Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Detalii tehnice, tips & tricks, sfaturi

Marty
post 5 Dec 2003, 09:14
Post #1


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Daca aveti nevoie de subj. pentru R 21 sau R 25, dati-mi de veste.


--------------------
Gillette De unica folosinta - - B 99 NAM
Calatoriti spre orice destinatie din Italia numai cu papornite acceptate de toti operatorii rutieri. Cereti acum papornite "Italy compliant"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 13 Jan 2004, 00:59
Post #2


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




păi spune-ne ce ști!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-alexd
post 5 Feb 2004, 21:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 February 04
From: Bucharest




Marty, asteptam de mult forumul asta si subiecte legate de 25, 21, etc. Te risti sa lansezi tu un "fir" de discutii?
In concluzie, considera ca am nevoie....[/quote]


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danieluc
post 22 Nov 2004, 15:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 November 04
From: cluj




ce pot pun in loc la sonda litrometrica de renault 21 1.7 benzina '89 ? adik ... n-am gasit nici un furtun care sa fie tratat pentru benzina de dimensiunea care imi trebuie, NICAIERI ! smile.gif, si pan la urma am ajuns la un furtun de plastic, care ma tem ca in iarna asta va crapa. Eu sunt din cluj, si nicaieri la dezmembrari nu am gast o sonda de r21. poate ma ajuta cineva ! PLZ


--------------------
ReNaUlT 2|
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danieluc
post 22 Nov 2004, 17:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 November 04
From: cluj




Bun , am uitat .. inca o chestie ( ca sa va dau de lucru smile.gif ) : cand deschid rezervorul, se aude un "hu"-it, adica ... un sunet care ar fi ca si cum ar fi vid sau presiune in rezervor. nu mi-am dat seama ce se intampla exact cand deschid busonu de la rezervor, daca intra sau iese aer, pentru ca nu m-o tinut sa verific cu un chibrit smile.gif . poat ema ajutati ... sa fie infundata aerisirea ? daca da .. ce pot face .... eu am asa de la capac : am 3 intrari: tur, retur si inca o putza subtire in care intra tot un furtun care nush pentru ce e ... dar daca verific cu mana, este pe langa capac, inca o intrare, care ii un tub gros inserat in rezervor; inauntru nu are nici o prelungire, si asa am banuit eu ca aia e aerisirea. Acuma .. ce pot face ?


--------------------
ReNaUlT 2|
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Nov 2004, 09:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




E EVAP-ul, sistemul de recirculare a vaporilor de benzina. Daca fisiie cind deschizi busonul, inseamna ca functioneaza. E semn bun.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danieluc
post 23 Nov 2004, 12:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 November 04
From: cluj




mda .. .da tot e o problema .. si mare .. in dimineatza asta am mai mesterit unpic la masina .. si mi-am facut un oarecare sorb dintr-un furtun de plastic .. oi vedea io cat a tine ... am inchis rez, am at cheie , si la draq ca numa nu s-o supt singur .. la propriu smile.gif, in sensu ca aerisire nu am deloc ! ce sa fac ? unde verific aerisirea ? daca e sau nu infundata.


am multe intrebari la care astept raspuns oameni buni smile.gif


--------------------
ReNaUlT 2|
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Nov 2004, 16:45
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cica e cotul de umplere fisurat sau ceva de genu'. Stai sa ma uit prin manualul de R 21 si-ti spun ce si cum.


--------------------
Gillette De unica folosinta - - B 99 NAM
Calatoriti spre orice destinatie din Italia numai cu papornite acceptate de toti operatorii rutieri. Cereti acum papornite "Italy compliant"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danieluc
post 23 Nov 2004, 17:59
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 November 04
From: cluj




astept ... da, cum fac daca e infundata aerisirea ? ce tre sa desfac ? incotro merge celalalt capat al furtunului de aerisire ?


--------------------
ReNaUlT 2|
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Nov 2004, 18:04
Post #10


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cica trebuie sa schimbi cotul ala.
Din pacate nu-ti pot raspunde acum, ma duc la o petrecere. Ma uit mai incolo, cind ma intorc.


--------------------
Gillette De unica folosinta - - B 99 NAM
Calatoriti spre orice destinatie din Italia numai cu papornite acceptate de toti operatorii rutieri. Cereti acum papornite "Italy compliant"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danieluc
post 23 Nov 2004, 19:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 November 04
From: cluj




cum facem noi sa imi dai si mie manualu ala ? sau o copie ? pregatesc berea tongue.gif


--------------------
ReNaUlT 2|
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi_Ren_19
post 17 Jan 2005, 08:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 November 04
From: Valcea




Si eu as dori un manual Renault 19! Cum pot sa intru in posesia lui? Platesc!


--------------------
Renault 19 - Valcea - F3N-742 (mult mai tare ca Energy 1.4)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZanDer
post 17 Jan 2005, 23:19
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 January 05
From: Cluj - Napoca




Salut!
hmz ... pei da io vad aproape tate modelele de reno numa a meu nu :|
deci eu am un reno 9 la care as avea o gramada de intrebari ... de exemplu mi so dus capacu ala de la benzina si am pus unu universal de ala de plastic ... problema cand mai trag shi io frana de mana curge benzina afara ... oare ii bun si un capac de ala de dacie de la ulei??
... si ca si bord ... n'atzi sjtii cam cu ce as putea sal schimb? ce miar potrivi ? eu mam gandit la unu de r 19 da nush daca ii bun ...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 31 Jan 2005, 10:09
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Am o problema ce ma roade de ceva timp...
Din cate am citit sunt 3(trei) tipuri de injectie multipunct:
* MFI-c Multi-port fuel injection - continuous
* MFI-i Multi-port fuel injection - intermittent
* MFI-s Multi-port fuel injection - sequential

La injectia secventiala e mai simplu: fiecare injector scuipa in pistonul lui cand ii vine randul; fiecare injector e legat la ECU cu fire separate...
La primele 2 tipuri de injectie INJECTOARELE SUNT LEGATE IN PARALEL , IAR ECU LE COMANDA PE TOATE ODATA, continuu sau intermitent...
Stie cineva sa-mi explice cum functioneaza de fapt un astfel de motor? Normal ca e o aberatie sa cred ca in momentul cand un injector da benzina la admisie, celelalte 3 sa dea benzina aiurea, pistoanele, supapele fiind in cu totul alte pozitii decat primul
E ceva legat de pulse width dat de ECU si care controleaza injectoarele, dar nu-mi explic cum
Astept cu interes parerile voastre


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, 2001, Expression - IS 33 BAR
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 31 Jan 2005, 11:44
Post #15


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




nu, nu e aiurea.
are loc cate doua "firing"'uri la fiecare ciclu complet, iar asta de catre toate injectoarele in acelashi timp. ideea nu e ca un injector sa pice cu supapele de pe cilindrul lui deschise, e mai eficient sa fie inchise shi ceea ce a fost injectat sa fie absorbit in camera de ardere in milisecunda 2..
normal ca injectzia secventziala e cea mai consum-emisii-friendly, insa shi celelalte tipuri sunt foarte eficiente..
pune'tzi doar intrebarea cum functzioneaza de exemplu motorul de pe nova gti, cu injectzie monopunct.. fiecare cilindru trage ce s'a injectat in galeria comuna atunci cand ii vine randul.. deci merge.. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 31 Jan 2005, 11:56
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




M-am lamurit. Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, 2001, Expression - IS 33 BAR
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd December 2020 - 18:16
Dacia Server hosting