Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cu caldura

Daniel170
post 19 Sep 2019, 14:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 September 18




[B] Slut!
Detin un clio 1.4 , Si de cand a devenit vremea , dimineata mai rece, am observat ca nu mai baga caldura.
Am schimbat termostatul in spernta ca ramas blocat, dar nu este asta cauza.
Acum bnui ca este caloriferul infundat , dar nu-mi da nici un indiciu sa-mi pot da seama daca de acolo vine problema.
singura chestie care am observat-o ese ca , atunci cand am apa ls 90 -95 de gr la relantiu, dupa ce o accelerez mai brutal , scade apa in bord o liniuta.
si alta chesti , cand am motorul pornit si vr sa inchid geamul electric , pe tot parcursul inchideri , se ridica putin acul de la apa.
Intentionez sa schimb caloriferul zilele astea, si m-am gandit ca poate , se pricepe cineva pe aici, sa ma indrume si pe mine. Pentru ca nu as vrea sa cumpar caloriferul acela degeaba, s au sa ma duc laa service , si sa-mi spuna ca e de la calorifer, mar cam oftica icon_mrgreen.gif
Daca stie cineva simptomele unui calorifer infundat , m ar ajuta , spunandu mi icon_mrgreen.gif MERCI!!!

This post has been edited by Daniel170: 19 Sep 2019, 14:45


--------------------
Renault Clio 2004 - If 09 HVZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 19 Sep 2019, 22:17
Post #2


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Da jos furtunele ce intra in calorifer si baga apa cu presiune (gen pistol spalatorie), si vezi dupa cum se comporta! smile.gif

E foarte aiurea de schimbat radiatorul... iti zic din proprie experienta!


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Teodor Bogdan
post 20 Sep 2019, 16:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 May 17




Salut! In legatura cu faptul ca atunci cand ridici geamul creste temperatura in bord, cred ca este mai mult un "bug" in ECU. Si eu am observat chestia asta, si are legatura cu numarul de consumatori activi. O sa observi acelasi fenomen si cand invarte demarorul. Pe mine chiar ma amuza si mi-am speriat odata mama ca e motorul incins smile.gif)


--------------------
Renault Clio Symbol 2001 1.4MPI 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutul88
post 21 Sep 2019, 02:17
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 March 19




Salut Daniel,

Ai reusit sa ii dai de cap ? Ma confrunt si eu cu aceasi problema. Baga putin spre deloc aer cald in masina si la fel imi face si mie la indicatorul de apa din bord , ba scade ba creste dar la drum lung nu are nici o problema iar termostatul l-am schimbat in vara. Din ce am mai citit pe forum trebuie aerisita instalatia ?

Am aceasi motorizare Clio 3 1.4 16v.


--------------------
Renault Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stayla
post 15 Nov 2020, 17:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 August 19




Salut,

Nu vream sa re deschid o postare dar am incercat ce s a mai mentonat in alte postari si anuume sa pun apa cu presiune in instalatie. Am gasit furtunele ce merg in calorifer dar nu reusesc sa il scot pe cel de jos care merge si unde e termostatul.

Primu furtun a iesit relativ ok dar cel de jos are un capat cu doua butoane de plastic, asemanatoare cu cele de la furtunul de benzina. Am incercat sa le apas sa le invart si sa le apas dar numa nu ies....

Am vazut si cleste pentru cleme de furtun dar capetele par sa fe prea mari pentru butonase respectiv nu stiu cum ar incape ca e chiar sub prima gaura ce iese din calorifer.

Ar avea cineva ceva idei la cum se poate desface furtunu cu doua butoane lateral ?


M am uitat si in manual si zice ca e quick release daca nu se invarte si se scoate atunci se ampasa se impinge si se scoate dar nu imi dau seama care e (Am un renault Clio Symbol 1.4 din 2000 pe benzina)


--------------------
Renault Clio Symbol 2000 1.4 - BH 11 ROZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 15 Nov 2020, 19:20
Post #6


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Pune o poza, normal apesi pe "butoanele" alea si tragi... poate e intepenit.

This post has been edited by devilgenius: 15 Nov 2020, 19:24


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stayla
post 16 Nov 2020, 21:54
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 August 19




QUOTE(devilgenius @ 15 Nov 2020, 19:20)
Pune o poza, normal apesi pe "butoanele" alea si tragi... poate e intepenit.
*



calorifer.jpg ( Size: 3.67mb ) Number of downloads: 34


Buna,

Imi cer scuze a fost cam greu sa fac o poza clara avand in vedele locu stramt, dar dupaia am realizat ca lanternele ma ajuta mai mult noaptea decat ziua in situatia asta.

in prima poza se vede primu capat care are furtunu scos si cel de jos are un conector de plastic care din ce am pipait are doua butoane lateral care chiar daca le apas si trag nu pot sa il scot afara. E umpic tocit deoarece am incercat o cheie pentru clame de strangere dar, tot acolo a ramas furtunu. Am pus si o poza cu celalalt capat al furtunului, clema nu am mai ridicato dar in celalalt capat, furtunu pare sa se fi sudat de conectoru pe care este montat si nu stiu cat de usor ar iesi afara.

celalalt_capat.jpg ( Size: 4.46mb ) Number of downloads: 32



--------------------
Renault Clio Symbol 2000 1.4 - BH 11 ROZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th November 2020 - 20:09
Dacia Server hosting