It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

FORD FOCUS, 1.6 TDCI - 110Hp

AmunDei
post 8 Apr 2011, 22:15
Post #31


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 931
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(ncristi @ 8 Apr 2011, 21:26)
OK scuze...vin dupa o gramda de motoare pe benzina aspirate ... o sa modific treaba cu cuplul ca se supara benzinarii smile.gif..."are un cuplu decent"  smile.gif


Nu trebuie sa modifici nimic smile.gif , e exact cum zici depinde cu ce masini ai mers; cuplu fenomenal e cand pierde aderenta la o accelerare ce incepe la 100 la ora, aia da senzatie blush.gif

This post has been edited by AmunDei: 9 Apr 2011, 00:59


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007 (cu I albastru) - PH 03 MURDAR
Daewoo Matiz 0.8 MPI cu 6 supape in V - Turbo by Boost Freaks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 8 Apr 2011, 22:24
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Nu am fost un mare fan Ford, dar am si eu de un an un Focus hatchback(as zice ca a fost un chilipir de la recuperari leasing) si vreau sa spun ca mi-am schimbat radical parerea. Are o tinuta de drum remarcabila, materiale interioare decente si din cate am aflat sta bine si la fiabilitate. E foarte placuta la condus, iar cutia mi se pare excelenta (mie personal mi s-a parut cu mult peste cea de Golf si Octavia). La minusuri as mentiona consumul urban putin ridicat (benzinara de 1.6) si o vizibilitate extrem de proasta la mersul cu spatele.
Sa o stapanesti sanatos, vei vedea ca pe zi ce trece iti va parea bine de alegerea facuta.


--------------------
Renault 5 Alpine 1981, 93 Cp - SB07GSB
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 8 Apr 2011, 22:26
Post #33


fost programator


Group: Members
Posts: 8.622
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(flaviuf @ 8 Apr 2011, 23:24)
La minusuri as mentiona consumul urban putin ridicat (benzinara de 1.6)

adica?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Si despre telepatie nu se vorbeste, chiar daca este utilizat cuvantul telepatie."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 Apr 2011, 22:45
Post #34


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.013
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(AmunDei @ 8 Apr 2011, 23:15)
Nu trebuie sa modifici nimic smile.gif , e exact cum zici
*


Nu carburantul e de vina ci morisca. Adica turbina. Vezi motoarele pe benzina de ultima generatie. Mititele, da' al draq'.

QUOTE(flaviuf @ 8 Apr 2011, 23:24)
materiale interioare decente
*


Cam la fel de "decente" erau si in Solenza. Cel putin eu am ramas cu impresia asta.

QUOTE(flaviuf @ 8 Apr 2011, 23:24)
cutia mi se pare excelenta (mie personal mi s-a parut cu mult peste cea de Golf si Octavia)
*


Fugi ma d-aici, nu e cu mult peste cutiile de BMW? dry.gif


--------------------
pemfe 318i e91 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 9 Apr 2011, 01:05
Post #35


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 931
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Nu ma scoate din context, e vorba de ce a condus el wink.gif. Am fost pasager in tractorase (de 2 litri maxim) care merg cot la cot cu benzinarele turbate (tot de 2 litri). Asadar n-are rost sa ne contrazicem. Important e ca omului ii place masina, ii place motorul si e multumit de ea.


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007 (cu I albastru) - PH 03 MURDAR
Daewoo Matiz 0.8 MPI cu 6 supape in V - Turbo by Boost Freaks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 9 Apr 2011, 02:49
Post #36


Membru realist


Group: Members
Posts: 548
Joined: 27 October 09




Markos, cam acelasi consum ca la Megane 1.6 16v , deci prea mare pentru ce ofera motorul. Faza cu cutia e relativa. Mie nu-mi place cutia de la Octavia 1.9TDI 90cp , pe cand cea de pe Focusul asta mi se pare mult mai buna. In schimb , la Golf V 2.0TDI e excelenta. Probabil si chestie preferinte fata de etajare ori o impresie dupa prea putini km petrecuti in compania masinii respective.


--------------------
Renault Megane II 1.9dci cu piele si geamuri in tavan
Renault Megane Sedan 2.2 2007 1.6 16v cva Luxury Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 9 Apr 2011, 08:38
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




@ Markos: Mie consumul urban imi iese in jur de 11-12% intr-un oras mediu din punct de vedere aglomeratiei
@ cdadan: calitatea materialelor este decenta pentru clasa din care face parte, lucru confirmat de majoritatea publicatiilor de specialitate, dar ma rog probabil ca tu esti mai calificat
> legat de cutie, nu stiu de unde ironia: mie personal cutiile de pe Octavia si Golf(ce-i drept IV) mi s-au parut oarecum cu un joc destul de mare al levierului iarpe mine ma dispera chestia asta, in timp ce la Focus este foarte precisa. am observat si la A4-ul Quattro al cumnatului meu ca are parca un joc ceva mai mare(nu discut de etajare), s-ar putea sa fie o chestie a grupului VAG. POate e si chestie legata de utilizare. E parerea mea strict personala si n-am comparat-o nici un moment cu sacrul BMW.

Per ansamblu pentru mine a fost o surpriza placuta Focusul, pentru ca pana la urma din punctul meu de vedere iti ofera destul de mult in raportul "value for money".

This post has been edited by flaviuf: 9 Apr 2011, 08:46


--------------------
Renault 5 Alpine 1981, 93 Cp - SB07GSB
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 10 Apr 2011, 11:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




Vreau totusi sa aduc un elogiu binemeritat meganului 2. Din punctul de vedere al structurii de rezistenta masina este fenomenala. In urma impactului - lovitura laterala cu aprox 120 km/h dupa spusele politiei - habitaclul este INTACT, usile s-au deschis.

Dupa mine masina este o mare realizare tehnica la capitolul siguranta. Asa cum o vedeti masina a mers pe propriile roti, nu tragea stanga - drepta - se comportaa impecabil. Daca te lega coineva la ochi si te punea la voln nu ti-ai fi dat seama de accident.

Uluitoare maina la capitolul asta. Toti cei care au megane 2 pot dormi linititi din punctul de vedere al sigurantei.

Cum arta masina in urma loviturii:



Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Apr 2011, 11:11
Post #39


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.668
Joined: 24 June 07




Cum s-a produs accidentul? Masina era stationata sau sunt eu nebun?


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 10 Apr 2011, 11:20
Post #40


zân


Group: Members
Posts: 2.220
Joined: 20 February 07
From: Europa




daca era stationata cred ca o rasturna ala la 120 km/h
mai degraba cred a fost lovit in mers in timp ce facea stanga?



--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 10 Apr 2011, 11:23
Post #41


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.805
Joined: 15 April 08




QUOTE(argon @ 8 Apr 2011, 18:09)
Nu am stiu, eu am umblat cu cea de 90 de cai, dar totusi ai pornire la buton, sau cheie?
*



tata are 1.6tdci 90cp, unchiul meu 1.6tdci 110cp. intr-adevar varianta mai putin potenta este mai galagioasa dar poate sa aiba si legatura cu nivelul de echipare trend (??) vs ghia.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2011, 11:24
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.838
Joined: 15 August 05




Nu mai scriai aici daca avea ala 120 si intra lateral in masina, vorbeste politia prostii.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Apr 2011, 11:27
Post #43


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.668
Joined: 24 June 07




Eu ma gandesc ca daca ar fi fost din mers mai sarea un airbag, ceva.
Oricum viteza aia e fantezie, da' nu asta era curiozitatea mea.


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2011, 11:30
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.838
Joined: 15 August 05




Nu e vorba ca nu e sigura, e sigura masina, dar si daca ramanea interiorul intact, nu suporta creierul atatia G.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Apr 2011, 11:55
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.574
Joined: 8 July 09
From: BZ




Aia nu e lovitura in lateral de 120km/h , poate a "sterso" la 120 km/h.

This post has been edited by CGDBZ: 10 Apr 2011, 11:57


--------------------
Dacia 1310 Li - GPL / 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Apr 2011, 12:21
Post #46


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 3.568
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(ncristi @ 8 Apr 2011, 15:41)
- motorul excelent. Am un consum mediu de 4.7%  smile.gif ...consum real verificat personal. Merg foarte mult in ext.


Poti dezvlota, te rog? Eu n-am reusit asa ceva pana acum. E drept, e diferenta de km enorma intre masina mea si a ta, dar m-ai facut curios. Inteleg ca ai putea face 1000+ km cu un singur plin, iar eu am mers 750 cel mai mult (pana s-a aprins becul, nu pana la gol).


--------------------
bemveu 325i e30 1991
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 10 Apr 2011, 17:15
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




Masina stationa si nu s-a rasturnat ca a fost impinsa in masina de langa - un matiz pe care l-a sifonat urat de tot . Si pe partea cealalat artaa la fel.

Era intr-o parcare "spic" din centrul ploiestului.
Au fost avariate mau multe masini nu numai a mea.

This post has been edited by ncristi: 10 Apr 2011, 17:16


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2011, 18:52
Post #48


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.838
Joined: 15 August 05




QUOTE(MuciX @ 10 Apr 2011, 13:21)
Poti dezvlota, te rog? Eu n-am reusit asa ceva pana acum.
*



Nici eu, exact ca a lui, dar 90 de cai, mers 90% extraurban, sub 6,1 % nu a scazut media pe bucati de ordinul mii de km, dar cu climatronicul pornit 24/7, desi sunt si perioade in care instantul arata 3 la mers constant pe drept, ceea ce nu e relevant deloc. Toate astea cu motorina cea mai scumpa la pompele Petrom.

This post has been edited by argon: 10 Apr 2011, 18:57


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 24 May 2011, 22:00
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




Am facut 10000 KM smile.gif.

Cuvantul care ar caracteriza masina pana cum - IMPECABIL. Nici cea mai mica problema, motorul a inceput sa se "lase" si s-a stabilizat la un consum de 4.8% mixt (80% exterior cu viteze de max. 120km/h).

Nu prea am ce sa comentez...o masina buna, foarte corecta si sunt mai mult decat multumit de alegere.

Daca ar fi totusi sa reprosez ceva ar fi faptul ca suruburile unde se prind barele transversale au fost astupate de un mastic pe care cu greu l-am curatat cu un cater smile.gif...chestia asta m-a nemultumit....si faptul ca usile din spate nu au buzunare....


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 25 May 2011, 12:31
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(ncristi @ 8 Apr 2011, 19:08)
Mecanic este net superioara meganului.
*


Daca e sa ne referim strict la motorizari, pe partea de diesel, cam tot ce scoate PSA este net superior Renault-ului. Nu mai spunem ca in parteneriat a intrat si BMW, iar motoarele PSA echipeaza masini produse de Mazda, Toyota, Mitsubishi.
Sistemul de injectie este Bosch?

This post has been edited by cristio_79: 25 May 2011, 12:42


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 25 May 2011, 12:43
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.644
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Focusul este superior Meganului. Am condus ceva vreme aceeasi motorizare pe care o am pe M2. Consumul este un pic mai mare dar tinuta de drum este impecabila pt clasa ei. Un alt minus pentru focus, sesizabil si de pasagerii mei, este zgomotul interior, ceva mai mare decat la megane.
Focusul era un 1.6 din 2008, vreo 45.000 de km parcursi.

Oricand as alege un focus in detrimentul unui megane. cool.gif

le: uitasem, felicitari pentru achizitie.. se observa in continuare entuziasmul tau pentru noua achizitie. biggrin.gif

This post has been edited by Avani: 25 May 2011, 12:45


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2005, 1.6 L / 16 V, 83kw
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 25 May 2011, 12:52
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ford nu folosea sisteme de injectie Bosch cum foloseste PSA. Consumurile erau putin mai mari, iar fiabilitatea sistemelor Delphi, mai scazuta.
Acum au adoptat sistemele Bosch si pe motorizari mai mici.

This post has been edited by cristio_79: 25 May 2011, 13:01


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 25 May 2011, 12:53
Post #53


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 3.568
Joined: 19 November 07
From: când în când




Scuze - l-am editat din gresela sad.gif sad.gif


Re-post: Al meu are injectie bosch, ar trebui sa fie la fel si al lui ncristi.

This post has been edited by MuciX: 25 May 2011, 14:17


--------------------
bemveu 325i e30 1991
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 25 May 2011, 13:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.753
Joined: 9 April 05




BOSCH injetia electronica DENSO.


--------------------
FORD FOCUS 1.6 TDCi - 110 HP 2011
Clio symbol 1.4 8v 75 HP
Logan 1.6 8v-90hP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 22nd September 2014 - 04:11
Dacia Server hosting