Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Engine failure hazard

themastrem
post 2 Dec 2018, 23:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 March 17
From: Ploiesti




Salutare,
Nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva.
Masina are motorul de 2.0 diesel si cutie automata. Am fost la drum pana la Bacau din Ploiesti si a mers foarte bine.....in Bacau dimineata dupa ce m-am pus in miscare cu ea, la putin timp cand a trecut de 3000 ture a dat in nas si a aparut mesajul de engine failure hazard si martorul STOP, am tras pe dreapta, am oprit motorul si l-am repornit si nu a mai mai avut nimic, am mers si rezolvat treburile prin oras. Astazi am plecat pe drum spre Ploiesti, fara probleme 180 km, mers frumos fara accelerari bruste sa treaca peste 3000 si ceva de ture, pana cand a trebuit sa depasesc un tir, in timp ce depaseam a aparut mesajul si mi-a taiat de tot puterea pana am fost nevoit sa trag pe dreapta deoarece imi taiase si alimentarea de data asta.......
Mentionez ca pe liber dupa repornire se tureaza fara probleme pana la zona rosie fara nicio intrerupere, dupa ce bagi in drive si pleci mai agresiv sa schimbe peste 3000 cutia, intra pe hazard si daca nu decelerezi dupa ce apare mesajul si o tii sus se opreste si motorul, altfel daca decelerezi si mergi cu ea frumos nu taie alimentarea.....Martorul de check engine nu se aprinde, doar acesta de hazard.
Ce poate fii?!

This post has been edited by themastrem: 2 Dec 2018, 23:05


--------------------
renault Latitude 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Dec 2018, 00:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Probabil cutia da semnal în ECU și taie alimentarea pentru a se autoproteja. Ori mergi excesiv de agresiv și se supraincalzeste uleiul ori ai un senzor de temperatura care da cu virgula. Pune-o pe tester și vezi ce erori are.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 3 Dec 2018, 09:03
Post #3


Adrian


Group: Members
Posts: 1.113
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Fără un tester nu ai de unde sa știi unde sunt probleme, nu țin minte sa mai fi fost vreun caz asemănător nici la secțiunea Laguna 3 cu 2dci+CVA.
Oricum dacă e cu stop e destul de grav, bănuiesc sa fie problema la pompa de înaltă presiune, sau prin împrejurimi.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Dec 2018, 09:03
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 19.021
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ce temperatura era afara? Nu este vreo sansa sa ai apa in motorina si sa fii inghetat?


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Dec 2018, 19:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Dacă avea dop de gheata pe conducta nu pornea deloc. Lui ii apar problemele când ii da gaz peste 3000rpm fără erori la motor.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Dec 2018, 22:31
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 19.021
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Exact, chestie patita de vreo 2 ori cu M1.

Se tura cat vroiai pe loc, in mers la 3000 murea.

Oprit, lasat sa functioneze 30 de min Webasto, miraculos revenit.


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandobre
post 3 Dec 2018, 22:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.141
Joined: 3 August 12
From: Ilfov




La Ford pățeam ceva asemănător când se apropia termenul de înlocuire filtru motorină. Explicația pe care am primit-o a fost aceea că în sarcină mare și debit mărit ECU sesiza că motorul nu primește destul combustibil și intra în regim avarie.
Am pățit chestia asta la interval de vreo 2 ani și de fiecare dată s-a rezolvat după înlocuirea filtrului.
Poate la Renault e altfel treaba, doar poate e o idee de luat in seamă, părerea mea


--------------------
Ford, Suzuki Focus 3 combi, SxCross 2016, 2018
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themastrem
post 1 Feb 2019, 16:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 March 17
From: Ploiesti




Salutare,
Am mers, am pus tester, erau mai multe erori pe acolo, toate au fost sterse.
Proba dupa, iarasi a aparut mesajul dar nu mai oprea motorul, pus iar tester, sters erori si nici pana astazi nu am mai patit-o huh.gif .
De cateva zile, alta belea POWER STEERING FAILURE, cu toate ca servo merge fara probleme, deci iarasi programare la tester................
Multumesc.


--------------------
renault Latitude 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Feb 2019, 22:42
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 19.021
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




acumulatorul in ce stare este? unul pe duca poate sa iti umple bordul de erori "imaginare" ...


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themastrem
post 4 Feb 2019, 20:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 March 17
From: Ploiesti




In seara aceasta am desfacut carenajul de la roata stanga fata si am ajuns la pompa de servo, am desfacut capacul si am bagat degetul, nici urma de ulei..........nu era normal sa simt macar cu varful degetului acolo in acel mini rezervor ceva ulei?
am comandat deja ulei de servo, maine ii pun si vad daca se modifica ceva, daca isi revine si dispare mesajul urmeaza sa identific sa vad pe unde pierde......imi e teama sa nu fie caseta, cu toate ca nu am nicio pata pe jos......deja ma gandesc sa nu fie uleiul prin burduful de la bielete....
Bateria este in parametrii, am verificat.


--------------------
renault Latitude 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 6 Feb 2019, 09:30
Post #11


Adrian


Group: Members
Posts: 1.113
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Sunt sanse mari sa fie ok dupa completarea cu ulei.
Ulterior va trebui sa verifici de scurgeri de ulei.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th December 2020 - 16:46
Dacia Server hosting