Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Garnitura injector, Symbol 1,5 dci, scurgeri in jurul injectorului

ignatius
post 24 Jul 2009, 19:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Va salut
Se da un symbol, 1,5 dci, 2003, 105000 km, functionare impecabila, consum 4,5 %.
Ce problema am: Cand pornesc motorul rece se aude un zgomot ca o pierdere de aer, cu acelasi ritm sau frecventa, pana cand motorul se incalzeste foarte bine, disparand si acest pierdere. Am desfacut capacul negru de deaspura motorului, cel cre obtureaza vederea. In jurul injectorului situat in extremitatea dreapta cum te uiti la motor din fata, se afla o scurgere neagra. La prima vedere pare a fi ulei, daca te uiti mai atent si pipai locul din jur iti dai seama ca chestia aia neagra este ca o smoala, intarita. La service la Renault mi-au spsu ca trebuie sa dea jos injectorul sa se uite sa vada exact ce este, ca s-ar parea ca scapa pe langa injector. Mentionez ca mi se pare ca injectoarele , toate 4 functioneaza foarte bine, masina se infinge bine la drum am fost in Germania cu ea sin 4 zile am facut 6000 km.
Ce este de facut, cam car ar fi cauza? Daca e de schimbat doar garnitura de la injector, unde se gasesc asemena garnituri? ce cod au? tot pe forum sunt cateva explicatii la scoaterea injectorului si montarea lui la loc in care se face referire doar la existenta unei garnituri, atat, nimic mai mult. Ma poate ajuta cineva?
Cauze? Solutii?
Va multumesc

This post has been edited by ignatius: 24 Jul 2009, 19:16


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 26 Jul 2009, 11:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Chiar nu stie nimeni s-au nu s-a inteles defectiunea ce a aparut? Va multumesc


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 26 Jul 2009, 12:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Pierderea de "aer" poate sa fie din alta parte .Incearca sa identifici exact locul pe unde sufla. Daca ar sufla pe la injector , mizeria aia cred ca ar trebui sa fie umeda mai tot timpul.Mai cere parerea si altor mecanici , de preferat cu activitate in domeniu diesel.Incearca sa fii ferm convins ca nu umblii degeaba la injector. Cred ca e ceva destul de rar si nu vei gasi multe referinte pe forum. Incearca sa cauti la toate sectiunile (toate tipurile ) nu doar la clio si deasemeni pe orice alt forum indiferent de marca.Un injector care scapa are cam aceleasi manifestari indiferent de masina- cu conditia sa fie DCI, TDCI, CDTi adica common rail care are presiune f mare in rampa de injectoare.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 26 Jul 2009, 13:04
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Verde ai avut dreptate si iti multumesc, la o simpla cautare asa cum ai spus tu uite ce am gasit, si o sa postez aici, sper sa nu se supere moderatorul
"daca sunt saibele de injector motorul isi schimba zgomotul(se aude un zgomot ca si cum ar scapa aer (de fapt compresie)) si in plus zona injectoarelor ar trebui sa fie murdara"
sau
"O saiba de la un injector era "arsa". Pe la aceasta saiba se pierde "compresie" si se aude un sunet de refulare sub presiune a aerului, un "pff" intermitent, cam greu de reperat cu capota inchisa. Motorul in astfel de situatie trebuie sa fie murdar in jurul injectorului respectiv. Dupa ce se de capacul de plastic (ornamentul) de pe motor se va observa ca in jurul injectorului cu pricina se aduna o "pasta" de consistenta smoalei.

Operatia este extrem de simpla.

Se scoate injectorul, se curata cavitatea, se da de 2-3 ori la automat cu injectorul scos, se schimba saiba, se monteaza injectorul.

Manopera dureaza in jur de 30-40 min si se poate intinde pana la o ora cu tot cu de/montat ornament motor.

Consumul este NORMAL sa creasca in aceasta situatie, deoarece motorul functioneaza practic in 3,75 pistoane, dar consuma cat pentru 5 pistoane, iar mirosul este dat de motorina neconsumata din injectorul de care am vorbit."
. Cam aceasta ar fi problema gasita la un Ford care seamana perfect cu cea de la Symbol.
Va multumesc


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 27 Jul 2009, 18:22
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Azi am rezolvat problema. Am fost la un mecanic de cartier, la reprezentanta mi s-a spus ca s-ar putea sa ma coste in jur de 100 de lei. Asa, s-a scos injectorul foarte usor, s-a curatat injectorul, s-a curatat in jurul lui, s-a suflat cu compresorul , s-a pus o garnitura nous si in 30 minute totul a fost gata inclusiv schimbul de ulei si filtrul, totul doar 40 de lei. Se pare ca problema asta e mai rara la Symbol, fiind mai frecventa la alte masini.
Cu bine, se poate inchide topicul.


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 15:46
Dacia