Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

2 drumuri interesante zona Voineasa

DSops
post 2 Sep 2005, 14:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




M-am intors recent din concediu si vreau sa propun iubitorilor de drumuri grele doua trasee foarte frumoase in zona Voineasa. Traseele sunt parcurse cu DSN, deci trebuie sa fie similare cu DS si mult mai usoare cu o Berlina.

1. Voineasa - statiunea Vidra - 20-30 minute asfalt bun. De la baraj se face stanga, indicator "Baraj 4" 4 km drum de tara neplacut, se ajunge la "adevaratul" baraj - pe Lotru. De aici prin dreapta cladirilor se coboara dificil in viteza 1 5 minute (suvoaiele au deteriorat piatra cubica), pana reintalnim valea Lotrului, aici fara apa. Drumul devine bunicel, cu mici probleme, pana la al doilea baraj, "Balindru". Peisajul este de exceptie, Lotrul recupereaza apa din numeroase suvoaie laterale care vin in cascade de pe ambii versanti. Dupa Balindru, revenim la apa pentru a depasi singura portiune dificila de cativa zeci de metri - drumul a fost rupt de ape si reparat cu sterilul de la exploatarea de mica. Acesta este ca un amestec de nisip cu pietris cu nisip fin in care rotile camioanelor au lasat santuri. Ne strecuram cu indemanare printre urme si frecam scutul de creste - in afara de harsait nu se intampla nimic, sterilul fiind moale. Poate o lopata ar fi buna, dar merge si fara. Dupa aceasta scurta portiune, drumul este din ce in ce mai bun, se poate merge cu 30..40 la ora, dar nu o facem: suntem in zona cea mai frumoasa a traseului: cataractele Lotrului. Lasam masina si coboram cu griza la firul vaii. Cataractele nu impresioneaza prin inaltime, ci prin forta extraordinara a apei. Mai departe drumul isi pastreaza farmecul unui defileu cu pereti aproape verticali. Pe ultimii kilometri apar primele salasuri, iar drumul devine mai neplacut datorita noroiului si denivelarilor, mai ales dupa ce am intrat pe "asfaltul" din localitatea Voineasa. Timp total 2..3 ore, in functie de numarul si durata popasurilor.

2. Voineasa - Polovraci prin Curmatura Oltetului. Drum foarte frumos, dar extrem de dificil - la limita posibilitatilor masinii. De la Voineasa coboram cativa km pe sosea pana la intersectia Ciunget, pe care o urmam la dreapta. Asfaltul ca peste tot, cu gropi mari si rare, urmand indicatoarele spre Galbenul. Brusc asfaltul se ingusteaza si patrundem in defileul spectaculos al Latoritei. La fiecare metru cate o cascada suiera pe langa noi. Mergem incet, asfaltul fiin foarte obosit si uneori absent. Dupa mai bine ded 20 km drumul urca la baraj si continua pe versantul stang (in sensul de mers) al lacului ci o apa incredibil de curata. La primele pensiuni este bine sa ne interesam care este drumul (primul in stanga dupa primele pensuini, in raport cu directia de mers) si care este starea lui. Urcusul este mai scurt, dar destul de abrupt, viteza I fiind regina. Castigam rapid altitudine si orizontul se largeste cu darnicie. Drumul are treceri dificile printre bolovani, trebuie sa calculam permanent si repede cum si pe unde trecem. Daca nu ne place, cel mai indicat este sa ne intoarcem cu grija, tot in viteza I, locuri de intoarcere a masinii fiind suficiente. Dupa 30..40 minute ajungem in saua frumos croita la peste 1600 m altitudine, care desparte masivul Capatinii (stanga) de Parang (dreapta). Putem lasa masina aici pentru un tur - preferabil pe creasta Capatanii. Daca pana aici a fost foarte greu, ne gandim serios sa ne intoarcem. Intoarcerea nu este usoara, coborasul fiind un pic mai greu decat urcusul, dar daca continuam ne asumam cateva dificultati mai mari, dar si parcursul unei vai de o frumusete deosebita. Coborasul in serpentine scurte pina in vale il facem cu multa atentie, dificultatile fiind cam la fel cu cele de la urcus. Apoi drumul devine din ce in ce mai placut si ar ramane tot asa, daca apele nu ar fi mutat un pod, forestierii improvizand o trecere din pietris. Acesti 20..30 metri sunt examenul cel mare. Cu rabdare calculam traseul cel mai bun, mai aruncam ceva bolovani, mai aducem altii astfel incat la final reusim sa obosim si sa trecem cu bine, fara sa "rontaim" prea mult scutul motor. Daca am trecut aici, nimic nu ne mai poate sta in cale - o noua trecere peste pietris pare floare la ureche. Pe ultimii km drumul devine bunicel si se apropie de cheile Oltetului si pestera Polovraci. In dreptul manastirii asfaltul ne ia in primire si ne angajam pe lungul drum catre casa. Daca ne propune cineva sa ne intoarcem pe unde am venit, suntem capabili de crima.

Indicatie utila: inainte de ultimul pod, la intrarea in chei, se vad in amonte doua scari metalice pe fundul canionului. Urmarindu-le cu privirea, descoperim o cordelina printre copaci, care ne permit o coborare dificila la apa. Se poate parcurge valea in coborare - canionul este exceptional, fara dificultati, sacrificand spre udare o pereche de incaltaminte cu talpa tare. Apa rece ajunge uneori pana la brau, deci costumul de baie ste ideal + ceva mai gros in sus. La sfarsitul canionului o poteca cu cablu ne aduce inapoi in sosea la mai bine de 1 km mai jos. Canionul se parcurge in mai putin de 1 ora.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 2 Sep 2005, 15:55
Post #2


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.386
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(DSops @ 2 Sep 2005, 16:57)
M-am intors recent din concediu si vreau sa propun iubitorilor de drumuri grele doua trasee foarte frumoase in zona  Voineasa. Traseele sunt parcurse cu DSN, deci trebuie sa fie similare cu DS si mult mai usoare cu o Berlina.

*



Super locurile descrise de tine.
Primul traseu l-am facut acum vreo 5 ani, sase intr-un DAMAS! laugh.gif
Ne mai opream sa incercam cu batul cat de adanci erau baltile din fata noastra. A fost fun...

Despre al doilea am pus de curand o intrebare pe un alt topic din Calatorii. Sunt interesat sa-l parcurg si eu cu DSN-ul meu. Pana acum nu mersesem decat Voineasa - Petrimanu, iar in cealalta parte doar 1 km peste pestera Polovragi, asa ca am citit cu mare interes descrierea ta.
Poti sa-mi spui daca dupa Petrimanu ai mai intalnit ceva rascruci care te-au pus in dificultate in alegerea drumului? Cati ati fost in masina si care era incarcarea portbagajului? Ceva poze?

Merci,
Vlad.




--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 3 Sep 2005, 11:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




In principiu nu te poti rataci: primul drum la stanga dupa pensiuni. Dar "cu intrebarea treci marea" (ceea ce nu e valabil intotdeauna). Am cropuit 2 poze din primul traseu. Pe al doilea nu am nici o poza pentru ca a plouat vartos.

Attached thumbnail(s)
Balindru.JPG ( Size: 365.51k ) Number of downloads: 2192
Cataracta.JPG ( Size: 390.86k ) Number of downloads: 2223


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 5 Sep 2005, 08:19
Post #4


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Superbe cele doua drumuri descrise de tine . Iata un traseu de aventura , destul de usor de facut cu DSN sau SLZ mai ales daca nu ploua.

Inainte de a tine drumul drept catre Galbenu, exista o intersectie unde este scris Pensiunea Luminita 11 km . Directia este spre Ciunget la turnul de apa. Se poate intreba. Drumul este mirific, se urca pieptis aproape continuu, portiunile de stei pe care mergi cu masina (fara sa o lovesti) alterneaza cu portiuni de muschi de copac pe care ruland cu viteza a doua ai senzatia ca esti intr-un Hovercraft sau intr-un Maybach (hihi). (cine are curaj poate rula chiar repede dar nu stiu daca se mai opreste.....) . Din dreptul pensiunii Luminita care se afla intr-un cap de perspectiva splendid se poate continua urcusul pana la Heliportul amenajat de Ceausescu pe vremea cand venea in inspectie la turnul de apa dupa care trebuie intrebat la pensiune unde se poate ajunge si cum e drumul pentru ca eu nu am mai avut curaj. De preferat o zi insorita pentru a nu lovi deloc masina pe dedesubt si pentru a putea face ceva fotografii de exceptie. Drum bun !

Eu am facut acest drum acum 2 ani cu DSN si anul trecut de Craciun cu un papuc 4x4 (pe zapada de juma` de metru). Nu stiu cum se prezinta drumul anul asta dar sper sa nu fie prea distrus de ploi.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 5 Sep 2005, 08:27
Post #5


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




ceva poze de la 1600 si pensiunea Luminita iarna

Attached thumbnail(s)
ciunget_2.JPG ( Size: 407.12k ) Number of downloads: 2201
ciunget10.JPG ( Size: 382.41k ) Number of downloads: 2029
ciunget19.JPG ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 1953


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 6 Sep 2005, 07:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Io in urma cu 2 saptamani am venit de la Bucuresti... pe Valea Oltului - dupa Caineni - nu se putea circula, erau aia cu dinamita care spargeau bolovani... asa ca m-am intors si am luat-o spre Voineasa- Obarsia Lotrului - Petrosani. Pot sa confirm, drumul e SUPEB, urcusuri interminabile.. serpentine... peisaje superbe ...EXCEPTAND DEALURILE DEFRISATE mad.gif . Sunt dealuri intregi de unde s-a taiat TOT!!! Absolut toti arborii!!! Asa ceva nu am vazut decat in filme apocaliptice!
Da in fine, am mers cu oltcitul nu au fost probleme, desi am tinut-o constant intr-a treia si a doua intre 2500 si 3500 rpm. Pana la Obarsia lotrului, drumul excelent, mai erau din loc in loc viituri care lasasera noroi de 20 -30 de cm pe sosea, da io am garda la sol marita, deci chiar nu am avut probleme.
Apoi, de la Obarsia lotrului se cam termina asfaltul pe o portiune de 10 -15 km. Acolo trebe sa ai rabdare, altfel iti strici masina. Apoi la coborare e beton, iarasi drumul ai impresia ca trece prin stanca. Se coboara doar in frana de motor, cu a treia riscam sa ma lipesc de loganul din fata mea, cu a doua mergea bine, da cam turat motorul (4000 rpm constant). Pacat ca ne-a prins noaptea si nu am putut admira in totalitate peisajul splendid.
Vreau sa mai merg inca o data pe acolo... pur si simplu - e SUPERB!!!

Numai bine!


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 6 Sep 2005, 09:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




tot in zona se mai poate face si Ob. Lotrului - Rinca, dar nu-l recomand decit daca n-aveti probleme cu inima. indicativul drumului este DN 67C si practic traverseaza Paringul. peisajul este de vis, dar e destul de periculos.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 6 Sep 2005, 14:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




ca sa nu mai deschid alt topic...
are cineva idee cati km. sunt de la buc la novaci sau ranca?
traseul care ma intereseaza este buc-pitesti-ramnicul valcea-novaci-ranca.
mai mult de 300 de km. - dus?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 6 Sep 2005, 14:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




QUOTE(motorsport_2005 @ 6 Sep 2005, 16:24)
ca sa nu mai deschid alt topic...
are cineva idee cati km. sunt de la buc la novaci sau ranca?
traseul care ma intereseaza este buc-pitesti-ramnicul valcea-novaci-ranca.
mai mult de 300 de km. - dus?
*



nu, da' vezi ca mai e un topic cu transalpina
buc valcea fro' 225 sa zicem si inca 60 aprox pe valcea-novaci (ba chiar 50, nu mai stiu exact)
apoi urci din novaci la ranca pe asfalt de-ti vine rau inca aprox 20.
deci cam p'acolo.pana'n 300 ca ai 300 pana la tg jiu si novaci e mult inainte


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 6 Sep 2005, 15:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stefan.A @ 6 Sep 2005, 14:30)
buc valcea fro' 225 sa zicem
*


pai pana la pitesti sunt 120 cu tot cu centru pitesti.
din pitesti pe dealul negru mai sunt vreo 60-70 de km. ca nu intri in valcea...
deci cu totul pana la novaci ar fi vreo 260?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 6 Sep 2005, 16:14
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




260-280 max.
vrei sa treci la obarsie?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 7 Sep 2005, 08:25
Post #12


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Vlacea = 170km,

De la Ramnicu Vlacea se poate merge pe directia Targu Jiu fara a se intra in oras.

Ramnicu Valcea - Novaci = 72 km

De la Novaci la Ranca mai sunt cca. 16 km si se urca foarte mult . Este drum asfaltat dar destul de prost.

Total Bucuresti - Novaci = 242 km

Nu scriu total Bucuresti - Ranca deoarece din Novaci sunt 2-3 variante si pot iesi ceva diferente.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 7 Sep 2005, 10:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 7 Sep 2005, 08:25)
Total Bucuresti - Novaci = 242 km
Nu scriu total Bucuresti  - Ranca deoarece din Novaci sunt 2-3 variante si pot iesi ceva diferente.
*


ok, merci frumos.
inca o intrebare daca stii. pe unde se tine etapa de vtm de la ranca?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 7 Sep 2005, 12:13
Post #14


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(motorsport_2005 @ 7 Sep 2005, 10:19)
ok, merci frumos.
inca o intrebare daca stii. pe unde se tine etapa de vtm de la ranca?
*




Asta chiar nu stiu dar poate aflam . M-ar interesa si pe mine.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 7 Sep 2005, 16:17
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 7 Sep 2005, 12:13)
Asta chiar nu stiu dar poate aflam . M-ar interesa si pe mine.
*


pai asta se tine vineri si duminica. de la km. 16-17 pe drumul Novaci-Ranca, incepe asistenta. apoi inca 3-4 km. este traseul de concurs care se inchide cu o ora inainte de prima proba (adica pe la 7-7.30).
concursul se tine pe drum national/judetean. asta este ce stiu.
pe mine ma interesa distanta deoarece plec noaptea din bucuresti si as vrea sa stiu cam cate benzina si timp consum pe drum.


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L O G A N
post 10 Sep 2005, 11:12
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 September 04
From: craiova




cateva poze de pe primul traseu: facute 01-04-2005

calitatea pozelor este slabuta.

Merita acest traseu....dar vara!!!! biggrin.gif

This post has been edited by L O G A N: 10 Sep 2005, 11:40

Attached thumbnail(s)
DSCI0064.JPG ( Size: 351.97k ) Number of downloads: 600
DSCI0080.JPG ( Size: 171.91k ) Number of downloads: 458
DSCI0208.JPG ( Size: 239k ) Number of downloads: 506
DSCI0186.JPG ( Size: 222.55k ) Number of downloads: 478
DSCI0222.JPG ( Size: 189.94k ) Number of downloads: 421


--------------------
LOGAN PREFERENCE 1,4MPI - DJ-YY-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 2 Aug 2008, 14:16
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




Salutare

Fac un mic "up" la acest topic intrebandu-va daca mai stiti ceva recent de starea "drumului" Polovragi - Cheile Oltetului - Lacul Petrimanu - Ciungetu

As vrea la sf lui august sa trec pe acolo si sa merg pe acest drum daca este cat de cat decent. Ma astept sa fie drum forestier; as vrea sa merg cu un ford focus.

In concluzie, a mai fost cineva recent pe acest drum ? Se poate merge? (ma astept sa il fac in 2-3-4 ore daca se merge) Latimea drumului permite intoarcerea (daca e nasol pana la urma....ma intorc) ?

Comparativ cu transalpina (portiunea Ranca-Obarsia Lotrului sau Obarsia Lotrului - Sebes), cum este acest drum dpdv calitativ ?


Multumesc mult


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 2 Aug 2008, 22:51
Post #18


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.262
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Salut Sorin!
Am fost in iunie pe acolo cu Megane-ul. Am plecat din Polovragi si am ajuns la Brezoi. A fost greu drumul si am atins de 2 ori cu scutul de jos.
Am mai scris asta in: http://www.reno.ro/Stare-drum-Brezoi-Voine...0-p1476246.html .
Nu as mai face drumul asta cu masina mea, poate cu masina altuia sau cu un 4x4.
In general ai locuri sa intorci.
Problema e ca daca ploua drumul e impracticabil cu turism obisnuit.
Bafta!


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V - B 82 KVA
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudop
post 4 Aug 2008, 14:03
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 March 06
From: Iasi





Acum 3 sapt am fost si eu pe traseul asta, in sens invers (Ciunget-Polovragi) Comparativ cu Transalpina este mai lejer, dar tot ai niste portiuni deosebite, unde NU trebuie sa te prinda ploaia. Este o zona spalata de ape si reparata in graba cu niste pietris, unde poti ramine destul de usor inpotmolit cu o masina mica. Eu am fost cu un Aro (de fapt am fost mai multi) si prin unele locuri mai vedeam citiva bolovani asezati frumos de altii, care probabil nu aveau garda la sol "satisfacatoare"


--------------------
dacia sandero 1.4 - is
oltcit club trs
aro 244
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Dec 2011, 21:26
Post #20


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




A mai fost cineva recent prin zona? Mi-am asigurat cazarea in Voineasa pentru cateva zile si mi-ar prinde bine niste informatii/ponturi.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 5 Jan 2012, 21:10
Post #21


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




M-am intors, frumoasă zona, zăpadă din belșug.
Am stat la pensiunea "La Dănuț", a fost exact cum îmi doream.
Câteva poze:
PC280198.JPG ( Size: 446.13k ) Number of downloads: 216
PC280205.JPG ( Size: 486.07k ) Number of downloads: 192
PC280220.JPG ( Size: 470.41k ) Number of downloads: 175

PC280235.JPG ( Size: 451.19k ) Number of downloads: 150
PC280240.JPG ( Size: 477.48k ) Number of downloads: 136
PC280246.JPG ( Size: 464.56k ) Number of downloads: 148

PC280266.JPG ( Size: 458.78k ) Number of downloads: 158
PC280272.JPG ( Size: 485.92k ) Number of downloads: 117
PC280280.JPG ( Size: 477.19k ) Number of downloads: 111

PC280281.JPG ( Size: 483.57k ) Number of downloads: 110
PC280283.JPG ( Size: 491.34k ) Number of downloads: 133
PC290324.JPG ( Size: 490k ) Number of downloads: 129
PC290332.JPG ( Size: 467.62k ) Number of downloads: 135
PC290334.JPG ( Size: 474.1k ) Number of downloads: 145
PC290338.JPG ( Size: 475.63k ) Number of downloads: 130


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Jan 2012, 21:14
Post #22


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sporturi nu poti face. Doar halbere libere si sticlism. Baga o transalpina, pe la obirsia lotrului, tico urca mai bine decit limuzinele, pe zapada.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 5 Jan 2012, 21:21
Post #23


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Am trecut de Obarsie, spre Novaci, insa s-a consumat acumulatorul camerei si n-am mai putut face poze.
Oricum se putea merge lejer o buna bucata de drum... Daca am noroc, mai bag o tura la sf saptamanii viitoare! biggrin.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurici
post 4 Aug 2012, 17:29
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 August 12




Salut,

As merge si eu spre Polovragi - Cheile Oltetului. Am auzit ca s-au asfaltat de curand, dar nu am gasit nimic concret. Stie cineva care e starea drumului? Am un Ford Focus destul de jos, si acum cativa ani nu am reusit sa trec cu ea prin Cheile Oltetului


--------------------
Ford Focus 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 7 Aug 2012, 15:46
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




asfaltul se termina langa manastirea Polovraci. restul of-road pana la Ciunget. Cu loganul a mers...


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 9 Aug 2012, 06:57
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Anul trecut cand am fost in zona, si am mers cu masina prin spatele manastirii de la Polovragi spre pestera si mai incolo pana am ajuns in luminisul acela.. unde se termina Cheile Oltetului am impresia, am intalnit si cativa muncitori care tasau drumul, se imprastia pietris.. bine, eu i-am prins in pauza ras hohote.gif dar totusi am vazut ca initiativa de un drum mai ok exista... Acum nu stiu pana unde anume!


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyjas
post 9 Aug 2012, 09:14
Post #27


Membru daciot


Group: Members
Posts: 128
Joined: 27 September 08
From: Bucuresti




Drumul nu este asfaltat,insa este practicabil.Am fost cu loganul pe 4 august pana la pestera Polovragi si cred ca merge si cu masini putin mai joase.


--------------------
Dacia Logan Prestige 2008 -1.5 DCI
Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 Aug 2012, 18:22
Post #28


Modelator


Group: Members
Posts: 6.727
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




pai arata mai bine ca unele strazi din bucuresti smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stelistul8823
post 13 Oct 2012, 22:45
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 July 12




Frumoase poze ! Uneori regret că țara asta e așa frumoasă..e clar că n-o merităm.Suntem țărani,ne facem vacanțele în străinătate, ne renegăm și denigrăm țara cu atâta bucurie..o distrugem,tăiem pădurile,aruncăm gunoaie pe jos..și apoi ne plângem că România e nașpa,că în străinătate e mai frumos..
Oricum,România are peisaje superbe..are cu ce se lăuda.
România e o țară superbă,păcat că-i locuită de români...cred că dacă era locuită de maghiari România ar fi fost destinația cea mai renumită din Europa..ar fi fost precum Austria sau Franța. Avem peisaje frumoase,avem nevoie și de niște oameni care să știe să facă turism.
Păi Ungaria e o țară urâtă și mică, și totuși atrage mai mulți turiști ca România.
Ne-ar trebui niște autostrăzi,niște investiții în stațiuni,să se construiască hoteluri frumoase,nu clădiri urâte,kitschoase precum hotelul ăla care a fost demolat în Mamaia..

This post has been edited by Stelistul8823: 13 Oct 2012, 22:47


--------------------
Renault Clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th April 2024 - 00:16
Dacia