata.jpg ( Size: 128.59k ) Number of downloads: 3458
Cric_spate.jpg ( Size: 138.19k ) Number of downloads: 3312
curea_transmisie.jpg ( Size: 86.19k ) Number of downloads: 3244
ulei_sch.jpg ( Size: 88.36k ) Number of downloads: 941
Rugina.jpg ( Size: 132.69k ) Number of downloads: 903
rugina_prag.jpg ( Size: 85.48k ) Number of downloads: 833
Filtru_benzina.jpg ( Size: 67.54k ) Number of downloads: 834
roata_spate.jpg ( Size: 109.3k ) Number of downloads: 889
cutie.jpg ( Size: 102.09k ) Number of downloads: 881


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 17 Apr 2009, 15:11
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




3. si la mine e la fel, probabil e din categoria asa face toate (sau avem amandoi o problema).

7.cutia respectiva e pentru a elimina surplusul de ulei din cutie(apropo, mare grija daca desfaceti cutia de viteze, este un furtunas care e pe acolo, sa il puneti in aceeasi pozitie in care l-ati gasit, ca altfel va arunca o buna parte din uleiul din cutia de viteze afara)


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Apr 2009, 15:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




3. Nu stiu cat de normal este insa si la mine si la mai multe twingo / clio si chiar si 2 megane II am vazut ca este la fel.

4. sunt niste mici decupaturi in muchia pragului atat in fata cat si la spate un fel de U daca vrei sa ii spui asa. Acolo se pune cricul.

5. Da. Acolo e pus la noi default.

6. Cam multe.
Pe scurt - trebuie sa il slabesti alternatorul si sa il dai jos, apoi cureaua de la alternator, fulia ce invarte alternatorul, cele 2 capace de protectie a distributiei (unul este sus unul este jos) - fulia alternatorului si capacul de jos le desfaci dupa ce dai jos roata din stanga (partea pasagerului) nu inainte de a da jos oala de plastic de la roata ca altfel nu ai acces. Daca ai AC trebuie sa scoti si cureaua compresorului (este montata pe aceiasi fulie ca cea a alternatorului). Deci mai bine o faci la un service - ca este nebunie + ca e spatiu acolo foarte limitata si este nevoie de scule adaptate.

7. dany_ing3r total gresit. Aia e "rezerva de aer pentru cutie" sa nu se faca vacuum in cutie - sa aiba o respiratie. Surplusul de ulei din cutie se scoate pe lateralul cutiei - pe unde se si umple (in cum privesti cutia din fata masinii). Eu unul am dat jos cutia acum 2 saptamani si crede-ma NU ESTE NICI UN FURTUNAS. Are 2 busoane unul de scurgere a uleiului, dedesubt, cu cap patrat ca cel de la baia de ulei si unul in lateralul cutiei (cum privesti masina din fata busonul este orientat catre radiator) pentru umplere. PS furtunasul ala poate sa fie ceva - o inventie pus de cel care a avut masina inainte.

This post has been edited by bubu782001: 17 Apr 2009, 16:11


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Apr 2009, 15:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Tin sa te anunt ca Twingo are garantie la tabla 12 ani, asa ca ,nu-ti fa probleme in privinta antifonarii ...!Daca fabricantul n-a dat cu niciun fel de antifon pe sub masina ,cred ca stie el ce face ,nu ? Tabla are un tratament special anticoroziv si nu necesita antifon ca la vechile masini .Daca tii neaparat ,da cu antifon in zonele "dezvelite" ,nu folosi vaselina sau ulei . In locurile in care ai gasit rugina este posibil ca masina sa fi suferit "interventii" in urma unui accident ...Peste grund da cu antifon de buna calitate ! La "capatul bratului schimbatorului" se afla un simering ce nu mai poate etansa perfect ...Fii fara grija ,nu-i nicio problema atata timp cat doar se manjeste acea tija ! Cricul are locul lui de fixare ,aproape de mijlocul pragului . Nu monta cricul asa cum ai facut-o ,spre capetele pragului ! Da ,acela nu poate fi decat filtrul de benzina ! Cureaua de distributie nu se verifica din "priviri " ,se inlocuieste dupa 60000 km parcursi .Acea curea se poate vedea ( o mica parte) dand jos acel dop de plastic de pe capacul distributiei . Acel "capacel metalic" este un aerisitor ce trebuie strans bine (nu foarte tare) altfel risti sa pierzi lichidul din sistemul de franare . up.gif


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Apr 2009, 16:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




Pe partea cu antifonarea mai e si o chestiune de economie. Masina si pasagerii din acesta cauza "sufera" de zgomotul de rulare. Renault a facut o reducere de materiale in privinta asta. Si cum avem gropi si denivelari la greu in Romanica e foarte aiurea. Oricum nu este singurul tip de Renault care are aceasta problema. Mai sunt si altele. O sa ii pun in interior in vara asta folii isonorizante dupa ce scot totul din ea. MA apuca toate alea-alea cand merg cu ea din cauzele mai sus spuse. Cat despre tabla - este perfect adevarat ce a spus rentgo.
La partea cu cricul inca o data rentgo are dreptate uita-te in poza de mai jos si o sa vezi si unde.
PS eu nu am cricul original.

This post has been edited by bubu782001: 17 Apr 2009, 16:11

Attached thumbnail(s)
cric.jpg ( Size: 18.23k ) Number of downloads: 983


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Apr 2009, 16:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti





up.gif

This post has been edited by renotgo: 17 Apr 2009, 16:18


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Apr 2009, 16:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




Am corectat mai - arunca un ochi tongue.gif . Gata.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Apr 2009, 16:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




biggrin.gif


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 17 Apr 2009, 17:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Am atast 2 poze.

1. Cred ca unul este dopul care daca se scoate, se poate vedea cureaua de distributie.

2. Cric-ul se monteaza cam la jumatatea portierei ?
Asa cum este sageata in poza?
Deci indiferent ce roata am de dat jos (cea din fata sau spate) cric-ul se monteaza doar in acel loc (pe la mijlocul masinii) ?
Ca nu cred ca mai exista alt "U".

Attached thumbnail(s)
Dop.jpg ( Size: 133.33k ) Number of downloads: 752
Cric.jpg ( Size: 207.86k ) Number of downloads: 603


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Apr 2009, 18:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




Cam da. Acolo se pozitioneaza corect cricul.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 23 Apr 2009, 10:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Dintii care cred ca sunt de la discul de ambreiaj, e bine sa fie unsi cu ceva vaselina, ulei, WD40 ?

This post has been edited by MSn: 23 Apr 2009, 10:03

Attached thumbnail(s)
Capture.JPG ( Size: 125.6k ) Number of downloads: 640


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Apr 2009, 10:04
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.591
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Discul de ambreaij nu are dinti blink.gif

Care dinti?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 23 Apr 2009, 10:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Important este ca intreaba ...! smile.gif "Chestia" aceea cu "dinti" este coroana ...cu ajutorul acelor "dinti" si a "dintilor" electromotorului reuseste acesta din urma sa puna in functiune motorul .In niciun caz nu trebuie uns ceva pe acolo ! Daca mai ai intrebari ,fie ele "comice" ,pune-le, pentru ca asa deslusesti lumea minunata a masinii pe care o folosesti !


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 23 Apr 2009, 10:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Intrebari vor mai fi cu siguranta biggrin.gif
E prima mea masina ce am cumparat-o in Oct 2008, si nu prea sunt priceput la auto, dar vreau sa aflu cat mai multe despre twingo.
Asa ca de demontat voi demonta atat cat pot (exceptie motorul, cutie viteza, etc), sa studiez, sa curat, (eventual inlocuire) si daca e ceva ce nu stiu, o sa va adresez intrebari smile.gif

Ieri am demontat ansamblu mecanism stergator parbriz pentru curatat, dat cu WD40 pe la axuri ce vin la stergatoare, vopsit brat stergator, schimbat garnitura cupru surub dop baia de ulei, curatat bateria de oxidare, etc smile.gif

La rulmentii din roti se poate ajunge usor pentru a verifica daca mai au nevoie de vaselina, etc ?
Sau mai bine las meseriasii la service...


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 23 Apr 2009, 10:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Rulmentii de la roti nu trebuie gresati ! Cand incep sa se uzeze devin " zgomotosi", dupa , fuga la service ca acasa nu-i poti schimba !

This post has been edited by renotgo: 23 Apr 2009, 10:39


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitucu
post 25 Apr 2009, 22:22
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 April 09
From: sibiu




salut am ceva probleme cu usile ,nu se inchid bine reusesc sa le inchid doar dupa cateva incercari exista cumva ceva reglaje la ele ca sa se inchida mai usor?


--------------------
renault twingo 1999 - sb 86 mit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 26 Apr 2009, 07:26
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Sigur ca exista !Schimbi pozitia "chestiei" de pe stalpul masinii,cu mare grija ...!


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 26 Apr 2009, 20:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Chiar astazi am umblat la ''chestia aia'' smile.gif ca era pozitionata mai sus si facea cam urat usa cand o inchideam.
Am desfacut suruburile si am lasat-o putin mai jos si acum se inchide perfect.
Dar trebuie avut grija sa nu se desfaca ambele suruburi ca exista riscul sa cada piulita aia dubla pusa in interior.

Multumesc renotgo pentru sfat ! dry.gif

Alta problema:
De cand am cumparat masina, esta putin lasata in partea soferului.
Am intrebat pe cineva si spunea ca de la arc ar fi problema.
Am demontat aripa, curatat zona si am constatat ca arcul are doar 4 spire si un sfert, pe cand arcul celalalt din fata are 5 spire si jumatate.
Deci se pare ca este rupt arcul.

Acum daca are amabilitatea sa-mi spuna bubu782001 (din dialogys) care ar fi codul arcului sa stiu ce sa cer la magazin.

Sunt cumva compatibile de la Solenta, Logan, etc ?

Pe arcul asta rupt am vazut 2 culori, gri si galben, dar pe celalat din dreapta care este bun, nu este nicio culoare pe el.

This post has been edited by MSn: 26 Apr 2009, 22:53


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 27 Apr 2009, 07:48
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




@MSn ,nu se potrivesc arcurile de la Solenza -Logan .Cauta pe http://www.dezmembrarimasini.ro/cauta-piese/ si vei gasi tot ce-ti trebuie ! up.gif


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ing3r
post 27 Apr 2009, 09:32
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 27 November 07




7. dany_ing3r total gresit. Aia e "rezerva de aer pentru cutie" sa nu se faca vacuum in cutie - sa aiba o respiratie. Surplusul de ulei din cutie se scoate pe lateralul cutiei - pe unde se si umple (in cum privesti cutia din fata masinii). Eu unul am dat jos cutia acum 2 saptamani si crede-ma NU ESTE NICI UN FURTUNAS. Are 2 busoane unul de scurgere a uleiului, dedesubt, cu cap patrat ca cel de la baia de ulei si unul in lateralul cutiei (cum privesti masina din fata busonul este orientat catre radiator) pentru umplere. PS furtunasul ala poate sa fie ceva - o inventie pus de cel care a avut masina inainte.


bubu, eu cand am zis de furtunas, vorbeam de interiorul cutiei (am avut-o desfacuta bucatele de cateva ori, si e pus din fabrica (nu poate sa fie pus de cineva pentru ca are o forma foarte ciudata si un loc exact unde se pune, dupa forma lui). acel furtunas daca nu il pui cum trebuie, poate sa iti scoata ulei din cutie prin "rezerva de aer pentru cutie".

apropo, daca va desfaceti cutia, mare grija sa nu cada unele chestii de pe acolo(mie mi-a cazut o chestie mica de vreo juma de cm si nu a vazut nimeni si cu ocazia asta mi-a mai fost desfacuta cutia de vreo 3 ori pentru ca se bloca in viteze)


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 16V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 27 Apr 2009, 10:29
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Surbul de la baia de ulei (evacuare) trebuie strans bine ?

Am schimbat uleiul cand am cumparat masina (Oct 2008) si de cateva zile am vazut ca este ulei acolo la garnitura din cupru, si am dat sa-l strang mai bine dar a inceput sa picure cate putin. sad.gif
Am inlocuit garnitura fara sa pierd decat 500ml de ulei si acum vad ca la fel este (picura) wacko.gif

Garnitura este de 16 cu azbest in ea. (am cumparat de la piese auto Dacia)


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Apr 2009, 12:18
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




Eu stiam ca garnitura aia este din cupru. Acuma poate o merge si din azbest.

Pentru dany_ing3r nu am stiut (sau poate ca nu am inteles eu bine) ca este vorba de interiorul cutiei...am crezut ca este pe din afara furtunasul respectiv si atarna pe undeva. Deci o confuzie.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 27 Apr 2009, 13:05
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Este din cupru dar pe interiorul ei are azbest.


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 27 Apr 2009, 14:57
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 956
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Garnitura cu pricina ...se potriveste de pe Solenza -Logan -Super Nova-Clio .Daca ai cumparat de Dacia (modelul clasic) sa stii ca este mai mare in diametru si trebuie montata cu grija altfel risti sa pierzi ulei .Busonul trebuie bine strans pentru ca acea garnitura sa se muleze si preseze perfect .Nu strange foarte tare !


--------------------
BMW e46. Laguna 2 Combi. Combi 2004. 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 27 Apr 2009, 15:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Magazinul vinde piese pentru toate tipurile de dacia (Logan, etc)
Mi-a dat doua tipuri, una mai mare si una de 16 diametrul interior, asta din urma este la fix.
Am desfacut surubul si am tinut cu degetul sa nu curga tot uleiul (ca nu de mult l-am schimbat) si am pus apoi surubul la loc.
Am strans cu simt pana am vazut ca nu curge.
Am asteptat putin si vazand ca iar curge am mai strans putin.... si tot asa pana l-am strans cu toata puterea si vad ca tot curge sad.gif
Parca nu calca surubul uniform pe garnitura.
Cred ca trebuie sa golesc tot uleiul si sa ma uit atent sa vad cum se infileteaza surubul.

Asta din poza este garnitura.
La voi este garnitura simpla din cupru sau ca cea din poza cu azbest in interior ?
Cum se monteaza ?
Cu partea desfacuta pe baia de ulei sau invers cu aceea parte catre capul surubului ?

This post has been edited by MSn: 27 Apr 2009, 15:16

Attached thumbnail(s)
garnitura_cupru.JPG ( Size: 43.36k ) Number of downloads: 556


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Apr 2009, 16:35
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.894
Joined: 24 July 06




De aia am spus ca la mine este din cupru. Si am schimbat-o dupa codul original. Acuma nu spun ca ar avea ceva rau azbestul (doar se foloseste - sau folosea la garniturile de chiuloasa, la pompa de benzina..etc) insa de aia m-am mirat. Si culmea ca nu am strans asa de tare cat ziceti voi..ce sa zic..asa ceva in plus dupa ce sa infiletat complet si nu are pic de scurgeri.

This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2009, 16:39


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 27 Apr 2009, 16:56
Post #27


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Eu ti-as recomanda sa mai pui o garnitura peste cea veche si sa nu o strangi la refuz, daca poti sa simti la mana ar trebui stransa cam la jumatate, torni primul litru de ulei dupa care controlezi daca picura pe la busonul de golire.
Daca este umed mai strangi putin atat cat sa nu mai curga, dar nu la refuz.

Aceeasi problema o aveam si eu in mod curent la Dacia 1300, pana cand cu ceva vreme in urma m-a invatat si pe mine un mecanic batran (care acum are 93 de ani si arata de 70) sa-i pun doua garnituri.

La Twingo am fost nevoit sa-i pun cea de-a doua garnitura de la Dacia 1300 pentru ca nu aveam una la dimensiunea de 16 mm, asa ca pe cea veche tasata am folosit-o pe post de saiba si acum zona este uscata.
Si la mine ramanea pata de ulei mare pe trotuar...chiar m-am speriat crezand ca este fisurata cutia de viteze si/sau baia de ulei.

This post has been edited by tunderbird: 27 Apr 2009, 22:15


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 28 Apr 2009, 10:01
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Dupa ce l-am strans cat am putut de tare, azi m-am dus pregatit sa mai pun o garnitura, dar am constatat ca nu mai curge.
Il las asa deocamdata dry.gif

Alta problema:

Chestia aia din poza (cred ca aia e ca e ceva din plastic) ce se afla deasupra flansei arcului spirala fata, are joc cam mare, iar prinsa intre 2 degete se misca stanga-dreapta si zdrongane cred ca la denivelari, gropi, etc.
Nu am cum sa ajung la ea decat cu mana deoarece este un spatiu foarte mic in acel loc.

Ce ar fi de facut sa nu mai aiba joc ?
Trebe demontat amortizorul si inlocuita ?
Are ceva garnitura din cauciuc lipsa ?
Sau e normal aiba acel joc ?

Nu stiu daca cu aripa montata se poate ajunge la ea.
Eu am demontat aripa si atunci am dat de ea.
Cu ocazia asta am scos si cam 1 kg de pamant adus din UK smile.gif , pamant ce am mai gasit si intre conducata de plastic a busonului de alimentare cu benzina pana sub masina unde incep furtunele (in spate), pamant ce nu e indicat sa stea acolo deoarece tine umezeala si duce la coroziune.

This post has been edited by MSn: 28 Apr 2009, 10:01

Attached thumbnail(s)
Capture.JPG ( Size: 63.72k ) Number of downloads: 431


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 28 Apr 2009, 12:05
Post #29


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




esti sigur ca piesa respectiva face galagie? mie pe fata,la denivelari/gropi imi face galagie frana (etrierul are joc in suportul sau)


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 28 Apr 2009, 13:09
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 174
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Nu smile.gif

Dar banuiesc.
Oricum daca e altceva (poate si la mine etrierul) contribuie si chestia aia la zgomot.

Maine cred ca primesc arcul spiralat de fata 7700421733 (culori gri si galben) ceva de productie germana care a costat 240 lei (avea si ceva polonez la 90 lei) si cand merg la service pentru inlocuirea arcului, o sa ma uit cand desface telescopul, la piesa aia.

O sa fiu atent si la etrierul ala, ca ceva zdrongane urat la denivelari, gropi, etc, si ma gandeam la rulmenti, dar pe drum perfect, nicio zdranganeala sau huruiala.

Si e normal ca etrierul sa aiba joc, sau este ceva defectiune acolo ?


--------------------
Renault Twingo 1999 8v D7F 700 - TM-72-MSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page


22 Pages  1 2 3 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th April 2020 - 21:03
Dacia Server hosting