Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se comporta Fluence-ul iarna ?, Plusuri/Minusuri

b76bgaarh
post 25 Nov 2014, 11:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(cuki46 @ 24 Nov 2014, 18:51)

Intreb pentru ca altfel nu imi dau seama cum primesti caldura in masina, mai ales ca mie personal iarna pe minus grade nu cred ca imi urca mai sus de 75-80 grade (conform liniutelor din bord).
*




bentley tau mai are o rezistenta electrica pentru incalzirea habitaclului? la megan doi, dizel, ai rezistenta aia in bord, nu conteaza ca e clima automata/manuala.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 25 Nov 2014, 12:27
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Este si la Fluence, oricum se dezactiveaza dupa ce antigelul ajunge la o anumita temperatura (nu stiu care e aia exact).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 25 Nov 2014, 19:18
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(cuki46 @ 24 Nov 2014, 12:54)
-acu din bord nu se ridica dupa ce deschide termostatul? acu se misca inainte?
-vrei sa spui ca pana nu ajunge acu la jumate, eu nu am circuit de racire?
*

Termostatul nu se deschide ca să favorizeze încălzirea apei, ci răcirea ei. Cu termostatul deschis, apa se răcește mai tare decît cu el închis. Deci dacă acul nu s-ar mișca din loc cu termostatul închis, păi cu atît mai puțin s-ar mișca cu el deschis.
Circuit de răcire ai întotdeauna. Dacă însă acest circuit include și radiatorul sau nu, asta depinde de poziția termostatului.

This post has been edited by VladSoare: 25 Nov 2014, 19:21


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 25 Nov 2014, 19:30
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(roland @ 24 Nov 2014, 22:02)
Cuki, circuitul mic e pe direct, nu exista un al doilea termostat.

75aim, spui ca ai termostatul deschis in momentul in care apare a doua pavela? Fix cand apare?  Am sa verific cand am timp cu un tester ce temperatura e exact cand apare a doua pavela si cat e cand deschide termostatul. Si atunci lamurim.
*


Asta nu stiu exact daca termostatul e deschis cand apare a 2 a pavela,ar tb sa stau cam mult la relanti cu mana pe furtune,cert este ca cu o singura pavela termostatul e inchis.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 25 Nov 2014, 23:15
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




merci de explicatii...dupa cum spuneam nu prea ma pricep la termodinamica motorului.

Pun si eu o poza de azi dimineata, -3 grade in cluj, distranta aprox. 8-9 km, dintre care vreo 1.5-2 la vale smile.gif...acul ii la mijloc. Vara sta un pic mai spre dreapta
unnamed.jpg ( Size: 36.58k ) Number of downloads: 559


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 26 Nov 2014, 08:10
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




E normal sa fie asa.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 30 Nov 2014, 23:09
Post #67


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Pare-se ca dopurile de pe evacuare ce le-am experimentat acum ceva timp au fost din cauza faptulului c-as fi luat apa in benzina (99, Petrom Brasov - centura ocolitoare?).

O certitudine este ca rulmentul de presiune nu o mai duce mult timp! Azi mersai cu clima off si pret de 15 minute (6 km) fluiera ca toate visele. Daca atunci cand e rece face la turatii de 1500-1800 de rot/min, cand dai in marsarier, cand schimbi treptele de viteza sau cand faci retrogradari, la cald face aceleasi lucruri doar ca intre 2500 - 3000 de rotatii.
Nu stiu cum o sa am timp sa o duc la mecanica fiindca acum 10 zile l-am lovit pe unu' si e cam haos masina (in functie de cum ajung piesele am s-o bag la caroserie)! Poate se sparge rulmentul ala intre timp si o duc pe platforma in service caci foarte mult timp la dispozitie in acest moment nu prea am.

Una peste alta, mi se va inlocui volanul pentru a treia oara, ramane de vazut daca si tapiseria sezutului de la sofer (s-a rupt a doua oara pielea).

Cum stau cam prost cu nervii in ultima perioada, cum nu prea mai tolerez mistoria legata de masina si Renault in general, cred ca o voi marita / face buyback in schimbul unui RS 265. Incepe sa ma enerveze masina!

This post has been edited by mezym: 30 Nov 2014, 23:09


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 30 Nov 2014, 23:25
Post #68


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Hopa! Pai asta nu prea se pupa ce ce ziceai mai demult. Oricum, sa pice rulmentul ala asa repede e cam ciudat. Bine, mai poate duce si 50.000 km daca doar fluiera. O sa fie distractie mare schimbarea lui, se da jos cutia. Dar volanul ala ce are de il tot schimbi? Se ia vopseaua sau ce?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 30 Nov 2014, 23:42
Post #69


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Cu ce anume nu se pupa?

Rulmentul fluiera de vreo doua ieri numai ca in trecut facea doar cateva minute la rece, acum e mai rau. Cum mai am garantie pana in Aprilie 2015 zic sa profit de asta.
La inlocuirea kitului de ambreiaj se da jos cutia sau se ridica motorul? Parca in 2006 cand mi-a picat la 6000 de km discul de ambreiaj la Megane imi amintesc ca au ridicat motorul
... E posibil sa ma insel?

Se cojeste pielea de pe volan, se ia vopseaua de pe el. O sa pun poze. Nu e grav, portiunea afectata e sub 1 cm, dar pentru asta am vrut masina noua si garantie. Oricum, din 2010 si pana in mai 2013, cand mi s-a montat volanul ultima oara, nu au facut nicio imbunatire asupra materialului. Se multumesc doar sa le schimbe in garantie, chiar si in Adagio. Nici nu au facut FIC si poze pentru el, le-a aparut in sistem automat alora la revizie ca pot sa-l ceara pentru inlocuire cu 100% contributie fabricant.

This post has been edited by mezym: 30 Nov 2014, 23:43


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 30 Nov 2014, 23:47
Post #70


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Se da jos cutia, ca se umbla intre cutie si motor (care se suspenda). Nu stiam de problemele astea, mi se parea ca n-ai patit nimic si de aceea pareai incantat de masina.

Legat de volan, sunt magari, cred ca au schimbat materialul. La Megane 2007 a ramas in perfecta stare pana am vandut-o (era si bej). La fel, Laguna 2006, nicio problema.

In schimb, am un vecin cu Clio III si tot asa, a schimbat de doua ori volanul in garantie.

This post has been edited by mars: 30 Nov 2014, 23:47


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 30 Nov 2014, 23:58
Post #71


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Daca postez lista cu ce a fost schimbat la masina mea pe multi ii ia cu lesin.
Numai ca nu toate sunt defecte. Asta cu rulmentul poate fi considerat defect, la fel si opritorul usii.
Asta nu inseamna ca produsul m-a dezamagit sau ca e prost in totalitate.

La Megane II ai avut piele perforata, la Laguna/Megane 3 si Fluence se mai pune perforata doar pe variante GT, GT line, RS si Fluence facelift. Megane-ul Sedan al tatalui are aproape 9 ani si volanul, tot cu piele perforata, se prezinta excelent.

Nu stiam de cum se ajunge la ambreiaj. In conditiile astea tre' sa vad exact cand va putea intra la caroserie, daca am timp sa ma ocup de partea mecanica inainte de asta sau dupa, undeva prin ianuarie.

This post has been edited by mezym: 30 Nov 2014, 23:59


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 1 Dec 2014, 08:14
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




La Fluence facelift Privilege volanul nu are piele perforata,la mine incepe nuca la schimbator sa devina neagra,pe volan i-am pus o husa bej.
Referitor la titlul topicului pot spune ca fuge putin spatele pe zapada/gheata mai ales cand e goala si asta se intampla cu cauciucuri de iarna bune,la Clio 3 nu se intampla asta e mult mai stabila.

This post has been edited by 75AIM: 1 Dec 2014, 08:17


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Dec 2014, 09:22
Post #73


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(mezym @ 1 Dec 2014, 00:09)
Pare-se ca dopurile de pe evacuare ce le-am experimentat acum ceva timp au fost din cauza faptulului c-as fi luat apa in benzina (99, Petrom Brasov - centura ocolitoare?).

O certitudine este ca rulmentul de presiune nu o mai duce mult timp! Azi mersai cu clima off si pret de 15 minute (6 km) fluiera ca toate visele. Daca atunci cand e rece face la turatii de 1500-1800 de rot/min, cand dai in marsarier, cand schimbi treptele de viteza sau cand faci retrogradari, la cald face aceleasi lucruri doar ca intre 2500 - 3000 de rotatii.
Nu stiu cum o sa am timp sa o duc la mecanica fiindca acum 10 zile l-am lovit pe unu' si e cam haos masina (in functie de cum ajung piesele am s-o bag la caroserie)! Poate se sparge rulmentul ala intre timp si o duc pe platforma in service caci foarte mult timp la dispozitie in acest moment nu prea am.

Una peste alta, mi se va inlocui volanul pentru a treia oara, ramane de vazut daca si tapiseria sezutului de la sofer (s-a rupt a doua oara pielea).

Cum stau cam prost cu nervii in ultima perioada, cum nu prea mai tolerez mistoria legata de masina si Renault in general, cred ca o voi marita / face buyback in schimbul unui RS 265. Incepe sa ma enerveze masina!
*

Te aplaud la scena deschisa valuri.gif ... Se vinde destul de repede..daca faci un compromis si lasi un pic la pret.




--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 1 Dec 2014, 09:39
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




QUOTE(mezym @ 1 Dec 2014, 00:42)
Se cojeste pielea de pe volan, se ia vopseaua de pe el. O sa pun poze. Nu e grav, portiunea afectata e sub 1 cm, dar pentru asta am vrut masina noua si garantie. Oricum, din 2010 si pana in mai 2013, cand mi s-a montat volanul ultima oara, nu au facut nicio imbunatire asupra materialului. Se multumesc doar sa le schimbe in garantie, chiar si in Adagio. Nici nu au facut FIC si poze pentru el, le-a aparut in sistem automat alora la revizie ca pot sa-l ceara pentru inlocuire cu 100% contributie fabricant.
*



Unde schimba volanul in Adagio? Ca asta am si eu acum si mi-au zis ca nu`l schimba. Una peste alta, un mic suierat exista si la mine pe la 2000 rpm cand ating pedala de acceleratie, dar doar cand e cald afara sau cand e masina incalzita, nu stiu ce poate fi, dar nici nu`mi bat capul deocamdata pt ca nu e insuportabil, am sa intreb la revizie.

Ce nu`mi place mie iarna e ca motorul face efectiv ca un tractor in primele minute. E diesel stiu, dar se aude mai tare ca orice alt diesel pana se incalzeste putin. A crescut si consumul de cand sunt -4 grade fie zi fie noapte cam cu 1.5% in oras, dar cand pretul la motorina e 5.68 parca ma simt mai bine.

1 Dec 2014, 10:44:
QUOTE(ali3n_cop @ 1 Dec 2014, 10:22)
Te aplaud la scena deschisa  valuri.gif ...  Se vinde destul de repede..daca faci un compromis si lasi un pic la pret.
*



De parca ar exista masina care sa nu manance timp bani si nervi. Vise.

This post has been edited by Piper101: 1 Dec 2014, 09:44


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Dec 2014, 11:09
Post #75


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Se aude mai tare pentru ca antifonarea masinii este inexistenta. La pompa ai doua sortimente de motorina, alimenteaza cu sortimentul mai scump si vezi sa scrie ca este motorina de iarna. Cand pui contactul, lasa bujiile sa incalzeasca camera de ardere mai bine, nu da la automat prea repede sau imediat ce se stinge martorul de bujii, asteapta intre 10 si 15 secunde, chiar daca martorul se stinge..bujiile tot lucreaza.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 1 Dec 2014, 15:41
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Si sortimentul mai ieftin tot de iarna este, au schimbat si afisele in caz ca avea cineva vreun dubiu ca nu ar fi. Cel mai scump in teorie rezista la temperaturi mai mici. Dupa ce aprind motorul oricum las masina 30secunde-1 minut sa se incalzeasca nu cred ca e asta motivul dar cine stie. Daca tre sa bag cartela si sa astept sa incalzeasca 15 secunde inainte sa apas start la ce mai foloseste keyless go? Daca o accelerez mai puternic nu se mai aude nimic, doar cand "mangai" pedala face si doar pe la 2000 cand e incalzit. Ceva nu e gandit bine acolo ori la pedala ori la pompa de motorina ori la motor.

This post has been edited by Piper101: 1 Dec 2014, 15:44


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 1 Dec 2014, 16:38
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ali3n_cop @ 1 Dec 2014, 11:09)
Se aude mai tare pentru ca antifonarea masinii este inexistenta. La pompa ai doua sortimente de motorina, alimenteaza cu sortimentul mai scump si vezi sa scrie ca este motorina de iarna. Cand pui contactul, lasa bujiile sa incalzeasca camera de ardere mai bine, nu da la automat prea repede sau imediat ce se stinge martorul de bujii, asteapta intre 10 si 15 secunde, chiar daca martorul se stinge..bujiile tot lucreaza.
*


Te contrazic,singura pb. cu antifonarea e in spate la oala rotii de rezerva,eu am rezolvat pb. am pus si poze...tb un spray de vopsea antifonica max 2 si o bucata de burete poliuretanic.
In vara o sa fac eu cu antifon oalele spate si aripile fata asa ca sa fie liniste totala.
Iote acilea zgomot de rulare la Ford,face Fluence asa?


This post has been edited by 75AIM: 1 Dec 2014, 16:52


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 1 Dec 2014, 18:29
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




In prima faza am crezut ca are geamul putin deschis, apoi am vazut ca temperatura exterioara e de 7 grade, deci putin cam frig pt a merge cu geamul deschis.

This post has been edited by loganmpi16: 1 Dec 2014, 18:53


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Dec 2014, 18:49
Post #79


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




75AIM, spatele si aripile fata sunt ca si antifonate, mai ramane sa faci capota si interiorul si deja nu ma mai contrazici pe mine, te contrazici pe tine wink.gif. Antifonarea la Fluence lipseste cu desavarsire.


Piper, cum adica ce rost are keyless? De ce tre sa bagi neaparat cartela ca sa pui contactul? Tu pornesti direct motorul fara sa lasi bujiile sa lucreze?

This post has been edited by ali3n_cop: 1 Dec 2014, 18:56


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 1 Dec 2014, 19:37
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Daca bag cartela bujiile nu se aprind. Ele se aprind 2-3 secunde dupa ce apas butonul start si dupa se sting si porneste motorul. Ai tu vreun fluence diferit?


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Dec 2014, 19:47
Post #81


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu e in regula ce spui tu acolo. Deci, intri in masina, cartela ramane in buzunar, apesi o data scurt butonul START si se pune contactul, astepti 10-15 secunde ca bujiile sa-si faca treaba dupa care mai apesi o data scurt START si porneste motorul. Si eu am Fluence diesel in firma si merge exact cum am scris mai sus. Probabil ca apesi mai lung pe START si de aceea iti sare peste partea cu "contactul si incalzitul bujiilor. Nu baga in seama spirala care indica bujiile, chiar daca spirala se stinge..bujiile continua sa stea aprinse si este bine sa lasi bujiile sa incalzeasca "camera de ardere" cel putin 10-15 secunde inainte de pornire.

This post has been edited by ali3n_cop: 1 Dec 2014, 19:51


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 1 Dec 2014, 20:24
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ali3n_cop @ 1 Dec 2014, 18:49)
75AIM, spatele si aripile fata sunt ca si antifonate, mai ramane sa faci capota si interiorul si deja nu ma mai contrazici pe mine, te contrazici pe tine  wink.gif. Antifonarea la Fluence lipseste cu desavarsire.
Piper, cum adica ce rost are keyless? De ce tre sa bagi neaparat cartela ca sa pui contactul? Tu pornesti direct motorul fara sa lasi bujiile sa lucreze?
*


Citesti printre randuri....nu sunt de acord ca antifonarea e inexistenta,sunt mici pb. de remediat in spate-eu le-am rezolvat,pt. ceva desavarsit tb facute oalele spate si aripile fata,oricum e o masina buna.
Ce intelegi tu prin ,,ca si antifonate'' ?

This post has been edited by 75AIM: 1 Dec 2014, 20:53


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 2 Dec 2014, 07:59
Post #83


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Neajunsurile si calitatile masinii dezbateti-le pe topicurile dedicate (Renault Fluence, probleme Fluence)!

Eu nu am sesizat iarna sa fie mai instabila decat alte masini cu o caroserie asemanatoare, din contra, mi s-a parut foarte sigura iar ESP-ul si ASR-ul intra in actiune in caz de ceva.

@Piper: Fluieratul rulmentului la masina mea e precum al unei turbine. Cand schimb treptele de viteza face un suierat de zici ca am turbo cu dump valve pe ea! smile.gif


--------------------
Megane II Sedan Fluence 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 Dec 2014, 11:26
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(ali3n_cop @ 1 Dec 2014, 19:47)
Nu e in regula ce spui tu acolo. Deci, intri in masina, cartela ramane in buzunar, apesi o data scurt butonul START si se pune contactul, astepti 10-15 secunde ca bujiile sa-si faca treaba dupa care mai apesi o data scurt START si porneste motorul. Si eu am Fluence diesel in firma si merge exact cum am scris mai sus. Probabil ca apesi mai lung pe START si de aceea iti sare peste partea cu "contactul si incalzitul bujiilor. Nu baga in seama spirala care indica bujiile, chiar daca spirala se stinge..bujiile continua sa stea aprinse si este bine sa lasi bujiile sa incalzeasca "camera de ardere" cel putin 10-15 secunde inainte de pornire.
*



De unde stii ca bujiile mai sunt actionate dupa ce se stinge becul? Intreb pentru ca nu am citit nicaieri ca asa functioneaza (manual de user, manual de service, info oficial Renault, etc). Din informatiile mele bujiile functioneaza cat e necesar, functie de temperatura motorului in momentul acela (rece ca in -15, rece ca in 0 sau cald, etc).

Nu am manualul la mine, scrie ceva acolo despre cum se comporta daca apesi mai lung pe start? Stiu ca scrie cum opresti de urgenta motorul daca nu vrea la o apasare normala pe "start/stop", dar nu tin minte despre ceva de genul apasare lunga...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30lei
post 2 Dec 2014, 12:37
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 7 September 09




QUOTE(ali3n_cop @ 1 Dec 2014, 19:47)
...Deci, intri in masina, cartela ramane in buzunar, apesi o data scurt butonul START si se pune contactul, astepti 10-15 secunde ca bujiile sa-si faca treaba dupa care mai apesi o data scurt START si porneste motorul. Si eu am Fluence diesel in firma si merge exact cum am scris mai sus....
*



Salut alien,

Ideea e ca el, ca si mine, lasa masina sa faca singura toata treaba. Adica asa cum a fost proiectata si respectiv cum facea si Megane 2.

Intri in masina, apesi frana(sau ambreiajul) si butonul start(scurt sau lung cum vrei, nu conteaza). Masian isi face testele sau ce mai vrea ea, printre care si incalzirea bujiilor. Cand termina porneste motorul.

M-ar mira foarte tare la tine sa fie altfel.


--------------------
Renault Fluence 1.5dci / 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 Dec 2014, 14:30
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




In plus, sunt convins ca, daca masina incalzeste bujiile la punerea contactului (nu stiu daca face asta) o va mai face o data la pornirea motorului, daca e necesar (adica, spre exemplu, daca au trecut cateva minute si e frig tare). Adica se descurca, nu e nevoie sa facem noi inginerii la pornirea motorului.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 Dec 2014, 15:12
Post #87


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Motorul diesel are in dotare bujii incandescente. La temperaturi scazute..acestea trebuie lasate cel putin 10 secunde ca sa incalzeasca camera de ardere. Motorul vostru diesel nu a fost proiectat sa plece imediat ce pui contactul..acolo este o buba a celor de la Renault pe varianta Keyless Go. De aceea sunt si probleme cu motorul foarte zgomotos in primele minute de la pornire si pana se incalzeste. Practic, bujiile nu au timp sa-si faca treaba pentru ca motorul porneste imediat.

Roland, scoti o bujie afara, ii pui contactul la masina si ai sa vezi cat timp va sta inrosita. Asta ca sa-ti dai seama cum am probat eu. Nu conteaza ce face bujia dupa, conteaza ce face inainte si daca ea nu incalzeste inainte, vei arunca motorina congelata in camera de ardere congelata.

Voi, faceti cum vreti si cum stiti, dar normal este sa pui contactul si sa astepti 10-15 secunde inainte sa dai la automat, asta daca tineti la motorul si injectoarele voastre.

This post has been edited by ali3n_cop: 2 Dec 2014, 15:15


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 Dec 2014, 16:23
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu chiar, normal este ca bujiile sa functioneze atat cat este necesar, nu 10 - 15 secunde.

Btw, cand e frig, motorul nu porneste imediat, ci in functie de cat de frig e afara incalzeste bujiile mai mult sau mai putin: deloc, 1 secunda, 5 secunde, depinde.

Iarna trecuta, functie de temperatura, calculatorul a incercat pornirea motorului mai repede sau mai tarziu (adica timpul cat a facut preincalzirea era mai mare sau mai mic). De fiecare data, motorul a pornit la prima rotatie. Daca nu era suficienta incalzirea, motorul nu ar fi pornit.

Mai spune-mi te rog cateva marci de masini la care trebuie sa faci asa cum consideri tu, la care sistemul cu buton functioneaza diferit (adica altfel decat "intri in masina, apesi pe buton si astepti sa porneasca").

This post has been edited by roland: 2 Dec 2014, 16:24


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 2 Dec 2014, 17:53
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(roland @ 2 Dec 2014, 16:23)
Mai spune-mi te rog cateva marci de masini la care trebuie sa faci asa cum consideri tu, la care sistemul cu buton functioneaza diferit (adica altfel decat "intri in masina, apesi pe buton si astepti sa porneasca").
*

La Ford era așa pînă prin 2010, dar între timp s-a schimbat și a devenit inteligent ca la Renault. De alte mărci nu știu.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 2 Dec 2014, 17:57
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(ali3n_cop @ 2 Dec 2014, 15:12)
Motorul diesel are in dotare bujii incandescente. La temperaturi scazute..acestea trebuie lasate cel putin 10 secunde ca sa incalzeasca camera de ardere. Motorul vostru diesel nu a fost proiectat sa plece imediat ce pui contactul..acolo este o buba a celor de la Renault pe varianta Keyless Go. De aceea sunt si probleme cu motorul foarte zgomotos in primele minute de la pornire si pana se incalzeste. Practic, bujiile nu au timp sa-si faca treaba pentru ca motorul porneste imediat.

Roland, scoti o bujie afara, ii pui contactul la masina si ai sa vezi cat timp va sta inrosita. Asta ca sa-ti dai seama cum am probat eu. Nu conteaza ce face bujia dupa, conteaza ce face inainte si daca ea nu incalzeste inainte, vei arunca motorina congelata in camera de ardere congelata.

Voi, faceti cum vreti si cum stiti, dar normal este sa pui contactul si sa astepti 10-15 secunde inainte sa dai la automat, asta daca tineti la motorul si injectoarele voastre.
*


cine te-a mintit?

de cand a aparut butonul, la reno, trebuie doar sa apesi pe buton. in functie de cum vrea muschiu lui sta mai mult sau mai putin pana porneste.

a da sa nu uit. dciul de la reno porneste cu bujiile arse, pana pe la -5.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 09:02
Dacia