Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Montare servo, 1,4 monopunct

zeu_4u_sweety
post 31 Oct 2008, 10:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




Salut, vreau si eu niste pareri de la voi! Am motorul 1,4 C3J, MONOPUNCT si nu am servo directie pe masina. In ultima vreme face figuri mari directia, trozneste, scartaie...etc. Vreau sa rezolv problema asta si ma gandeam ca daca tot trebuie sa schimb caseta si coloana de directie macar sa pun servo! Alta problema intervine acum ca daca la motorul asta si asa puturos sa ii mai pun pompa de servo inseamna ca ma intrec si melcii dupa aia! Voi ce ziceti?


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 31 Oct 2008, 23:30
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Vezi c ala un moment dat am postat si eu celasi lucru servodirectie si aer conditionat - moft sau upgrade ?

Paana la urma s-a constatat ca aer-ul este intradevar un lucru greu de realizat dar ins chimb l caseta de directie iti trebuie pompa , caseta de directie cu tot cu bielete,raman aceasi pivoti si ideal trebuie verificat daca unde se prinde caseta mai sunt doua gauri tenologice ( d erpindere caseta mai lunga . In mod normal ar trebui sa existe ...
Acum ce pot spune sunt unele masini care au 1,2CM cubi si tot dispun de servodirectie . Ce este de asteptat ca va manca un pic din puterea motorului dar pierzi un pic si castigi "confort". Spor la treaba !
MAre atentie la casetele de directie ( servo ) luate de la dezmembrari ..sa nu prezinte urme de lichid pe ele sau "sa nu fie exagerat de curate ".


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 1 Nov 2008, 00:25
Post #3


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




Merita, eu personal am facut asa ceva singur la un Golf 2, de 1800 cmc, a durat 10 zile, a necesitat modificari si piese la comanda, am investit multa atentie, dar la final a fost OK, masina functioneaza de 3 ani fara probleme la directie, are alt proprietar, iar acesta fiind vecin, am ocazia sa vad si acum ca nu sunt probleme. Repet, necesita mare atentie la detalii, si multa multa rabdare. Oricum eu am facut totul singur, dar daca ai avea ceva ajutor, ti-ar prinde bine. Sincer, daca ar trebui sa mai fac inca odata treaba asta, cred ca m-as gandi de trei ori inainte.....


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 1 Nov 2008, 09:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




100% merita . nu sta pe ganduri...decat sa-ti repari directia ta mai bine pui servo.
asa cum ti-am mai zis.
te duci la dezmembrari la o masina care are servo pe ea si iei tot.
ce trebuie sa-ti comanzi obligatoriu sunt bridele(bucsile) de cauciuc cu care se fixeaza pt ca fixarea pe sasiu difera fata de directia mecanica.Ia-le noi si originale Renault ca sa nu ai surprize...altfel ti se va plimba caseta in viraje si nu prea e placut.
intra pe topicul deschi de vepman si vei vedea ca am ma zis odata ce trebuie facut.
succes.

1 Nov 2008, 09:35:
inca ceva...asta cu puterea si pierdutul din putere ma amuza teribil.
nu se pierde din putere cat sa simt asta.
ca scade turatia la ralanti cand invarti volanul nu inseamna ca scade puterea:)
pune-i linistit servo.

This post has been edited by renault19tse: 1 Nov 2008, 09:35


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 2 Nov 2008, 10:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




ce sa zic acum... fi sigur ca si eu tot la faza cu rotirea volanului la relanty m am gandit...da am aflat alta treaba acum..pt modelul meu de motor ar fi existat cumva si o varianta de servo electric cum e pe megane 2 acum! si alta faza tare nu se potriveste pompa normala de 1.7 pe 1.4..difera si la cureaua de agrenare si mai mute lucruri+ ca trebuie nuj ce fulie din capul vibrokenului cu 2 canale pt curele..Deci fulia aia si poma de 1.4 extrem de greu de gasit:((


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Nov 2008, 11:03
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.538
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu a existat servodirectie electrica, cum e pe meganeul 2. Pe 16V si dT parca, din lipsa de loc pentru pompa conventionala de servo s-a folosit o pompa electrica, deci directia nu era asistata electric, ci electro-hidraulic.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 2 Nov 2008, 11:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




in fine m am uitat pe un catalog...nu era electrica identic ca la megane ..cum are motorasu fixat pe coloana .... am inteles ca era fixat cumva pe cv .. in fine prea mare complicatie!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2020 - 16:53
Dacia Server hosting