Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
oficial_cp |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio 2, 1.4, 16v, benzina
2002
- BV
|
|||
birosz |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
Nu cred ca e de labobina ca am mai avut probleme cu bobina si altfel se comporta si nici nu se aprindea martorul. Trepidatia imi apare cand ma opresc la un semafor. Imi scade turatia la 500-600 si dupa aia revine la 800 si nu mai trepideaza (daca nu moare motorul) si dupa 3-4 opriri la intersectii imi apare martorul. Daca opresc motorul si repornesc dispare problema.
Azi ma duc sa puna pe un tester sa vedem ce zice. Teoretic ori pompa de benzina, injectoarele sau clapeta motorizata |
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
vallixx |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Inchlin sa cred ca problema este corpul clapeta.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
slim6630 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 28 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut , imi poate spune cineva motivul pentru care se ard asa repede bobinele astea , cumnatul meu are un clio 1.4 16v shi odata pe luna tre sa schimbe bobina de inductie, merci !!!
|
--------------------
Renault
Megane II
2003/1.9 dci
- B 24 FHM
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#125
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Teoretic, cel putin ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41492 de proaste ce sunt
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
claudiu29 |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 10 ![]() |
Am si eu un renault clio 2 ,motorizare 1,4 benzina , an fabricatie 2004 ,de ceva vreme motorul parca merge in 3 pistoane ,nu tot timpul dar destul de des face acest lucru ,cel mai des cand masina se afla in sarcina si la relantiu,binentzeles ca incepe sa palpaie becul de la injectie,putin ajutor vreau si eu daca a-ti mai patzit la fel. De alimentat alimentez din omv si stiu am avut probleme si cu benzina dar se comporta altfel ,masina nu mai tragea se tura dar nu mergea,problema este ca acum nici nu trage dar face si urat motorul nu merge rotund ,am aditivat si benzina cu aditiv de combustibil duralup in speratza sa ca o sa-si revina dar nici o sansa face la fel,vreau cateva pareri inainte sa-i mai fac un test de aceasta data la renault, ca, i-am mai facut unul intr-un service si mi-a spus sa bag aditiv in benzina asa ca o paranteza mi se pare fff dubios cand palpaie becul la injectzie merge aiurea si nu trage si cand revine merge fff bine nu e un defect permanent sa zic da e ok o bag in service e defecta,daca intzelegetzi ce vreau sa zic, sper sa ma ajute parerile voastre
|
--------------------
renault
clio 2
2004
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#127
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Regulament de citit + spune-ne si tu despre bujii cand au schimbate, fisele cati km si daca au fost schimbate, corp clapeta si motoras pas cu pas curatare sau inlocuire vreodata etc ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
claudiu29 |
![]()
Post
#128
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 10 ![]() |
bujiile si fisele le-am schimbat la 92000Km atunci a fost prima data cand masina nu mai tragea dar a fost din cauza benzinei proaste , deoarece am schimbat bujiile si fisele ,am curatat si injectoarele si tot la fel facea,dar cnd am facut plinul din omv si-a dat drumul si de atunci nu am mai avut probleme pana acum ,ia acum masina are 107000 km,la corp clapeta nu am umblat ,daca credetzi ca ar fi si asta o cauza atunci am sa o schimb
|
--------------------
renault
clio 2
2004
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#129
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu trebuie schimbat ci curatat in principiu.
Si eventual un test pentru a vedea daca sondele functioneaza corect. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
claudiu29 |
![]()
Post
#130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 10 ![]() |
ok ms mult deocamdata am sa merg sa fac un test la renault cluj chiar azi sun sa fac o [programare,multumesc inca o data si sper sa revin pe forum dar cu altfel deprobleme
![]() |
--------------------
renault
clio 2
2004
|
|
Sand man |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 January 10 ![]() |
De cand am masina( megan 2, 16 16v) tremura la relanti, nu am dat importanta pana cand 2 dimineti la rand murea motorul dupa pornire, mers la service pus tester cica toate in regula , dar preventiv am inlocuit bujiile, tremuratum tot persista, daca testeru nu da erori ce e de facut ? masina merge in sarcina foatre bine. precizezi ca acul turometrului nu se misca vazand cu ochi doar simt eu.
Turatia de relanti sta aici: Attached thumbnail(s) reno.JPG ( Size: 4.72mb ) Number of downloads: 3662 |
--------------------
Megan 2
motor 1.6 16v
2005
|
|
cip31 |
![]()
Post
#132
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Aer fals in admisie, sau clapeta de acceleratie murdara.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
karaoche |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salut,
am curatat si eu in wk corpul clapeta , deoarece aveam acel relantiu variabil. dar...din pacate tot asa e ramas. mai am de schimbat bujiile. cmandrei: cateva posturi mai sus vorbeai despre un test pentru sonde. despre ce e vorba? cum se face? si o intrebare tot pentru cmandrei: dupa ce am curata corpul, l-am pus in lumina si m-am uitat. am constatat ca clapeta nu este etansa. tebuie sa fie sau nu etansa, adica lipita de corp? iar corpul intra si iese , ... , cam usor. nu trebuia sa fie mai fix in partea de jos? This post has been edited by karaoche: 19 Apr 2010, 15:18 |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
daniel_k |
![]()
Post
#134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 16 January 08 ![]() |
salut,
sunt f nou pe forum, ca si reno-ul meu, care are 2 sapt de cand e la mine si 800km. am observat o chestie care mie mi se pare cam suspecta, cand pornesc masina, cam 3 min, pana cand acul de temperatura a apei urca un pic, masina se tureaza neuniform si trage cam greu - nu a fost frig deloc si nu am considerat ca e nevoie sa stau sa se incalzeasca. de 3000 de ture nu trec, dar cand apas acceleratia, de ex in treapta 1 abia ajunge sa treaca de 2000-2300 de ture, apoi pare ca se tureaza uniform pana la 3000. masina se tureaza uniform si merge ok cand acul e aproape de mijloc. e normal sa faca asa, nu am mai condus pana acum un renault nou si pe benzina. am alimentat si cu benzina 95 si 98 de la petrom, si de 98 de la lukoil, simptomele sunt similare, desi parca mai rau se simte cu benzina petrom. nu stiu daca intr-adevar e o problema si ar tb sa ma duc la service. merci anticipat de raspunsuri ![]() motorul e 1.4 16v This post has been edited by daniel_k: 4 May 2010, 21:34 |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 16V
2010 Expresion
|
|
cepy |
![]()
Post
#135
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
asa face si a mea,este ceva obisnuit pana ajunge acul de la apa la prima linie,urca neuniform in ture pana la 2000 de ture.daca o lasi sa se incalzeasca putin pana pleci chiar daca e vara si e cald afara ai sa vezi ca nu mai face.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#136
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
salutare,am si eu o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa,de cateva zile la relanti motorul are un mers neregulat ,ca si cum una din bujii nu ar functiona,am zis ca este de la bujii le.am achimbat ,am schimbat si fisele ca erau cam batrane din pacate tot asa face si cand este rece motorul si cand se incalzeste,am fost la un mecanic si mi.a spus ca ar fi de la supape nu ma functioneaza corect si ca trebuie demontata chiuloasa,oare asa sa fie?a mai patit cineva asa?masina este 1.4 8v 167000 km
|
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
pentru mirel zwu: la numarul asta de kilometri are dretate mecanicul s-ar putea sa fi aparut deja uzura la supape, ulei cat mananca intre schimburi?
si pentru colegul daniel_k care are symbol expression 2010,: Da" asa face toate," dar nu trebuie turat motorul pana nu creste temperatura pentru ca taie alimentarea la 300 ture da in nas, Daca masina are peste 3000 km tureaz-o mai mult la un drul eztern, 4000- 5000 ture reprize scurte si vezi cum se comporta dupa aceea, si Da la rece chiar daca e vara 16v de 1.4 asa face la relanti e un pic instabil |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
din cate stiu eu nu consuma ulei ,aveti idee cam cat costa supapele?
This post has been edited by mirel-zwu: 6 May 2010, 09:42 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
daniel_k |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 16 January 08 ![]() |
va multumesc pt raspunsuri. o sa merg usor - nu am nici 1000 de km si o sa incerc sa astept 1-2 min sa se incalzeasca putin innainte sa plec.
drumuri bune tuturor. |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 16V
2010 Expresion
|
|
cip31 |
![]()
Post
#140
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Alte manifestari anormale mai are? Porneste greu? Scoate fum? Nu trage? Daca nu, incearca sa cureti corpul clapetei de acceleratie. Mi se pare ca ai si un topic pentru asta. Sa ne spui daca rezolvi ceva.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#141
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
nu scoate fum,trage bine,corpul clapetei l-am curatat acum vre-o luna.....am mai cerut o parere si la alt mecanic si tot acelasi lucru mi-a spus ca trebuie desfacuta chiuloasa ca ceva este in neregula cu supapele mi-a scos el bujiile si 2 din ele erau afumate dar lucrau ,cica nu este normal sa fie afumate dupa spusele lui pe de alta parte asta a mai spus ca nu este urgenta treaba si ca mai pot merge cu ea asa...a mai patit cineva asa sau asemanator?imi este frica sa nu raman cu ea in drum asa din senin ,sa nu se intample ceva pe la chiuloasa .
This post has been edited by mirel-zwu: 7 May 2010, 17:51 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
1.4 16V
Si la mine se tureaza singura dupe ce o scot din viteza la semafor (de obicei cand e mai rece afara (dimineata sau zilele astea cand a fost mai frig 7 grade). Se tureaza pana la 1500, revine la 1000 si iar urca dupa care revine la 800 (750) adica normal. Daca e cald motorul bine nu face. In plus mi-a aparut si o eroare insotita de MIL. Eroarea zice asa: Oxygen sensor circuit malfunction (sensor 1 bank 1). Cauze: - sonda lamda amonte (prima) - schimbata (la fel) - gauri in evacuare inainte de sonda - nu am - traseu cablu de la ecu la sonda - contactele sunt neoxidate, iar firele sunt neintrerupte (sunt sunate cu aparat) - presiune mica benzina - nu are cum ca la turatii mari nu ar trage (si la mine rupe) - senzor temperatura motor - nu am verificat ca nu stiu care e - aer fals - urmeaza sa schimb toate garniturile dar vreau sa fiu cat de cat sigur Am mai schimbat: motoras pas cu pas (relanti), potentiometru clapeta acc, senzor presiune(MAP), curatat clapeta acc, bujii, filtru benzina). Masina functioneaza bine. Uneori dupa ce circul cu ea si masina sta vreo ora, daca plec brusc cu ea, isi da in nas, nu mai accelerez, dupa care isi revine imediat si merge brici. Ce pareri aveti, si scuze pt post lung |
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
Ryk |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Vin si eu cu o intamplare, care sper sa nu fie ceea ce cred eu. Pana acum indiferent de temperatura porneam, scadea putin turatia pe la 750-800 dupa care urca la 1000, ca a fost destul de frig. Azi, am pornit a coborat si nu a mai urcat ci a inceput sa tremure acul si motorul binenteles. Nu l-am accelerat nu i-am facut nimic si imediat si-a revenit, dupa s-a comportat normal. Precizez ca motorul este de 1,4 16V, pe megane 2. Trebuie sa-i schimb bujiile, filtrele si uleiul. Bobinele le-am schimbat anul trecut pe toate 4 cu BERU si stiu cam care sunt simptomele la bobine. M-am gandit acum sa nu aibe legatura cu distributia, si zic asta pentru ca stiu de la un golf 4 cu 1,6 16v care nu a avut distributia pusa bine, iar dupa un nr. de 10.000km i-a sarit cu unul sau doi dinti distributia si la fel ii facea la relanti, dar si cand era cald si cand era rece. Eu am schimbat distributia acum 1 an si ceva, si de atunci am facut aproape 30.000km. Acum spuneti-mi si voi va rog...
This post has been edited by Ryk: 11 Oct 2010, 12:33 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Inseamna ca i-ai dat cheia prea scurta cu motorul rece. Mi se intampla si mie cateodata cand e rece sau foarte multa umezeala si dau cheie scurta. Nu are nimic, lasa-l in pace. Daca era distributia, intai se auzea trosc, apoi
![]() ![]() This post has been edited by D-Ice: 11 Oct 2010, 17:01 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#145
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sincer, no' mare lucru daca nu e obisnuinta
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ryk |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
am inteles...
![]() @D-ice cheie scurta n-am cum sa-i dau ca e pornirea pe buton, datul la demaror il face masina singura. |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Dap, am uitat ca meganul are buton start/stop. La mine stiu ca e din cauza mea, ma grabesc cateodata cand intarzii la servici si ii dau cheie scurta. Totusi nu cred ca e ceva serios dar trebuie tinut sub observatie. Poate fi ce a zis cmandrei, o bujie mai "puturoasa".
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Si eu aveam in ultima perioada probleme cu pornirea, mai exact imi murea la prima cheie sau o lua foarte greu. Am pus-o pe tester si era in parametri normali. Am schimbat bujiile cu toate ca aveau aproximativ 20.000km si de atunci nu mi-a mai murit motorul ![]() O mai ia un pic mai greu cateodata dar tind sa cred ca este de la baterie deoarece eu pana la munca fac 1,5km si nu cred ca se incarca suficient fiind distanta mica. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
Ryk |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
am luat acum bujii bosch cu 1 singur crac. sper sa fie bune.
@andr3i84 tu ce buijii ai pus? |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Tot Bosch am pus cu un singur electrod - aproximativ 50 Ron setul. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:48 |