Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

EVOLUTION DETAILING CRAIOVA, Polish, Polish faruri, cosmetica auto, tratamente

Evo-Detailing
post 15 Dec 2010, 19:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Oricaruia dintre noi ii place sa aiba grija de masina sa, sunt insa unii care inteleg ca la fel cum prietena noastra are nevoie din cand in cand de o vizita la un salon de cosmetica, deci la un profesionist, la fel si masina noastra, ingrijita dealtfel, din timp in timp are nevoie de o vizita la un atelier de DETAILING.

EVOLUTION DETAILING va ofera o gama larga de servicii de Detailing si corectie a vopselei si a altor suprafete ale masinii dvs. pentru ingrijirea si pastrarea acestia in cele mai bune conditii. Ne-am specializat in a oferi cel mai inalt standard in materie de calitate a serviciilor pe care le prestam. Folosim numai produse de cea mai buna calitate de la producatori renumiti din intreaga lume.

Serviciile pe care le oferim depasesc asteptarile Dvs. facandu-va sa reveniti de fiecare data cu placere si incredere, la EVOLUTION DETAILING, un atelier de Detailing “pentru masina ta“!

Pachetele de servicii au preturi cuprinse intre 350 si 1500 Ron in functie de complexitatea serviciilor oferite.

Pachetul Mediu, "Shine Detail" a fost aplicat acestui OPEL VECTRA.

Cu un pret de numai 550 RON, masina a parcurs urmatoarele etape pana la un rezultat fara cusur.

dsc06995k.jpg

dsc06996gm.jpg

Nici prea murdarica dar nici prea curata....

dsc06998u.jpg

Chaiar si inainte de a spala masina, se vad, ceva ceva defecte

dsc06997t.jpg

dsc06999g.jpg

dsc07000f.jpg


Un stalp care a incercat sa treaca un pic prea aproape de masina a lasat urmele astea....

dsc07002s.jpg


Plafonul...

dsc07005.jpg

Inainte de spalare

Metoda, 2BM, CG Maxi Suds II, inainte, am pulverizat CG Green Clean, a stat asa vreo 5..7 minute si dupa aceea am limpezit totul foarte bine

dsc07010x.jpg

dsc07012n.jpg



15 Dec 2010, 19:14:
Rotile CG Wheel Clean + multe perii si periute + limpezit.

dsc07016mq.jpg

dsc07017n.jpg

LIQUIDCHILD....

dsc07022g.jpg

Decontaminata cu Sonus Green, limpezita "doamna" a lasat sa se vada mai multe defecte

dsc07023h.jpg

Aripa stanga fata, a fost aleasa sa fie cobai...

50/50

dsc07025h.jpg

Rezultatul final.

dsc07026.jpg

dsc07027d.jpg

Alt 50/50

dsc07028e.jpg

.....

dsc07029.jpg

Starty, un bun prieten a trecut sa vaza progresele... smile.gif

dsc07031.jpg

Ziua I s-a terminat aici. Restul... maine.







15 Dec 2010, 19:15:
8:30, a doua zi a reinceput lucrul, primul element fiind capota.


dsc07035im.jpg

dsc07037y.jpg

dsc07040u.jpg

Aripa Stanga Inainte.

dsc07041c.jpg

Dupa.

dsc07042.jpg

Intregul element.

dsc07044.jpg

Usa soferului inainte.

dsc07045d.jpg

50/50

dsc07047o.jpg

dsc07048h.jpg

Mirror Mirror on the door.

dsc07051m.jpg



15 Dec 2010, 19:16:
Nu am reusit sa obtin o corectie de 100%, dar... asta e rezultatul final pe plafon.

dsc07055.jpg

Portbagajul inainte.

dsc07059n.jpg

50/50.

dsc07064.jpg

Si rezultatul final.

dsc07069.jpg


O urganta m-a facut sa opresc un pic lucrarea...

Anume asta...

dsc07060c.jpg

dsc07061f.jpg

Avand ca si rezultat...

dsc07062.jpg

Inapoi la Opel

dsc07068.jpg

Se inserase deja asa ca a trebuit sa intram in garaj.

dsc07076c.jpg

Din cauza ca timpul trecea cam repede, am lasat-o mai moale cu fotografiile si m-am pus pe lucru. Dupa etapa de machine correction, am sigilat toata masina cu DodoJuice Red Mist si la interval de 30 minute am aplicat cate un strat de CG Natural Carnauba Wax Gumele tratate cu CG Natural Shine.

Contraaaripile tratate CG Bare Bones.

Astea sunt rezultatele finale, din pacate numai la lumina garajului....

dsc07079r.jpg

dsc07080l.jpg

Reflexie.

dsc07086.jpg


Aceasta corectie a durat doua zile, ai a presupus peste 15 ore de lucru efectiv.


Oricand aveti nevoie de Polish, polish faruri, reparatii zgarieturi, curatare tapiserii, tratamente pentru piele, pregatire pentru iarna/vara, apelati cu incredere la

EVOLUTION DETAILING =Craiova=

Str. Gheorghe Chitu nr 41 (incinta CarFashion)
Tel contact : 0755/800.741
0762/144.967
E-mail :Evolution_detailing@yahoo.com

This post has been edited by Evo-Detailing: 15 Dec 2010, 19:16


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 16 Dec 2010, 20:17
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Pana la Craciun pachetul de pregatire de iarna ingheata la pretul de 250 Ron si cuprinde :

Spalare Completa
Degresare.
Decontaminare cu Clay.
2 Straturi de Sealant.
Protectie speciala pe cauciucuri si chedere.
Pritectie speciala pe elementele de plastic.
Protectie speciala pe Contra-aripi.
Tratament hidrofob pentru parbriz si geamurile fata.


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 19 Dec 2010, 10:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Work in progress.

dscn0291z.jpg

EVOLUTION DETAILING 2010.


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 20 Dec 2010, 19:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Acum cativa ani, cand Audi sau mai bine zis, grupul VAG a cumparat Lamborghini, toata lumea, unde subsemnez si eu era foarte suparata de ce se va alege de Lambo careia ii va disparea acea gena italiana. Nimeni insa, nu s-a gandit la vremea aceea cat de mult avea de castigat grupul VAG si Audi in speta din aceasta treaba.

La fel cum masini precum Evo sau Impreza STi exista datorita lui Audi, la fel si acest R8 exista strict datorita faptului ca acum Lamborghini este parte din familia VAG.

Un R8, caci despre asa ceva este vorba e un fel de….

V8, 4.2 L FSI.
Putere 420 de cai.
Viteza maxima, undeva peste 300 km/h.
0..100 km/h. in 4 secunde si ceva…
Si toate astea imbracat in piele de cea mai buna calitate, si ascultand muzica la sistemul Bang&Olufsen…

Cred ca e sufficient ca sa va faceti o idee.

Fiind o masina “de sezon” nu s-a mers cu ea de ceva vreme, pana la interventia de fata, proprietarul multumindu-se sa o tina intr-un garaj pana cand vremea va fi ceva mai intelegatoare cu ea.

Vineri. 17 Dec. 2010.
Craiova.
-9 Grade Celsius.
Ora 10.

Asa cum stabilisem cu proprietarul masina a ajuns. Aratand precum urmeaza.

dscn0075du.jpg

Cateva detalii. Ciudat lucru cum se murdaresc masinile sau mai bine zis supermasinile astea stand in garaj…. Hmmmmm….

dscn0071f.jpg

dscn0074t.jpg

dscn0076t.jpg

Ve Opt Fe Se I..

dscn0077w.jpg

dscn0078w.jpg

dscn0081s.jpg

dscn0082u.jpg

dscn0083k.jpg

dscn0086h.jpg


20 Dec 2010, 19:08:
dscn0083k.jpg

dscn0086h.jpg

Si ca sa fie treaba treaba….

dscn0094.jpg

Ne-am inteles ! Da ?

dscn0096z.jpg

What Does This Button Do ??

dscn0100v.jpg

Pai… ridica eleronul. Nu ?

dscn0112vm.jpg

Si ne arata mizeria de dedesupt…..

dscn0114j.jpg

De nimica nu sunt bune eleroanele astea, uite mai bine un motor jegos. Da puternic.

dscn0117n.jpg

Carbonul de la motor, costa in lista de optionale de la Audi 5 mii de eruo… Pe bune !?!?!?
Cu sau fara TVA ?

dscn0119p.jpg

Ve Opt Fe Se I, in caz ca nu ati inteles.

dscn0124l.jpg

Chiar si in starea aceasta de murdarie, tot am reusit sa imi fac o idee despre starea vopselei.

dscn0125u.jpg

dscn0093hs.jpg

dscn0126db.jpg

Mda… clar.

Ariel.

dscn0127z.jpg

Michelle.

dscn0128o.jpg

First Job. Interiorul.

dscn0130c.jpg

dscn0090q.jpg

Aspirat.
Degresat.
Curatat pielea cu solutie pentru piele de la SONUS.
3 Straturi de balsam pentru piele de la CG.


20 Dec 2010, 19:09:
Rezultate.

dscn0166y.jpg

dscn0167j.jpg

Carbonul de pe panourile usilor si de pe bord polisat si protejat cu ceara.

dscn0168p.jpg

dscn0170t.jpg

dscn0171.jpg

dscn0175n.jpg

dscn0179by.jpg

dscn0177ki.jpg

Motor.
Ve Opt Fe Se I.

dscn0134z.jpg

APC CG Green Clean in dilutie 1/1.

dscn0135h.jpg

dscn0136ij.jpg

Daca e pusa la motor, pe placuta asta sigur scrie ceva important, asa ca a trebuit curatata.

dscn0138f.jpg

Capacele de la Ulei, Lichid de Racire si Lichid de Servo, fiecare dintre ele niste opera de arta, au avut nevoie de atentie speciala, in poza, la interogatoriu Lichidul de Servo Directie.

dscn0139g.jpg

Dupa ce aproximativ 5 minute APC-ul a lucrat, am agitat toata treaba cu pensula.

dscn0140m.jpg

dscn0142p.jpg

dscn0141u.jpg

Am limpezit foarte bine intreg compartimentul motor, dupa care am uscat totul cu un pistol cu aer cald. Am obtinut urmatorul rezultat.

dscn0144.jpg

dscn0146m.jpg

Ve… stiti voi.

dscn0147c.jpg




20 Dec 2010, 19:10:
Carbonul de la motor avea cateva swirls asa ca am decis sa le inlatur. Menz PO203S si un pad de Finish de la Mirka au fost suficiente.

dscn0149kc.jpg

dscn0152a.jpg

dscn0154gs.jpg

Dupa inlaturarea defectelor de pe elementele de carbon si aici am aplicat 2 straturi de CG WAC 301.

Partile de plastic si cauciuc gen furtunase au primit un dressing de la Simoniz, anume Back to Black.

Dupa prima zi de lucru la masina, motorul arata dupa cum urmeaza :

dscn0159u.jpg

dscn0161u.jpg

dscn0163o.jpg

Nu mai zic….

dscn0165en.jpg

Nighty Night !

dscn0182he.jpg


Sambata 18. Dec 2010.
Craiova.
Al dracului de frig, nu stiu cat, dar suficient ca sa inghete robinetul de apa. Motiv pentru care mai bine de jumatate de zi am alergat ca o musca capiata prin tot orasul dupa fitinguri, alte furtune (cel de la garaj era total inutilizabil) si tot felul de chestii de genul asta.

Intr-un tarziu am scos masina afara pentru a o spala.

Frig.

dscn0185w.jpg

Roti. Sonax Full Effect 1/1.

dscn0186c.jpg

dscn0187n.jpg

dscn0188u.jpg

Eu stiam ca numai mincinosii se inrosesc, dar baietii de la Sonax au alta parere, metalul depus din praful de placate de frana + Full Effect = treaba asta rosie.


20 Dec 2010, 19:11:
dscn0190n.jpg

dscn0194y.jpg

Cat timp solutia de jante a lucrat, am curatat cu APC Green Clean toate zonele unde murdaria putea ramane neatinsa de Wash Mitt.

dscn0201p.jpg

dscn0202d.jpg

dscn0203g.jpg

dscn0204l.jpg

dscn0205w.jpg

A urmat o perioada de agitatie maxima.

dscn0207j.jpg

dscn0208f.jpg

dscn0209d.jpg
dscn0210k.jpg

Intre timp, solutia de jante isi facuse efectul. A trebuit si aici agitat cate un pic. No problem.

Partea interioara a jantei.

dscn0221c.jpg

dscn0222b.jpg

Partea exterioara.

dscn0223h.jpg

Arata-mi unde te-ai taiat ! Uite cat sange iti curge.

dscn0224y.jpg

Si, vorba lui Caragiale, in “O scrisoare pierduta” 2 la Primarie, 3 la Scoala de fete… etc. Tot asa si eu.

Etrierii de frana.

TOTI 6.

2 In fata.

dscn0225l.jpg

2 In spate.

dscn0228e.jpg

Si inca 2 tot in spate (cei pentru frana de mana).

dscn0229k.jpg

Bun. Pana aici e ok.

dscn0233c.jpg

Limpezim.

dscn0238v.jpg


20 Dec 2010, 19:12:
A urmat spalatul cu metoda 2BM si CG Maxi Suds II. Pentru cine nu crede, am dovada. Uite !

dscn0239g.jpg

Iesise un pic un soare cu dinti inainte sa terminam de spalat.

dscn0244xn.jpg

dscn0245f.jpg

Am limpezit foarte bine si m-am apucat de decontaminat. Sonus verde (Ultrafine) si apa + Maxi Suds ca lubrifiant.

Capota.

dscn0249gj.jpg

Laterala dreapta care a fost identic de contaminata cu cea stanga.

dscn0250j.jpg

Spatele.

dscn0251d.jpg

Limpezit din nou si uscat. Unde apa nu a vrut sa iasa am folosit compresorul cu aer.

dscn0252r.jpg

dscn0256j.jpg

dscn0265u.jpg

All about the details….

dscn0253c.jpg

Nu aeam loc in garaj care era ocupat cu un Q7 care venise la conlantat, asa ca mi-am facut de lucru pe langa masina inarmat doar cu aparatul de fotografiat in cautare de defecte ale vopselei.

Capota.

dscn0272f.jpg

dscn0273t.jpg

Aripa stanga spate.

dscn0281a.jpg

Pe admisia din dreapta am gasit ceva mai urat decat resul masinii.

dscn0283i.jpg

Tot nu se facuse loc in garaj asa ca am hotarat sa merg in oras sa mananc ceva.. Era ora 17… La 19 cand am revenit, asta era imaginea care m-a intampinat. Ninsese, noroc ca a fost extreme de frig si a fost suficient un suflator de frunze pentru a da jos “neaua” de pe masina.

dscn0297s.jpg

Odata intrati in garaj am trecut la izolarea zonelor “nevralgice” si credeti-ma, au fost muuulte.

dscn0299g.jpg

dscn0304h.jpg

Test Area, aripa dreapta spate.

dscn0308r.jpg

Hmmm, wich one to use ???


20 Dec 2010, 19:13:
dscn0310z.jpg

Pad LC portocaliu + Menz S100.

Inainte.

dscn0309u.jpg

Dupa.

dscn0312g.jpg

dscn0322x.jpg

Under LED.

dscn0324kf.jpg

Under Halogen 50/50.

dscn0328m.jpg

Se vede zgarietura de pe ecranul de protectie al lampii LED. E bine, si asta numai dupa S100, fara ceva care sa rafineze un pic finish-ul.

dscn0331m.jpg

Aripa intreaga, dupa finish cu pad rosu LC si Menz 106FA.

dscn0335x.jpg

A urmat usa pasagerului. Era sa zic din dreapta… de parca nu ar fi evident.

dscn0340y.jpg

50/50

dscn0341q.jpg

Si sub 1000 W de Halogen.

dscn0344e.jpg

dscn0345b.jpg

Working on the rest.

dscn0350v.jpg

Pentru obtine ca rezultat final.. :

dscn0351x.jpg
dscn0354i.jpg

Iarasi se facuse 2 noaptea… Mi-am facut un obicei, prost, din a lucra la ore din astea.
Cam asa arata garajul la ora aceea… Mesy messy messy….

dscn0355e.jpg

Merg sa ma culc. Si maine e o zi. Si daca stau sa ma gandesc nici fan Audi nu sunt…

Duminica. 19 Dec.
Ora 10.

Buna dimineata.
O luam de unde ramasesem.

Aripa sau capota… la masina asta nu stii niciodata, dreapta fata.

Inainte.

dscn0359q.jpg

Dupa S100, cu un pic de holograme. No problem, le venim noi de hac.

dscn0360u.jpg

Hey presto, un pic de rabdare si un pic de 106 FA si….




20 Dec 2010, 19:14:
dscn0369w.jpg

dscn0371.jpg

Restul capotei pe filiera LC portocaliu + S100 si LC rosu + 106FA, au dat urmatoarele rezultate.

dscn0392h.jpg

Dupa.

dscn0395b.jpg

Am gasit si niste urme lasate de apa prea contaminata cu toate alea am gasit pe capota.

dscn0406v.jpg

Dar, fara prea multa parere de rau a trebuit sa le inlatur.

dscn0408yu.jpg

Un 50/50 pe aripa/ sau capota stanga fata.

dscn0416i.jpg

Am prins o raza de soare pe plafon.

Inainte de corectie.

dscn0437z.jpg

Dupa corectie.

dscn0439vp.jpg

Imi place foarte mult poza asta.

dscn0443t.jpg

Reflexie pe plafon.

dscn0431n.jpg

1000 W pe plafon.


20 Dec 2010, 19:15:

dscn0452o.jpg

Si cu inca 1000 W pe capota in total 2000 W. Mamaaa, dau discoteca deseara.biggrin.gif

dscn0453e.jpg

Stalpul din stanga.

dscn0459m.jpg

Usa soferului Dupa.

dscn0466.jpg

Au urmat aripa stg spate, barile si cele 2 prize de aer, unde din dorinta de a nu mai sta inca o noapte in garaj am lasat-o ceva mai usor cu pozele.

dscn0487s.jpg

50/50 pe capacul motorului ca nu stiu cum sa ii zic ca sa fie o denumire corecta.

dscn0489d.jpg

Si gata, polishing stage done.

LSP.

WAC301 de la CG aplicat cu un applicator din bumbac pe toata masina.

dscn0497n.jpg

Exceptie au facut prizele de aer care datorita culorii deschise au primit cate 2 straturi de DoDo Juice Diamond White.

dscn0498im.jpg

Tot la exceptii trebuiesc trecute si jantele care au primit 2 straturi de CG Wheel Guard.

dscn0499o.jpg

Plafonul si capota fata au primit inainte de WAC 301 un strat de CG M-Seal.

dscn0441g.jpg

Ornamentele evacuarilor ajutate de AutoSol si Steel Wool au aratat asa.

dscn0503o.jpg

Vinovatii :

dscn0504y.jpg

Si datorita lor :

dscn0507wr.jpg

Cauciucurile si elementele din plastic tratate cu CG Natural Shine, Contraaripile CG Bare Bones.

FINAL.

dscn0511w.jpg

dscn0512d.jpg

dscn0513g.jpg



EVOLUTION DETAILING 2010.

This post has been edited by Evo-Detailing: 20 Dec 2010, 19:15


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 20 Dec 2010, 21:21
Post #5


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




ce faceti dumneavoastra aici se considera UP, lucru interzis in aceasta sectiune... la urmatorul UP topicul dispare.

PS: incercati sa atasati pozele folosind modul attachment pentru a urca pozele, este foarte obositor de urmarit topicul asa


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 21 Dec 2010, 11:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Ce fac eu aici este singurul mod in care pot face publice serviciile pe care le efectuam. Daca este o problema pentru Dvs. nu aveti decat sa "faceti sa dipara" acest thread. Daca cautati cumva sa ma ajutati, va rog sa imi spuneti care este metoda prin care, fara a fi considerat up, atunci cand am ceva interesant de aratat sa o pot face, pe masura ce lucrez.

Sincer, legat de fotografii, nu stiu daca functia de attch, sau upload a forumului dvs suporta atat de multe. Voi incerca pe viitor.

Legat de "up" chiar doresc un raspuns concret, nu a fost o intrebare retorica.

This post has been edited by Evo-Detailing: 21 Dec 2010, 11:26


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 28 Dec 2010, 19:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10





Zilele astea la Evolution Detailing, am avut parte numai de faruri, faruri si iar reconditionari de faruri.

Cele ale acestui Opel Vectra, mi-au placut cel mai mult. Probabil datorita faptului ca si clientul a fost extrem de multumit(primise un telefon in timp ce lucram la masina lui si probabil de aceea), probabil pentru ca dupa multa vreme a fost suficient de "cald" ca sa pot lucra afara sau poate pentru ca masina era gri.... Nu stiu.


Ideea e urmatoarea :

Opel Vectra C, 220.000 km, atinsa de-a lungul timpului in partea din fata dar nu suficient de tare incat sa fie necesara schimbarea lor, adica, faruri originale. Nici un fel de corectie sau pregatire/protectie anterioare.

Initial au aratat cam asa :

dscn0578f.jpg

dscn0579.jpg

dscn0580hm.jpg

Yellow Stuff :

dscn0583m.jpg

Prin simpla decontaminare cu clay block-ul de la CG am obtinut acest rezultat :

dscn0584n.jpg

dscn0586o.jpg

Great stuff this clay block !! Chiar este, acolo unde nici un clay nu face fata, treaba asta se distreaza smile.gif

A urmat apoi P600, P1000, P1500, P2000, P4000.

Dupa P2000 si uscat, farul arata cam asa :

dscn0591.jpg

Cate 2 treceri cu FCP si cate 3 cu Ultrafina, sigilat cu M-Seal au lasat urmatorul rezultat :

dscn0592su.jpg

dscn0593g.jpg

dscn0594v.jpg

Cred totusi ca mi-a placut pentru ca era gri....



EVOLUTION DETAILING 2010.



--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 9 Jan 2011, 17:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




RECONDITIONARE FARURI

mic Montaj.




Evolution Detailing 2011.


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 17 Jan 2011, 18:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Incepand cu data de 17.01.2011, serviciul de inlaturare al zgarieturilor usoare SCRATCH OUT este


GRATUIT




dsc07308v.jpg

dsc07322c.jpg

dsc05072p.jpg

dsc05075g.jpg




EVOLUTION DETAILING 2011.



--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 17 Jan 2011, 20:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




salut, de curiozitate te rog spune-mi si mie cat timp tine luciul de la polish si reconditionarea suprafetelor zgariate?


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Evo-Detailing
post 18 Jan 2011, 00:06
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 15 December 10




Acesta este un subiect pe care se poate vorbi foarte mult. O sa incerc totusi sa va raspund pe scurt la aceasta intebare.

De principiu, exitsa 2 feluri de polish, categorisite dupa modul in care actioneaza.

Primele sunt acele polish-uri pe baza de filler care practic umplu imperfectiunile vin vopsea si asfel le fac mai putin vizibile daca nu chiar invizibile pentru o perioada. Fiind ceva adaugat in plus vopselei de pe masina Dvs, acest polish cu timpul -la spalare de obicei- incepe sa se degradeze si sa dispara, facand ca dupa aproximativ 10 spalari masina sa arate la fel ca inainte de operatiune. Aplicarea unui strat de protectie (ceara sau sealant) mareste aceasta perioada de timp.

Cea de-a doua categorie de polish-uri este si cea pe care marea majoritate a profesionistilor o folosesc, respectiv aceea a polish-urilor abrazive, care practic inlatura cativa microni din stratul de lac de pe masina dvs oferind acel aspect de "perfect" fara zgarieturi, sau alte defecte. Practic prin folosirea unor astfel de polish-uri se scapa cu adevarat de zgarieturi. Cat tine acest aspect perfect tine numai de fiecare dintre noi in parte.

Daca luam de exemplu 2 masini identice, le aplicam acelasi tratament de corectie si apoi pe una o ingrijim cum se cuvine (sapari regulate si corecte, decontammiiinari periodice, reaplicare de straturi de protectie), iar pe cealalta o spalam la spalatoria din colt sau la spalatoriile automate atunci vom vedea care este cu adevarat durata unui rezultat perfect.

Este daca vreti cam ca in medicina. Mergand pe principiul ca e mai usor sa previi decat sa vindeci, e normal ca o masina intretinuta corect sa aiba o durata de viata a aspectului impecabil de mai lunga durata.

Daca cumva nu v-am lamurit cu cele ce le-am spus mai sus va rog sa ma intrebati.

Va stau la dispozitie.

EVOLUTION DETAILING 2011.


--------------------
Honda Civic EK4 1995 VTi
EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 24 Jan 2011, 19:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




ok multumesc mult pt raspuns.


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 15:44
Dacia