Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Imobilizator

diabolik123
post 4 Dec 2014, 22:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Salutare,

De cand cu ploile astea de toamna/iarna nu mai reusesc sa pornesc masina. Problema e din cauza faptului ca nu mai vrea sa recunoasca cheia(?) si becul de la imobilizator clipeste. Daca sunt perseverent si incerc de cateva ori (5-10+) reusesc in final sa inchid nenorocitul ala de bec.

Am dedus ca atunci cand e ceata densa in timpul noptii , umezeala in aer mare sau ploua timp de cel putin cateva ore , nu vrea sa recunoasca cheia. Acum iarna , este mai rau , deoarece trebuie sa incerc de cateva ori ca sa o recunoasca ( si termin bateria in acelasi timp ).

In momentul in care a pornit totul este ok , adica in pot sa opresc motorul si sa reintroduc cheia fara nici o problema.


Observatii:

Masina a fost cumparata SH din Germania acum 5 ani de fratele meu , folosita 2-3 ani in Romania , 1 an in Norvegia (dec 2012-feb 2013) si mi-a fost "pasată" mie.
UCH-ul a fost schimbat inainte sa primesc masina in februarie anul asta.(deoarece problema a existat in trecut si a aparut in toamna 2013)
Am doua chei la ea si ambele fac figuri la recunoastere.
Nu am probleme la deschis/inchis usile.


Banuiala:

O fi de la un contact din interior sau scurgeri in zona UCH-ului?(nu stiu unde este amplasat UCH-ul)

Intrebare:

Se poate dezactiva imobilizatorul la acesta masina?
Are cineva vreo idee la aceasta "anomalie/defectiune?

Nota:Nu am reusit sa identific problema si la altii dupa ore de cautari pe internet.

Multumesc.
Astept raspunsul dvs.

This post has been edited by diabolik123: 4 Dec 2014, 22:24


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bestseller144
post 5 Dec 2014, 12:52
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 August 13




salut..incearca cu cheia de rezerva..cred ca e o problema la ECU..nu stiu sigur


--------------------
renault clio symbo, 2000 rna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 5 Dec 2014, 12:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




QUOTE(diabolik123 @ 4 Dec 2014, 22:23)
Salutare,

De cand cu ploile astea de toamna/iarna nu mai reusesc sa pornesc masina. Problema e din cauza faptului ca nu mai vrea sa recunoasca cheia(?) si becul de la imobilizator clipeste. Daca sunt perseverent si incerc de cateva ori (5-10+) reusesc in final sa inchid nenorocitul ala de bec.

Am dedus ca atunci cand e ceata densa in timpul noptii , umezeala in aer mare sau ploua timp de cel putin cateva ore , nu vrea sa recunoasca cheia. Acum iarna , este mai rau , deoarece trebuie sa incerc de cateva ori ca sa o recunoasca ( si termin bateria in acelasi timp ).

In momentul in care a pornit totul este ok , adica in pot sa opresc motorul si sa reintroduc cheia fara nici o problema.
Observatii:

Masina a fost cumparata SH din Germania acum 5 ani de fratele meu , folosita 2-3 ani in Romania , 1 an in Norvegia (dec 2012-feb 2013) si mi-a fost "pasată" mie.
UCH-ul a fost schimbat inainte sa primesc masina in februarie anul asta.(deoarece problema a existat in trecut si a aparut in toamna 2013)
Am doua chei la ea si ambele fac figuri la recunoastere.
Nu am probleme la deschis/inchis usile.
Banuiala:

O fi de la un contact din interior sau scurgeri in zona UCH-ului?(nu stiu unde este amplasat UCH-ul)

Intrebare:

Se poate dezactiva imobilizatorul la acesta masina?
Are cineva vreo idee la aceasta "anomalie/defectiune?

Nota:Nu am reusit sa identific problema si la altii dupa ore de cautari pe internet.

Multumesc.
Astept raspunsul dvs.
*




--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 8 Dec 2014, 20:45
Post #4


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




UHC ul ala e pozitionat deasupra clapetei de deschidere a capotei, cel putin asa e la mine, o cutie dreptunghiulara, neagra si cu vro 3 mufe care intra in ea + niste relee la capatul ei.
Cauta pe cineva care sa iti anuleze imobilizatorul, pentru ca se poate.
Ce mai poti incerca ar fi sa dai jos acele protectii din spatele volanului, cea de sus trebuie sa ridici de ea si iese iar cea de jos are 3 suruburi parca, torx si verifici acea bobina care e in jurul butucului, aia citeste cheia, poate ai bafta si ai vre-un contact aiurea pe acolo, dar cea mai sigura solotie este sa anulezi imobilizatorul.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 8 Dec 2014, 22:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Se pare ca nu merge immo off pe 1.5 dci:

QUOTE($$ilvviu @ 8 Dec 2014, 21:57)
@diabolik, nu merge off pe 1.5
*



L-am rugat sa se uite un minut la topic , poate are vreo idee.

M-am uitat la contacte acum o saptamana si sunt in regula.

nota:sunt la al doilea UCH.

This post has been edited by diabolik123: 8 Dec 2014, 22:18


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Dec 2014, 23:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poti pune o poza cu cheia desfacuta?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 8 Dec 2014, 23:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




http://i.imgur.com/yQ4ANtK.jpg

http://i.imgur.com/bcKp2uf.jpg

Nu cred ca e de la cheie. Ambele sunt la fel si fac figuri. (cheia de rezerva e cea originala a masini)

Mi se pare dubios ca face figuri numai la ploaie/umezeala/frig/zapada(?). Vara nu am problema. In schimb la sf toamnei , incep de primavara si iarna apar.

This post has been edited by diabolik123: 8 Dec 2014, 23:14


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 9 Dec 2014, 21:19
Post #8


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Ok, am mai cautat putin pe net, se pare ca cei din Anglia se plang de aceeiasi problema si ce au descoperit unii ar fi ca sub capota, langa baterie este o cutie de sigurante + relee, acolo cica ar ajunge usor apa, umezeala si in timp se formeaza contacte imperfecte si coroziune. Incearca sa scoti capacul la acea cutie si sa iti rand pe rand fiecare siguranta si fiecare releu si sa verifi piciorusele lor sa fie curate, verifica si locul unde intra, sa fie curat, firele sa fie ok.
Iti recomand sa decuplezi bateria daca e sa umbli acolo.
Daca e sa gasesti ceva contacte oxidate le cureti cu smirghel si dai cu putin WD40, eventual poti da pe toate contactele de acolo cu WD40.

This post has been edited by RazvanF: 9 Dec 2014, 21:22


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 9 Dec 2014, 21:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Multumesc ca te-ai interesat pentru mine! O sa incerc zilele astea sa incerc ce ai zis tu si revin.

Astazi am incercat sa ii dau cateva chei ca poate ma lasa dar nu am avut noroc. Toata ziua a fost o ceata densa si inca este. Dupa cateva chei a inceput bordul sa o ia razna , toate luminile (bord,mp3,ceas) au inceput sa se inchida si deschida (???????????). In acel moment m-am oprit sa nu se faca vreun scurt pe undeva. ( s-a mai intamplat sa o ia razna iarna trecuta )

EDIT: poti sa imi dai link-ul daca ai gasit pe net?

This post has been edited by diabolik123: 9 Dec 2014, 21:32


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 10 Dec 2014, 20:17
Post #10


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Am trimis PM, nu vreau sa fac reclama la alte forumuri biggrin.gif daca nu ai primit spune aici si voi reincerca.
Dai o cautare pe google la asta: renault clio immobiliser problem on foggy rainy weather si te orientezi pe acolo, eu am citit linkul care se termina cu RAC ar fi al 3 lea de sus in jos.
Vezi si aici: link

This post has been edited by RazvanF: 10 Dec 2014, 21:05


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 10 Dec 2014, 23:07
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Mersi. Am incercat si smecheria cu fuse 21 dar o i-a bordul razna.

Se aude un bipait din zona torpedoului cand o i-a razna face in continuu dar cand nu o i-a razna face de 2 ori bip bip cand pun cheia pe pozitia 2.

M-am uitat azi dimineata la contactele de la baterie si sunt putin oxidate . O sa le curat cu wd40 zilele astea.

La sigurante+relee , te-ai referit de la usa din stanga . Acolo unde scoti capacul si le verifici nu?

http://i.imgur.com/EFiskFp.jpg - mai sus de baterie , de asta vorbesti? par sa fie in regula.

http://i.imgur.com/cc0m25D.jpg - bateria




--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 11 Dec 2014, 08:36
Post #12


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Mai sus de baterie ala e calculatorul de injectie, dar la dreapta bateriei este acel capac negru care are si un simbol de curent, ca un fulger, trebuie sa ridici acel capac si sa verifici si acolo sigurantele si releele.
In poza 2 se vede cel mai bine, are ca niste denivelari pe el + de la baterie pleaca de acolo.
Mai ziceau astia pe acolo ca daca apasa butonul de pe cheie in timp ce o invarte in contact masina porneste, iar altul a schimbat cheia cu totul la reprezentanta si nu a mai avut probleme, deci este posibil ca in ambele chei sa ai lipituri reci, iti trebuie un electronist bun care sa iti refaca lipituripe la cheie, sau daca ai pistol de lipit fludor, putin sacaz si o pompa de fludor ai putea sa faci tu treaba asta, numai sa stii, adica daca nu ai mai facut asa ceva nu iti recomand.

This post has been edited by RazvanF: 11 Dec 2014, 08:45


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 11 Dec 2014, 10:08
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




O sa ma uit si acolo.

Am incercat aseara sa apas butonul de la cheie si sa invart si nu a mers. Cheia nu este de vina. Am luat una iarna trecuta cand aveam aceeasi probleme si a mers mai putin de 24 de ore.

Acum sa fac rost de timp si de wd40 si revin.

11 Dec 2014, 22:34:
Revin cu o precizare.

Astazi a fost o zi destul de calduroasa (5-7 grade) dupa poate mai mult de o saptamana de ploi si ceata.

La 10:30 (dupa ce am postat aici) masina era plina de condens , nu puteam sa vad nimic , toate geamurile complet aburite. Pentru ca eram grabit nu am mai reusit sa stau cateva minute sa o aerisesc.M-am intors 2-3 ore mai tarziu la fel. Uitandu-ma in jur nici o masina nu era afectate de condens.

Am intrat inauntru si nu am gasit nici o scurgere, nici la motor , nici in interior , nici in plafon sau o urma de apa.

Masina bine inteles, bordul o i-a razna din prima. Se-nchide se deschide din secunda in secunda.

This post has been edited by diabolik123: 11 Dec 2014, 22:34


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Dec 2014, 22:40
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuie sa scoti umezeala URGENT din interior.....cu orice metoda.
Sunt "dispozitive" de cumparat(saculeti cu pulbere) sau incalzeste aerul cu un resou cu butelie mica cu gaz pana se usuca tot.
Umezeala din interior distruge electronica imbarcata.....si daca o lasi asa risti sa o pui in pom(ca tot vine Craciunul).

This post has been edited by espacern: 11 Dec 2014, 22:41


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 11 Dec 2014, 22:42
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Da,am aerisit-o o ora cu toate geamurile deschise. Am reverificat dupa 2-3 ore si era ok.

Intrebarea e : de unde naibii atata condens?!!?


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 12 Dec 2014, 08:37
Post #16


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Trage carpetele de la sofer si pasager, vezi daca sunt imbibate cu apa, sub stergatoare sunt 2 capace din plastic, trebuie sa scoti stergatoarele din nuca sa poti scoate capacele de plastic, iar in locasul in care este situat ventilatorul pentru aeroterma(tot acolo ai si filtru de polen) la baza lui ar trebui sa fie 2 scurgeri pentru apa, verifica sa nu fie infundate.
Covorasele din masina par a fi uscate dar umezeala sta sub ele, deci trebuie sa dai la o parte tot sa te asiguri ca nu ai apa. Daca ai dezumidificator de aer, baga-l in masina si lasa-l sa functioneze pana isi umple rezervorul.
Cred ca la tine de asta bordul face concert rock, ai prea multa umezeala in interior, din ce am citit la altii nimeni nu a precizat de asa ceva.


This post has been edited by RazvanF: 12 Dec 2014, 08:44


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 12 Dec 2014, 15:37
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Carpetele si podea nu sunt imbibate cu apa.

Am facut o baie cu bicarbonat sa inlatur micile urme de coroziune de la baterie si in jurul ei.

Sigurantele si releele par ok la prima vedere. O sa incerc sa fac rost de un aparat multimetru sa vad daca sunt in viata.

http://i.imgur.com/xg0cvQx.jpg

Am incercat sa scot stergatorul dar zici ca e sudat acolo si nu am reusit.

http://i.imgur.com/eg8YzUk.jpg

Cred ca pe undeva pe aici te-ai referit : http://i.imgur.com/O3wqI9h.jpg . Aici am gasit un video pentru schimbul de consumabile : https://www.youtube.com/watch?v=a6c6F1zyuO4 poate reusesti sa imi dai niste pasi pentru ca eu am inghetat de frig uitandu-ma.

O sa caut un dezumidificator de aer , poate are vreun vecin.

Intre timp , bordul este in starea asta de cateva zile: https://www.youtube.com/watch?v=HSfh9OwyNss&feature=youtu.be

Am stropit cu wd40 peste toate firaraiele de acolo.

O sa incerc sa ajung la UCH in seara asta sau maine cand vine un prieten cu un set de Torx.

This post has been edited by diabolik123: 12 Dec 2014, 15:40


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 12 Dec 2014, 18:00
Post #18


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Stiu ca bratele de la stergator ies greu, dar la tine nu pare a fi sudat cu rugina cum era la mine, dar ai reusit sa ajungi la aeroterma, poate cu o lanterna te poti uita acolo jos sa vezi daca ai urme de apa, mizerie etc. Ca idee la mine era perfect uscat cand am ajuns acolo si fara mizerie.
O intrebare...ai trapa la masina? Si la cum face bordul sa nu fie ceva de la el, daca ai avea unu de schimb ar fi bine.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 12 Dec 2014, 18:07
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Nu am trapa la masina.

Bordul a mai facut asa in primavara(zile cu frig+ploaie) cand am primit masina si a durat cateva ore/zile. (cu UCH-ul nou montat)



--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 12 Dec 2014, 18:23
Post #20


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Incearca sa scoti umezeala din masina si cu bateria deconectata. Acum, problema poate fi din cauza umezelii din masina. Tu ziceai ca vara si primavara masina pornea, deci cand erau temperaturi pozitive, dar cum dadea toamna incepeau problemele. Eu unu as incerca sa scot umezeala din masina, poti folosi si o aeroterma conectata la 220V numai ca trebuie sa stai in masina alaturi de ea, pornita si cu un geam putin coborat sa poata iesi aerul, daca dupa ce s-a incalzit bine habitaclu masina porneste atunci e de la umezeala.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 12 Dec 2014, 18:34
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Istoric:Masina am primit-o pe 20.02 si probleme au inceput la sfarsitul lunii februarie si au durat pana la mijlocul lui martie cand a inceput sa se incalzeasca afara au disparut.Nu au fost probleme pana in Noiembrie.(s-a mai intamplat in timpul verii in zilele cu umiditatea foarte ridicata dar dupa cateva chei/reincercari o vedea)

Maine cel mai probabil o sa fac rost de un dezumidificator si o sa il pun in functiune dupa ce dau bordul jos. Cred ca o sa fie mai bine cu bordul jos. O sa incerc sa gasesc si UCH-ul din care am inteles ca este localizat sub volan.(Clio 2 1.5dCi 2002 65hp : http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=10421 )

This post has been edited by diabolik123: 12 Dec 2014, 18:34


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 14 Dec 2014, 17:09
Post #22


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Ceva noutati? Ai reusit sa pornesti masina?


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 14 Dec 2014, 18:50
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Am scapat de umezeala dar am ramas fara baterie. O sa primesc un redresor zilele astea sa o reincarc. (se pare ca(,)concertul in bord era din cauza bateriei)

M-am uitat unde ai zis tu si nu am gasit nici un canal. Totul parea uscat acolo si plin de praf.

Mi-am adus aminte ca in vara am bagat tester-ul pe ea si aveam un scurt circuit la un fir. Nu mi-am batut capul cu el. Probabil ca el e de vina(la umezeala). O sa vorbesc cu un electrician auto.


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 14 Dec 2014, 18:54
Post #24


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Interesanta metoda de a-ti atrage antentia asupra faptului ca bateria e descarcata, bine ca este, alte masini nu au asa ceva smile.gif)


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 14 Dec 2014, 19:29
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Bine zis! Cred ca este acompaniata de acel scurt. Asta poate explica concertul.


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 18 Dec 2014, 17:20
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Bateria reincarcata.

Becul inca clipeste ca nebunu. Nu stiu ce sa ii mai fac. Ma gandesc sa rebag tester-ul pe ea. Poate imi da un indiciu.

http://youtu.be/YNK7vxiaHaw

Poate stie careva un electrician bun care nu recomanda sa schimb UCH-ul si sa reintroduc cheile pentru ca asta am facut data trecuta si am aruncat cu o groaza de bani degeaba.

Ma gandeam si la asta : http://www.remotekey.co.uk/cars/renault/clio2/ dar vreau macar sa merg la sigur ca sa nu arunc ~80 lire pe geam.

This post has been edited by diabolik123: 18 Dec 2014, 17:23


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 21 Dec 2014, 15:35
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




Dupa cateva zile de temperaturi pozitive si fara ploi sau ceata , i-am dat o cheie. Becul de la IMMO s-a stins!!!! dar cred ca a murit electromotorul.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=j0VuYDGSwb4&feature=youtu.be

E posibil ca probleme cu IMMO care se "activeaza" la frig si/sau umezeala sa fie din cauza de la electromotor?

Pe 27 o sa vina un electrician auto care a lucrat in trecut la Renault.


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianMan
post 29 Jan 2015, 23:48
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 January 15
From: Suceava




Salut, a i reparat-o pana la urma? Ce a zis electricianul? Asta in caz ca ne intalnim si noi cu astfel de probleme. unsure.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 1.5Dci 50Kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diabolik123
post 30 Jan 2015, 00:14
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 10 May 14




A zis ca ma poate costa de la 100 la 2000 de lei ca trebuie sa fie fir la rand,sa vada unde e problema. Cu cat dureaza mai mult cu atat ma costa mai mult.

Am ales sa o las in parcare pana la sfarsitul lui februarie. De obicei in perioada asta "isi revine" grandios. Intre timp , mai strang niste bani pentru niste reparatii la ea.

Intrebare intrebatoare : cum imi dau seama ca a picat electromotorul?


--------------------
Renault Clio II 2002 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 31 Jan 2015, 17:14
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(diabolik123 @ 21 Dec 2014, 15:35)

E posibil ca probleme cu IMMO care se "activeaza" la frig si/sau umezeala sa fie din cauza de la electromotor?

*



ai probleme pe parte de imobilizer. iar daca nu iti mai da la automat atunci sa verifici electromotorul.deci , stricarea uneia nu o afecteaza pe cealalta , electromotor-imobilizer.
parere personala fara sa vad masina , ai defectul in cheie.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2024 - 23:13
Dacia