Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

103 Pages « < 96 97 98 99 100 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

De iarna...., cauciucuri si dotari de iarna

dorriinn
post 13 Dec 2011, 18:31
Post #2911


Romania Trotter


Group: Members
Posts: 355
Joined: 20 February 07
From: Craiova




vin si eu cu o intrebare naiva poate biggrin.gif

voi pleca din tara cam 3 saptamani in perioada sarbatorilor si nu are cine sa porneasca masina in perioada asta. masina e din 2006 si bateria este cea originala. nu am avut niciodata probleme cu pornirea la rece, chiar daca masina a fost nepornita max o saptamana.


dar trecand cativa ani peste baterie ma gandesc sa nu am vreo surpriza la intoarcere.

ce ma sfatuiti? sa dau bateria jos sau sa rog mai bine vreun prieten sa vin sa o porneasca la 5-6 zile? unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan - PH .. ... 2006 Expression 1.6
Uimit de ce vad pe strada...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 13 Dec 2011, 21:40
Post #2912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Suna un prieten,o vizita la 4-5 zile e mai ok!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorriinn
post 6 Dec 2012, 22:33
Post #2913


Romania Trotter


Group: Members
Posts: 355
Joined: 20 February 07
From: Craiova




acum cu iarna asta gasesc masina inghetata in fiecare dimineata. problema ar fi ca sta parcata spre nord si in directia vantului. de asta cand ninge partea din fata se acopera cu gheata de 1-2 cm peste care se asterne zapada.

la dezghet dimineata bineinteles rabdare 15-20 minute pana pe incalzeste cat de cat parbrizul.

dar va intreb, pentru luneta e vreun risc daca folosesc dezaburirea de la inceput?


--------------------
Renault Megane Sedan - PH .. ... 2006 Expression 1.6
Uimit de ce vad pe strada...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 6 Dec 2012, 22:56
Post #2914


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




ce risc?


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorriinn
post 6 Dec 2012, 23:14
Post #2915


Romania Trotter


Group: Members
Posts: 355
Joined: 20 February 07
From: Craiova




sa crape luneta...stiu ca era sensibil subiectul la sedan unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan - PH .. ... 2006 Expression 1.6
Uimit de ce vad pe strada...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jupit3r
post 7 Dec 2012, 10:47
Post #2916


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 15 November 08
From: Bacau




Nu este nici un risc. eu tot timpul o pornesc , dau drumul la dezaburire + Ac sa nu se abureasca geamurile si ies afara la dat zapada/ geata de pe ea..
pacat ca nu este nici un sistem mai eficient si pt parbriz care mi s ar parea muult mai util decat luneta .

This post has been edited by jupit3r: 7 Dec 2012, 10:48


--------------------
renault megane 2 bicorp 1.6 16 v - BC 86 BRO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 8 Dec 2012, 14:47
Post #2917


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




QUOTE(dorriinn @ 13 Dec 2011, 18:31)
vin si eu cu o intrebare naiva poate  biggrin.gif


ce ma sfatuiti? sa dau bateria jos sau sa rog mai bine vreun prieten sa vin sa o porneasca la 5-6 zile?  unsure.gif
*



Pai depinde ce vrei: sa descarci bateria, sau sa ti-o pastrezi. Astfel, daca o data la x zile vine cineva, porneste motorul, apoi dupa cateva minute il opreste, bateria ta se va descarca din ce in ce mai mult, pana cand prietenul tau o sa te sune, spunand ca nu mai porneste. Efectul este cu atat mai probabil daca este Diesel.

Daca o iei in casa, atunci cum o iei, asa o si duci inapoi in masina...

Ar fi bine daca ai avea un prieten care sa o porneasca, sa o curete de zapada si sa o conduca 30 de minute... asa da, buna treaba smile.gif Altfel, ia bateria in casa si gata.

Bafta!


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, - pur pretutindeni! primavara cu verde crud si albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Judoka
post 21 Dec 2012, 12:16
Post #2918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 474
Joined: 9 September 10




Am si eu o intrebare , tot din capitolul iarna zic .
Am o problema la stergatoare . Cand sunt pe pozitia auto , merg cand au ele chef. Cand da prea tare si nu are rost , cand nu da deloc si sunt nevoit sa dau manual . Frecventa sau sensibilitatea o tin la 3.
A mai patit cineva asa ceva?

Edit: Mentionez ca fenomenul este valabil si pe ploaie si pe ninsoare

This post has been edited by Alex_Judoka: 21 Dec 2012, 12:17


--------------------
Jeep Grand Cherokee Limited - 2008
...............................................................................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Salinas
post 21 Dec 2012, 17:31
Post #2919


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




Am patit si eu asta...cred ca frecventa de stergere este data de catre senzor...daca este acoperit de gheata sau curge apa de pe plafon spre el, comanda stergerea continuu sau deloc, indiferent de treapta de intermitenta aleasa.


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 22 Dec 2012, 14:53
Post #2920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




Am cumparat anul trecut 4 cauciucuri noi Continental TS 830, de iarna.
Dupa o pana neprevazuta am distrus un cauciuc.
Am cautat sa cumpar unul nou dar nu am mai gasit, nici macar la producator, asa ca am fost nevoit sa cumpar 2 cauciucuri noul model Continental TS 830P.
Pe site-ul oficial apar ambele modele dar la telefonul de pe site a raspuns cineva care a spus ca primul model nu se mai fabrica.
Am scris pe site-ul oficial dar nu am primit raspuns.
Primul model a aparut anul trecut, iar cel de-al doi-lea anul acesta.
Modele nu seamana.
Ce parere aveti despre aceasta problema?
Multumesc!


--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2012, 15:02
Post #2921


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ai cautat pe la toate magazinele si nu ai gasit?
Sau doar la producator nu mai este?
Ce dimensiune este?

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 23 Dec 2012, 09:55
Post #2922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




QUOTE(espacern @ 22 Dec 2012, 13:02)
Ai cautat pe la toate magazinele si nu ai gasit?
Sau doar la producator nu mai este?
Ce dimensiune este?

@+
*





Eu trebuia sa plec in strainatate in 2 zile si nu l-am comandat de pe net ci l-am comandat la reprezentanta Continental cu cateva zile mai devreme. Cand m-au sunat am constatat ca in loc de TS 830 au adus TS 830P asa ca am fost nevoit sa cumpar 2. De pe net mai dura inca 2-4 zile.
195/65/15



--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany75
post 30 Dec 2012, 13:48
Post #2923


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 November 12




Eu am pe masina mea 3 cauciucuri la fel si al 4 este alta marca, dar cam seamana la profil, eu am iesit cu masina din tara de doua ori asa cu ele, pot sa am probleme ? nu m-a intrebat nimeni de sanatate..


--------------------
Renault Megan - b 75 dny 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edward_zone
post 30 Dec 2012, 14:56
Post #2924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 436
Joined: 31 March 06




QUOTE(dany75 @ 30 Dec 2012, 11:48)
Eu am pe masina mea 3 cauciucuri la fel si al 4 este alta marca, dar cam seamana la profil, eu am iesit cu masina din tara de doua ori asa cu ele, pot sa am probleme ? nu m-a intrebat nimeni de sanatate..
*



Da poti sa ai probleme.
Trebuie sa ai exact acelasi profil pe axa.
Deci ori 2 ori 4.


--------------------
Renault Clio E-Tech 145 Techno, 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 30 Sep 2016, 12:35
Post #2925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)






--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 30 Sep 2016, 13:42
Post #2926


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Continental, UG9 apoi Alpin 5


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TomachE
post 30 Sep 2016, 19:29
Post #2927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 553
Joined: 20 August 15
From: Bucuresti




Astea nu iti plac !?
http://www.vadrexim.ro/anvelope-iarna-195-...-wr-d4-91t.html
sau
http://www.vadrexim.ro/anvelope-iarna-195-...s-w442-91t.html

This post has been edited by TomachE: 30 Sep 2016, 19:29


--------------------
Megane II 1.6/16v 82kW 112 cp Break - B 301 AAT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Salinas
post 1 Oct 2016, 06:30
Post #2928


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




QUOTE(TomachE @ 30 Sep 2016, 20:29)


Hankook-winter-icept-rs-w442 am eu pe fata. Nu recomand. Pe zapada sunt cum sunt, bunicele...dar, la franare brusca, chiar si pe uscat, te duci taras, cu abs, cu tot. O sa le mut pe spate, iar pe fata o sa iau Michelin Crossclimate....au A la franare pe umed. Conteaza mult acest aspect.


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Oct 2016, 08:33
Post #2929


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cea mai mare prostie, gumele cu aderenta mai buna trebuie sa fie pe spate, tu o sa pui bune pe fata si rele pe spate, cand iti fuge spatele nu mai poti redresa, dar daca fuge fata poti salva situatia mai usor.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Salinas
post 1 Oct 2016, 15:37
Post #2930


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




Daca la tine fuge spatele, iti recomand sa nu iei in considerare ce am scris mai sus. Eu am nevoie de tractiune si frana eficienta pe fata. Spatele nu a ridicat probleme niciodata, pentru ca nu i-am dat ocazia. In plus, ma bazez pe calculatorul de ESP, daca o sa fuga vreodata spatele. Trebuie sa ai ceva km parcursi, ca sa iti dai seama unde ai nevoie de cauciucuri bune, pe fata sau pe spate.


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Oct 2016, 15:54
Post #2931


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Bine ca ai tu km, si contrazici pe toata lumea. Uite ce zice Michelin de exemplu, dar la o simpla cautare pe google obserci ca e sfat general sa pui anvelopele bune pe spate, indiferent de puntea motoare. Iar faptul ca te bazezi pe esp contrazice aluzia la experienta ce spui ca o ai.

QUOTE
6. Anvelopele din spate

PENTRU CONTROL COMPLET, MONTATI-VA NOILE ANVELOPE PE AXUL DIN SPATE

Rotile din spate nu sunt conectate la volan, ceea ce face foarte dificila judecarea aderentei lor in timpul mersului. Pentru eficienta optima, verificati in mod regulat presiunea si starea anvelopelor, in special in timpul rotatiei anvelopelor, intrucat multe vehicule specifica presiuni diferite pe puntea din fata si pe cea din spate. Pentru siguranta dumneavoastra, montati intotdeauna anvelopele noi sau cele mai putin uzate, la pozitiile rotilor din spate pentru a asigura:

    control mai bun in situatii de urgenta de franare sau virajele stranse
    un risc mai mic de a pierde controlul vehiculului dumneavoastra, mai ales pe suprafete umede
    o mai buna tinuta de drum, in special in situatii dificile, indiferent daca masina dumneavoastra are tractiune fata sau spate


This post has been edited by argon: 1 Oct 2016, 15:56


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 2 Oct 2016, 07:54
Post #2932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




La prima vedere e impotriva logicii pentru ca se privește problema din doua unghiuri total diferite. Lumea se gândește la tractiune (sa poata pleca de pe loc, la tractiune față) si recomandarile sunt pentru siguranța exploatării. Este mai putin grav sa nu poti pleca de pe loc decat sa nu te mai oprești.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 3 Oct 2016, 10:19
Post #2933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Va invit in practica, in oras, pe carosabil umed, sa-mi demonstrati ca daca pun cauciucurile bune pe spate vs cauciucuri proaste pe fata, am franarea mai buna. Anunt valabil pentru masinile cu tractiune.

Ala discuta acolo de viraje, de tinuta de drum, care pot fi relativ controlabile cand abordezi un viraj. Te stii cu beleaua pe cap, pai nu intri cu 100 intr-o curba.

Dar in oras, unde factorul de neprevazut e la cote inalte, eu nu m-as risca sa ma duc sanie dar totusi sa nu-mi fuga spatele. Cine nu are de ales si isi ia doar 2 bucati, recomand sa si le puna pe fata, alea cu aderenta maxima pe fata, creme de la creme. Nu de alta, dar nu am chef de asiguratori si de amiabile facute cu voi.

This post has been edited by Avani: 3 Oct 2016, 10:30


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Oct 2016, 11:57
Post #2934


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Daca nu iti permiti cauciucuri 4 la fel la masina si in stare buna, nu iti permiti masina.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MareleR
post 3 Oct 2016, 15:03
Post #2935


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 26 September 15
From: Brasov




Poate sa-mi dea cineva o parere la anvelopele astea?
https://www.anvelope.ro/anvelope-iarna-debi...65-r15-91-t.htm

eu am mers ultima oara cu Debica de iarna prin 2011-2012, si am fost foarte multumit. As fi interesat de o a doua opinie happy.gif



--------------------
Renault Megane 2 2004
Tot inainte ca pionerii !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Oct 2016, 15:38
Post #2936


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Praf! Gunoaie! Am avut de noi puse pe masina de firma, care era numai de mine condusa. Pe carosabil ud sunt varza, nu au aderenta mai deloc. Pe uscat lasa foarte mult de dorit aderenta. Din puctul meu de vedere sa nu mai vad Debica in fata ochilor cat am zile.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Oct 2016, 20:42
Post #2937


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu nu inteleg cat de tare puteti sa mergeti cu pneurile. Adica, daca mergi cu masina normal, nu la limita, nu prea poti observa nicio diferenta intre niciun cauciuc. Aderanta mai deloc ... eu inteleg ca se comporta pe ploaie ca si cum ar fi gheata pe jos. Ceea ce imi e foarte greu sa cred asta. Nici macar niste slickuri pe ploiae nu raman cu aderenta asa de mica precum un pneu de iarna pe gheata.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 3 Oct 2016, 20:53
Post #2938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(ssilviu @ 3 Oct 2016, 21:42)
Adica, daca mergi cu masina normal, nu la limita, nu prea poti observa nicio diferenta intre niciun cauciuc.
*


Cat se poate de fals.
Mergi cu niste Debica Navigator (allseason) pe asfalt umed, cu viteza regulamentara, si ai sa apreciezi mult mai bine un cauciuc bun. Iti garantez ca nu vei mai face afirmatii de genul asta smile.gif



--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Oct 2016, 21:14
Post #2939


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Conduc de pe vremea gumelor Victoria si stiu cum se comportau acelea. Imi mentin afirmatia. La mers normal, nu prea poti oberva nicio diferenta intre cauciucuri. Cand incepi sa mergi mai la limita apar.

Sigur, pe sosea sunt multi soferi habarnisti care nu stiu sa mearga cu masina. Din aia de ma depasesc pe afara mergand cu 150 la ora, la intrarea in localitatea se infig cu piciorul in frana, acolo merg cu 50 la ora, accelereaza cand sunt depasiti si intr-un final ajung la destinatie dupa mine, dar cu 2 litri in plus la consum.

Eu am cauciucuri dedicate vara iarna si dupa 3 ani le schimb. Am mers cu tot felul de gume pe tot feluri de vreme insa la modul in care merg eu cu masina, si depasesc cam 90% din traficul de pe drum, m-as descurca foarte bine si cu Tigar-urile de iarna sau de vara. Cumpar gume mai scumpe doar pentru a ma proteja de idiotii de soferi descrisi mai sus, care ma pot duce intr-o situatie limita in care sa am nevoie de acel extra oferit de o guma mai buna. Dar la mers normal, nicio diferenta. Probabil poate trebuie sa stii sa conduci sa ti se aplice asta. Sa folosesti o frana de motor, sa te adaptezi la conditiile de trafic, sa anticipezi manevrele. wink.gif


QUOTE(MareleR @ 3 Oct 2016, 16:03)
Poate sa-mi dea cineva o parere la anvelopele astea?
https://www.anvelope.ro/anvelope-iarna-debi...65-r15-91-t.htm


Le are taicamiu pe masina lui. Nu s-a plans. Am mers si eu cu ea si chiar mi s-au parut mai mult decat rezonabile. Mai ales pe zapada. Daca doar atat iti permite bugetul e o oferta buna. Nu mai asculta tot ce spun toti de pe forum. Unii dintre aici stramba la niste anvelope de iarna dedicate dar ei folosesc all season-uri pe masina lor. Cum sa-i iei in serios? happy.gif

This post has been edited by ssilviu: 3 Oct 2016, 21:31


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 3 Oct 2016, 22:26
Post #2940


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Strict la anvelopele din link. Cum sa compari o anvelopa catalogata cu F (ef!!) la carosabil umed cu una care are A fie ea allseason. Nici nu ma mai intereseaza care e dedicata si care nu.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
103 Pages « < 96 97 98 99 100 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:38
Dacia