Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
MSn |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Attached thumbnail(s) antifon__816_x_612_.jpg ( Size: 112.16k ) Number of downloads: 3570 brat_sch.jpg ( Size: 92.9k ) Number of downloads: 3589 Cric_fata.jpg ( Size: 128.59k ) Number of downloads: 3477 Cric_spate.jpg ( Size: 138.19k ) Number of downloads: 3331 curea_transmisie.jpg ( Size: 86.19k ) Number of downloads: 3263 ulei_sch.jpg ( Size: 88.36k ) Number of downloads: 942 Rugina.jpg ( Size: 132.69k ) Number of downloads: 904 rugina_prag.jpg ( Size: 85.48k ) Number of downloads: 834 Filtru_benzina.jpg ( Size: 67.54k ) Number of downloads: 835 roata_spate.jpg ( Size: 109.3k ) Number of downloads: 890 cutie.jpg ( Size: 102.09k ) Number of downloads: 882 |
||
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|||
dany_ing3r |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
3. si la mine e la fel, probabil e din categoria asa face toate (sau avem amandoi o problema).
7.cutia respectiva e pentru a elimina surplusul de ulei din cutie(apropo, mare grija daca desfaceti cutia de viteze, este un furtunas care e pe acolo, sa il puneti in aceeasi pozitie in care l-ati gasit, ca altfel va arunca o buna parte din uleiul din cutia de viteze afara) |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
3. Nu stiu cat de normal este insa si la mine si la mai multe twingo / clio si chiar si 2 megane II am vazut ca este la fel.
4. sunt niste mici decupaturi in muchia pragului atat in fata cat si la spate un fel de U daca vrei sa ii spui asa. Acolo se pune cricul. 5. Da. Acolo e pus la noi default. 6. Cam multe. Pe scurt - trebuie sa il slabesti alternatorul si sa il dai jos, apoi cureaua de la alternator, fulia ce invarte alternatorul, cele 2 capace de protectie a distributiei (unul este sus unul este jos) - fulia alternatorului si capacul de jos le desfaci dupa ce dai jos roata din stanga (partea pasagerului) nu inainte de a da jos oala de plastic de la roata ca altfel nu ai acces. Daca ai AC trebuie sa scoti si cureaua compresorului (este montata pe aceiasi fulie ca cea a alternatorului). Deci mai bine o faci la un service - ca este nebunie + ca e spatiu acolo foarte limitata si este nevoie de scule adaptate. 7. dany_ing3r total gresit. Aia e "rezerva de aer pentru cutie" sa nu se faca vacuum in cutie - sa aiba o respiratie. Surplusul de ulei din cutie se scoate pe lateralul cutiei - pe unde se si umple (in cum privesti cutia din fata masinii). Eu unul am dat jos cutia acum 2 saptamani si crede-ma NU ESTE NICI UN FURTUNAS. Are 2 busoane unul de scurgere a uleiului, dedesubt, cu cap patrat ca cel de la baia de ulei si unul in lateralul cutiei (cum privesti masina din fata busonul este orientat catre radiator) pentru umplere. PS furtunasul ala poate sa fie ceva - o inventie pus de cel care a avut masina inainte. This post has been edited by bubu782001: 17 Apr 2009, 16:11 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Tin sa te anunt ca Twingo are garantie la tabla 12 ani, asa ca ,nu-ti fa probleme in privinta antifonarii ...!Daca fabricantul n-a dat cu niciun fel de antifon pe sub masina ,cred ca stie el ce face ,nu ? Tabla are un tratament special anticoroziv si nu necesita antifon ca la vechile masini .Daca tii neaparat ,da cu antifon in zonele "dezvelite" ,nu folosi vaselina sau ulei . In locurile in care ai gasit rugina este posibil ca masina sa fi suferit "interventii" in urma unui accident ...Peste grund da cu antifon de buna calitate ! La "capatul bratului schimbatorului" se afla un simering ce nu mai poate etansa perfect ...Fii fara grija ,nu-i nicio problema atata timp cat doar se manjeste acea tija ! Cricul are locul lui de fixare ,aproape de mijlocul pragului . Nu monta cricul asa cum ai facut-o ,spre capetele pragului ! Da ,acela nu poate fi decat filtrul de benzina ! Cureaua de distributie nu se verifica din "priviri " ,se inlocuieste dupa 60000 km parcursi .Acea curea se poate vedea ( o mica parte) dand jos acel dop de plastic de pe capacul distributiei . Acel "capacel metalic" este un aerisitor ce trebuie strans bine (nu foarte tare) altfel risti sa pierzi lichidul din sistemul de franare .
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pe partea cu antifonarea mai e si o chestiune de economie. Masina si pasagerii din acesta cauza "sufera" de zgomotul de rulare. Renault a facut o reducere de materiale in privinta asta. Si cum avem gropi si denivelari la greu in Romanica e foarte aiurea. Oricum nu este singurul tip de Renault care are aceasta problema. Mai sunt si altele. O sa ii pun in interior in vara asta folii isonorizante dupa ce scot totul din ea. MA apuca toate alea-alea cand merg cu ea din cauzele mai sus spuse. Cat despre tabla - este perfect adevarat ce a spus rentgo.
La partea cu cricul inca o data rentgo are dreptate uita-te in poza de mai jos si o sa vezi si unde. PS eu nu am cricul original. This post has been edited by bubu782001: 17 Apr 2009, 16:11 Attached thumbnail(s) cric.jpg ( Size: 18.23k ) Number of downloads: 985 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() This post has been edited by renotgo: 17 Apr 2009, 16:18 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am corectat mai - arunca un ochi
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Am atast 2 poze.
1. Cred ca unul este dopul care daca se scoate, se poate vedea cureaua de distributie. 2. Cric-ul se monteaza cam la jumatatea portierei ? Asa cum este sageata in poza? Deci indiferent ce roata am de dat jos (cea din fata sau spate) cric-ul se monteaza doar in acel loc (pe la mijlocul masinii) ? Ca nu cred ca mai exista alt "U". Attached thumbnail(s) Dop.jpg ( Size: 133.33k ) Number of downloads: 752 Cric.jpg ( Size: 207.86k ) Number of downloads: 603 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cam da. Acolo se pozitioneaza corect cricul.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
MSn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Dintii care cred ca sunt de la discul de ambreiaj, e bine sa fie unsi cu ceva vaselina, ulei, WD40 ?
This post has been edited by MSn: 23 Apr 2009, 10:03 Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 125.6k ) Number of downloads: 640 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Discul de ambreaij nu are dinti
![]() Care dinti? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
renotgo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Important este ca intreaba ...!
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Intrebari vor mai fi cu siguranta
![]() E prima mea masina ce am cumparat-o in Oct 2008, si nu prea sunt priceput la auto, dar vreau sa aflu cat mai multe despre twingo. Asa ca de demontat voi demonta atat cat pot (exceptie motorul, cutie viteza, etc), sa studiez, sa curat, (eventual inlocuire) si daca e ceva ce nu stiu, o sa va adresez intrebari ![]() Ieri am demontat ansamblu mecanism stergator parbriz pentru curatat, dat cu WD40 pe la axuri ce vin la stergatoare, vopsit brat stergator, schimbat garnitura cupru surub dop baia de ulei, curatat bateria de oxidare, etc ![]() La rulmentii din roti se poate ajunge usor pentru a verifica daca mai au nevoie de vaselina, etc ? Sau mai bine las meseriasii la service... |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
renotgo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Rulmentii de la roti nu trebuie gresati ! Cand incep sa se uzeze devin " zgomotosi", dupa , fuga la service ca acasa nu-i poti schimba !
This post has been edited by renotgo: 23 Apr 2009, 10:39 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
mitucu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 April 09 From: sibiu ![]() |
salut am ceva probleme cu usile ,nu se inchid bine reusesc sa le inchid doar dupa cateva incercari exista cumva ceva reglaje la ele ca sa se inchida mai usor?
|
--------------------
renault
twingo
1999
- sb 86 mit
|
|
renotgo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Sigur ca exista !Schimbi pozitia "chestiei" de pe stalpul masinii,cu mare grija ...!
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Chiar astazi am umblat la ''chestia aia''
![]() Am desfacut suruburile si am lasat-o putin mai jos si acum se inchide perfect. Dar trebuie avut grija sa nu se desfaca ambele suruburi ca exista riscul sa cada piulita aia dubla pusa in interior. Multumesc renotgo pentru sfat ! ![]() Alta problema: De cand am cumparat masina, esta putin lasata in partea soferului. Am intrebat pe cineva si spunea ca de la arc ar fi problema. Am demontat aripa, curatat zona si am constatat ca arcul are doar 4 spire si un sfert, pe cand arcul celalalt din fata are 5 spire si jumatate. Deci se pare ca este rupt arcul. Acum daca are amabilitatea sa-mi spuna bubu782001 (din dialogys) care ar fi codul arcului sa stiu ce sa cer la magazin. Sunt cumva compatibile de la Solenta, Logan, etc ? Pe arcul asta rupt am vazut 2 culori, gri si galben, dar pe celalat din dreapta care este bun, nu este nicio culoare pe el. This post has been edited by MSn: 26 Apr 2009, 22:53 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
renotgo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
@MSn ,nu se potrivesc arcurile de la Solenza -Logan .Cauta pe http://www.dezmembrarimasini.ro/cauta-piese/ si vei gasi tot ce-ti trebuie !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
dany_ing3r |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 27 November 07 ![]() |
7. dany_ing3r total gresit. Aia e "rezerva de aer pentru cutie" sa nu se faca vacuum in cutie - sa aiba o respiratie. Surplusul de ulei din cutie se scoate pe lateralul cutiei - pe unde se si umple (in cum privesti cutia din fata masinii). Eu unul am dat jos cutia acum 2 saptamani si crede-ma NU ESTE NICI UN FURTUNAS. Are 2 busoane unul de scurgere a uleiului, dedesubt, cu cap patrat ca cel de la baia de ulei si unul in lateralul cutiei (cum privesti masina din fata busonul este orientat catre radiator) pentru umplere. PS furtunasul ala poate sa fie ceva - o inventie pus de cel care a avut masina inainte.
bubu, eu cand am zis de furtunas, vorbeam de interiorul cutiei (am avut-o desfacuta bucatele de cateva ori, si e pus din fabrica (nu poate sa fie pus de cineva pentru ca are o forma foarte ciudata si un loc exact unde se pune, dupa forma lui). acel furtunas daca nu il pui cum trebuie, poate sa iti scoata ulei din cutie prin "rezerva de aer pentru cutie". apropo, daca va desfaceti cutia, mare grija sa nu cada unele chestii de pe acolo(mie mi-a cazut o chestie mica de vreo juma de cm si nu a vazut nimeni si cu ocazia asta mi-a mai fost desfacuta cutia de vreo 3 ori pentru ca se bloca in viteze) |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2 16V 75CP
|
|
MSn |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Surbul de la baia de ulei (evacuare) trebuie strans bine ?
Am schimbat uleiul cand am cumparat masina (Oct 2008) si de cateva zile am vazut ca este ulei acolo la garnitura din cupru, si am dat sa-l strang mai bine dar a inceput sa picure cate putin. ![]() Am inlocuit garnitura fara sa pierd decat 500ml de ulei si acum vad ca la fel este (picura) ![]() Garnitura este de 16 cu azbest in ea. (am cumparat de la piese auto Dacia) |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu stiam ca garnitura aia este din cupru. Acuma poate o merge si din azbest.
Pentru dany_ing3r nu am stiut (sau poate ca nu am inteles eu bine) ca este vorba de interiorul cutiei...am crezut ca este pe din afara furtunasul respectiv si atarna pe undeva. Deci o confuzie. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
MSn |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Este din cupru dar pe interiorul ei are azbest.
|
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
renotgo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Garnitura cu pricina ...se potriveste de pe Solenza -Logan -Super Nova-Clio .Daca ai cumparat de Dacia (modelul clasic) sa stii ca este mai mare in diametru si trebuie montata cu grija altfel risti sa pierzi ulei .Busonul trebuie bine strans pentru ca acea garnitura sa se muleze si preseze perfect .Nu strange foarte tare !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
MSn |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Magazinul vinde piese pentru toate tipurile de dacia (Logan, etc)
Mi-a dat doua tipuri, una mai mare si una de 16 diametrul interior, asta din urma este la fix. Am desfacut surubul si am tinut cu degetul sa nu curga tot uleiul (ca nu de mult l-am schimbat) si am pus apoi surubul la loc. Am strans cu simt pana am vazut ca nu curge. Am asteptat putin si vazand ca iar curge am mai strans putin.... si tot asa pana l-am strans cu toata puterea si vad ca tot curge ![]() Parca nu calca surubul uniform pe garnitura. Cred ca trebuie sa golesc tot uleiul si sa ma uit atent sa vad cum se infileteaza surubul. Asta din poza este garnitura. La voi este garnitura simpla din cupru sau ca cea din poza cu azbest in interior ? Cum se monteaza ? Cu partea desfacuta pe baia de ulei sau invers cu aceea parte catre capul surubului ? This post has been edited by MSn: 27 Apr 2009, 15:16 Attached thumbnail(s) garnitura_cupru.JPG ( Size: 43.36k ) Number of downloads: 557 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
De aia am spus ca la mine este din cupru. Si am schimbat-o dupa codul original. Acuma nu spun ca ar avea ceva rau azbestul (doar se foloseste - sau folosea la garniturile de chiuloasa, la pompa de benzina..etc) insa de aia m-am mirat. Si culmea ca nu am strans asa de tare cat ziceti voi..ce sa zic..asa ceva in plus dupa ce sa infiletat complet si nu are pic de scurgeri.
This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2009, 16:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#27
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu ti-as recomanda sa mai pui o garnitura peste cea veche si sa nu o strangi la refuz, daca poti sa simti la mana ar trebui stransa cam la jumatate, torni primul litru de ulei dupa care controlezi daca picura pe la busonul de golire.
Daca este umed mai strangi putin atat cat sa nu mai curga, dar nu la refuz. Aceeasi problema o aveam si eu in mod curent la Dacia 1300, pana cand cu ceva vreme in urma m-a invatat si pe mine un mecanic batran (care acum are 93 de ani si arata de 70) sa-i pun doua garnituri. La Twingo am fost nevoit sa-i pun cea de-a doua garnitura de la Dacia 1300 pentru ca nu aveam una la dimensiunea de 16 mm, asa ca pe cea veche tasata am folosit-o pe post de saiba si acum zona este uscata. Si la mine ramanea pata de ulei mare pe trotuar...chiar m-am speriat crezand ca este fisurata cutia de viteze si/sau baia de ulei. This post has been edited by tunderbird: 27 Apr 2009, 22:15 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
MSn |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Dupa ce l-am strans cat am putut de tare, azi m-am dus pregatit sa mai pun o garnitura, dar am constatat ca nu mai curge.
Il las asa deocamdata ![]() Alta problema: Chestia aia din poza (cred ca aia e ca e ceva din plastic) ce se afla deasupra flansei arcului spirala fata, are joc cam mare, iar prinsa intre 2 degete se misca stanga-dreapta si zdrongane cred ca la denivelari, gropi, etc. Nu am cum sa ajung la ea decat cu mana deoarece este un spatiu foarte mic in acel loc. Ce ar fi de facut sa nu mai aiba joc ? Trebe demontat amortizorul si inlocuita ? Are ceva garnitura din cauciuc lipsa ? Sau e normal aiba acel joc ? Nu stiu daca cu aripa montata se poate ajunge la ea. Eu am demontat aripa si atunci am dat de ea. Cu ocazia asta am scos si cam 1 kg de pamant adus din UK ![]() This post has been edited by MSn: 28 Apr 2009, 10:01 Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 63.72k ) Number of downloads: 433 |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
psymax |
![]()
Post
#29
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
esti sigur ca piesa respectiva face galagie? mie pe fata,la denivelari/gropi imi face galagie frana (etrierul are joc in suportul sau)
|
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
MSn |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Nu
![]() Dar banuiesc. Oricum daca e altceva (poate si la mine etrierul) contribuie si chestia aia la zgomot. Maine cred ca primesc arcul spiralat de fata 7700421733 (culori gri si galben) ceva de productie germana care a costat 240 lei (avea si ceva polonez la 90 lei) si cand merg la service pentru inlocuirea arcului, o sa ma uit cand desface telescopul, la piesa aia. O sa fiu atent si la etrierul ala, ca ceva zdrongane urat la denivelari, gropi, etc, si ma gandeam la rulmenti, dar pe drum perfect, nicio zdranganeala sau huruiala. Si e normal ca etrierul sa aiba joc, sau este ceva defectiune acolo ? |
--------------------
Renault
Twingo
1999 8v D7F 700
- TM-72-MSN
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 20:59 |