Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intretinere injectoare la dCi, curatire, inlocuire - operatiuni tehnice

yo2leo
post 20 Jun 2004, 00:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




Fratilor va spun ceva...poate unii dintre voi stiti.....imi cer iertare....motoarele diesel in special dci,sunt foarte vulnerabile la apa din motorina...:
1 MOTORINA sa fie numai euro 3(0,035%sulf) SAU EURO 4 .... la LUKOIL scrie pe pompa lucrul acesta-si aici subliniez inca o data eu numai de acolo am bagat motorina...si la schimbarea filtrului de motorina nu am avut nici o picatura de apa....este bine sa fie schimbat cit mai des.....
2 Pe perioada de iarna NU LASATI REZERVORUL GOL! el trebuie sa fie intodeauna peste jumatate ...,pentru a nu produce condens si de aici picaturi de apa...(cartea tehnica aminteste lucrul acesta)
3 La aprinderea becului de bord care arata apa in filtrul de motorina(doamne fereste) se opreste imediat ,se da jos filtrul de motorina se goleste de tot ...este bine daca se pate sa fie suflat sau scuturat bine sau incalzit putin pentru evaporarea apei...dupa care se monteaza la loc si se merge la cel mai apropiat magazin piese import si se schimba!
Am vazut multi care au dci care au alimentat de unde au putut...si motorina de care au gasit....li s-a aprins becul martor de bord si ei au continuat drumul.....au ajuns la service renault....aici au trebuit sa schimbe filtrul+injectoare+tevi+ rezervor(100.000.000 lei) + manopera
CONCLUZIE-----VERIFICATI CE MOTORINA BAGATI---CERETI BON FISCAL DE LA STATIA PECO CARE SA ATESTE CA ESTE EURO3 MOTORINA-cei ce va vor da lucrul acesta fiti siguri pe ei! SI NUMAI DE LA O ANUMITA FIRMA SA BAGATI MOTORINA----- VERIFICATI PERIODIC FILTRUL DE MOTORINA PENTRU A NU AVEA APA SI SCHIMBATIL MAI DES ACEST FILTRU!
Veti putea constata ca veti merge sute de mii de KM. fara probleme !
FELICITARI PENTRU DCI -UN MOTOR SUPER!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 20 Jun 2004, 21:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




cum p... mea vine faza asta cu schimbatu rezervorului si tevilor frate ! de ce ? care e explicatia ! mi se pare ca este japca ! tehnic nu ai de ce ! le golesti si cureti bine si salutare ! la injectoare poate sa zic, da la astea nu inteleg ! ce dracu se intampla ?


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 20 Jun 2004, 23:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




Service Renault in conjunctura asta schimba tot....,altfel nu-ti asigura garantie pe lucrare.De ce ? pai daca iti schimba injectoarele ,ei isi iau masuri suplimentare de siguranta ...ca nu a ramas nimic pe tevi,pe rezervor,in filtru de motorina.....,eu am vazut asta la service....iti schimba si numai injectoarele sau numai ce vrei tu.....dar fara garantia lor !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 21 Jun 2004, 03:10
Post #4


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




nu stiu de ce, da' eu ma asteptam la vreun "sfat", vreo solutie, ceva sa pui in motorina ca sa le fie mai bine injectoarelor ...
cred ca la asta s=ar referi "intretinere injectoare" ...


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel
post 21 Jun 2004, 18:11
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 May 04
From: Galati




YO2LEO spune-mi si mie care este becul ala care se aprinde in bord cand ai apa in motorina ca eu nu stiu care e? :oops: :oops:


--------------------
Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 21 Jun 2004, 21:09
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




In functie de anul si modelul de fabricatie ! asa mi-au spus cei de la service renault.....la mine( anul fabricatiei 2003) se aprinde (9) stop , dar nu numai cind este apa in filtrul de motorina ...el poate sa se aprinda si din alte cauze!
Oricum cei de la service pot sa iti spuna...daca vor.....,daca nu ,vezi ca la filtrul de motorina jos ..,este o clema (senzor )si aceasta daca o dai jos ar terbui sa iti semnalizeze la bord lucrul acesta ,...cind ai cheia in contact,fara a porni masina......,eu nu am incercat.
oricum eu am sa ma duc la un magazin de piese renault si am sa cer sa vad un filtru de motorina si senzorul respectiv si sa-l studiez putin ,oricum te voi tine la curent cu lucrul acesta.
promit ca in cel mai scurt timp voi incerca sa fac rost de un filtru uzat si il voi desface de tot si il voi studia.....impreuna cu senzorul respectiv...sa vad cum lucreaza....TE VOI TINE LA CURENT !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
July
post 22 Jun 2004, 07:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 May 04




tu esti cazul fericit yo2leo ....eu nu am fost asa fericita cu toate ca am respectat ceea ce spui tu in mesaj ....cu filtru cu motorina.....mie mi-au spus ca ma costa 140 mil nu 100 mil cum zici tu pentru garantie de 1 an jumate. sad.gif

@diesel
pentru ca eu am patit ceea ce spune yo2leo iti spun ca mie mi se aprindea becul de injectie in mers ...dar era deja prea tarziu sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel
post 22 Jun 2004, 08:10
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 May 04
From: Galati




De exemplu, la mine la dacia pe injectie se mai aprinde becul portocaliu corespunzator injectoarelor, in mers si m-am dus la service si mi-au schimbat filtrul de benzina spunand ca e de la el (are apa, benzina proasta) dar nu s-a intamplat nimic la injectoare.
La Reno mi s-a aprins o singura data in 10.000 de km beculetul de la injector o fractiune de secunda dupa care s-a stins, dar cred ca era motorina nasoala.
O sa ii intreb si pe astia de la Braila de la reprezentanta Renault sa vad ei ce zic, asta cand o sa ma duc luna viitoare la revizia de 10.000-15.000 km.


--------------------
Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 22 Jun 2004, 09:11
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




in cartea tehnica a masinii RENAULT la pagina 1.46 spune,, Daca totusi patrunde apa in rezervor ,martorul(becul) SERV clipeste pe tabloul de bord...." ceea ce trebuie imediat sa opriti si sa verificati filtrul de motorina...sa-l goliti si sa il suflati si chiar incalzi putin pentru evaporarea apei din el.
in cartea de intretinere la pag.15. RO la filtrul de motorina spune sa sa verifice si sa se goleasca apa din filtru.....dar este lipit un actibild acolo ....dar in alta limba se poate citi lucrul acesta(franceza).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel
post 23 Jun 2004, 09:19
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 May 04
From: Galati




dar la mine s-a aprins alt beculet. Ala cu spira aia portocalie. Nu s-a aprins becul SERV!!! laugh.gif laugh.gif
Deci inseamna ca traba e ok! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
July
post 23 Jun 2004, 12:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 May 04




vezi topicul "defectiune clio 1.4 dci" acolo am dat detalii despre ce mi s-a intamplat ....e de rau daca ti se aprinde acea spirala care este becul de injectie sad.gif ..... nu trebuie sa se aprinda decat inainte de pornire

This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 16:43


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 23 Jun 2004, 19:51
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




pentru,,diesel'' -becul respectiv(spirala) reprezinta o defectiune electronica(motor benzina+ diesel) precum si preincalzire buji(motor diesel).
Cind cheia de contact se afla in pozitia M ,martorul(becul) trebuie sa fie aprins; acest martor indica ca bujiile incandescente functioneaza.Martorul se stinge cind s-a obtinut preincalzirea si motorul poate fi pornit.Daca verificarea bujiilor(filamentul)de incalzire sunt bune, si daca martorul se aprinde in timpul mersului atunci poate fi vorba de o defectiune electronica sau electrica, este bine de mers la service Renault!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
July
post 24 Jun 2004, 09:49
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 May 04




nu este deloc o problema electronica ci mecanica ...la pompa de injectie...doar vin de la service


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 24 Jun 2004, 10:17
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




July.., spune ce ti-au zis sau facut cei de la service? ti se mai aprinde becul respectiv?
Dane detali mai multe......


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 24 Jun 2004, 10:40
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




July, nu scriai tu autoshow despre problema asta?
si tot acolo ai spus ca e vorba de niste contacte imperfecte... ceva oxidat de la spalarea motorului...
acu', apari din nou cu problema la pompa de injectie. si cu scorurile alea de 120 mil lei pentru inlocuirea injectoarelor, pompei si altor device-uri.
unde-i adevarul? sau ai de gand sa ne fierbi asa, la misto?
daca tot ai deschis subiectul asta destul de infricosator pentru un posesor de dCi... da-ne toate lamuririle...


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 24 Jun 2004, 10:54
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




am gresit.
dar cam aceeasi problema o descria "lizuca" pe autoshow. in service i-au spus ca-s duse toate cele... si cand colo erau niste contacte oxidate si murdare...cica de la spalatul motorului...
belea.
nici mie nu-mi mai pornea ca lumea motorul la cald. mergand in service, la Cobalcescu, mi-au reinstalat softul. de atunci, nici urma de problema pe tema asta. mentionez ca, pus pe tester, nu aparea nici o problema.
era un 'nea Caisa pe acolo care-mi soptea "languros" ca problema mea o au mai multi si ca, daca vreau, ma rezolva el la juma' de pret. atunci am auzit pentru prima data de probleme la "o piesa de la sistemul de alimentare"....s-a dovedit ca dadeam banu' fix de pomana.
citind insa si aici si pe autoshow cate cazuri (reale sau inchipuite) cu probleme apar la dCi-urile astea de 65 hp, ma cam strange in spate si incep sa urmaresc martorii de pe bord. huh!
asa ca VREM AMANUNTE, July


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo2leo
post 24 Jun 2004, 11:10
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 June 04
From: LUPENI-HD




zeze...,stai linistit ! sunt multe motoare diesel 1,5 dci,si nu au probleme...dar sunt unii care nu au diesel si vor sa arate ca aceste motoare sunt proaste...,hi! am un prieten la service Deva,la renault, si mi-a spus ca nu- este nici o problema de injectoare la aprinderea becului cu spirala....iar ce am scris eu mai inainte pot sa-ti spun ca este vorba de un defect electric sau electronic.....contact imperfect .....sau ceva asemanator....,injectoarele nu se defecteaza daca bagi motorina euro 3(0,035% sulf) si daca nu are apa! apa o semnalizeaza becul SERV.... asa ca poti opri si goli filtrul de motorina.....si sa nu mai cumperi de la cei ce ai cumparat...,eu folosesc cu incredere LUKOIL....o firma destul de serioasa....si aici toti cu maxi taxi Mercedes Vario ,tot cu motoare DCI ,alimenteaza de la LUKOIL....,lasa parerile altora....care habar nu au....,sa auzim de bine!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 24 Jun 2004, 12:24
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




nu stiu daca numai rautatea-i impinge in a arunca astfel de zvonuri menite a altera increderea in dCi-uri, dar sunt sunt sigur ca exista o doza mare de exagerare... zvonistica asta: "am auzit de la un prieten care are o amica combinata cu un tip care lucreaza la poarta unui important dealer Renault...acel portar auzind de la femeile de serviciu care fac ordine in camera contabilelor care au citit in "Libertatea" ceva legat de performantele TDCI-urilor care sunt din aceeasi generatie cu dCi-urile..."
te salut.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 24 Jun 2004, 13:27
Post #19


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.332
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




in principiu, daca sunt proiectate bine, dieselurile ar trebui sa mearga 300mii km fara probleme..
punctul slab este turbina, deoarece majoritatea nu shtiu cum sa se poarte cu asha ceva shi ii dau talpa de cum pornesc motorul rece..
daca shtii sa te portzi cum se cuvine cu turbina... e ok.
cum componentele injectziei sunt bosch daca nu ma inshel, nu ar trebui sa fie probleme la o utilizare adecvata.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 20 Jan 2005, 16:30
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




Motoarele diesel noi (common rail) sunt foarte sensibile la motorina (ceea ce scrie si in carnetul de garantie !!!). Atentie mare de unde alimentati ! Injectia e controlata electronic, motorina are o presiune foarte mare la intrarea in injectoare (1400-1600 mbari) deci orice impuritate da peste cap motorul !
Prin asta s-a castigat mult la consum, emisii poluante, zgomot trepidatii reduse cu mult, motor mai sprinten si mai fiabil.
Este de fapt mult in fata, tehnologic vorbind, fata de benzinare... Randamentul motoului dci e mult mai bun fata de benzinare...
Daca vreti sa nu aveti probleme cu injectoarele si rampa comuna alimentati cu motorina de calitate ! Economisind cateva milioane la 100 kkm risti sa dai pe injectoare peste 100 milioane!
Motorina o iau de la OMV (foarte rar de la MOL, si foarte foarte foarte rar din altta parte, in cantitati reduse). Motorina provenita de fapt de la Petromidia.
Unii zic ca cea mai buna ar fi de la Lukoil mai nou (de cand s-a redeschis Petrotelul).


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 20 Jan 2005, 16:44
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




De fapt sistemul de injectie de la Clio (Renault in general) e facut de Delphi (din concernul General Motors), si e o rampa comuna sferica turbo de a 2- a generatie; motoarele de pe Megane 2, 1.5 dci 100 CP sunt de ultima generatie (cu geometrie variabila).


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 20 Jan 2005, 16:48
Post #22


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.332
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




ia detaliaza un pic.. nu foloseshte tot sistemul delphi? nu e tot sferica? pompa de motorina nu e la fel shi la 65 shi la 80cp?
geometria turbinii e variabila, indeed, insa io intreb de partea de injectzie daca e diferita..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 20 Jan 2005, 17:28
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




La Bosch rampa comuna e un cilindru in acelasi plan cu tevile spre injectoare si e ceva mai mare ca si cea de la Delphi (Bosch e folosita de Peugeot, Mercedes, Fiat etc).
La Delphi, desi i se zice sferica e tot un cilidru dar axul lui e tranversal fata de tevi si e mai turtit (daca vrei sa vezi, scoate carcasa de plastic care acopera motorul, si acolo e o piesa sferica (cu eticheta Delphi pe ea ) din care ies 4 tevi subtiri care merg spre injectoare - aceea e rampa comuna, legata la o pompa de mare presiune, productie tot Delphi).
Daca vrei pot sa iti trimit niste fisiere cu descrierea lor (in engleza sau franceza).


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 20 Jan 2005, 17:39
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




ata niste informatii despre HDI (la Peugeot) cu injectie Bosch. Din pacate nu am putut sa atasez si schemele de injectie.

What is HDi and how does it work?

I found this mainly on the Russian Peugeot website at www.peugeot.ru

1. High pressure Direct Injection
2. Breakthrough technology
3. Behind the wheel
4. A high-performance engine
5. Economy
6. Respect for the environment

High pressure Direct Injection

Peugeot has worked ceaselessly over the past decades to develop its reputation as the world's leading manufacturer of diesel engines. It comes as no surprise, therefore, that Peugeot should have used the latest Common Rail technology to create a high-pressure direct-injection motor known as the HDI.

HDI: Under this system, the fuel is injected under high pressure directly into the combustion chamber. The HDI badge, therefore, identifies both this new type of engine and those cars in the Peugeot diesel range that are equipped with the HDI system.
Back to the Top
Breakthrough technology


HDI technology depends on an essential component - the Common Rail system.

Electronically controlled injectors (A) are linked to the same fuel feed pipe (cool.gif, which is kept under very high pressure (1350 bars). A highly accurate onboard computer, which is specific to the Common Rail system, monitors a wide range of parameters including the engine temperature, the air temperature, the atmospheric pressure, and even the position of the accelerator pedal. Taking these factors into account, the computer is then able to regulate the various processes in the engine - the fuel supply, the injection pressure and the rate at which the fuel is injected into each cylinder.

The injectors have variable control heads which allow a very precise dose of diesel to be injected into each cylinder. The computer makes sure the fuel is injected at the optimum moment.

The quantities of fuel injected and the length of each fuel injection are regulated independently of the injection pressure and the engine turnover. This separation of functions allows:
A pre-injection, or "pilot injection", of a limited size and duration. This helps reduce engine noise and the amount of pollutants emitted by the motor.
A main injection that is regulated according to the size of combustion spark and power output required.
Back to the Top
Behind the wheel


In order to optimise the power output and acceleration, while at the same time maintaining fuel economy, the roller-and-pawl valve driving system has been designed to reduce engine friction. The pistons, drive-rods and engine valves are significantly lighter (by 50% in the case of the latter), resulting in much less inertia from the engine's moving parts.

Responsiveness at low revs

The Common Rail system maintains the fuel injection under high pressure even at low turnover. This allows the engine to develop high torque at low revs and across a wide power range. The result is an engine which is smooth, responsive and which offers excellent pick-up for safe and easy overtaking. In addition, fuel economy is maintained even at low revs.

A significant reduction in noise and vibrations

The pre-injection, or "pilot injection", helps warm the cylinder before the main fuel injection, thus reducing ignition time and the amount of fuel burnt up at the beginning of the combustion process. The immediate result is a significant reduction in the engine "rattle" so typical of diesel motors, and overall sound levels become similar to that of a petrol-driven motor.

Reduced engine friction, extra-light moving parts and the ribbed design of the engine casing help to greatly decrease the vibrations caused by the motor.
Back to the Top
A high-performance engine


The HDI engine's performance is the result of an advanced optimisation study which combines:
A Common Rail high-pressure direct-injection system.
A supercharged, geometrically aligned intake system.

The HDI motor has been designed to give high torque a low revs.
HDI engine specifications
Type of engine DW 10 ATED transversely-mounted, four-cylinder, eight-valve
Capacity 1997 cc
Maximum power output 80kW (110 bhp) at 4,000 revs per minute
Maximum torque 250Nm at 1,750 revs per minute
Injection Common Rail high-pressure electronic injection
Turbocharging Turbocompressor and air exchanger
Power Distribution Overhead camshaft and direct-drive fan belt

Back to the Top
Economy


The HDI motor offers a fuel saving of 20% compared to the previous generation of diesel engine. Service intervals are also further apart, every 20,000 km instead of every 15,000 km.

This exceptional economy is the result of three innovations

The Common Rail combustion system
Developed in conjunction with Bosch, the Common Rail combustion system uses a high-pressure pump (up to 1,350 bars). The amount of fuel supplied to the cylinders can be precisely controlled thanks to the onboard computer. The small bore of the injection holes guarantees the fuel is finely vaporised before combustion.

A specially designeed combustion chamber
The combustion chamber has been designed to optimise air dispersal (swirl), and ensure a highly consistent fuel-air mix. This contributes to an almost-total burn up of engine gases.

A new type of engine oil
The HDI engine uses a new type of oil which has been designed to highly economical.
The engine constructions features:
A 12%-reduction in weight, achieved through the use of lighter components.
A decrease in engine friction.
Even greater reliability


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 18 Apr 2007, 20:13
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti





Că bine le mai zici!
El m-a convins să iau diesel!

This post has been edited by FlorinG: 18 Apr 2007, 20:53


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amalia25pop
post 21 Apr 2007, 04:23
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 17 April 07




intretinere injectoare...simplu...motorina de la statii cu nume,preferabil din oras...filtru schimbat la termen ( al meu la 20000 km era ca nou ) iar ca un bonus...la al 5-lea plin adaugam un flacon diesel conditionner ( nu retin numele,flaconu e galben ) .
in rest...drumuri fara gropi .


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pimisor
post 22 Apr 2007, 15:38
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 May 05




Mi se aprinde becul cu spirala doar cu motorul rece daca il tin mai mult timp la relanti.Daca il opresc si il pornesc problema dispare.Oare ce sa fie????????? blink.gif


--------------------
renault clio simbol 2005 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucumber
post 27 Apr 2007, 13:45
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 May 06




eu i-am dat avansul mai mic,la fel si debitul am aproape 300.000 km si no prob. pina in 150.000 am schimbat doua rinduri de injectoare si de cind am umblat no probl


--------------------
clio 1.5dci simbol 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 27 Apr 2007, 20:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Cum ai făcut asta? E ceva care mă interesează! S-a modificat consumul?

cmandrei edit: atentie ... quote nu se foloseste pentru un mesaj imediat anterior (citeste regulamentul)


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 27 Apr 2007, 20:57
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




poate imi spune si mie cineva unde se mai gaseste motorina euro3... din cate stiu nu se mai comercializeaza... sa inteleg ca trebuie doar sa am rabdare pana se strica?!?


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi 2005, 1.5dci / 1999 - B43HZK
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th November 2019 - 17:13
Dacia Server hosting