It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Corp clapeta acceleratie

Marynel1888
post 20 Feb 2012, 21:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




Salut! Vreau sa imi spuna si mie cineva care este in tema, cum desfac si eu corpul clapeta la motorul 1.6l 16v k4m.........eu am incerca si nu pot sa scot suportul de plastic de deasupra motorului, cel de admisie.

astept pareri!


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Feb 2012, 21:35
Post #2


ONE LIFE...LIVE IT!


Group: Members
Posts: 9.538
Joined: 14 August 09
From: BRASOV




Suportul ala de plastic se scoate cand desfaci cele 2 suruburi din spate cu care este prinsa clapeta si o departezi pe aceasta.
Desfaci si cutia de la filtru prinsa cu 2 suruburi cu cap stea si o departezi de clapeta ca sa poti desface cele 2 suruburi de prindere a clapetei.
Spor!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 20 Feb 2012, 21:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




deci desfac cutia aceea unde este filtrul de aer si o dau inspre parbriz, si dupa desfac inca 2 suruburi de la clapeta, dar dupa aceea plasticul ala mai are 2 suruburi langa clapeta akolo.....e ok? yo desfaceam toate suruburile de la plasticul ala, are 2 prin spate si vreo 4.6 in fata.....la clapeta nu am umblat.........................imi trage aer fals pe undeva si nu stiu sigur pe unde, si maine vreau sa o desfac.....................am desfacut toate suruburile de la plasticul ala si nu iese de akolo din clapeta.....doar atat am incercat.

multumesc!


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 20 Feb 2012, 23:57
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 895
Joined: 4 April 08
From: Brasov






--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 21 Feb 2012, 08:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




Nu prea ma ajuta, este mult mai diferit, eu am acceleratie pe cablu, este cu totul altceva. Ms!

plasticul asta vreau sa il scot.

si acolo in spate, intre carcasa de la filtru de aer si plasticul ala, sunt doar suruburile acelea 2 si 2 in partea cealalta.....le desfac pe acelea scot carcasa aia de la filtru de aer de pe clapeta si dupa plasticul aceala nu iese din clapeta, parca il tine ceva in josul clapetei, are niste cleme, una sus am vazut.o dar aia de jos nu se vede, dar dak era totusi trebuia sa iasa..............nush ce sa mai fac, niste idei ceva...?

This post has been edited by Marynel1888: 21 Feb 2012, 20:01

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Feb 2012, 19:57
Post #6


ONE LIFE...LIVE IT!


Group: Members
Posts: 9.538
Joined: 14 August 09
From: BRASOV




"Plasticul"ala inconjoara clapeta si pana nu desfaci clapeta din cele 2 suruburi din spate nu poti sa-l scoti.
Spor la treaba!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 21 Feb 2012, 20:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




unde are clapeta suruburile? ca nu se vad, doar cele 4, 2 in stanga si 2 in dreapta.

This post has been edited by Marynel1888: 21 Feb 2012, 20:04


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Feb 2012, 20:19
Post #8


ONE LIFE...LIVE IT!


Group: Members
Posts: 9.538
Joined: 14 August 09
From: BRASOV




La suruburile de la clapeta nu ai acces decat dupa ce desfaci si departezi corpul unde intra filtrul de aer.
Apoi se pot accesa suruburile de la clapeta=2 buc.cu cap de cheie 10.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 21 Feb 2012, 20:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




ms! maine seara va spun ce am facut wink.gif

<span class='edit'>22 Feb 2012, 17:32:</span>
Baieti! am desfacut corpul clapeta si de la 2000-3000 rpm akm oscileaza cam pe la 1200-2000 rpm, nu mai face chiar asa rau, nu stiu ce ar putea fi, la tester mia spus ca am sonda de oxigen arsa, sa fie din cauza aia?........mai spuneti si voi ceva ca pe mn ma innebunit masina asta.

22 Feb 2012, 23:13:
Problema cu turatiile aiurea, cel putin la mine, este din cauza filtrului de carbon, a debitmetrului si sondei de oxigen aval.........am fost in seara asta la service si mia inspectat masina mai detaliat si am stat mai mt de vorba cu baieti de akolo, cam astea ar fi defectele pt turatul aiurea cand este frig afara.......akm urmeaza sa le inlocuiesc si revin cu rezultatul.

This post has been edited by Marynel1888: 22 Feb 2012, 23:13


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 22 Feb 2012, 23:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.469
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




dupa ce ai desfacut clapeta, ai schimbat si tu garniturile?


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Feb 2012, 23:42
Post #11


ONE LIFE...LIVE IT!


Group: Members
Posts: 9.538
Joined: 14 August 09
From: BRASOV




QUOTE(Marynel1888 @ 21 Feb 2012, 20:29)
Problema cu turatiile aiurea, cel putin la mine, este din cauza debitmetrului

Stai linistit ca nu este din cauza asta...pentru ca nu ai asa ceva pe motorul tau.
Mai repede MPP-ul .

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 23 Feb 2012, 16:08
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




garniturile le.am schimbat,

pai despre motoras era vorba, astia la service asa ia spus, akm yo stiu in ce termeni vorbesc ei sau cum balamuk s.o mai numi, pe fisele alea cu erori scrie potentiometru aer.......


treaba este ca nu si.a revenit......nush ce sa mai incerc si nici ce sa mai fac, asta vara nu mi.a facut, de knd a inceput frigul a inceput sa se tureze mai mult.

filtrul de carbon l.am rezolvat.....insa nu sa schimbat nimic.....din cate am auzit el lucreaza, se aude un tacanit cand pun contactul.

This post has been edited by Marynel1888: 23 Feb 2012, 16:11


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Feb 2012, 23:04
Post #13


ONE LIFE...LIVE IT!


Group: Members
Posts: 9.538
Joined: 14 August 09
From: BRASOV




MPP se scoate,se curata sau ......se schimba.
Si dupa ce faci oricare din astea nu uita sa-l initializezi prin punere/luare contact de 3-4 ori fara pornire.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 24 Feb 2012, 09:48
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 15 August 08




am avut si eu o problema asemanatoare.am rezolvat problema schimbind toate garniturile de la admisie si cele 2 de la clapeta de acceleratie.la tine cred ca trebuie schimbat si potentiometrul de la acceleratie,care influenteaza mersul motorului.acest potentiometru citeste pozitia clapetei si transmite informatia la calc. de injectie.eu l-am schimbat si pe acela ,am curatat motorasul pas cu pas care regleaza turatia la relanti, si de atinci nu mai am nici o problema cu mersul motorului.aceste garnituri sunt bine de schimbat daca masina are mai mult de 10 ani.la mine (megane 1,6 16v-fabricatie 1999)garniturile de cauciuc deja erau casante,deci normal ca nu mai etanseaza.


--------------------
renault megane hatchback 2000,1,6 rxe - sc 176 g
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 24 Feb 2012, 20:15
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




am sa revin cu un ras dupa ce termin de schimbat piesele.


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marynel1888
post 13 Mar 2012, 15:11
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 February 12




am schimbat si mmp si akm nu imi mai sta la relanti, mi se opreste motorul......am fost la service pt invatarea mmp-ului dp cum spun cei de la renault, dar tot degeaba, tot asa face.......ce parere aveti?


--------------------
Renault Megane I Classic 2001, Expression 1.6l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 1st September 2014 - 22:57
Dacia Server hosting