It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inlocuire rulment spate

gusti_pd
post 22 May 2009, 14:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 May 09
From: Padova




sal. sant nou pe acest forum, am o intrebare daca stie cineva cu se schimba rulmenti spate, este dificil sau nu, trebuie cumva ceva cheie extractoare speciala,multumesc


--------------------
renault clio 2001 - bx515es
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 May 2009, 15:07
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.735
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,

{Citeste regulamentul}
Depinde ce intelegi prin greu/complicat.
In primul rand iti trebuie rulmentul nou biggrin.gif.
Apoi o tubulara de 30 (daca nu ma insel) si o dinamometrica sa-l strangi corect inapoi.
Apoi sa te rogi sa nu fie gradul prea mare la tambur, ca sa-l poti scoate lejer si sa nu rupi ferofourile de pe spate.
Daca ai reusit asta incepe o etapa mai interesanta.
Scoaterea rulemntului vechi: presa ar fi optima, daca nu ... un tub gol de dimensiune perfecta pentru rulment, o bucata de lemn sa nu dai in el aiurea si curaj.

Recomand totusi un sevice smile.gif

P.S. daca am scris aberatii va rog sa ma corectati.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 May 2009, 13:36
Post #3


out of order...


Group: Members
Posts: 5.337
Joined: 10 March 06
From: GALATI




QUOTE(cmandrei @ 22 May 2009, 16:07)
Salut,

{Citeste regulamentul}
Apoi sa te rogi sa nu fie gradul prea mare la tambur, ca sa-l poti scoate lejer si sa nu rupi ferofourile de pe spate.

P.S. daca am scris aberatii va rog sa ma corectati.
*




ce grad ? wacko.gif ...sperii omu degeaba....


--------------------
E46 - 318i, Megane Coach-1.6 energy, 2000 / 1998 - B / GL
"Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 23 May 2009, 14:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 900
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Pune pe cineva care a mai facut treaba asta la lucru caci exista oarece riscuri !!!!http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet404752.htm


--------------------
symbol ph4 expresion 1,5 dci/65 gloabe 2006 - AG 05???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 May 2009, 16:22
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.735
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@sobolan ... cum se numeste buza aceea metalica care apare pe tambur, daca nu o "rezolvi", dupa vreo 80-90.000 km ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 May 2009, 16:44
Post #6


out of order...


Group: Members
Posts: 5.337
Joined: 10 March 06
From: GALATI




aia e o "buza" care,de obicei,se formeaza la orice tambur si se rezolva la strung....dar cand masina este in viteza(fara frana de mana trasa,evident) sabotii stau in pozitia retras.....tragi tamburu' afara si tre sa mearga....nu merge se ia presa !


--------------------
E46 - 318i, Megane Coach-1.6 energy, 2000 / 1998 - B / GL
"Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 May 2009, 10:23
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.735
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bun si corectarea buzei aleia se numeste "rectificare/corectare/luare grad" sau oricum altfel vrei tu ...

+ iti spun din experienta proprie: Cand buza aia e prea mare, sabotii pot sta cat vrei tu de retrasi, aduci extractorul (nu presa ca nu ai ce face cu presa aici) si o sa vezi o chestie interesanta ... ai mari sanse sa scoti min un sabot cu tot cu unul dintre cuiele de siguranta ... Da nu e grav, dar in teorie trebuie cumparate altele, Da stiu nu e grav ca nu sunt scumpe (cauta ca am scris despre asta).

Asa ca nu am vrut sa-l "stresez" degeaba pe om, dar am vrut sa inteleaga ca exista sanse sa "se strice" si altceva.

+ eu v-am rugat sa ma corectati nu sa dati cu pietricele ... sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MaLyTyOsU
post 25 May 2009, 00:15
Post #8


Membru Ascuns


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 January 06
From: bucuresti - rahova




Este adevarat ca tamburi pot capata acel grad si incomodeaza scoaterea lor,dar ce te faci daca mai e si putin gripat rulmentu pe axul puntii??Cu rulmenti,mai bine te duci intr un service sa i scoata la presa decat sa dai ciocane in ei.Eu ma chinui cateodata cu presa hidraulica de 12 tone sa i dau afara.


--------------------
Dacia Logan 2006 - 15-B- 9080
-Geometrie Roti 3D-Incarcare freon-
- Service Roti - Indreptat Jante -
- Auto Augusta-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicus
post 24 Jun 2009, 15:00
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 July 08




tongue.gif M-ar interesa si pe mine ce cheie trebuie sa folosesc la tamburii spate si de cat trebuie sa fie , am impresia ca e de 30 sau 32,la piulita mare ma refer,nu mai stiu exact.Va multumesc.Astept raspuns tongue.gif


--------------------
renault symbol 1.5 dci/2007 - bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 9 Feb 2011, 18:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 12 June 06




QUOTE
Cu cati N trebuie stans surubul de la tambur dupa ce se monteaza rulementul , am facut rost de cheie dinamometrica si nu stiu ce valoare trebuie .


Am gasit fisa asta pentru logan sunt valabile si pentru clio?
Attached Image

This post has been edited by danromania2002: 9 Feb 2011, 18:44


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 16 Feb 2011, 16:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 614
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




stie cineva la clio 2 bicorp exista 2 rulmenti pe fiecare roata la puntea spate? as vrea sa i schimb si am primit 2 oferte total diferite...doar ca la una dintre ele scrie kit rulment spate (interior + exterior) si este mai scump decat la renault...dar la renault nu mi au zis daca trebuie 2 sau mai trebuie si altceva...


--------------------
benzinare cu o clasa peste accelerat si cu demaraj mai lent ca personalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 16 Feb 2011, 16:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut baieti, acea buza de care vorbiti se numeste grad si se rezolva la strung, nu se rectifica. Daca s-a format acea buza si nu iese tamburul, se slabeste cablul de la frina de mina. Eu am rezolvat 3 masini asa, dar nu pot spune sigur ca va merge asa la toti.


--------------------
renault19 hatchback 1993 - PH10ZME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 16 Feb 2011, 18:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 3 November 08
From: baia mare




la clio 2 bicorp e un singur rulment la fiecare roata spate,nu demult am schimbat si eu unul insa la service fiindca nu am vrut sa ma chinuiesc pana imi iesau ochii din cap.


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Feb 2011, 19:11
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.830
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Luati rulment de solenza, eu am dat in Mai anul trecut 60 de lei de la reprezentanta, rulmentul avea cod de renault pe el, ambalat in cutie de "piese dacia". Acum poate s-a mai scumpit, dar un 70-80 de lei zic eu ca-i bine.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 16 Feb 2011, 22:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 12 June 06




La 80 lei găsești Optimal (nemțesc) la 95 FAG ( nemțesc ) , la 100 SKF (nemțesc) , deci nu merita cel de solneza.


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Feb 2011, 22:34
Post #16


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.830
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




De ce nu merita? E facut la Adjud?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 16 Feb 2011, 23:16
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 12 June 06




Ce ai alege intre ceva frantuzesc si ceva nemtesc la acelasi pret?


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 16 Feb 2011, 23:38
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




frantuzesc ...pentru ca masina e de origine franceza .... daca aveam vw luam nemtesc...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V 75 CP 2008 (KJ7-A7) - RO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danromania2002
post 17 Feb 2011, 00:08
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 12 June 06




Asa e dar ce ai alege rulment "frantuzesc" de solenza sau rulment frantuzesc de clio ? unu e 80 lei celalalt 160 ? Hai ia zi? Ca e doar e masina frantuzeasca...


--------------------
Renault Clio 1.5 DCI , Clio 3 2004 Symbol, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 17 Feb 2011, 00:37
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




sincer daca stiu ca ma tine dau 160 pe ala de clio, dar sunt mai multe de discutat. Nu prea imi convin preturile practicate de renault (sunt cam scumpe) insa eu sunt pentru piese de origine.
stau si ma gandesc de fiecare data sau iau de la renault sau sa iau din alta parte ...fiecare cred ca avem dilema asta. biggrin.gif

This post has been edited by mariusik88: 17 Feb 2011, 00:38


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V 75 CP 2008 (KJ7-A7) - RO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 17 Feb 2011, 10:56
Post #21


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.830
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Poate nu s-a inteles...rulmentul de "solenza" este acelasi rulment care in cutie de renault are pret dublu. Nici nu se pune problema sa nu fie de calitate.
Acum eu am facut aceasta recomandare si in ideea ca daca il cumperi de la reprezentanta Dacia-Renault il si inlocuiesti acolo, unde mai au aia o presa adecvata, niste scule...ca daca te duci la toti ciocanarii sunt sanse sa-ti strice rulmentul.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 13 Apr 2011, 16:43
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




Salut,
Vreau sa schimb si eu rulmentii spate pentru masina din semnatura.
Am sunat la Auto Cobalcescu si mi-au spus ca pretul este de 238 ron pentru fiecare roata + 140 ron toata manopera. Deci un total de peste 600 ron sad.gif
Am inteles de pe forum ca au codul 7701205812 si se potrivesc cei de solenza sau logan.
Pe aici am vazut preturi pana in 100 ron/roata.
Poate cineva sa-mi recomande un magazin in Bucuresti cu preturi mai mici si sa-mi confirme/infirme informatiile despre cod si compatibilitate?

Multumesc!


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 13 Apr 2011, 17:13
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 323
Joined: 9 June 06




pentru clio dci varianta LB07 :

- rulment roata fata de logan , dimensiuni : 37x72x37
- rulment roata spate tot de logan , rulment MASTER 3525 ...aprox 45 de lei il gasiti la ralbex si e f bun


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 14 Apr 2011, 06:16
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Se potrivesc si la varianta LB2B - clio symbol 2003 ???


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 14 Apr 2011, 09:45
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




salut,
eu doar ce i-am schimbat pe toti patru si am luat rulmenti de solenza ,acum daca vrei sa iti cumperi de uzina care sunt mai buni platesti 100ron bucata,daca nu cumperi de import si costa 55 lei bucata,
Montajul l-am facut in Crangasi chiar saptamana trecuta manopera 100ron toti 4.

acum eu am 1.4l motor si tu ai dci restul nu mai stiu .

Sanatate


--------------------
Renault Clio 2003 1.4 8v - IL-21-CSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 14 Apr 2011, 13:00
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




De unde pot sa-mi dau seama ce varianta este dci-ul meu?
Vad mai multe coduri pe aici: LB07 , LB2B, etc

Pe talon nr. de identificare incepe cu VF1LBTE0F...
Are legatura cu codul acela?

As vrea sa stiu sigur ce rulmenti sa cumpar: logan sau solenza, pentru cei de renault originali costa prea mult...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 14 Apr 2011, 13:38
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.093
Joined: 13 October 06




iti recomand sa ii faci intr-un service cat de cat profi, nu dau nume, le gasesti si pe forum in sectiunea dedicata.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v '06
Megane TCE130 '10
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxop09
post 26 Apr 2011, 14:31
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 April 06
From: CONSTANTA




Salut stie cineva codul la "tablita" aceea metalica magnetizata pe care o citestie senzorul ABS? Cand am schimbat rulmentii am reusit sa-i dau un ciocan si cateodata imi da eroare abs-ul?? Sau cat naiba costa, daca s-o vinde separat?
Merci...


--------------------
renault laguna II 2006 2.0 T - CT-62-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Apr 2011, 11:19
Post #29


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.735
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ce tablita ?
Vorbesti de coroana dintata ? sau e pe rulment ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxop09
post 28 Apr 2011, 16:09
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 25 April 06
From: CONSTANTA




Pe fuzeta (partea pe care se prinde roata) se afla acea tablita undeva pe "buza" interioara, banuiesc ca io zice coroana dintata. Sigur nu este rulment imi pare rau ca nu am facut poze.


--------------------
renault laguna II 2006 2.0 T - CT-62-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 21st November 2014 - 18:13
Dacia Server hosting