Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Apa in habitaclu, de la AC, ploaie, sticle varsate etc.

claus
post 22 Sep 2005, 14:41
Post #151


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




sa se usuce, mai intai,.. sa se incalzeasca.. si vedem, mai ales ca e nasol de umblat la faruri..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3ryro
post 16 Nov 2005, 11:20
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 23 July 05




De la ultimele ploi am descoperit ca in buzunarul usii stanga sofer apa cam de 1 deget , destul de mult , am auzit plecand din parcare un clipocit , m-am oprit m-am uitat si am descoperit apa . Cert este ca geamul a fost inchis , pe marginea buzunarului nu am descoperit nici o urma de scurgere ... si pur si simplu nu imi dau seama de unde a aparut apa acolo . Ziele trecute am gasit iar apa dupa ce a plouat intens peste noapte ...

Daca a mai avut cineva problema asta sa-mi spuna si mie ce e de facut ... sau daca exista vreun orificiu care trebuie desfundat ... ma gandesc sa poate exista un orificiu de scurgere si o fi infundat din fabrica sau poate de mine ... cine stie ...

Va multumesc si astept parerile voastre !


--------------------
Renault Megane II
Megane II Bicorp - 1.4 16v - 98hp - Pack Authentique
Culoare Noir Nacre - An 2003 - 31.000 km

Ford Fiesta 1.4 TdCi 68hp 2006 -facelift- Culoare Tango , echipare : Ghia 3.500 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 16 Nov 2005, 11:44
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Inceaeca ce am spus in postul de aici:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40784&st=105

Verifica garnitura de cauciuc de pe fundul usilor. Uneori se lipeste si astupa gaurile de scurgere. Trage usor cu mana de ele si dezlipeste-le.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 21 Nov 2005, 12:37
Post #154


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Ce garnitura?! Eu credeam ca singurele gauri de scurgere sunt cele de la colturile usilor, pe care nu are cum sa le acopere nici o garnitura...
Sau mai sunt si alte gauri? Problema e de mare interes si pentru mine - dupa o vreme in care am fost incantat ca scapasem de problema, odata cu iarna (lapovita, zapada pe masina etc.), mi-a revenit apa in usa din dreapta (e drept, cantitati minuscule, dar ma enerveaza faza ingrozitor!).
Deci, o descriere a eventual altor (posibile) gauri de scurgere ce trebuie desfundate m-ar ajuta enorm, asa ca rogu-va pe cei ce stiti, spuneti...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 21 Nov 2005, 13:46
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Ce garnitura?! Eu credeam ca singurele gauri de scurgere sunt cele de la colturile usilor


Alea sunt doar pentru "urgenta". Gaurile de eliminare a apei din usi se afla pe fundul usii si sunt mascate de o lamela de cauciuc care are rolul de aconduce apa pe la colturi sa nu-ti cada pe picioare cand deschizi usa. Se poate vedea f usor.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barracuda
post 25 Dec 2005, 15:22
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 December 05




HMM mai chiar ploua in MII?
o am de un an si nu am vazut fenomenul asta.Ma gandesc ca multi de aici sunt agenti de vanzari la alte marci de masini in care "nu ploua "si bat campii.Sunt la a treia masina Renault si nu am intalnit asta. biggrin.gif


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceatm
post 5 Jan 2006, 14:20
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 8 July 05
From: Timisoara




Hai ca ma alatur si eu celor ce le ploua sau le-a plouat in masina. La mine nu a fost insa problema sa se prelinga pe la usi ci pe la parbriz in partea stanga sus. Eram sigurca pe la parbriz pentru ca se vedea pe stalpul din stanga in partea de sus ca era umed si se vedea traseul pe unde a intrat si s-a impregnat in materialul stalpului si s-a prelins e a ajuns si pe la bord pe la compartimentul sigurantelor. Imediat am fost cu ea la service(fiind in garantie), s-a uitat imediat cineva a dat jos tapiteria de pe stalp si a turnat putina apa pe parbriz si asa a constatat ca intr-adevar intra pe la parbriz din cauza ca nu era bine lipit. Mi-au zis ca trebuie sa dea parbrizul jos si sa-l lipeasca din nou. Mi-am facut o programare(mi-am ales ziua si ora), am adus-o la ora 10.30 iar dupamasa la ora 17.00 am ridicat-o. Foarte prompti si fara nici un ban.


--------------------
Renault MII Estate 2005, 1.9dCi
MII Estate 1.9 dCi 120CP
Confort Privilege, Xenon, A/C Automat, oglinzi rabatabile electric
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 5 Jan 2006, 14:22
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




Pai bine, dar da si detaliile: unde? la ce service?

P.S. Am avut si eu o pb la Symbol, imi intra apa la spalatorie, pe la antena. Au rezolvat-o rapid la service, dar eram in Italia (Concessionario Bendinelli - Verona).


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi 2005 Extreme - PH10RXB
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceatm
post 5 Jan 2006, 14:26
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 8 July 05
From: Timisoara




In Timisoara , la AutoEuropa.
Ca detalii sa va spun? Am spus cred eu destul de detaliat.

This post has been edited by mirceatm: 5 Jan 2006, 14:29


--------------------
Renault MII Estate 2005, 1.9dCi
MII Estate 1.9 dCi 120CP
Confort Privilege, Xenon, A/C Automat, oglinzi rabatabile electric
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 5 Jan 2006, 14:28
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




OK, e suficient. Merci.


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi 2005 Extreme - PH10RXB
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 15 Feb 2006, 15:42
Post #161


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Mai, oameni buni, ar merge de titlu de film: "apa in buzunarul usii dreapta fata se intoarce"! Dupa ce luni de zile nu am mai avut, de cand cu ultimele zapezi mari m-am pomenit iar cu apa de un deget in buzunarul usii (partea mai adanca dinspre in fata). Am facut ce m-a sfatuit ncristi, adica am tras de garnitura de pe fundul usii mai s-o scot din punctele de prindere, au curs cateva picaturi, dar 95% din apa a ramas! Nu mai stiu ce sa-i fac! Prea deranjanta nu este chestia totusi, pentru ca am remarcat ca imi apare numai cand e masina ninsa, cu zapada stand pe ea mai multe zile si topindu-se... Probabil atunci se infiltreaza mai bine pe langa chederul din partea de jos a geamului usii. Daca e numai ploaie, chiar torentiala si lunga, pur si simplu nu intra! asa ca am remediat treaba cu o husa care imi acopera numai geamurile pana la manerele usilor, si care se prinde cu niste elastice cu carlige in capacele de roti... Dar totusi, ma enerveaza la culme ca nu ii dau de cap! Ati mai ridicat careva problema la service, ati mai primit ceva ponturi intre timp? M-as duce si eu in service, dar dupa ce v-am auzit cu greierii, mi-e frica sa nu imi puieze si mie vreo doi-trei dupa ce imi desfac usa!


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 15 Feb 2006, 18:09
Post #162


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




99% (poate exagerez) din cauze sunt date de ce spuneam mai sus, la firele difuzorului. Pana cand nu se separa complet si corect cele doua, sa le zicem, compartimente ale usii, cu grija, la toate firele de acolo, nici ca se va rezolva problema.
Apa nu se acumuleaza acolo si nu creste nivelul pana ce se varsa in buzunar. Nicidecum. Altfel ar face "bālbādāc" cand inchizi/deschizi portiera precum si in mers. Ai fi auzit-o pana acum.

Exista tutorial in aceasta sectiune pt. dat panourile jos. Va inarmati cu silicon, folie plastic (orice prin care nu trece apa - chiar si punga de cumparaturi) si o forfecuta si rezolvati in max. 20 de minute. De cele mai multe ori nici macar nu e nevoie de folia de plastic. Cam cat silicon incape intr-o lingurita e suficient.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 16 Feb 2006, 09:49
Post #163


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Cipman, dar chiar face baldabac! Asta denota ca e mai multa apa acolo decat aia cativa mililitri pe care ii vad eu! Si nu se vede nicaieri mai sus pe usa vreo urma de curs!
Dupa parerea mea, anormal nu e faptul ca intra apa in usa - asta intra practic la toate masinile pe langa chederul de la geam, care nu e niciodata perfect etans. Problema e ca e acolo ceva in neregula care face apa cu pricina sa nu mai poata si iesi imediat!


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florindu
post 16 Feb 2006, 09:55
Post #164


Membru' doar, dar vechi!


Group: Members
Posts: 354
Joined: 28 May 02
From: ...acu' Timisoara




Cand am initiat topicul, erau cativa colegi care mi-au sarit la gat, ca am vedenii si ca sufar de mania persecutiei...
Se pare ca problema e mai des intalnita decat parea la inceput.

La mine s-a rezolvat foarte simplu: fuga la dealer, explicatii (eu), scarpinat in cap (ei), gandit si remediat (tot ei). De aceea exista garantie, nu ca sa ma inarmez cu diverse accesorii (inclusiv punga de plastic) si sa ma apuc de demontat fete de portiera, samd.
Nu mai intrebati ce au facut, pentru ca nu am participat la operatiune din lipsa de timp.

Important e ca a disparut piscina din buzunarul portierei din dreapta fata.


--------------------
Renault MeganeII 1,5dCi/80CP 2005 -
Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004
Juniorul: Nintendo Wii

Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 16 Feb 2006, 10:50
Post #165


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




A mea nu mai e in garantie, dar cred ca tot ma duc la service...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 16 Feb 2006, 11:35
Post #166


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Poi atunci ai doua probleme: nici nu se evacueaza apa si se mai si scurge pe fire.
Daca nu vrei/poti s-o rezolvi singurel macar sa incerci sa arunci un ochi si sa vorbesti cu cel ce-ti umbla la masina.
Bafta


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 16 Feb 2006, 11:58
Post #167


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




cipman, repet: nu cred are treaba cu firele, apa nu curge de undeva de sus prin dublura usii, ci prin interiorul usii si se acumuleaza si URCA din fundul usii pana trece de fundul buzunarului... si sunt convins ca se infiltreaza pe langa chederul din partea de jos a geamului. Am impresia ca si blorin descria la a lui tot asa ceva, cand nu voia nimeni sa il creada pe aici, desi si eu si altii semnalasem problema... in fine, cand o sa am vreme ma duc sa vad ce parere are un mecanic neamt de toata tarasenia asta...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 16 Feb 2006, 12:28
Post #168


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Apa se scurge in interior pe sus, o parte cade si se scurge pe fire in interiorul usii, ajunge la difuzor, iese prin gaurele si curge in buzunar. Ce nu o ia pe fire la vale se scurge in usa si ar trebui sa se scurga afara.
Nu stiu cum e la echiparea PA dar la Privilege n-are cum ajunga apa in buzunar de jos in sus sau din interiorul usii decat prin gaurelele de la difuzor sau prelins pe tapiterie pe dinafara (pe unde se vede). Am turnat eu apa intr-unul din buzunare la masina mea ca sa demostrez asta cuiva asta vara; apa a ramas acolo, buzunarul nu curge pe nicaieri; a trebuit s-o scot cu buretele si carpa. Ori buzunarele mele sunt perfect etanse (tin apa) ori s-ar putea ca la PA sa fie altfel desi eu inclinam sa cred ca-s la fel (constructiv).
Mai e un motiv pt. care nu cred ca apa nu vine de jos in sus (sau din interior catre buzunar pe pricipiul vaselor comunicante): marginea inferioara a piesei (partii de tapiterie) care contine buzunarul e mai joasa decat fundul buzunarului si nu e lipita de usa.
Dar e posibil sa ma insel. Trebuie desfacut, vazut, eventual turnat apa cu furtunul pana se vede cum si pe unde curge si rezolvata.
Eu am redat care e mecanismul (si cauza) cel mai frecvent prin care apa ajunge in buzunar. N-as putea spune, de aici de pe scaun, care anume e problema in cazul tau. Parca tot aici in topic descrie cineva, cu tot cu poze, cum ii intra apa pe la cheder, in dreptul oglinzii, si ajungea in buzunar.



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MeganeCC
post 16 Feb 2006, 12:37
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 06
From: Bucuresti




Si eu am avut probleme cu apa in buzunarul portierei!!
Am fost la service si mi-au schimbat chederele!! Am observat ca apa se scurgea pe la oglinzi, si se strangea in buzunarul usii! Am fost la serviceul Cobalcescu de la Cismigiu si pot sa spun ca am fost multumit de reparatie + ca masina a stat de dimineata pana aproape de pranz (deci.. s-au miscat repede zic eu)!!
De atunci nici nu mai am probleme cu apa nici cu "zdranganitul" geamurilor!


--------------------
Renault Megane 2005 Dynamique
Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 16 Feb 2006, 12:41
Post #170


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Megane CC, informatia asta se pliaza perfect pe banuielile mele, si eu cred ca e tot de la cheder! Mie nu mi s-a parut ca buzunarele ar fi etanse, si apa cursa prin gaurelele de la dif cu siguranta ca as fi vazut-o...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MeganeCC
post 16 Feb 2006, 12:49
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 06
From: Bucuresti




Operatia in cazul meu a fost urmatoarea:
am obseravat ca buzunarul de la sofer este inundat cu apa, plus ca observam niste dare de apa uscate pe plasticul de pe portiera! Am fost la service le-am explicat tot, dupa care ei mi-au facut un fel de constatare (au udat masina si au ajuns la concluzia ca pe la chederele de la oglinzi se infiltreaza apa), mi-au comandat ambele chedere, am stat vreo 2-3 saptamani pana au venit piesele, dupa aceea m-au chemat, masina a stat de dimineata pana dupa pranz (aprox. ora 14, numai stiu exact) si de atunci n-am mai avut nici un fel de probleme!!


--------------------
Renault Megane 2005 Dynamique
Renault Megane CC 1.6 16v VVT 115cp, Dynamique 07/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 18 Apr 2006, 15:47
Post #172


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Dragilor, ma pun pe scris o poveste luuuunga, ca sa ramana in analele istoriei. In plus, nu cred ca mai e sau va mai fie cineva care sa fi avut sau care sa aibe o problema ca a mea. In orice caz situatia se intalneste foarte rar.

Scriam in topicul de scos mocheta ca motivul pt. care s-a nascut respectivul tutorial a fost ca am gasit umed/jilav fundul compartimentului de la picioarele soferului.

Trec 2 si 1/2 luni si totul se pastreaza uscat. La revizie povestesc patania si se duc drept la capatul tevustii prin care se evacueaza apa provenita din condens la functionarea AC si imi indeparteaza un capacel de cauciuc. Fara sa-mi spuna sau sa ma intrebe, fara nimic. Pana sa ma dumiresc eu ce fac, tac-pac, scoate juniorul, trimfator, un capacel mic (momentan l-am ratacit, daca-l gasesc, fac o poza). Degeaba spusesem eu in prealabil ca am 2-3 indicii ca nu e de la AC. In fine.

Mai trece ceva timp si, cam acum 3 saptamani iar constat o mica umezeala pe fundul compartimentului de la picioare. N-am prea avut timp sa investighez si m-am multumit sa scot partea de burete care era putin uda si s-o usuc.

Mai trec 2 saptamani si vine o ploaie mai zdravana (miercurea trecuta). Eu plecasem la prima ora la Mangalia cu cineva cu o alta masina iar a mea a ramas sub cerul liber (cum dealtfel sta mai tot timpul). Pe drum nu prea a plouat dar am inteles ca in Bucuresti a plouat serios cam toata ziua. A doua zi pun mana sa controlez si, asa cum ma asteptam, fundul compartimentului era de-a dreptul ud.

Devenise clar: apa intra cand ploua. Curios era ca nu observasem infiltratii de apa cand spalam masina (eu spal numai la spalatorie), probabil ca erau mai putin semnificative.
Venise vremea sa ma ocup de problema. Am dat o fuga la un service (dupa ce am luat trei la rand la telefon) cu rugamintea sa ma ajute sa descoper pe unde naiba intra apa in masina. Mi-era greu sa si torn si sa si caut locul prin care se curge apa in habitaclu. Oricum datorita "inventiei" mele cu separatul compartimentelor (vezi tutorial) m-am lamurit ca numai in zona 2 ma trezesc cu apa. Ce facusem eu in prealabil: am exclus usa si chederul dintre cauzele posibile.

Dupa oarece demontari de ornamente descoperim locul pe unde ajungea apa in habitaclu: PRIN STALPUL STANGA FATA! Mai clar in a doua poza:

picture0159jv.th.jpg picture017x2no.th.jpg

Apa se scurgea de undeva de sus, prin interiorul stalpului, prelingandu-se pe muchia sudata ce descrie arcul de cerc al pasajului rotii, ajungea pe dopul din stalp (se vede si in imagine - arata ca un pvc expandat vopsit argintiu). Asta fiind tot ce se putea vedea.
Bun. Acum stiam pe unde iese din stalp. Dar pe unde naiba intra in stalp? N-am reusit sa aflam mai mult decat ca trebuie turnat apa in coltul din stanga jos al parbrizului. Concluzia a fost ca trebuie demontata aripa, ceea ce ar presupune demontatul barei, al farului, al aparatorii de noroi si al altor 2-3 maruntisuri.
Din pacate (ca mai peste tot) service-ul era superocupat pe sectia de caroserii, era omor acolo. Oamenii au fost binevoitori dar nu-mi puteau face programare mai repede de 4 saptamani. Singura varianta ar mai fi fost sa le aduc masina si si o las 4-5 zile urmand sa mi-o rezolve printre picaturi. Normal ca nu-mi convenea nici una din variante. Si nu-mi convenea sa demontez tot botul ca sa scot aripa (eu aveam senzatia ca nu trebuie date jos bara si farul - cu restul eram de acord - dar nu eram sigur pe mine, trebuia sa mai cercetez in manual)

Asa ca m-am pus pe treaba: m-am dus acasa, am demontat stergatoarele, grila, jgheaburile triunghiulare din colturile de jos ale parbrizului si m-am pus pe turnat apa. Am exclus spatiul de sub grila si, incet-incet, m-am apropiat de zona (cam 5 cm patrati) pe care trebuia sa torn apa ca sa ajunga in stalp si sa iasa in habitaclu. Nu era nevoie sa torn cu furtunul, era suficient un jet de 2 mm diametru, cam cat scoate un pistol cu apa.

Din pacate, trebuia data aripa jos. Asta daca nu cumva aveam noroc sa se vada ceva dupa indepartarea aparatorii de noroi.
Mi-am zis ca n-are sens sa mai continui eu, ca masina e in garantie. Suficient ca am redus aria de cercetare la vreo 2-3 dm patrati.
M-am uitat in manual si aveam dreptate: aripa se poate da jos fara sa umbli la far sau la bara. Numai ca nu scrie in clar.

Pun mana pe cartulie sa incerc sa-mi dau seama cum vin sudate toate elementele de caroserie in zona respectiva sa incerc sa depistez locurile posibile prin care ar putea ajunge apa in stalp. Scot pe hartie desene peste desene pana cand ajung la concluzia ca singurul loc prin apa poate patrunde in stalp e pe aici:

loc1hi.th.jpg

Acestea se intamplau joia trecuta. Am reusit sa obtin o programare in 7 zile la un service (la care seful de atelier sustinea acelasi lucru: trebuie date bara si farul jos - n-am comentat) dupa care m-am dus la al treilea service unde mi s-a spus sa incerc dupa 4 zile (dupa w/end) sa vada daca gaseste vreun loc. Era primul service in care mi se confirma faptul ca nu trebuie demontate bara si farul smile.gif Mi-am zis: e de bine! Intre timp ma uit la vreo 3 megane-uri cu aripa data jos din cauze de accident si ma familiarizez cu peisajul de sub aripa. Raman la parerea ca locul prin care intra apa in stalp nu poate fi decat unul (ar mai fi fost o posibilitate dar extrem de mica).

Zis si facut, verificam dupa 4 zile, programam a doua zi si trecem la treaba.
S-a demontat aparatoarea de noroi si jgheabul/ornamentul din colt (pe acolo trebuia turnata apa) si nu reusim sa descoperim pe unde intra. Vizibilitatea era redusa si ca acces si ca lumina. Am ajuns (cu totii) la concluzia ca trebuie demontata si aripa. In vreo 15 minute era jos.
Acum se putea vedea altfel. Apare confirmarea ipotezei mele: in zona pe care am presupus-o eu, masticul a fost aplicat neglijent a.i. a ramas o gaura in portiunea in care tablele ce compun stalpul nu pot veni una peste alta (acesta fiind si motivul pt. care se aplica mastic in zona respectiva).

Iata si poza:
gaura5gh.th.jpg
Ce se vede ca fiind maro/ inchis la culoare e ceara (si inauntrul gaurii).

A urmat remedierea: indepartarea masticului vechi, ciocanire pt. micsorarea interstitiului, curatare, spalare, uscare, degresare, mastic nou, terosonare la pistol.
Dupa care s-a remontat totul. Timp: cam 2 ore (in afara timpilor morti de la inceput si sfarsit, cam 3 ore cu totul).

Alta viata. Acum ma simt de parca mi-as fi luat masina noua smile.gif.

Acesta a fost defectul nr. 2 al masinii din semnatura in 13 luni si tot atatea mii de km, primul fiind "click"-ul de la surubul coloanei de directie (filmul si pozele in topicul dedicat).

Gata.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 18 Apr 2006, 16:08
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Ce tampenie man smile.gif...eu cred ca vindeam masina

Oricum felicitari...cei din service ar trebui sa te angajeze ca (virgula) consultant smile.gif

PS
Masina ta este facuta in spania nu smile.gif ?


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 18 Apr 2006, 16:27
Post #174


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




In Spania. Dupa cum arata masticul ala (am vazut, in total, 7 megane-uri cu aripa/aripile scoase) pare ca e pus manual, nu robotizat. Iti dai seama ce super-calificat e personajul care executa operatia. Sper ca fabrica aia sa nu lucreze cu oameni disponibilizati de la capsunarii.
Ma rog, e posibil sa ma insel.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 18 Apr 2006, 17:16
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Stai linistit ca intre spanioli si capsunari nu-i mare diferenta smile.gif
In schimb se cred mari intelepti...d'aia W se gandea la un moment dat sa scape de seat.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3ryro
post 18 Apr 2006, 17:27
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 23 July 05




cool.gif thanks cipman ... ramanem datori ... super bine descris




--------------------
Renault Megane II
Megane II Bicorp - 1.4 16v - 98hp - Pack Authentique
Culoare Noir Nacre - An 2003 - 31.000 km

Ford Fiesta 1.4 TdCi 68hp 2006 -facelift- Culoare Tango , echipare : Ghia 3.500 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rkillera
post 18 Apr 2006, 22:09
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 7 August 05




Am fost si eu la service pentru apa din buzunar si compartimentul de depozitare.

Mi-au schimbat:
buson etansare - 12.39
buson etanseitate - 26.80

Cred ca au pus niste dopuri in gaurile din stalp pe care le-a descris cipman smile.gif

Nici macar nu au udat masina sa vada pe unde intra, sau daca au udat-o au fost foarte finuti smile.gif. Daca mai gasesc apa le sparg capetele mad.gif


--------------------
Renault Megane II 2005 Estate
Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3ryro
post 19 Apr 2006, 08:22
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 23 July 05




deci n-a fost scumpa distractia ...


--------------------
Renault Megane II
Megane II Bicorp - 1.4 16v - 98hp - Pack Authentique
Culoare Noir Nacre - An 2003 - 31.000 km

Ford Fiesta 1.4 TdCi 68hp 2006 -facelift- Culoare Tango , echipare : Ghia 3.500 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
div
post 19 Apr 2006, 13:20
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 13 March 05
From: Bucuresti




Multumiri cipman pentru descrierea operatiunii. Sper sa nu fie insa nevoie sa recitim vreodata ce ai scris. Poate ar fi bine sa scriem si la ce service-uri am avut atat experiente placute, cat si neplacute, mai ales ca ai pomenit ca ai incercat mai multe.


--------------------
Renault Laguna III 2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 19 Apr 2006, 15:32
Post #180


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Cu placere.
Nu cred ca se va confrunta cineva cu o astfel de cauza a intrarii apei in habitaclu. Am prezentat-o mai mult ca pe o curiozitate. Bine ca mi s-a intamplat mie si nu altuia mai putin familiarizat cu mecanica auto. Si daca, totusi, o mai fi careva sa aiba ghinionul asta, sa stie pe unde sa fie atent.

Despre service ce sa zic? La IPSO au fost binevoitori si m-au ajutat cu descoperirea locului prin care intra apa in masina iar la Cobalcescu am gasit oameni foarte amabili si serviabili in a-mi oferi ajutorul pentru remedierea problemei in timpul cel mai scurt.
Pentru mine conteaza cel mai mult bunavointa si dialogul. Daca acestea exista restul e floare la ureche. Asta am apreciat in ambele parti. Jos palaria.
In general ma feresc sa recomand sau sa nu recomand un service sau altul. Un service e format dintr-un colectiv de oameni, hala de reparatii, scule si dispozitive etc etc etc.
Sa iau exemplul de fata:
- poate am nimerit eu singurii 5-6 oameni capabili si binevoitori din acele colective (2 mecanici/tinichigii/vopsitori/etc, un maistru, un sef de sectie mecanica/tinichigerie/etc, receptioner); cum 5 oameni reprezinta doar cateva procente din acel colectiv => cel care s-ar duce acolo la recomandarea mea si nu ar merge (sau nu ar fi repartizat) pe aceeasi filiera mi-ar zice ca am mancat castane;
- daca, dimpotriva, as nimeri peste cei 2,3, 5 insi nu tocmai capabili si de mare randament si as fi nemultumit de calitatea serviiciilor iar n-as face bine etichetand intr-un anume fel tot service-ul.

Altfel, din punctul meu de vedere, toate service-urile sunt bune (cu observatia personala ca AMG e candidat la lingura de lemn). Eu oricum stau cu ochii pe butelie si am micul avantaj ca mai stiu cate ceva.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 16:36
Dacia