It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Huruit / Suierat aer conditionat, cauze, remedieri

doru_3/89
post 29 Sep 2008, 14:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 September 06




buna.
am un renault clio 1.4 8V 2003.
ieri de dimineata cand am plecat cu masina am folosit la drum aerul conditionat fara nici o problema.
la intoarcere cand am pornit aerul conditionat am sesizat urmatoarele: se auzea un suierat din spatele bordului (care nu se auzea atunci cand am pornit la drum de dimineata) si nu mai racea deloc.. se aude doar atunci cand pornesc aerul conditionat.
tipul suieratului: e ca si cum ar scapa aer pe undeva...cel putin asa am auzit.
e posibil sa se fi fisurat vreo teava de la instalatia de aer conditionat?
am mers doar pe drum bun..
poate stie cineva ce s-ar fi putut intampla...
mersi



--------------------
renault clio symbol 2003 - 1.4 8V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 29 Sep 2008, 19:33
Post #2


Mandru ca sunt roman !


Group: Members
Posts: 5.464
Joined: 17 May 05
From: Bucuresti




Freonul de la aerul conditionat e stocat la presiune de ceva bari pe instalatie. Cand e sa bufneasca o teava se va evapora in cateva secunde sub forma unui fum alb (patita de mine).
La tine cred ca sunt comenzile de climatizare defecte in unitate, si nu isi mai fac treaba.
Ca sa verifici daca instalatia isi mai face treaba, cu motorul si AC-ul pornit, cauti conductele de la AC (in partea stanga cum te uiti la motor, sunt argintii, si trec pe deasupra contraaripii), una din ele va fi rece, la cca cateva grade peste zero si umeda de condens.


--------------------
Renault / Cube Megane 3 / Aim Disc 2009 / 2013
The world is a book, and those who don't travel only read one page.
(c) St. Augustine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru_3/89
post 30 Sep 2008, 08:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 September 06




ok.
o sa verific azi si maine o sa va spun ce am constatat.
mersi de explicatie.




--------------------
renault clio symbol 2003 - 1.4 8V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reculetz
post 1 Oct 2008, 20:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 September 08




Parerea mea e sa verifici aeroterma, eventual sa mergi la un service sa o dea jos si o curetze..


--------------------
BMW 316 3c - IS-87-MDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru_3/89
post 2 Oct 2008, 07:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 September 06




salut.
am verificat tevile de la circuitul de aer conditionat cu motorul si aerul conditionat pornit.
una dintre tevi este doar putin mai rece decat cealalta (nu ceva de genul aproape de 0 grade si cu condens pe ea)...
posibil sa fi scapat freonul pe undeva?
mi se pare ciudat pentru ca am folosit aerul conditionat si mergea foarte bine si apoi dintr-o data sa nu mai maerga...


--------------------
renault clio symbol 2003 - 1.4 8V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 2 Oct 2008, 15:55
Post #6


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 614
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




si eu am avut o problema asemanatoare... dar sueratul era si pe ventilatie, tot aerul era imprastiat in bord fara sa mai iasa prin aeratoare(in cazul meu nici comanda de directionare a aerului nu mai functiona normal).

in final am rezolvat problema . smile.gif


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
http://pentruacasa.blogspot.com - pentru confortul tau

mio P350 + IGO 8.3.2... di/\/\Ka skin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru_3/89
post 3 Oct 2008, 07:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 September 06




comanda de directionare functioneaza normal. fluxul de aer iese in masina in functie de cum este dirijat. problema la mine e ca suieratul se aude doar cand pornesc aerul conditionat..



--------------------
renault clio symbol 2003 - 1.4 8V 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreis
post 18 May 2009, 07:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.431
Joined: 30 June 06
From: B u c u r e s t i




Buna ziua,

Am cautat pe forum, dar nu am gasit ce anume ma interesa, asa ca mi-am permis sa deschid un topic nou si sa va cer sa ma ajutati cu o nelamurire.
Problema este un zgomot, un zumzet care se aude la comperesorul de aer contionat, cred, vine de undeva din compartimentul motor si nu stiu ce e mai exact. Am fost ieri prin oras si am stat prins la Fantana Miorita spre Baneasa destul de mult, foarte cald, am pornit AC mergea ok, am dat la maxim rece si pe treapta 2 la vetilatie, cu recirculare. La cateva minute dupa, am auzit acest zumzet constant in intensitate. Aerul mergea normal, baga rece bine, dar zgomotul normal de ventilare era dublat de acesta nou. Am oprit aerul, s-a oprit si zumzetul. Apoi l-am pornit iar, iar se aude dupa 2-3 minute. Am oprit motorul, am pornit dupa 2-3 minute, am dat drumu la AC, nu s-a mai auzit nimic. E prima data cand se aude sau cand am auzit eu, asta nu stiu, mai ales ca merg cu muzica pornita de obicei.

De la ce se aude si ce poate sa fie? Masina are ~ 30k de km, a avut revizia acum cateva zile si nu s-a observat nimic la instatia de AC.


--------------------
Chevrolet New Aveo 2012 1,4 LTZ Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 18 May 2009, 09:15
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




masina vibra cand se auzea zumzaitul??


--------------------
Ford Focus 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreis
post 18 May 2009, 09:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.431
Joined: 30 June 06
From: B u c u r e s t i




Nu, inafara de zgomot, nu se intampla nimic special. Masina era oprita in coloana, motorul era pornit la relanti, temperatura era normala. Chiar m-a surprins.


--------------------
Chevrolet New Aveo 2012 1,4 LTZ Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 18 May 2009, 09:43
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




Este huruitul compresorului, se datoreaza temperaturii crescute de afara, la mine se aude ca un motor diesel zgomotul. este ceva normal..


--------------------
Ford Focus 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreis
post 18 May 2009, 09:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.431
Joined: 30 June 06
From: B u c u r e s t i




Da, e posibil sa fie normal, nu l-am mai auzit pana acum si de aia mi s-a parut putin ciudat, plus ca nu stiam ce zgomot face compresorul de la AC.

Multumesc al3


--------------------
Chevrolet New Aveo 2012 1,4 LTZ Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdiac
post 18 May 2009, 17:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 11 August 07




salut!la mine se aude un suierat in partea stg a bordului numai la viteza de 130 km pe h si peste! zici ca e ceas....pot sa nu ma uit la turometru ca atunci cind suiera stiu ca e 130! in rest nici o problema, totul ok, si cu ac si fara ac!


--------------------
.......... ........... ................
fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 19 May 2009, 20:46
Post #14


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 1.560
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Aia n-are nici o treaba ci AC_ul. Aia e de la vant si de la etansarea sa zicem perfectibila a usilor fata. Vezi ca era un tutorial pe undeva. Daca il gasesc postez si link.


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harciog2005
post 1 Jul 2009, 11:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 October 07




Salut,

Cu ceva timp in urma a intrat in partea din dreapta (aripa, geam fata sparta, portiere) un Logan.
La constatare am observat ca atunci cand pzitionez AC-ul pe dezaburire scoate un suierat.
Cei de la service au verificat AC-ul si spun ca singura varianta ar fi sa dea bordul jos pentru a verifica. Banuiala mea este ca a sarit o bucatica de geam si mi-a blocat ceva pe acolo. El scoate aer rece dar are un suierat ff puternic.
Cei de la asigurari nu vor sa aprobe sa se demonteze bordul pe motiv ca daca era stricat mai de demult.
Pe celelalte pozitii nu am probleme, AC-ul merge fff bine.
La acest moment nu stiu daca sa repar pe banii mei sau sa las masina in pace si sa merg inainte cu ea asa.

Daca v-ati lovit de o asemenea problema va rog sa ma sfatuiti ce sa fac.

Multumesc anticipat


--------------------
renault 21 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harciog2005
post 3 Jul 2009, 08:04
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 October 07




Butonul prin care reglez pozitia pe unde iese aerul conditionat s-a blocat (este pe pozitia de aer la picioare si scoate aerul prin bord la parbriz)smile.gif. Sunt posesor de Clio din 2004 si este prima problema aparuta.

Din discutiile purtate cu un mecanic, acesta sustine ca trebuie dat jos bordul si umblat acolo.

Nu prea stiu daca este asa, sau nu, dar din cate am inteles daca il dau jos trebuie sa am electrician bun pentru al aseza corect la loc.

As vrea sa stiu daca trebuie dat neaparat jos bordul, sau se poate rezolva si altfel problema.

Daca a dat jos cineva bordul la Clio, cat de greu este de pus inapoi?


--------------------
renault 21 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 3 Jul 2009, 08:46
Post #17


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 665
Joined: 14 November 07
From: Ex-Stavanger




Ma indoiesc sa trebuiasca dat tot bordul jos. Eu to'ma ce mi-am montat un suport de telefon acolo si a trebuit sa fiu sigur ca nu gauresc vreun fir, ceva. panoul de control aer e separat de bord, prins in patru suruburi cu cap in stea. Se desfac si panoul devine mobil, il poti scoate si lucra pe sub bord.

l.e. daca e butonul de vina. Daca sunt blocate clapetele de directionare aer, e mai greu. Nu stiu daca poti umbla pe sub bord fara sa il desfaci. Bordul necesita, din spusele colegilor, o zi de munca si cat de cat cunostinte mecanice si electrice. Mie personal mi se pare greu de dat jos.

This post has been edited by PhilipMorris: 3 Jul 2009, 08:57


--------------------
Ex-Renault Former Clio/Thalia 2000/6
"If you need a victory, you aren't a fighter... You are an opportunist."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harciog2005
post 3 Jul 2009, 08:58
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 October 07




Multumesc pentru raspuns PhilipMorris.

O sa verific si te anunt rezultatul


--------------------
renault 21 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx1
post 8 Jul 2009, 08:27
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 22 April 05
From: BUC




Daca ai avut masina in service reparata pe asigurarea RCA a celui vinovat, iar tu ai semnat la service fisa de accept, nu mai ai ce sa faci.

Eu de ex, pur si simplu nu am avut cum sa ajung ziua pe lumina la receptia masinii intr-un caz aproape identic cu al tau. Asa ca am ajuns seara pe intuneric si nu am vazut nimic din ce au reparat. Ulterior, bineinteles am constatat mai multe nereguli care tin de neglijenta celor de la service. Ce sa mai fac? Ata ete, mi-am facut nervi si atat. Aproape toti mecanicii se gandesc la spaga, iar daca nu esti atent cu ei, iese treaba de mantuiala.
Imi este pur si simplu lehamite de starea asta care tinde sa se generalizeze in proportie apropiata de maxim.

In cazul tau, este clar, mai scoti ceva banuti din buzunar si te duci la un service si investighezi.
Sfat: Din experienta proprie iti pot spune ca pt probleme mai delicate este bine sa mergi direct la un service Reno. Altfel iti pierzi timpul si nu rezolvi nimic. Dar 5% poti avea bafta la un service nededicat.
Succes!


--------------------
Renault Clio 2003 Bicorp
WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onlinedriver
post 15 Jul 2009, 01:13
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09
From: Cluj-Napoca




Stai linistit si nu te du nicaieri. Poti rezolva treaba si singur. Citeste topicul: http://www.reno.ro/Comanda-flux-aer-blocata-t118048.html si fa ce scrie acolo. Am patit acelasi lucru. Ca recomandare o observatie: la mine am suprapus dintele rotitei dintate albe care are pe el o galma cit un virf de ac cu piciorusul negru din stinga. Si merge. Ca sa-ti fie mai usor decupleaza mufa de alimentare din vecinatate.


--------------------
Renault Clio II, 1,5dci 2004/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krm
post 24 Jul 2009, 11:09
Post #21


why aye man


Group: Members
Posts: 11
Joined: 14 May 06




Eu sunt curios cum si-a rezolvat doru_3/89 problema, pentru ca de exact acelasi lucru m-am lovit si eu azi.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8v 2000 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 16 Mar 2010, 22:22
Post #22


membru anti PSD


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Salut, o problema legata tot de aerul conditionat si zgomotele care insotesc functionarea acestuia: dupa ce pornesc AC-ul se aude un suierat/scartait in zona curelelor (nu am reusit sa identific locul zgomotului). Zgomotul il pot sesiza doar la relanti, iar atunci cand accelerez si zgomotul devine mai puternic si nu este permanent, cand inceteaza imediat, cand continua si dupa ce nu mai accelerez.
masina are 38.000 km.
pareri, opinii...multumesc


--------------------
renault symbol fidji 2007 - 1.4 8V
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 17 Mar 2010, 16:02
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 236
Joined: 22 August 09




Zgomotul provine de la rola intinzatoare. Se recomanda inlocuirea intregului set.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 17 Mar 2010, 18:54
Post #24


membru anti PSD


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 20 June 09
From: Iasi




ce inseamna mai exact intregul set?


--------------------
renault symbol fidji 2007 - 1.4 8V
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Mar 2010, 19:05
Post #25


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.713
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Rola fixa, rola cu intinzator, curea accesorii.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 17 Mar 2010, 19:16
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.374
Joined: 4 July 07




Ar putea fi o problema cu fulia de la alternator.

This post has been edited by Dan73: 17 Mar 2010, 19:30


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI Privilege, Estate, 120 CP, F9Q 750
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 17 Mar 2010, 19:57
Post #27


membru anti PSD


Group: Members
Posts: 1.039
Joined: 20 June 09
From: Iasi




E neaparat nevoie sa le schimb sau merge doar sa mai intind cureaua? Ma gandeam sa le schimb odata cu distributia... blush.gif


--------------------
renault symbol fidji 2007 - 1.4 8V
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 17 Mar 2010, 20:12
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.374
Joined: 4 July 07




Nu stiu cum e la Clio. La Laguna nu se intinde nimic...e un arc la rola intinzatoare care nu se regleaza. Deci nu prea ai cum sa strangi cureaua smile.gif
Fulia aia de la alternator incepe sa faca zgomot cand cuplezi consumatori, bineinteles, numai in cazul in care are probleme...de aia m-am gandit la ea.

This post has been edited by Dan73: 17 Mar 2010, 20:14


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI Privilege, Estate, 120 CP, F9Q 750
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdiac
post 23 Mar 2010, 13:51
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 11 August 07




va salut
ieri cand erau 18 grade la soare, nu ca azi, dintr o data incepe sa se auda dinspre aeratoarele din mijloc, un suierat precum apa curgand printr-o teava. exact ca la ghiuveta, sau baie......
dc opream AC se oprea si sunetu.....
am dat apoi 16 grade sa vad dc se raceste....nu se chinuia tare sa raceasca.....sau poate mi se parea ca nu era mare diferenta fata de afara.
mentionez ca e prima data cand se aude, azi nu ca e frig, si masina are 43miikm.
ati mai avut asa ceva?


--------------------
.......... ........... ................
fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 23 Mar 2010, 14:38
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 236
Joined: 22 August 09




Verifica daca nu cumva mai trebuie completat cu lichid de racire sau poate sunt pierderi pe undeva.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 31st July 2014 - 11:26
Dacia Server hosting