It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 6 7 8 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Symbol 1.2 16 V

al1n
post 13 Feb 2013, 11:01
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 1 August 08
From: Iasi




inseamna ca esti cel mai mare inginer care a gasit solutia pt a scadea consumul de combustibil...1.5 l in minus, din punctul meu de vedere esti amuzant

daca erau -20 de grade probabil ar fi fost un consum de 9-10% pe exterior dupa cele descrise de tine, iar la +30 consumul ar trebui sa fie sub 4% ...sper ca nu gresesc


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Feb 2013, 16:55
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(anti77 @ 12 Feb 2013, 21:36)

adica motorul stie ce face. Nu e vorba sa rescriem ECU ca sa nu ia in considerare temperatura aerului, ci iarna sa preincalzim acest aer.

*


pai si cum il incalzesti?ii pui un feon la gaura de unde trage aer?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 13 Feb 2013, 17:24
Post #213


membru bistrițean


Group: Members
Posts: 3.597
Joined: 21 July 08




Îi dai foc smile.gif


--------------------
Renault Laguna II Facelift 2.0 dCI, 150 CP 2007 Privilege - echipare Luxury
----------------------------------------------
"Oricine are dreptul să fie idiot, numai că unii profită prea mult de acest privilegiu."
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 13 Feb 2013, 20:18
Post #214


Schimb banda fara motiv.


Group: Members
Posts: 2.993
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




Voi n-ati observat ca la toate masinile priza de aer este pusa astfel incat sa traga aerul cel mai rece smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
oct. 2014 - 108.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Feb 2013, 20:39
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




mai degraba priza de aer e pusa sa traga cat mai bine aer.acum ca e rece sau cald....


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 14 Feb 2013, 10:27
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 1 August 08
From: Iasi




si oricum ca sa preincalzesti aerul ai nevoie de o sursa de energie...deci discutia despre faptul ca poti economisi ceva e destul de falsa


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blueflower77
post 14 Feb 2013, 11:56
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 18 May 10




QUOTE(diesel_power @ 13 Feb 2013, 20:18)
Voi n-ati observat ca la toate masinile priza de aer este pusa astfel incat sa traga aerul cel mai rece smile.gif
*



Da, asta am observat si eu smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 14 Feb 2013, 12:53
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun.
ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare.



--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 14 Feb 2013, 15:21
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(luckas_itd @ 14 Feb 2013, 13:53)
Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun.
ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare.
*




+1

Asta este si motivul pentru care este folosit intercoolerul la motoarele turbo : de a intra in motor aer cat mai rece, pentru a avea o densitate mai mare ==> randament mai bun !!!

Sincer nu cred ca se preteaza o astfel de imbunatatire la masinile voastre.... dar fiecare e liber sa bricoleze ce doreste.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_radu
post 12 Jun 2013, 15:05
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 1 February 07
From: Ploiesti




O fi ceva adevarat aici ? Super Fuel Saver (http://sfs.pe-stoc.ro/)


--------------------
Noul Renault Symbol 2011/Expession 1.2 16v 75cp - ph-30-l??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 12 Jun 2013, 15:16
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Daca ar fi asa, producatorii de masini nu ar investii atatea milioane in proiectarea motoarelor cu consum scazut.

Niste jurnalisti din Ungaria au incercat cam toate aceste "gadgeturi" de reducerea consumului, printre care si acesti magneti. Rezultatul: nici o diferenta.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 13 Jun 2013, 05:36
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 30 March 11




Motorul are loc de amelioratii dar consider ca are consumul destul de bun:
5,6% pentru ultimele 2 plinuri (cca 1500 de km)


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 13 Jun 2013, 06:48
Post #223


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 1.697
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(luckas_itd @ 14 Feb 2013, 12:53)
Aer mai rece=densitate mai mare=oxigen mai mult=randament mai bun.
ECU citeste temperatura data de senzorul din admisie si in functie de ea(stiind densitatea la anumite temperaturi)si alti factori se face injectia.Deci cu aerul cald,cel sarac in oxigen(cum este la munte)randamentul va fi mai mic,deci consum mai mare.
*




QUOTE(Silk @ 14 Feb 2013, 15:21)
+1

Asta este si motivul pentru care este folosit intercoolerul la motoarele turbo : de a intra in motor aer cat mai rece, pentru a avea o densitate mai mare ==> randament mai bun !!!

Sincer nu cred ca se preteaza o astfel de imbunatatire la masinile voastre.... dar fiecare e liber sa bricoleze ce doreste.
*



Dupa rationamentul colegului care zicea ca benzina trebuie sa fie rece si aerul cald, atunci inseamna ca daca pe diesel se monteaza un intercooler, pe benzina ar trebui montat un interwarmer. tongue.gif

In realitate, benzina trebuie sa fie calda, iar aerul rece.
Voi ati explicat de ce aerul trebuie sa fie rece.

Explic eu de ce trebuie sa fie benzina calda.

Benzina ca si lichid nu arde. Benzina este foarte inflamabila si arde, datorita procesului de vaporizare. Vaporii de fapt ard. Cu cat beniza este mai calda, procesul de vaporizare se intampla in mod mai pronuntat si atunci si arderea este mai eficienta.

This post has been edited by vallixx: 13 Jun 2013, 06:49


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


8 Pages « < 6 7 8
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 23rd November 2014 - 09:06
Dacia Server hosting