Clio 1 Supraincalzire., Defectiune multipla ?
![]() ![]() ![]() |
Clio 1 Supraincalzire., Defectiune multipla ?
Ygi_17 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|||
radunre |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
coco, aici e schema pt. comanda ventilatorului. Releul 234 este comandat de "computer injectie" si 1047 este releul de injectie (alimenteaza ECU, senzori, ventilator etc.)
![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
ice_pascu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 2 October 08 ![]() |
electroventilatorul costa 450lei si releul 40 lei galben,le-am inlocuit eu..dar mi se para ca imi creste prea repede temperatura cam in 30 min de trafic intra electroventilatorul...e ok?
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
- YCE
2007 1,4 8v Amor patric nostra lex!
|
|
andrei10bc |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 10 ![]() |
si totusi ...ma lamureste si pe mine cineva cu problema pe care o am eu ??
|
--------------------
Renault
Clio
1995
|
|
cip31 |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Porneste motorul si masoara tensiunea la borne. Porneste toti consumatorii (s-ar putea sa "cada" acul de la temperatura ) , masoara, opreste toti consumatorii si masoara.
Ai facut ce te-am sfatuit? Ce tensiune ai gasit cu si fara consumatori? |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
radunre |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
andrei10bc, contacteaza un coleg de forum care poate sa-ti faca o constatare computerizata a temperaturii reale din motor si dupa aia poti stabili pasii ulteriori. Dupa cum au spus si alti colegi, e f. posibil ca motorul tau sa nu fiarba ci sa functioneze in parametrii normali, nu te lua dupa masuratorile cu degetul...
Cand fierbe antigelul, da pe afara din vasul de expansiune, sparge vre-un furtun sau perforeaza garnitura de chiulasa. Pt. problema indicatorului de temperatura pot fii cateva cauze: - senzor defect (sonda temperatura) - contacte oxidate/fire atinse - indicator defect/contact imperfect pe placa Da-ne de stire dupa ce faci cateva verificari "de specialitate". |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cip31 |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
coco |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 17 May 06 ![]() |
a trecut o saptamana de cand a fiert motorul, se pare ca problema a fost cauzata de ceva contacte oxidate. Sa speram ca nu va reveni prea curand.
|
--------------------
Megane 1.9 dci
Octavia 2.0 tdi
Fiesta 1.6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:20 |