EVOLUTION DETAILING CRAIOVA, Polish, Polish faruri, cosmetica auto, tratamente
![]() ![]() |
EVOLUTION DETAILING CRAIOVA, Polish, Polish faruri, cosmetica auto, tratamente
Evo-Detailing |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|||
Evo-Detailing |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Pana la Craciun pachetul de pregatire de iarna ingheata la pretul de 250 Ron si cuprinde :
Spalare Completa Degresare. Decontaminare cu Clay. 2 Straturi de Sealant. Protectie speciala pe cauciucuri si chedere. Pritectie speciala pe elementele de plastic. Protectie speciala pe Contra-aripi. Tratament hidrofob pentru parbriz si geamurile fata. |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
|
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Acum cativa ani, cand Audi sau mai bine zis, grupul VAG a cumparat Lamborghini, toata lumea, unde subsemnez si eu era foarte suparata de ce se va alege de Lambo careia ii va disparea acea gena italiana. Nimeni insa, nu s-a gandit la vremea aceea cat de mult avea de castigat grupul VAG si Audi in speta din aceasta treaba.
La fel cum masini precum Evo sau Impreza STi exista datorita lui Audi, la fel si acest R8 exista strict datorita faptului ca acum Lamborghini este parte din familia VAG. Un R8, caci despre asa ceva este vorba e un fel de…. V8, 4.2 L FSI. Putere 420 de cai. Viteza maxima, undeva peste 300 km/h. 0..100 km/h. in 4 secunde si ceva… Si toate astea imbracat in piele de cea mai buna calitate, si ascultand muzica la sistemul Bang&Olufsen… Cred ca e sufficient ca sa va faceti o idee. Fiind o masina “de sezon” nu s-a mers cu ea de ceva vreme, pana la interventia de fata, proprietarul multumindu-se sa o tina intr-un garaj pana cand vremea va fi ceva mai intelegatoare cu ea. Vineri. 17 Dec. 2010. Craiova. -9 Grade Celsius. Ora 10. Asa cum stabilisem cu proprietarul masina a ajuns. Aratand precum urmeaza. dscn0075du.jpg Cateva detalii. Ciudat lucru cum se murdaresc masinile sau mai bine zis supermasinile astea stand in garaj…. Hmmmmm…. dscn0071f.jpg dscn0074t.jpg dscn0076t.jpg Ve Opt Fe Se I.. dscn0077w.jpg dscn0078w.jpg dscn0081s.jpg dscn0082u.jpg dscn0083k.jpg dscn0086h.jpg 20 Dec 2010, 19:08: dscn0083k.jpg dscn0086h.jpg Si ca sa fie treaba treaba…. dscn0094.jpg Ne-am inteles ! Da ? dscn0096z.jpg What Does This Button Do ?? dscn0100v.jpg Pai… ridica eleronul. Nu ? dscn0112vm.jpg Si ne arata mizeria de dedesupt….. dscn0114j.jpg De nimica nu sunt bune eleroanele astea, uite mai bine un motor jegos. Da puternic. dscn0117n.jpg Carbonul de la motor, costa in lista de optionale de la Audi 5 mii de eruo… Pe bune !?!?!? Cu sau fara TVA ? dscn0119p.jpg Ve Opt Fe Se I, in caz ca nu ati inteles. dscn0124l.jpg Chiar si in starea aceasta de murdarie, tot am reusit sa imi fac o idee despre starea vopselei. dscn0125u.jpg dscn0093hs.jpg dscn0126db.jpg Mda… clar. Ariel. dscn0127z.jpg Michelle. dscn0128o.jpg First Job. Interiorul. dscn0130c.jpg dscn0090q.jpg Aspirat. Degresat. Curatat pielea cu solutie pentru piele de la SONUS. 3 Straturi de balsam pentru piele de la CG. 20 Dec 2010, 19:09: Rezultate. dscn0166y.jpg dscn0167j.jpg Carbonul de pe panourile usilor si de pe bord polisat si protejat cu ceara. dscn0168p.jpg dscn0170t.jpg dscn0171.jpg dscn0175n.jpg dscn0179by.jpg dscn0177ki.jpg Motor. Ve Opt Fe Se I. dscn0134z.jpg APC CG Green Clean in dilutie 1/1. dscn0135h.jpg dscn0136ij.jpg Daca e pusa la motor, pe placuta asta sigur scrie ceva important, asa ca a trebuit curatata. dscn0138f.jpg Capacele de la Ulei, Lichid de Racire si Lichid de Servo, fiecare dintre ele niste opera de arta, au avut nevoie de atentie speciala, in poza, la interogatoriu Lichidul de Servo Directie. dscn0139g.jpg Dupa ce aproximativ 5 minute APC-ul a lucrat, am agitat toata treaba cu pensula. dscn0140m.jpg dscn0142p.jpg dscn0141u.jpg Am limpezit foarte bine intreg compartimentul motor, dupa care am uscat totul cu un pistol cu aer cald. Am obtinut urmatorul rezultat. dscn0144.jpg dscn0146m.jpg Ve… stiti voi. dscn0147c.jpg 20 Dec 2010, 19:10: Carbonul de la motor avea cateva swirls asa ca am decis sa le inlatur. Menz PO203S si un pad de Finish de la Mirka au fost suficiente. dscn0149kc.jpg dscn0152a.jpg dscn0154gs.jpg Dupa inlaturarea defectelor de pe elementele de carbon si aici am aplicat 2 straturi de CG WAC 301. Partile de plastic si cauciuc gen furtunase au primit un dressing de la Simoniz, anume Back to Black. Dupa prima zi de lucru la masina, motorul arata dupa cum urmeaza : dscn0159u.jpg dscn0161u.jpg dscn0163o.jpg Nu mai zic…. dscn0165en.jpg Nighty Night ! dscn0182he.jpg Sambata 18. Dec 2010. Craiova. Al dracului de frig, nu stiu cat, dar suficient ca sa inghete robinetul de apa. Motiv pentru care mai bine de jumatate de zi am alergat ca o musca capiata prin tot orasul dupa fitinguri, alte furtune (cel de la garaj era total inutilizabil) si tot felul de chestii de genul asta. Intr-un tarziu am scos masina afara pentru a o spala. Frig. dscn0185w.jpg Roti. Sonax Full Effect 1/1. dscn0186c.jpg dscn0187n.jpg dscn0188u.jpg Eu stiam ca numai mincinosii se inrosesc, dar baietii de la Sonax au alta parere, metalul depus din praful de placate de frana + Full Effect = treaba asta rosie. 20 Dec 2010, 19:11: dscn0190n.jpg dscn0194y.jpg Cat timp solutia de jante a lucrat, am curatat cu APC Green Clean toate zonele unde murdaria putea ramane neatinsa de Wash Mitt. dscn0201p.jpg dscn0202d.jpg dscn0203g.jpg dscn0204l.jpg dscn0205w.jpg A urmat o perioada de agitatie maxima. dscn0207j.jpg dscn0208f.jpg dscn0209d.jpg dscn0210k.jpg Intre timp, solutia de jante isi facuse efectul. A trebuit si aici agitat cate un pic. No problem. Partea interioara a jantei. dscn0221c.jpg dscn0222b.jpg Partea exterioara. dscn0223h.jpg Arata-mi unde te-ai taiat ! Uite cat sange iti curge. dscn0224y.jpg Si, vorba lui Caragiale, in “O scrisoare pierduta” 2 la Primarie, 3 la Scoala de fete… etc. Tot asa si eu. Etrierii de frana. TOTI 6. 2 In fata. dscn0225l.jpg 2 In spate. dscn0228e.jpg Si inca 2 tot in spate (cei pentru frana de mana). dscn0229k.jpg Bun. Pana aici e ok. dscn0233c.jpg Limpezim. dscn0238v.jpg 20 Dec 2010, 19:12: A urmat spalatul cu metoda 2BM si CG Maxi Suds II. Pentru cine nu crede, am dovada. Uite ! dscn0239g.jpg Iesise un pic un soare cu dinti inainte sa terminam de spalat. dscn0244xn.jpg dscn0245f.jpg Am limpezit foarte bine si m-am apucat de decontaminat. Sonus verde (Ultrafine) si apa + Maxi Suds ca lubrifiant. Capota. dscn0249gj.jpg Laterala dreapta care a fost identic de contaminata cu cea stanga. dscn0250j.jpg Spatele. dscn0251d.jpg Limpezit din nou si uscat. Unde apa nu a vrut sa iasa am folosit compresorul cu aer. dscn0252r.jpg dscn0256j.jpg dscn0265u.jpg All about the details…. dscn0253c.jpg Nu aeam loc in garaj care era ocupat cu un Q7 care venise la conlantat, asa ca mi-am facut de lucru pe langa masina inarmat doar cu aparatul de fotografiat in cautare de defecte ale vopselei. Capota. dscn0272f.jpg dscn0273t.jpg Aripa stanga spate. dscn0281a.jpg Pe admisia din dreapta am gasit ceva mai urat decat resul masinii. dscn0283i.jpg Tot nu se facuse loc in garaj asa ca am hotarat sa merg in oras sa mananc ceva.. Era ora 17… La 19 cand am revenit, asta era imaginea care m-a intampinat. Ninsese, noroc ca a fost extreme de frig si a fost suficient un suflator de frunze pentru a da jos “neaua” de pe masina. dscn0297s.jpg Odata intrati in garaj am trecut la izolarea zonelor “nevralgice” si credeti-ma, au fost muuulte. dscn0299g.jpg dscn0304h.jpg Test Area, aripa dreapta spate. dscn0308r.jpg Hmmm, wich one to use ??? 20 Dec 2010, 19:13: dscn0310z.jpg Pad LC portocaliu + Menz S100. Inainte. dscn0309u.jpg Dupa. dscn0312g.jpg dscn0322x.jpg Under LED. dscn0324kf.jpg Under Halogen 50/50. dscn0328m.jpg Se vede zgarietura de pe ecranul de protectie al lampii LED. E bine, si asta numai dupa S100, fara ceva care sa rafineze un pic finish-ul. dscn0331m.jpg Aripa intreaga, dupa finish cu pad rosu LC si Menz 106FA. dscn0335x.jpg A urmat usa pasagerului. Era sa zic din dreapta… de parca nu ar fi evident. dscn0340y.jpg 50/50 dscn0341q.jpg Si sub 1000 W de Halogen. dscn0344e.jpg dscn0345b.jpg Working on the rest. dscn0350v.jpg Pentru obtine ca rezultat final.. : dscn0351x.jpg dscn0354i.jpg Iarasi se facuse 2 noaptea… Mi-am facut un obicei, prost, din a lucra la ore din astea. Cam asa arata garajul la ora aceea… Mesy messy messy…. dscn0355e.jpg Merg sa ma culc. Si maine e o zi. Si daca stau sa ma gandesc nici fan Audi nu sunt… Duminica. 19 Dec. Ora 10. Buna dimineata. O luam de unde ramasesem. Aripa sau capota… la masina asta nu stii niciodata, dreapta fata. Inainte. dscn0359q.jpg Dupa S100, cu un pic de holograme. No problem, le venim noi de hac. dscn0360u.jpg Hey presto, un pic de rabdare si un pic de 106 FA si…. 20 Dec 2010, 19:14: dscn0369w.jpg dscn0371.jpg Restul capotei pe filiera LC portocaliu + S100 si LC rosu + 106FA, au dat urmatoarele rezultate. dscn0392h.jpg Dupa. dscn0395b.jpg Am gasit si niste urme lasate de apa prea contaminata cu toate alea am gasit pe capota. dscn0406v.jpg Dar, fara prea multa parere de rau a trebuit sa le inlatur. dscn0408yu.jpg Un 50/50 pe aripa/ sau capota stanga fata. dscn0416i.jpg Am prins o raza de soare pe plafon. Inainte de corectie. dscn0437z.jpg Dupa corectie. dscn0439vp.jpg Imi place foarte mult poza asta. dscn0443t.jpg Reflexie pe plafon. dscn0431n.jpg 1000 W pe plafon. 20 Dec 2010, 19:15: dscn0452o.jpg Si cu inca 1000 W pe capota in total 2000 W. Mamaaa, dau discoteca deseara. ![]() dscn0453e.jpg Stalpul din stanga. dscn0459m.jpg Usa soferului Dupa. dscn0466.jpg Au urmat aripa stg spate, barile si cele 2 prize de aer, unde din dorinta de a nu mai sta inca o noapte in garaj am lasat-o ceva mai usor cu pozele. dscn0487s.jpg 50/50 pe capacul motorului ca nu stiu cum sa ii zic ca sa fie o denumire corecta. dscn0489d.jpg Si gata, polishing stage done. LSP. WAC301 de la CG aplicat cu un applicator din bumbac pe toata masina. dscn0497n.jpg Exceptie au facut prizele de aer care datorita culorii deschise au primit cate 2 straturi de DoDo Juice Diamond White. dscn0498im.jpg Tot la exceptii trebuiesc trecute si jantele care au primit 2 straturi de CG Wheel Guard. dscn0499o.jpg Plafonul si capota fata au primit inainte de WAC 301 un strat de CG M-Seal. dscn0441g.jpg Ornamentele evacuarilor ajutate de AutoSol si Steel Wool au aratat asa. dscn0503o.jpg Vinovatii : dscn0504y.jpg Si datorita lor : dscn0507wr.jpg Cauciucurile si elementele din plastic tratate cu CG Natural Shine, Contraaripile CG Bare Bones. FINAL. dscn0511w.jpg dscn0512d.jpg dscn0513g.jpg EVOLUTION DETAILING 2010. This post has been edited by Evo-Detailing: 20 Dec 2010, 19:15 |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
semit |
![]()
Post
#5
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ce faceti dumneavoastra aici se considera UP, lucru interzis in aceasta sectiune... la urmatorul UP topicul dispare.
PS: incercati sa atasati pozele folosind modul attachment pentru a urca pozele, este foarte obositor de urmarit topicul asa |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Ce fac eu aici este singurul mod in care pot face publice serviciile pe care le efectuam. Daca este o problema pentru Dvs. nu aveti decat sa "faceti sa dipara" acest thread. Daca cautati cumva sa ma ajutati, va rog sa imi spuneti care este metoda prin care, fara a fi considerat up, atunci cand am ceva interesant de aratat sa o pot face, pe masura ce lucrez.
Sincer, legat de fotografii, nu stiu daca functia de attch, sau upload a forumului dvs suporta atat de multe. Voi incerca pe viitor. Legat de "up" chiar doresc un raspuns concret, nu a fost o intrebare retorica. This post has been edited by Evo-Detailing: 21 Dec 2010, 11:26 |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Zilele astea la Evolution Detailing, am avut parte numai de faruri, faruri si iar reconditionari de faruri. Cele ale acestui Opel Vectra, mi-au placut cel mai mult. Probabil datorita faptului ca si clientul a fost extrem de multumit(primise un telefon in timp ce lucram la masina lui si probabil de aceea), probabil pentru ca dupa multa vreme a fost suficient de "cald" ca sa pot lucra afara sau poate pentru ca masina era gri.... Nu stiu. Ideea e urmatoarea : Opel Vectra C, 220.000 km, atinsa de-a lungul timpului in partea din fata dar nu suficient de tare incat sa fie necesara schimbarea lor, adica, faruri originale. Nici un fel de corectie sau pregatire/protectie anterioare. Initial au aratat cam asa : dscn0578f.jpg dscn0579.jpg dscn0580hm.jpg Yellow Stuff : dscn0583m.jpg Prin simpla decontaminare cu clay block-ul de la CG am obtinut acest rezultat : dscn0584n.jpg dscn0586o.jpg Great stuff this clay block !! Chiar este, acolo unde nici un clay nu face fata, treaba asta se distreaza ![]() A urmat apoi P600, P1000, P1500, P2000, P4000. Dupa P2000 si uscat, farul arata cam asa : dscn0591.jpg Cate 2 treceri cu FCP si cate 3 cu Ultrafina, sigilat cu M-Seal au lasat urmatorul rezultat : dscn0592su.jpg dscn0593g.jpg dscn0594v.jpg Cred totusi ca mi-a placut pentru ca era gri.... EVOLUTION DETAILING 2010. |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
RECONDITIONARE FARURI
mic Montaj. Evolution Detailing 2011. |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Incepand cu data de 17.01.2011, serviciul de inlaturare al zgarieturilor usoare SCRATCH OUT este
GRATUIT dsc07308v.jpg dsc07322c.jpg dsc05072p.jpg dsc05075g.jpg EVOLUTION DETAILING 2011. |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
salut, de curiozitate te rog spune-mi si mie cat timp tine luciul de la polish si reconditionarea suprafetelor zgariate?
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Acesta este un subiect pe care se poate vorbi foarte mult. O sa incerc totusi sa va raspund pe scurt la aceasta intebare.
De principiu, exitsa 2 feluri de polish, categorisite dupa modul in care actioneaza. Primele sunt acele polish-uri pe baza de filler care practic umplu imperfectiunile vin vopsea si asfel le fac mai putin vizibile daca nu chiar invizibile pentru o perioada. Fiind ceva adaugat in plus vopselei de pe masina Dvs, acest polish cu timpul -la spalare de obicei- incepe sa se degradeze si sa dispara, facand ca dupa aproximativ 10 spalari masina sa arate la fel ca inainte de operatiune. Aplicarea unui strat de protectie (ceara sau sealant) mareste aceasta perioada de timp. Cea de-a doua categorie de polish-uri este si cea pe care marea majoritate a profesionistilor o folosesc, respectiv aceea a polish-urilor abrazive, care practic inlatura cativa microni din stratul de lac de pe masina dvs oferind acel aspect de "perfect" fara zgarieturi, sau alte defecte. Practic prin folosirea unor astfel de polish-uri se scapa cu adevarat de zgarieturi. Cat tine acest aspect perfect tine numai de fiecare dintre noi in parte. Daca luam de exemplu 2 masini identice, le aplicam acelasi tratament de corectie si apoi pe una o ingrijim cum se cuvine (sapari regulate si corecte, decontammiiinari periodice, reaplicare de straturi de protectie), iar pe cealalta o spalam la spalatoria din colt sau la spalatoriile automate atunci vom vedea care este cu adevarat durata unui rezultat perfect. Este daca vreti cam ca in medicina. Mergand pe principiul ca e mai usor sa previi decat sa vindeci, e normal ca o masina intretinuta corect sa aiba o durata de viata a aspectului impecabil de mai lunga durata. Daca cumva nu v-am lamurit cu cele ce le-am spus mai sus va rog sa ma intrebati. Va stau la dispozitie. EVOLUTION DETAILING 2011. |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
cristianrobert |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni ![]() |
ok multumesc mult pt raspuns.
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:44 |