Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bara de torsiune rupta, Megane 1, toate motorizarile, Solutii, reparatii

stanionjan
post 13 Jul 2012, 20:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




va salut confrati de suferinta! biggrin.gif se pare ca le-au c-am ajuns ''meganoaselor '' ce sint fabricate de la 2001-2000 in jos , de ce zic asa , am citit tot topicul de la un capat la altul , ieri(12 07 2012)am patit-o si eu, eram incarcat la maxim , (nu prima oara)pe pod la giurgeni , ca tot e in reparatie si nu se mai termina , aud o trosnitura sub masina , nu am dat prea mare importanta , la ce sleauri sint pe pod , am crezut ca am luat unul din ele , ajung in slobozia , descarc marfa , ajung in fata blocului parchez , si observ ca masina mea era la fel de lasata ca si atunci cind era incarcata blink.gif , apas pe spate , ''lanseaza'' normal , plec cu ea , o iau printro zona mai nasoala , nu aut troncaneli, nu ''frecaturi'' pe pasaje , ma dau jos ma uit atit cit pot vedea de pe genunchi , nu observ bara rupta , ma uit la bucsi si caneluri - nimic ciudat s-au rupt , nu bocane , nu are nimic numai ca este mai joasa , ca si cum ar fi incarcata , iar atita timp cit a fost incarcata nu am simtit nimic , ce parere aveti , ca daca e sa schimb ceva , normal , am sa iau o punte sh , numai ca in afara faptului ca este mai joasa de spate masina nu pare sa aiba ceva grav , va rog sa ma ajutati cu pareri cei care ati trecut prin asa ceva, multumesc anticipat!

13 Jul 2012, 20:29:
ps. scuze megane break , an f 2000 wink.gif

This post has been edited by stanionjan: 13 Jul 2012, 20:29


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ligrivis
post 15 Jul 2012, 19:04
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




La fiecare roata pe spate sunt 2 bari de torsiune, in cazul tau cred ca s-a rupt una din ele daca mai astepti mult se va rupe si cealalta si vei ramane in drum, cauta o punte si schimb-o. Daca intri sub masina si te uiti cu atentie o sa iti dai seama care este bara rupta.


--------------------
Megane 3 1.6 DCI 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 15 Jul 2012, 21:02
Post #53


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Doua sunt pline, acelea se rup. Si sunt f. scumpe, nu le gasesti decat f. scumpe, doar pe cod de origine.

This post has been edited by Dodone: 15 Jul 2012, 21:02


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 15 Jul 2012, 22:17
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




ligrivis , asa arata masina mea , cum este a ta , cea din semnatura , poate un pic mai joasa , dodone si ligrivis , azi am stat vre-o jumatate de ora sub masina , am pus cricul si pe o parte si pe cealalta , si nu am vazut nici-o ruptura s-au fisura , la vre-o una din cele doua bari , si va asigur ca ma pricep si stiu ce inseamna fisura , s-au ruptura , in plus asa cum am mai spus masina nu trage , nu troncane , nu freaca , chiar asa cum era incarcata la maxim(peste 500 kg icon_mrgreen.gif )nu lanseaza , curbele le iau ca si pina acum , pe terten mai dificil nici-o diferenta , singura modificare este ca amortizoarele sint mai comprimate , arata mai ''spoprtiva'' biggrin.gif ,asa cum se exprima cineva aici pe forum , ori cum am inceput sa cer oferte , numai ca am s-o mai testez odata , numai dupa ce am sa am ''noua''(s h wink.gif ) punte , ori cum am sa scriu pe forum cum o s-o rezolv , va salut , si numai bine!


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 15 Jul 2012, 22:22
Post #55


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Daca nu ai bare rupte schimba bucsile de la puntea spate. O sa fii surprins de noua pozitie.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 15 Jul 2012, 23:14
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




usor de zis , greu de facut ! am sa ma mai documentez , dar din ce am vazut aici pe forum , nu este mare diferenta in a schimba bucsile , s-au barile de torsiune , sad.gif , multumesc de sugestie dodone , daca ma poti ajuta si sa-mi explici cum se pot schimba , dau o bere , numai bine!


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 16 Jul 2012, 21:39
Post #57


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Eu nu am nervi, timp si scule pt. asa ceva, se schimba destul de greu. Asa ca am mers la reprezentanta.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 19 Jul 2012, 20:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




dodone , puntea mea este'' pe drum'' 150 de euro ma costa , bine inteles sh , am sa scriu pe forum , dar azi am mai studiat cele doua bari , (cea groasa are 25 mm grosime)nu am observat nimic rupt s-au fisurat , la nici-una dintre cele doua bari , asa ca......mai vedem, numai bine!


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 19 Jul 2012, 21:26
Post #59


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Si eu puteam sa cumpar punte, poate chiar mai ieftin, dar sunt bani aruncati daca se rup brele intr-un an, doi si la puntea sh. Unde mai pui si pretul manoperei. Am preferat o treaba sigura, piese noi.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 20 Jul 2012, 20:24
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




dodone , azi am luat puntea, (600 ron), arata bine , numai ca , si asta este valabil pt toate puntile de megane 1 , bara mare (25 mm)are in capete un manson din plastic ce ar trebui sa protejeze canelurile de pe bara si bucsa , numai ca in interior ar trebui sa fie ceva vaselina , pt protectie inpotriva ruginei , ele nu contin absolut nimic , in timp ruginesc canelurile, atit cele de pe bari cit si cele de pe bucsi , se subtiaza , iar la un moment dat(soc , greutate, etc) cedeaza si se foarfeca , eu am sa dau jos mansoanele de plastic ,am sa pun ceva ulelei sa patrunda bine intre caneluri , dupa care am sa pun vaselina in interiorul masoanelor si am sa le pun la locul lor ( in capatul barilor) , cei care au megane 1 , pot sa dea rotile jos , cu o surubelnita indeparteaza mansoanele , adauga vaselina in interiorul lor si le monteaza la loc , este simplu , toata operatiunea nu dureaza mai mult de 20 min. spor la treaba pt cei interesati , si numai bine! cool.gif


--------------------
renault megane brek 2000,1,6l-benzina - IL-03-BYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ligrivis
post 20 Jul 2012, 23:38
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Cred ca barile de torsiune ca orice otel care lucreaza in forfecare pana la urma cedeaza datorita ,, oboselii metalului"" , pe fata am patit acelasi lucru s-a rupt un arc la o data apropiata de ruperea barii de torsiune.
Cred ca solutia aleasa cu bari de torsiune este cam nefericita, schimbarea unui arc este o lucrare relativ banala in comparatie cu schimbarea unei punti .
In plus este adevarat o punte second hand este o solutie nesigura pe cand un arc nou iti da garantia unei lucrari de calitate. La Megane 2 au renuntat pe spate la bari de torsiune , nu stiu la Megane 3 la ce solutie s-au orientat francezii. Aici in Italia am gasit la demolari auto un Megane ca al meu adus pe roti la gunoi , motorul si cutia au disparut , am mai luat si eu de pe el ce mi-a facut cu ochiul ,ma uitam la punte este buna dar ar fi culmea sa am iar ghinion sa se rupa iar .

This post has been edited by ligrivis: 20 Jul 2012, 23:39


--------------------
Megane 3 1.6 DCI 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovu12
post 2 Oct 2012, 21:20
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 5 February 12




dodone,da-mi si mie un beep si te sun io ca vreau sa vb cu tine te rog de amortizoarele alea pe spate....ti-am trimis si mesaj dar nu cred ca a mers...probabil nu ma lasa sau cine stie ce am facut... 0723811610 . multumesc


--------------------
Megane 1 , Megane 3 GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw / 2000 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 3 Oct 2012, 10:49
Post #63


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




La masina mea s-a rupt in diagonala, nu la canelurile din capete.
Ovu, ai reply la p.m.

This post has been edited by Dodone: 3 Oct 2012, 10:50

Attached thumbnail(s)
Photo206.jpg ( Size: 982.62k ) Number of downloads: 1636
Photo208.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 1781


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovu12
post 3 Oct 2012, 23:34
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 5 February 12




la mine sincer nici nu m-am uitat cum s-a rupt bara aceea care o ai in poze....e bagata pe undeva pe la subsol puntea cu totul dar nu am stat de ea....dar cand o sa imi fac timp de ea vreodata o sa postez poza sa vezi cum s-a rupt si la mine.acum marea mea problema e cu amortizoarele....ma innebunesc bataile de pe spate de la ele....in fiecare zi parca se aud din ce in ce mai tare sad.gif(


--------------------
Megane 1 , Megane 3 GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw / 2000 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 10 Feb 2013, 21:45
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 10 April 07




Salut!

Am fabricat ieri o bara de toresiune care se monteaza la puntea spate din profil inchis U lat de 40 mm si gros de 20 mm.Lungimea barii am luat-o dupa cea veche (la mine a fost de 186cm) iar gaurile au fost de 14 mm diametrul pe o parte a barii iar pe cealata de 34 mm.

Bara am fabricat-o intr-un atelier dotat cu freza pt ca gaura de 34 doar cu freza poti sa o faci .

Mecanicul care a constatat ca aceasta era deteriorata(ruginita) mi-a spus ca masina functioneza si fara ea dar ca aceasta ii confera un plus de stabilitate si rigiditate puntii spate.

Poze nu am pus ca .............. am uitat tongue.gif !!!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by fuscus: 11 Feb 2013, 12:04


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 15 Apr 2013, 07:55
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Acel reper este mai degraba numit bara stabilizatoare punte spate.
Bara de torsiune este parte din suspensia spate si nu poate fi fabricata in regim de amator.

Bara stabilizatoare spate mi-am fabricat-o si eu singur (dupa ce am fost respins la ITP pe motiv de "prea ruginita"). Pentru gaurile mai mari nu am avut nevoie de freza, am folosit un burghiu de 24 sau 26mm, doar cat sa intre piulita prin el.


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Apr 2013, 08:12
Post #67


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.855
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(fuscus @ 10 Feb 2013, 21:45)

Mecanicul care a constatat ca aceasta era deteriorata(ruginita) mi-a spus ca masina functioneza si fara ea dar ca aceasta ii confera un plus de stabilitate si rigiditate puntii spate.

*




Da-mi voie sa-ti spun ca mecanicul care ti-a spus ca masina functioneaza fara ea este un habarnist si iti recomand sa il eviti daca alea sunt cunostintele de mecanica care le are ....

In rest, ceea ce spune colegul radunre este perfect adevarat, te joci cu siguranta ta si vei ramane cu masina in drum sau in sant .... tine doar de noroc.


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Apr 2013, 16:11
Post #68


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.600
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Am fabricat si eu o bara noua dar de 40/20 fata de 45/20 cat era originalul.
Nu am gasit dimensiunea exacta la cei care vand profile de otel.
Cu debitat(bara de 6 M)gaurit cu 14 si apoi cu 30-suficient sa intre cap de cheie 19.
Cea veche era inexistenta...de ceva timp.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geooox
post 2 May 2013, 12:41
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




am patit si eu si nu stiu ce are >>> am mers ieri cu ea totu ok si azi cand am iesit din bloc sa ma duc sa iau paine ... am vazut masina lasata pe spate in ambele parti ......... de zici ca am 50 de saci cu ciment in ea, (sa intamplat de ieri pana azi masina stand pe loc in parcare) am puso pe cricuri am ridicato si nu e rupta nicio bara .... ce are ? e de la bucsele alea sau am vreo bara rupta ? astept raspunsuri ... pareri urgente !

2 May 2013, 13:18:
nu am vazut sa fie rupta vreo bara, vedeti si voi in poze, mi se pare suspecta acea prindere dintre bare de la jumatate, sa inteleg ca am bucsile alea duse ?

This post has been edited by geooox: 2 May 2013, 13:18

Attached thumbnail(s)
DSC07053.JPG ( Size: 262.91k ) Number of downloads: 1749
DSC07054.JPG ( Size: 246.29k ) Number of downloads: 1632
DSC07055.JPG ( Size: 241.23k ) Number of downloads: 1189
DSC07056.JPG ( Size: 222.06k ) Number of downloads: 551
DSC07057.JPG ( Size: 218.16k ) Number of downloads: 483
DSC07058.JPG ( Size: 196.72k ) Number of downloads: 466
DSC07059.JPG ( Size: 217.82k ) Number of downloads: 474
DSC07060.JPG ( Size: 199.23k ) Number of downloads: 458
DSC07061.JPG ( Size: 202.23k ) Number of downloads: 525
DSC07062.JPG ( Size: 214.28k ) Number of downloads: 554


--------------------
dacia/renault laguna /megane 2006 1,9dci/2000 1,4 16v - b85kwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geooox
post 4 May 2013, 16:15
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




poze

This post has been edited by geooox: 4 May 2013, 16:20

Attached thumbnail(s)
DSC07069.JPG ( Size: 255.14k ) Number of downloads: 609
DSC07070.JPG ( Size: 221.47k ) Number of downloads: 591
DSC07063.JPG ( Size: 313.64k ) Number of downloads: 564


--------------------
dacia/renault laguna /megane 2006 1,9dci/2000 1,4 16v - b85kwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teetus
post 11 Jul 2013, 06:59
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 August 12




Salut, aceeasi problema cu barele de torsiune am patit-o si eu, din fericire am gasit la un baiat sa cumpar o punte spate SH. Insa, cand am ajuns la mecanic, am intampinat alta problema, se pare ca puntea pe care am cumparat-o vine de la un hatchback, benzina, 1,6(cred) din 1998 si am inteles ca e mai subtire decat puntea pe care o aveam eu pe masina mea, megane 1 berlina, diesel 1,9, 1997 si risc sa o rup daca o monteaza.
Intrebarea e: a mai pus cineva punte de hatchback pe berlina sau break? chiar e o problema asa mare?


--------------------
Renault Megane 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 11 Jul 2013, 14:59
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




nu cred ca este o solutie - este diferita ce se pune pe sedan (mai groasa) - break (si mai groasa). Altfel poti sa o montezi dar sa umbli cu portbagajul gol (ceea ce nu justifica rostul unei masini).


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 17 Jul 2013, 09:36
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Na că am pățit-o și eu acum câteva săptămâni. Acum a venit mecanicul din concediu și problema este că trebuie schimbată puntea pentru că s-au dus naibii canelurile (aș fi preferat să pun barele noi, știam o treabă).
Întrebarea este: de la care mașină se mai potrivesc la Megane Break, pentru că astea sunt cam greu de găsit? A umblat frate-meu și a găsit prin zona Ploiești (este la el mașina acum) de hatchback, de Scenic, de Laguna, dar de M Break pauză.

This post has been edited by lupo_1.7sdi: 17 Jul 2013, 09:37


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Jul 2013, 09:51
Post #74


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.600
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pe Megane break sunt 2 modele de punte: normala si intarita.
Trebuie identificat prima data de care punte este.....si dupa aia cautat/montat.
Daca s-au deteriorat canelurile un se fixeaza barile se pot schimba doar bratele respective si pastrate barile de origine.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 17 Jul 2013, 18:32
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Merci de informatii. I-am zis sa se duca maine sa faca niste poze sa vedem de care este.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 17 Jul 2013, 20:34
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




spre surprinderea mea mellow.gif nu am stiut ca exista o punte la grandtour normala si ranforsata. cum pot sa imi dau seama de care am? exista ceva cod de piesa vizibil pe bara de torsiune? si daca am normala se poate face trecerea pe intarita?


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Jul 2013, 07:25
Post #77


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.600
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Dupa seria VIN se poate afla daca s-a montat de origine punte intarita.
Sau dupa forma tamburului care la cele cu punte intarita este diferita fata de cele normale.
Rulmentul este ca pentru disc dar se foloseste la tambur.....cine a avut probleme stie despre ce spun.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 18 Jul 2013, 08:11
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Dacă se schimbă puntea cu tot ce este pe ea mai contează de care este? Prinderea la caroserie este aceeași pentru ambele variante?


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Jul 2013, 08:24
Post #79


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.600
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(lupo_1.7sdi @ 18 Jul 2013, 09:11)
Prinderea la caroserie este aceeași pentru ambele ?

Da este la fel.
Diferentele exterioare sunt doar la forma tamburului...atat.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 18 Jul 2013, 17:14
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Punțile de pe Scenic sau Laguna sunt cumva compatibile?


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 04:04
Dacia