Problema rezistenta modul climatizare 1.4 16v, nu mai variaza turatia ventilatorului
![]() ![]() ![]() |
Problema rezistenta modul climatizare 1.4 16v, nu mai variaza turatia ventilatorului
naighba |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|||
renaultclio |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 February 09 ![]() |
nu am patit asa ceva,incearca o vizita la service,macar o constatare sa iti faca
|
--------------------
Renault
Clio
2005
|
|
naighba |
![]()
Post
#3
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Dupa ce am rascolit pe forumurile franceze am gasit 2 posibile "bube".
1. O clapeta blocata ... ceea ce cred ca nu e cazul la mine ... directionarea aerlui fnctionand corect 2. "Condensator Clima" ... habar nu am ce este ... tot ce stiu este ca se afla ascuns sub bord si pentru a avea acces trebuie dat bordul jos ![]() O sa incerc cu Clip-ul poate e ceva mai simplu .... |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ar mai trebui verificati si cei 2 senzori din componenta sistemului, care "aduna" informatii despre temperatura si umiditate.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Condensator-ul este butelia de aluminiu care este situata in compartimentul motor si serveste la deshumidificarea aer-ului!Ar putea fii si la tine cauza!Numai bine!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
balanel |
![]()
Post
#6
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Exista senzor de umiditate? Mi-e greu sa cred. La mine nu a pornit niciodata singur A/C-ul, cand se aburesc geamurile. Si in al doilea rand, daca ar fi existat un astfel de senzor, de ce ar mai fi pus butonul de dezaburire, pe consola climei?
Nu neg existenta unui astfel de senzor la modelele mai scumpe, am vazut si eu asa ceva. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
TAW |
![]()
Post
#7
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
@naighba: "Condensator climatizare" (probabil o traducere aproximativa din franceza) poate sa insemne si rezistenta de comanda GMV climatizare - aceasta rezistenta este practic cea care variaza turatia ventilatorului de la aeroterma (si la clima automata, dar si la cea manuala). Se defecteaza destul de des (in functie si de lotul de productie si de model) iar simptomele cam astea sunt: ventilatorul ramane pe ultima treapta si nu mai asculta comenzile manuale, desi pe display ele sunt afisate corect.
@balanel: Laguna, dar si Megane2 au senzor umiditate interna (versiunile echipate cu AC automat)...si compresorul porneste singur daca este pe mod auto, chiar daca temperatura de afara este sub cea din interior in momentul respectiv. Din cate stiu eu, si CT2 are la clima automata senzor, deci si tu la Symbol ar trebui sa existe. This post has been edited by TAW: 15 Nov 2009, 14:39 |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
balanel |
![]()
Post
#8
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Stii cumva unde e senzorul?
Daca il identific si nu functioneaza il pot schimba pe garantie. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
TAW |
![]()
Post
#9
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
Din cate stiu eu, senzorul se afla in carcasa lampii plafoniera. Nu mai retin exact, dar parca la si la CT2/Symbol, ca si la New Symbol ai niste gaurele in plasticul respectiv. Daca aprinzi lumina si vezi gol acolo, inseamna ca senzorul nu e prezent. La Symbolul nou senzorul a fost suprimat, dar nu stiu daca la Symbolul vechi mai exista (inca). Trebuie vazut, pentru ca Reno, in procesul de "optimizare" si "adaptare" a produselor, a scos anumite dotari pe parcurs (vezi lampile de portiera la M3 incepand din 2008
![]() Succesuri! |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
naighba |
![]()
Post
#10
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
@TAW ... unde se afla rezistenta de comanda GMV climatizare ?
poate scap usor cu vreo mufa iesita sau vreun fir oxidat ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Despre piesa asta vorbeste Octav, cred...oricum ea e vinovata de turatia maxima indiferent de pozitia comenzii ventilatorului...
http://www.reno.ro/Coduri-piese-sau-acceso...79798-s163.html N-ai acces la ea decat cu bordul desfacut, ma refer la partea inferioara a bordului. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
TAW |
![]()
Post
#12
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
@naighba: astept pe PM seria VIN a masinii si iti spun unde se afla, si ce cod are (daca vrei si pretul;))...Ideea e ca de regula se defecteaza piesa, si nu e vorba doar de un contact imperfect.
L.E. AAAAAAAAAAAAAAAAA acum mi-am dat seama...Ai probleme la Clio, nu la Laguna.....Ca la Laguna e alta reteta, mai complicata, in functie de model. In cazul tau, problema e suta la suta (100%) din cauza rezistentei comanda climatizare. Da VIN si iti spun cod si pret. Se schimba usor, dar se da jos bordul / comanda climatizare / etc... Nu iti recomand piese SH, ca pot fi la fel de "bune" ca a ta. Ideea e ca am intalnit cazuri de rezistenta de asta defecta de noua (in cutie), iar la o piesa de origine ai garantie. Bafta! This post has been edited by TAW: 16 Nov 2009, 14:37 |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
naighba |
![]()
Post
#13
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
VF1BBOPOG26468544
Pretul si manopera... Multam mult... |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
naighba |
![]()
Post
#14
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Vad ca ati uitat de mine. Problema s-a rezolvat destul de usor. Si pentru ca nu am vazut deloc pe forum o rezolvare a acestei probleme...hai sa va luminez. Toata lumea recomanda inclouirea rezistentei care se afla undeva sub bord...trebuie dat tot bordul jos...treaba complicata domle...gresit.
Resistenta la modelul cu clima se afla langa filtrul de polen. Se scoate relativ usor. Pentru cei tari de inima acea rezistenta se si desface ... extrem de usor. Inauntru toate piesele sunt acoperite cu un silicon care se desface si acela relativ usor ... grija si atentie sa fie. DSCF6384.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 14690 Apoi s-a incercat gasirea vinovatului...care in cazul nostru este acel transzistor din mijloc ...(da tot radiatorul acela este numaiii pentru el). Tranzistorul era in scurt ceea ce indica ca este "mort" cod: ST H80NF55-08 http://fr.mouser.com/ProductDetail/STMicro...ByOXtljCg%3d%3d DSCF6391.JPG ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 8150 S-a cautat apoi un inlocuitor pentru acest tranzistor. DSCF6399.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 7276 cod: IRFP064 (se gaseste pe toate drumurile) - pret: 20 RON S-a efectuat inlocuirea tranzistorului cu echivalentul cumparat si re-acoperirea cu silicon (sanitar). DSCF6402.JPG ( Size: 2.19mb ) Number of downloads: 7385 Ultimul pas a fost montarea rezistentei in oridinea inversa demontarii ... et voilà ... clima a prins din nou viata. Concluzie Renault si pret: aprox 600 RON (rezistenta, inlocuire, diagnostic etc.) Concluzie proprie si pret: 20 RON ( ... si vreo ora de munca) Scuzati descrierea "vite fait" ... si pentru mai multe detalii va stau la dispozitie. |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
enache_sorin |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am exact aceeasi problema, numai ca nu stiu si nici nu am cu ce sa fac repratia. Cunoaste cineva un electrician bun care m-ar putea ajuta in Bucuresti? La mine nu merge deloc ventilatia si e cam naspa pe vremea asta fara caldura.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
hellcat |
![]()
Post
#16
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(naighba @ 30 Nov 2009, 21:59) Concluzie Renault si pret: aprox 600 RON (rezistenta, inlocuire, diagnostic etc.) Concluzie proprie si pret: 20 RON ( ... si vreo ora de munca) Excelent Dragos ca s-a rezolvat problema! Vizavi de comparatia de mai sus as comenta faptul, sunt sigur ca tu intelegi, ca nu te poti astepta ca la reprezentanta sa se apuce unul, altul sa "opereze" diverse piese de pe masina. Eu sincer nu stiam ca rezistenta asta la bicorp e amplasata la exterior, am luat drept exemplu un symbol, unde piesa asta am vazut-o amplasata la interior, sub bord. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
naighba |
![]()
Post
#17
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Catalin ... nici nu ma asteptatm de la reptezentanta sa se apuce de surbarit. Noroc ca am un socru bagaret ... care nu s-a putut abtine
![]() Asa ca pt Clio Bicorp dotat cu clima automata pana acum este cea mai simpla rezolvare. Deoarece informatiile gasite pe net despre aceasta problema si rezolvarea ei sunt foarteee vagi ... poate face cineva un tutorial si il adauga la sticky. |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
enache_sorin |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Era vorba tot de un Clio II Bicorp cu climatizare. Confirm si eu ca se poate rezolva prin inlocuirea acelui tranzistor. Am rezolvat problema cu ajutorul unui electrician auto si m-a costat 8 RON tranzistorul si 20 RON manopera.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
naighba |
![]()
Post
#19
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
QUOTE NU SE UTILIZEAZA PENTRU MESAJE IMEDIAT ANTERIOARE CELUI POSTAT
Imi pare bine sa aud ca a mers si la tine. Sunt curios daca a mai reusit altcineva si pe alte modele Renalult. Din ce am citit pe net acceasi problema apare si la Citroen si la Peugeot ... rezolvarea fiind identica ... doar aplasarea rezistentei difera. |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
krokos |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ma-nseala privirea, eu am vazut acea rezistenta amplasata in compartimentul radiatorului de aer conditionat, lipita de el, deci in exterior.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
naighba |
![]()
Post
#21
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Vad ca ai symbol ... poti face o poza pentru a confirma cele spuse?
|
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
krokos |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu am poza(nici nu stiu sa le pun
![]() |
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
naighba |
![]()
Post
#23
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
Dupa dicutiile avute cu un forumist am observat ca am uitat un element foarte importat.
Tranzitorul se acopera pe partea de contact cu radioatorul de aluminu cu pasta de procesor pentru a disipa caldura. In lipsa acestei paste...tranzistorul se va arde din cauza caldurii |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
danatu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 February 10 ![]() |
Salut!
Am achizitionat de curand un Clio II Facelift din 2001 cu climatronic. Se comporta ff ciudat cand vreau sa dau aer rece. Probleme: 1. sunt situatii in care ...daca comut de pe aer cald pe aer rece (adica daca reduc temp de la 23 grade la 16 sau "minim") nu mai vine aer rece...vine doar aer fff cald. 2. cand vine si rece (si selectez AC cu "minim")..nu vine rece suficient...cred ca vine aerul tot combinat cu cald...sau ...ma rog...nu vine rece ca de la AC. E posibil sa se blocheze ceva valve de comutare cald-rece?! E posibil sa fie defect sezorul de pe cupola? Sunt ceva filtre de la AC pe undeva(care ar putea impiedica aerul rece sa patruda in masina?) Precizez ca NU CUNOSC MASINA....o am de 1 luna...si mai mult merge sotia. Multumesc anticipat pentru raspunsuri si....drum bun si fara incidente. |
--------------------
Renault
Clio II
2001 Facelift
- cj 29 bgl
|
|
danatu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 February 10 ![]() |
Salutare!
Revin cu problema ...poate vede cineva si ma ajuta! Am fost la service sa fac reincarcarea cu agent de racire. (s-a facut in doua etape...pentru ca era o garnitura de etansare la radiatorul de la AC imbatranita si sacapa..si baietii de acolo nu au identificat problema pe loc...au pus ceva ulei colorat in agentul de racire..si mi-au spus sa revin dupa 1-2 saptamani). Am revenit..si s-a rezolvat problema ..adica da aer rece. In schimb persista cealalta problema....nu se comuta pe aer rece sau cald...cum ar trebui. Mai nou ..a ramas blocat pe aer cald. Din comportament...banuiesc ca e blocata valva care face mixarea aerului rece/cald... Imi poate spune cineva unde este motorasul/valva la Clio II (Masina descrisa in postul precedent Preference , 1.4 16V, clima, senzori lumina, ploaie...etc..) ?! This post has been edited by danatu: 1 Aug 2010, 13:36 |
--------------------
Renault
Clio II
2001 Facelift
- cj 29 bgl
|
|
pastrama |
![]()
Post
#26
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(naighba @ 8 Dec 2009, 12:57) Imi pare bine sa aud ca a mers si la tine. Sunt curios daca a mai reusit altcineva si pe alte modele Renalult. Din ce am citit pe net acceasi problema apare si la Citroen si la Peugeot ... rezolvarea fiind identica ... doar aplasarea rezistentei difera. Cu greu am reusit sa gasesc acest topic, am rascolit tot internetul pana sa ajung aici. Am niste probleme asemanatoare la un Citroen. Pana acum clima mergea haotic, facea ce vroia ea, cupla si decupla compresorul cand vroia, treptele de viteza ale ventilatorului nu raspundeau la comenzi. Ieri a murit de tot. Ventilatorul nu mai porneste, panoul de control arta normal, ca si cum totul ar functiona. Maine incerc si eu sa schimb tranzistorul naravas, sper ca asta sa fie problema si la mine. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
areuca |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 June 10 ![]() |
Salut,
as avea si eu nevoie de un asemenea transistor si nu stiu de unde sa-l cumpar, la mine in zona nu am gasit. Ma poate ajuta cineva? |
--------------------
Renault
Laguna I
1998 - break
- HD-99HDH
|
|
areuca |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 June 10 ![]() |
QUOTE(naighba @ 30 Nov 2009, 21:59) Vad ca ati uitat de mine. Problema s-a rezolvat destul de usor. Si pentru ca nu am vazut deloc pe forum o rezolvare a acestei probleme...hai sa va luminez. Toata lumea recomanda inclouirea rezistentei care se afla undeva sub bord...trebuie dat tot bordul jos...treaba complicata domle...gresit. Resistenta la modelul cu clima se afla langa filtrul de polen. Se scoate relativ usor. Pentru cei tari de inima acea rezistenta se si desface ... extrem de usor. Inauntru toate piesele sunt acoperite cu un silicon care se desface si acela relativ usor ... grija si atentie sa fie. DSCF6384.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 14690 Apoi s-a incercat gasirea vinovatului...care in cazul nostru este acel transzistor din mijloc ...(da tot radiatorul acela este numaiii pentru el). Tranzistorul era in scurt ceea ce indica ca este "mort" cod: ST H80NF55-08 http://fr.mouser.com/ProductDetail/STMicro...ByOXtljCg%3d%3d DSCF6391.JPG ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 8150 S-a cautat apoi un inlocuitor pentru acest tranzistor. DSCF6399.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 7276 cod: IRFP064 (se gaseste pe toate drumurile) - pret: 20 RON S-a efectuat inlocuirea tranzistorului cu echivalentul cumparat si re-acoperirea cu silicon (sanitar). DSCF6402.JPG ( Size: 2.19mb ) Number of downloads: 7385 Ultimul pas a fost montarea rezistentei in oridinea inversa demontarii ... et voilà ... clima a prins din nou viata. Concluzie Renault si pret: aprox 600 RON (rezistenta, inlocuire, diagnostic etc.) Concluzie proprie si pret: 20 RON ( ... si vreo ora de munca) Scuzati descrierea "vite fait" ... si pentru mai multe detalii va stau la dispozitie. Salutare, am patit si eu la fel, am inlocuit tranzistorul cu un echivalent IRFP064N, a mers brici, dar, greseala cea mare a fost reacoperirea cu s i l i c o n s a n i t a r; De ce? Pentru ca majoritatea acestor produse contin otet, care la mine s-a dovedit a fi foarte distructiv, in sensul ca pe unele portiuni mi-a exfoliat cablajul, si acum sunt nevoit sa cumpar un alt echipament de reglare a vitezei aerului. Deci, daca cineva are cunostinta de existenta unui asemenea echipament, la un pret corect, va rog sa ma informeze. La Reno am gasit cu 600 lei pret final, cu TVA si montare inclusa, 24 luni garantie, dar parca nu ma lasa sufletul sa cheltuiesc atat. |
--------------------
Renault
Laguna I
1998 - break
- HD-99HDH
|
|
dragos_serban |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 September 10 ![]() |
Buna seara. Astazi tocmai ce am reusit sa rezolv problema instalatiei de AC-clima intocmai dupa instructiunile scrise aici de catre naighba. M-am prezentat cu masina la reprezentanta RENAULT, iar dupa doua ture in jurul ei, electricianul imi spune simplu .. te costa 600 de lei, schimbarea placutei electrice a instalatiei. Venind acasa, am intrat pe forum si am gasit aici informatiile precioase. M-am prezentat cu ele la electrician, care vazand aceasta informatie a inceput sa rada .. deeeee,trebuie sa traiasca si service-ul. Am dat comanda de piesa originala la un magazin de electronice, mi-a venit cam in 3saptamani tocmai din Germania; interesant, masina frantuzeasca, fabricata in turcia si cu piese nemtesti pe ea; merge. A costat 55de lei, iar cu tot cu schimbat = 100 de lei. Dar functioneaza foarte bine, exact ca nou. Problema era ca il porneam de la buton, sarea direct in treapta a 4-a de viteza la temperatura minima de 16gr si puteam doar sa ii maresc temperatura, celelalte comenzi fiind blocate. Nici de oprit nu mai puteam. Asa ca atunci cand aveti aceste probleme, sigur este tranzistorul de reglare a vitezei temperaturii. Pentru diverse informatii, va putem sta la dispozitie. Si va multumesc pentru informatiile gasite.
|
--------------------
renault
symbol
2008 fidjy
- il22mys
|
|
lamijtoo |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 May 10 ![]() |
Salut,
Am cautat atent (zic eu) topicurile pentru a vedea daca exista o problema ca a mea. Am gasit probleme asemanatoare insa niciuna la fel. In aceasta dimineata dupa ce am pornit motorul am dat drumul la clima pentru a incalzi masina si a dezaburi geamurile. Am setat clima pe "maxi" si a mers aproximativ 10 min dupa care ventilatoarele s-au oprit. Afisajul climei si diferitele reglaje functionau perfect insa ventilatoarele nu se mai auzeau si niciun fir de aer nu mai intra in habitaclu. A trebuit sa merg toata ziua curatand parbrizul pe interior intr-un ger groaznic. Mentionez ca fiind lipsit de orice forma de talent in electrica / electronica / mecanica etc nu am incercat sa repar nimic de frica sa nu stric si mai grav....Asa ca am sunat la SERUS unde am ajuns in aceasta dupa-amiaza si mi s-a facut urmatorul deviz in aprox 10 min: 1. DEM REM MOTOVENTILATOR HABITACLU (Cod 6006) 2. DEM REM GRUP REZISTENTE MOTOVENTILATOR (Cod 1737) 3. MOT GMV CAREG (Cod 7701051271) 4. MODUL C-DA CLIMATIZARE (7701051272) Total: 1643 RON Mentionez ca mi s-a spus ca am o rezistenta arsa (600RON) dar care se va arde in continuare daca nu schimb toate celelalte piese si deci nu imi pot oferi garantie. Eu stiu ca lipsa de "talent" se plateste insa e un pret cam ridicat mai ales acum dupa sarbatori. As vrea sa va solicit ajutorul, fie cu ceva sfaturi simple (ca pentru un necunoscator) fie cu o persoana care ar putea rezolva aceasta problema la un pret mai accesibil. Va multumesc si sper sa nu fi facut vreo gafa prin deschiderea acestui topic insa sunt putin cam disperat fiindca masina este de neutilizat pe aceasta vreme fara caldura. |
--------------------
Renault
Clio
2003 BiCorp 1.4 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:38 |